SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
mwoah die vind ik dan weer minder.. maar ben geloof ik ook niet zo'n voetenmensquote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:02 schreef zeefje het volgende:
[..]
Die met die voeten is ook mooi. met nagellakdus![]()
Mijn ratje was mn eerste!!quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Winnie was mijn eerste...wat was ik denkende
en die op mijn tiet staat de letter van mijn ex in
Volgens mij staat die er nog wel mooi op, geen idee, ik zie hem nooit_!
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Oh Ok.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:04 schreef Evie het volgende:
[..]
mwoah die vind ik dan weer minder.. maar ben geloof ik ook niet zo'n voetenmensI like the way you look at me with those beautiful eyes![]()
Whahaquote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn ratje was mn eerste!!
![]()
![]()
Duidelijk!!quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Blijkbaar doe je toch iets verkeerd
Maar gelukkig heb ik ook nog torrents
[b]AirwiN schreef [/b]
Oh hell you don'tquote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:04 schreef AldoTheApache het volgende:
ik ben nooit eigenwijs, ik heb gewoon altijd gelijkquote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn ratje was mn eerste!!
!
Ik wil alleen tats die ik kan zien![]()
![]()
Torrentzquote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Duidelijk!!
Maar gelukkig heb ik ook nog torrentsDie gebruik ik altijd
![]()
![]()
Ik ga ongeveer 1 keer per jaar voor een nieuwe tatoeage. Dan loopt mn tattooedude altijd even al mn tatts langs om te kijken welke bijgewerkt moeten worden of niet.quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh hell you don't
[..]!
Ik wil alleen tats die ik kan zien![]()
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Goeie zaakquote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga ongeveer 1 keer per jaar voor een nieuwe tatoeage. Dan loopt mn tattooedude altijd even al mn tatts langs om te kijken welke bijgewerkt moeten worden of niet.![]()
![]()
ik ben blij dat ik nog geen tattoo heb genomen, ik had nu met een slang of panter rondgelopen anders.
damn wat zou ik daar nu van balen
ik denk wel al jaren over een flinke sleeve.![]()
Ghehe die hoef ik niet te zien. Die heeft diepe betekenis voor mij waar ik niet elke dag aan herinnert hoef te worden.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh hell you don't
[..]!
Ik wil alleen tats die ik kan zien
[b]AirwiN schreef [/b]
Nee!!quote:
Dan ga je voor iets op je voet, denk je dus dat je daar weg gaat met alleen een pijnlijke voet en dan blijkt dat alles even bijgewerkt moet worden en kan je een week niet zitten, liggen, lopen, computeren enz
[b]AirwiN schreef [/b]
Dat wil ik ook welquote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:07 schreef rival het volgende:
ik ben blij dat ik nog geen tattoo heb genomen, ik had nu met een slang of panter rondgelopen anders.
ik denk wel al jaren over een flinke sleeve.bohhh veelste veel geld
![]()
Mn arm, staan nu een roos en een schorpioen op, wordt een halve sleevequote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:07 schreef rival het volgende:
ik denk wel al jaren over een flinke sleeve.
[b]AirwiN schreef [/b]
Mwoah uurtje of te laat.. met een fles wijn teveel opquote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:05 schreef rival het volgende:
[..]
Goed, niks te klagen! was je te laat gaan slapen?
dus![]()
Dat is wat andersquote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe die hoef ik niet te zien. Die heeft diepe betekenis voor mij waar ik niet elke dag aan herinnert hoef te worden.![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is dan weer minder ja. Maar wel netjes dat hij het controleert en bijwerktquote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee!!
Dan ga je voor iets op je voet, denk je dus dat je daar weg gaat met alleen een pijnlijke voet en dan blijkt dat alles even bijgewerkt moet worden en kan je een week niet zitten, liggen, lopen, computeren enz![]()
![]()
Ik ben heel tevreden over Marioquote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is dan weer minder ja. Maar wel netjes dat hij het controleert en bijwerkt![]()
Zal hem binnenkort weer eens benaderen, wie weet mag ik graties mee naar een beurs
[b]AirwiN schreef [/b]
Nicequote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben heel tevreden over Mario![]()
Zal hem binnenkort weer eens benaderen, wie weet mag ik graties mee naar een beurs![]()
![]()
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:08 schreef Vinniiee het volgende:
Ik heb geen tattoo. Moet iets zijn met een mooie betekenis/herinnering, en zoiets heb ik nietik denk dat ik genoeg dingen/herinneringen heb om een flinke sleeve te nemen.... ook het geld kan ik wel vrijmaken....quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat wil ik ook welbohhh veelste veel geld
Maar het is zo permanent. en ik weet nog hoe zeker ik wist dat ik die panter wilde hebben... en daar zou ik nu dus van balen.... dus straks krijg ik spijt van de sleeve. zit mijn hele arm vol![]()
![]()
Dan was het wel gezelligquote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:08 schreef Evie het volgende:
[..]
Mwoah uurtje of te laat.. met een fles wijn teveel op![]()
![]()
Whaha, dat zou klote zijnquote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:10 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
ik denk dat ik genoeg dingen/herinneringen heb om een flinke sleeve te nemen.... ook het geld kan ik wel vrijmaken....
Maar het is zo permanent. en ik weet nog hoe zeker ik wist dat ik die panter wilde hebben... en daar zou ik nu dus van balen.... dus straks krijg ik spijt van de sleeve. zit mijn hele arm vol![]()
![]()
It's an ancient chinese art,
and everybody knows their partWǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
FEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Oh godquote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:12 schreef Huppelmuts het volgende:
FEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
WAT HEB IK FOUT GEDAAN? NIKS TOCH?
#TeamMiley![]()
Er komt een FOK!ker op mijn arm te staan, verwerkt in mn sleeve
[b]AirwiN schreef [/b]
AldoTheApache, de opperbaasquote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:13 schreef Huppelmuts het volgende:
Er komt een FOK!ker op mijn arm te staan, verwerkt in mn sleeve
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Mja de eeuwige twijfelaarquote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:10 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
ik denk dat ik genoeg dingen/herinneringen heb om een flinke sleeve te nemen.... ook het geld kan ik wel vrijmaken....
Maar het is zo permanent. en ik weet nog hoe zeker ik wist dat ik die panter wilde hebben... en daar zou ik nu dus van balen.... dus straks krijg ik spijt van de sleeve. zit mijn hele arm volCijfertjesman?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:13 schreef Huppelmuts het volgende:
Er komt een FOK!ker op mijn arm te staan, verwerkt in mn sleeve![]()
![]()
Ik was blij je te zien!!quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:12 schreef arachide. het volgende:
[..]
Oh god
WAT HEB IK FOUT GEDAAN? NIKS TOCH?![]()
Dus ik werd vanochtend wakker, zag het schilderijen dacht "aww wat een poepie is Jules ook".
Toen liet ik Jules vrij uit haar kamer, ze sprint naar de keuken, springt het aanrecht op en vervolgens flikkert er een glas op de grond![]()
Kutkat!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:13 schreef Huppelmuts het volgende:
Er komt een FOK!ker op mijn arm te staan, verwerkt in mn sleeve![]()
![]()
Ja!!quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mja de eeuwige twijfelaar
[..]
Cijfertjesman?
Voor mij zijn mn tatts om dingen te verwerken en hij MOET er gewoon op
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik was blij je te zien!!![]()
Dus ik werd vanochtend wakker, zag het schilderijen dacht "aww wat een poepie is Jules ook".
Toen liet ik Jules vrij uit haar kamer, ze sprint naar de keuken, springt het aanrecht op en vervolgens flikkert er een glas op de grond![]()
Kutkat!![]()
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: