Denk dat die bui van je wel in een dag of 2 klaar is.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:03 schreef Boldface het volgende:
Het volgende deel van deze topicreeks gaat 0 heten. Het deel daarna heet Specularium.
Die 0 duidt het niveau aan. Dat daalt namelijk al een tijdje.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:04 schreef Karina het volgende:
Hoezo 0? En nu je het toch over getallen hebt, waarom is deze SC niet genummerd. Erg onoverzichtelijk zo
Ik zal eens een plaatje zetten wat over deze post gaat.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:05 schreef Boldface het volgende:
[..]
Die 0 duidt het niveau aan. Dat daalt namelijk al een tijdje.
Nee, alleen Boldface, dat is echt een kutlul.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:06 schreef Karina het volgende:
Dat krijg je als je niet nummert. Dan gaat het niveau namelijk omhoog.
Ik was al bang dat het op de users hier sloeg: allemaal nullen.
Nou niet gaan schelden he? Dat is pas niveauverlaging.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:07 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, alleen Boldface, dat is echt een kutlul.
Dat is alleen voor vuige niet-moslims.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee voor mannen heb je deze:
[ afbeelding ]
Dus prima geschikt voor jou. Als niet moslim zijnde.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat is alleen voor vuige niet-moslims.
Of je houdt je voorhuid gewoon bij zoals normale mensen.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Dus prima geschikt voor jou. Als niet moslim zijnde.
Daar is weinig meer van te merken. Nog even en we moeten in NWS-FB gaan klagen over NWS-SC....quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:06 schreef Karina het volgende:
Dat krijg je als je niet nummert. Dan gaat het niveau namelijk omhoog.
Ik was al bang dat het op de users hier sloeg: allemaal nullen.
Daar is het ook juist voor, foreskin care. Lekker even goed wassen die handel.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Of je houdt je voorhuid gewoon bij zoals normale mensen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |