Vertel, wat moeten we doen om het te verbeteren?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:51 schreef Boldface het volgende:
Zelfs mijn ergste vijand gun ik een leuker, beter SC-topic dan deze bagger...
Bemoei jij je er ook nog even meequote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:51 schreef Mutant01 het volgende:
Ik vind dit wel terecht anders. Boldie.
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:53 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat zei zijn vriendin gisternacht ook al.
Nee, ik wil dit topic zo gauw mogelijk uit de actieve lijst zien verdwijnen.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:53 schreef Tem het volgende:
Boldface wil een beetje aandacht en negatieve aandacht is ook aandacht.
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:53 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat zei zijn vriendin gisternacht ook al.
En een speciaal naam topicje zelfs.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:54 schreef Boldface het volgende:
[..]
Nee, ik wil dit topic zo gauw mogelijk uit de actieve lijst zien verdwijnen.
Dieptepunt in mijn jaren op Fok...
Ik kan al je posts verwijderen hoor, dan is ie zo wegquote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:54 schreef Boldface het volgende:
[..]
Nee, ik wil dit topic zo gauw mogelijk uit de actieve lijst zien verdwijnen.
Dieptepunt in mijn jaren op Fok...
die jaagt op de sluitpostquote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:55 schreef Boldface het volgende:
Volgens mij is Specularium een grote boodschap aan het doen ofzo....
Die is grappig.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:56 schreef Boldface het volgende:
[..]
Eerst denk je dan aan eer. Maar het is alsof je een huiskamerconcert wint. Van de jostiband.
SNEEtopicquote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:56 schreef Karina het volgende:
Als je het uit je AT wil hebben kun je op dat knopje kuttopic klikken.
En dan niet meer posten natuurlijk, Dan komt ie weer terug.
Dat je niet ingrijpt wat betreft de topictitel is al erg genoeg. Ga je me ook nog zitten tegenwerken?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:55 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik kan al je posts verwijderen hoor, dan is ie zo weg
duurt het alleen weer ff voor ie VOL is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |