abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 5 februari 2013 @ 08:49:33 #1
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_122496969
Zwangerschap & geboorte

05 februari: As1981 (jongen)
14 februari: Zillah666 (meisje)
21 februari: pessie en kleiduif
22 februari: Logician78 & -Spenny- (meisje)
22 februari: Fieder (jongetje)
27 februari: Klumsy (meisje)
27 februari: Asfalthooligan (papa)

06 maart: Gulara
18 maart: Barbabientje01 & pipo_de_clown
20 maart: Milka82 (jongen)
31 maart: LadyBlack (meisje)

***06 april: Knetterkrankjorum & JJH***
08 april: dananana (jongetjestweeling)
10 april: bellelena
11 april: Ereshkigal
14 april: Danic (meisje)
16 april: L0t (meisje)
18 april: _Wolk82_ (meisje)
18 april: Piekie81 (jongetje)
22 april: Tally

02 mei: Suikertante (jongetje)
04 mei: Spirit82 (meisje)
05 mei: Vencodark (jongetje)
06 mei: -mandy- & Djeez
09 mei: twentemeisje (jongetje)
10 mei: Shandaly (meisje)
***30 mei XcUZ_Me & Duvel ***

01 juni: .Sparkling. (meisje)
***07 juni: L-E & fokking.fokker***
17 juni: Twinkly
23 juni: Elmo76 (meisje)

31 juli: Suusz

***05 augustus: Juud & Dementor***
16 augustus: Hilliebillie
16 augustus: Cwen
17 augustus: Hilzillah
17 augustus: Laiveneertiekje
21 augustus: Sull
23 augustus: covie

05 september: Musique
16 september: Kleurdoos
30 september: Zoya83

04 oktober: Blokje.
04 oktober: Babbel1
----------------------------
***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
  dinsdag 5 februari 2013 @ 08:54:31 #2
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_122497037
Haha Elmo, kaartjes deden we hier pas bij 35 weken. Afgelopen zaterdag pas de juiste proefdruk binnengekregen :P
pi_122497075
Wat een mijlpaal As! *O*
  dinsdag 5 februari 2013 @ 09:01:18 #4
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_122497148
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 08:54 schreef pessie het volgende:
Haha Elmo, kaartjes deden we hier pas bij 35 weken. Afgelopen zaterdag pas de juiste proefdruk binnengekregen :P
Ik heb ook nog wel tijd, maar bij T. hadden we al heel veel gewoon geregeld en waren we met 16 weken al uit de naan enzo. Nu heb ik steeds het gevoel een beetje achter de feiten aan te lopen. Maar het komt vast goed! Ooit!
pi_122497192
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 09:01 schreef Elmo76 het volgende:

[..]

Ik heb ook nog wel tijd, maar bij T. hadden we al heel veel gewoon geregeld en waren we met 16 weken al uit de naan enzo. Nu heb ik steeds het gevoel een beetje achter de feiten aan te lopen. Maar het komt vast goed! Ooit!
Volgens mij is dat een beetje het lot van een tweede :D
Maar het komt goed. Hier is het ook klaar terwijl het lang duurde :D
pi_122497369
Wat As zegt, het lot van de tweede idd. Bij een tweede ben je ook makkelijker, ik iig wel. Weet nu dat een baby niet zo gek veel nodig heeft, terwijl je bij de eerste al in een paniekaanval kan schieten als je 11 hydrofielen hebt ipv de 12 op het lijstje. :')
pi_122497815
As *O* 40 weken.

Pessie :*

Vandaag wordt ik gebeld door de vk toch wel spannend ;)
pi_122497818
As *O* wat een mijlpaal!
Pessie wat denk je zelf? Heftig voorwerk of is er iets aan de hand?

Straks weer controle bij de vk, blijf t elke keer spannend vinden hoe de kleine ligt.
pi_122497931
Succes met de controles en uitslagen dames!
Hier heerlijk geslapen, onweer vond ik gezellig en gewoon weer in slaap gevallen.

Wel teruggebeld voor de VK over het drinken/plassen en morgen ga ik op voor de beruchte suikertest compleet met drankje.
Ik denk dat ik met de auto ga want volgens mij ga ik van mijn stokje als ik moet fietsen zonder eerst te eten.

Leuk al die proefkaartjes! O+ We moeten er hier echt eens voor gaan zitten, maar dat komt wel na de vakantie, tijd zat!
pi_122497966
Succes alle dames met vk(terugbel)afspraken!

Suiker (toepasselijk, die nickname :P), succes morgen!

Hier zitten m'n broeken al strak. :{
pi_122498039
Suiker, wat is het idee achter die suikertest dan?
pi_122498081
Haha die link met mijn naam had ik nog niet eens gelegd! :D
Blokje, geen leggins en jurkjes in huis? Heeeeerlijk ;)

Veel drinken/dorst hebben en veel plassen kan een kenmerk zijn van suiker, wist niet dat dat ook voor zwangerschapssuiker gold, maar ze nemen liever het zekere voor het onzekere en dat vind ik natuurlijk prima.
pi_122498183
Oh zo. Ik dacht gewoon dat veel plassen een zwangerschapsdingetje was eigenlijk. :)
pi_122498196
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 09:39 schreef Blokje. het volgende:

Hier ook, had vorige week een spijkerbroek aan en die zat niet lekker :N. En dat teriwjl ik toch zo;n 2 kilo afgevallen ben _O-.

Suiker spannend maar wel goed dat ze even controleren.
pi_122498267
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 09:49 schreef L-E het volgende:
Oh zo. Ik dacht gewoon dat veel plassen een zwangerschapsdingetje was eigenlijk. :)
Dat is denk ik ook wel zo, maar ik denk dat ik normaal na het eten ongeveer 2,5 liter drink nog. En als ik 's nachts naar de wc ga heb ik ook de neiging om nog een glas te nemen..
Nu heb ik van mensen gehoord die op de raarste plekken aan kranen gingen hangen, dus ik vind zelf dat het nog wel meevalt, maar ach, het is maar een ochtendje. Kom er wel doorheen :)
pi_122498331
Ik heb verschillende gewichten gewogen. Gelukkig al mijn kleding bewaard. wel gisteren mijn kast leeg getrokken. Hoef waarschijnlijk niet eens zwangerschaps kleding te kopen, zoveel zooi heb ik nog.
pi_122498390
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 09:52 schreef Suikertante het volgende:

[..]

Dat is denk ik ook wel zo, maar ik denk dat ik normaal na het eten ongeveer 2,5 liter drink nog. En als ik 's nachts naar de wc ga heb ik ook de neiging om nog een glas te nemen..
Nu heb ik van mensen gehoord die op de raarste plekken aan kranen gingen hangen, dus ik vind zelf dat het nog wel meevalt, maar ach, het is maar een ochtendje. Kom er wel doorheen :)
Waauw! ik moet goed mn best doen om een liter per dag te halen
pi_122498404
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 09:44 schreef Suikertante het volgende:
Haha die link met mijn naam had ik nog niet eens gelegd! :D
Blokje, geen leggins en jurkjes in huis? Heeeeerlijk ;)

Veel drinken/dorst hebben en veel plassen kan een kenmerk zijn van suiker, wist niet dat dat ook voor zwangerschapssuiker gold, maar ze nemen liever het zekere voor het onzekere en dat vind ik natuurlijk prima.
:D
En idd, ga maar aan de jurkjes/leggings. Al zijn de meeste jurkjes precies rond de buik wat strakker _O- Komt goed!
pi_122498431
Ik pas nog mijn eigen kleding eigenlijk. :)
pi_122498436
Suiker, 2,5 liter na het avondeten nog :o Dat is best een boel!
Ik drink overdag op m'n werk grote mokken thee (0,5 liter per mok), zit dus nu al aan de 1,5 liter :Y)
pi_122498472
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 09:52 schreef Suikertante het volgende:

[..]

Die 2,5 liter is wel erg veel ja. 's Nachts dorst vind ik niet gek, hier ook altijd. Ben benieuwd of er iets uit die test komt!
pi_122498477
Echt Hill?! Vooral sinds ik zwanger ben kan ik echt de hele dag drinken! Tis dat het bij te grote hoeveelheden weeromhoog komt :@

Bij mij gaan de printjes nu een beetje meerekken dus de keuze wordt steeds kleiner, maar ik heb nog wel een paar leuke combi's.. maar ben wel heel blij met mijn positiespijkerrokje en legging O+
pi_122498526
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 09:57 schreef L-E het volgende:
Ik pas nog mijn eigen kleding eigenlijk. :)
Ik ook wel maar die spijkerbroek viel op. Heb genoeg vellen over dus voor het echt zichtbaar wordt zijn we wel even verder :+.
pi_122498584
Zo dat vind ik ook veel. Hier wel een slechte drinker maar toch.

'S nachts ook altijd dorst maar mijn hele leven al. Staat ook een koelkastje naast mijn bed.
pi_122498713
:D Dat is wel een idee, als ik ooit een slaapkamer heb waar ik een bed op poten kan neerzetten vind ik een koelkastje niet verkeerd! :Y)
  dinsdag 5 februari 2013 @ 10:09:48 #26
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_122498771
Ik heb gister de hele dag gedraaid op twee koppen thee. Ik haal met moeite de liter op een dag. Ook niet goed.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_122498834
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 09:59 schreef Suikertante het volgende:
Echt Hill?! Vooral sinds ik zwanger ben kan ik echt de hele dag drinken! Tis dat het bij te grote hoeveelheden weeromhoog komt :@

Bij mij gaan de printjes nu een beetje meerekken dus de keuze wordt steeds kleiner, maar ik heb nog wel een paar leuke combi's.. maar ben wel heel blij met mijn positiespijkerrokje en legging O+
Echt waar. Tel tegenwoordig wat ik drink en ben bewust meer gaan drinken. Grote glazen nemen ipv kleintjes. Maar laat ik het versloffen dan max half litertje.

In bed koud drinken is de shiiiit! Stiekem wil ik ook al heel mn leven eeb mini koelkast naast bed. Niet voor de dorst maar voor de stoer! :-D
pi_122498989
Ha ha ha. Ik krijg water echt alleen weg als het koud is. En als ik er uit ga kom ik moeilijk in slaap dus mijn man haalde altijd drinken voor me. Na een jaar kocht hij een koelkastje :D
pi_122499029
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 10:19 schreef As1981 het volgende:
Ha ha ha. Ik krijg water echt alleen weg als het koud is. En als ik er uit ga kom ik moeilijk in slaap dus mijn man haalde altijd drinken voor me. Na een jaar kocht hij een koelkastje :D
pi_122499142
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 10:19 schreef As1981 het volgende:
Echte liefde is... :D
pi_122499229
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 09:39 schreef Blokje. het volgende:

Heel bekend. Sinds dit weekend heb ik echt een buikje... Tijd om toch maar een positiebroek te halen :S.
Home is where the O+ is...
pi_122499264
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 10:28 schreef Cwen het volgende:

[..]

Heel bekend. Sinds dit weekend heb ik echt een buikje... Tijd om toch maar een positiebroek te halen :S.
* Blokje. wacht geduldig op de onherkenbaar-gemaakte-foto's O-)

Ik ga proberen te wachten tot de echo voordat ik echt kleding ga kopen..
pi_122499299
Oh ja, foto! Ik ga even er een maken, kijken of het lukt!
pi_122499318
Ik haat positiebroeken, geloof ik. Ik vind niets leuk, en wat wel leuk is vind ik veel te duur. Ben blij dat ik hoogzwanger ben richting de zomer, ik ga gewoon al mijn kekke jurkjes dragen (en verpesten door ze uit te rekken)
pi_122499374
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 10:29 schreef Blokje. het volgende:

[..]

* Blokje. wacht geduldig op de onherkenbaar-gemaakte-foto's O-)

Ik ga proberen te wachten tot de echo voordat ik echt kleding ga kopen..
Ik ook en dan gaan we het ook vertellen :Y
pi_122499620
Spannend Blokje en Zoya!

Ik heb m'n buik in het betreffende topic gegooid... Vind 'm best al groot voor iemand die altijd een heel strakke buik heeft gehad. Lijkt net of al m'n buikspieren ineens weg zijn. :{

Iemand nog een idee waar je voor een beetje leuke prijs positiebroeken kunt scoren?
  dinsdag 5 februari 2013 @ 10:45:43 #37
259886 pessie
pi_122499686
Het is wel belangrijk veel te drinken als je zwanger bent, al zijn de hoeveelheden van suiker wel erg veel. Succes morgen :* . Hier echt geen blaasontsteking, dus gewoon voorwerk. Heb spierpijn :X . Nou ja, bij Nathan ook 2x voorwerk gehad dus in dit tempo hebben we vannacht om 0.28 een baby :P . G a er maar niet van uit. Ben wel blij dat blaasontsteking nu uitgesloten is. En ook ik moet dus meer drinken.

Hilz, op een gegeven moment zit de band van een normale broek niet lekker meer, misschien is voor jiu zon band als kd draagt in haar broeken een idee?

Le, ik heb 2 goede spijkerbroeken gekocht, vond het het wel waard, maar ik liep bij nathan al met 8 weken in een positiebroek en nu bij 6, dus dan heb je er ook veel aan :P en na de bevalling duurde het ook wel even voor ik weer een eigen broek aan kon.

En as, koelkast klinkt goed!
pi_122499963
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 10:43 schreef Cwen het volgende:
Spannend Blokje en Zoya!

Ik heb m'n buik in het betreffende topic gegooid... Vind 'm best al groot voor iemand die altijd een heel strakke buik heeft gehad. Lijkt net of al m'n buikspieren ineens weg zijn. :{

Iemand nog een idee waar je voor een beetje leuke prijs positiebroeken kunt scoren?
HM
pi_122500014
Fijn dat je nu weet wat het is Pessie. Wie weet heb je jou baby toch eerder.

Hier ook meer spierpijn en stijfheid. Buik hangt ook lager, meer harde buiken enzo. Maar niets schokkends.
  dinsdag 5 februari 2013 @ 11:01:28 #40
259886 pessie
pi_122500125
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 10:57 schreef As1981 het volgende:
Fijn dat je nu weet wat het is Pessie. Wie weet heb je jou baby toch eerder.

Hier ook meer spierpijn en stijfheid. Buik hangt ook lager, meer harde buiken enzo. Maar niets schokkends.
Ah kijk, jij begint ook wat te rommelen. Die kids van ons willen gewoon samen jarig zijn. Beetje jammer dat de mijne dan wat vroeger moet komen, maar zit echt nu al dat ik liever een randprematuurtje heb dan dit nog 3 weken :@ . I know, ik vind het zelf ook belachelijk van mezelf. Aar goed, elke dag binnen is een dag extra en voorvhetzelfde geld dat ik vannacht wel een betere nachtrust heb en zie ik het morgen allemaal wel weer zitten.
pi_122500191
pessie, hoe zwaar schatten ze je baby nu?
pi_122500219
Geen slaap is killing. En ja dit dit rommelen? Wil het geen naam geven. Doet niet zeer ofzo.
Aan de andere kant kon ik de weeen bij Yaro prima handelen zonder er echt last van te hebben tot ze bij 5 cm ontsluiting de vliezen gingen breken. Dat vind ik dan nu lastig. Is het echt wat of het kindje wat draait. Straks negeer ik het te veel en ben ik te laat voor het zh.

Aan de andere kant herkende ik de weeen wel als weeen en heb ik nu dat idee niet.
pi_122500257
En je bent overmorgen alweer 38 weken he pessie. En hij is niet zo klein als nathan dus als hij komt is het vast goed nu :*
pi_122500392
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 10:45 schreef pessie het volgende:

Hilz, op een gegeven moment zit de band van een normale broek niet lekker meer, misschien is voor jiu zon band als kd draagt in haar broeken een idee?
Spijkerbroek past gelukkig nog. Al zijn dit wel de 3 grootste die ik heb. Daarna zal ik er toch aan moeten geloven. kan het misschien nog wel een poosje uitstellen met elastiekjes om de knoop.

naja. we zien wel.

Spannend hoor! bijna babies O+
pi_122500807
Dank, KD! Heb zojuist een mooie broek besteld, yay! En wat voor band draag jij in je broeken?
pi_122500883
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 11:09 schreef Hilzillah het volgende:

[..]

Spijkerbroek past gelukkig nog. Al zijn dit wel de 3 grootste die ik heb. Daarna zal ik er toch aan moeten geloven. kan het misschien nog wel een poosje uitstellen met elastiekjes om de knoop.

naja. we zien wel.

Spannend hoor! bijna babies O+
Waarom zou je dat doen. Weet je hoe fijn een zwangerschapsbroek zit? Als je broek niet meer dicht past dan zou ik zeker niet klooien met elastiekjes, maar gewoon een fijn zittende broek aanschaffen.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  dinsdag 5 februari 2013 @ 11:23:20 #47
259886 pessie
pi_122500885
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 11:03 schreef L-E het volgende:
pessie, hoe zwaar schatten ze je baby nu?
Echo vorige week maandag 2700 gram, maar 3 vk's zeggen 6 pond te voelen. Dus ik denk wel dat het nu om en nabij de 6 pond zou kunnen zijn.

As, rommelen houdt bij mij in 1 minuut knoeterharde buik en dan 1 a 2 minuten pauze. Echt pijn deed het niet, de spierpijn is wel verrot. Normaal gesproken gaat het wel weg onder invloed van 2 pcm en een warme douche maar dat was dus niet zo. Best spannend, Nathan was er nogal snel dus langer wachten met bellen is niet zo handig maar heb ook geen zin om steeds voor niets vks te laten komen.
pi_122500904
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 11:23 schreef pessie het volgende:

[..]

Echo vorige week maandag 2700 gram, maar 3 vk's zeggen 6 pond te voelen. Dus ik denk wel dat het nu om en nabij de 6 pond zou kunnen zijn.

As, rommelen houdt bij mij in 1 minuut knoeterharde buik en dan 1 a 2 minuten pauze. Echt pijn deed het niet, de spierpijn is wel verrot. Normaal gesproken gaat het wel weg onder invloed van 2 pcm en een warme douche maar dat was dus niet zo. Best spannend, Nathan was er nogal snel dus langer wachten met bellen is niet zo handig maar heb ook geen zin om steeds voor niets vks te laten komen.
De gyn dacht bij Bram ook 3600 te voelen. Ze zat er maar een klein beetje naast.
  dinsdag 5 februari 2013 @ 11:25:08 #49
259886 pessie
pi_122500936
Xm, ik zou echt proberen meer te rinken. Blaasontsteking is ook niets. Misschien flesje water naast jeneerzetten?
pi_122500959
Haha :D Tico - toch heb je wel een hele toffe knul!

Genoeg drinken is idd belangrijk... Ik drink standaard zo'n 2-3 liter per dag. Maar ja, dat is het makkelijkst als je iets hebt wat je echt lekker vind.
  dinsdag 5 februari 2013 @ 11:25:59 #51
259886 pessie
pi_122500967
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 11:24 schreef Ticootje het volgende:

[..]

De gyn dacht bij Bram ook 3600 te voelen. Ze zat er maar een klein beetje naast.
Oi, 650 gram ernaast :o . En d a n kwam ie met 39 weken! Vetzakje O+
pi_122500988
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 11:25 schreef pessie het volgende:

[..]

Oi, 650 gram ernaast :o . En d a n kwam ie met 39 weken! Vetzakje O+
Officieel 38 en 4 dagen. Ik was nog 3 dagen teruggezet. :')
  dinsdag 5 februari 2013 @ 11:26:52 #53
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_122501000
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 11:25 schreef pessie het volgende:
Xm, ik zou echt proberen meer te rinken. Blaasontsteking is ook niets. Misschien flesje water naast jeneerzetten?
Oh, been there done that. Staat er eind van de dag nog. Vol. Ik ben geen waterdrinker.

Heb er nog geen passende oplossing voor gevonden :+.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_122501013
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 11:26 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Oh, been there done that. Staat er eind van de dag nog. Vol. Ik ben geen waterdrinker.

Heb er nog geen plassende oplossing voor gevonden :+.
Fix.
  dinsdag 5 februari 2013 @ 11:27:44 #55
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_122501019
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 11:27 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Fix.
:D :')
  dinsdag 5 februari 2013 @ 11:27:53 #56
259886 pessie
pi_122501025
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 11:26 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Officieel 38 en 4 dagen. Ik was nog 3 dagen teruggezet. :')
:o . Je had gewoon een 9 ponder kunnen baren! Is het down under trouwens een beetjegoed gegaan? Als je dat niet wilt zeggen noet je dat niet hoor!
pi_122501057
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 11:23 schreef pessie het volgende:

[..]

Die harde buiken heb ik hier dus ook sinds gisteren. Maar niet heel veel achter elkaar. Ik linkte het aan de baby die aan het draaien is. Ook steekjes. Net alsof je blaas vol is, maar dan heel kort.
Hier was yaro dus ook snel. Vandaar ook mijn twijfel. Maar heb nu nog niet het idee dat ik moet bellen.
pi_122501067
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 11:27 schreef pessie het volgende:

[..]

:o . Je had gewoon een 9 ponder kunnen baren! Is het down under trouwens een beetjegoed gegaan? Als je dat niet wilt zeggen noet je dat niet hoor!
Ik had alleen een schaafwondje. Als hij was blijven zitten dan had hij de 5 kilo gered ja.

Alleen dingen doen in bed gaat nog niet.
pi_122501094
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 11:26 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Heb er nog geen passende oplossing voor gevonden :+.
Ik lust water niet graag. Mensen vinden me altijd stom als ik dat zeg, maar ik krijg het echt niet weg. Ik heb nu water met een smaakje (crystal clear-achtig e.d.), dat gaat beter en dan drink ik wel genoeg. Misschien is dat iets?
pi_122501118
Pessie wat vervelend, hopelijk zakt het snel weer af of zet het door.
Er tussen in blijven hangen is ook 3x niks :*

As 40wk *O*

Fieder succes bij je controle :*

Suiker, alvast succes voor morgen ;)

Jullie gaan te snel voor mijn mobiel :P

[ Bericht 22% gewijzigd door #ANONIEM op 05-02-2013 11:34:22 ]
pi_122501144
Maar hoe het down under gaat heeft toch veel meer te maken met de snelheid en het verloop van je bevalling dan het gewicht van je baby?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 5 februari 2013 @ 11:32:45 #62
259886 pessie
pi_122501174
Netjes tico! Goed geluisterd naar de vk
Joene oefent geduld :P

As, ik heb die harde buiken dan echt 3 kwartier tot een uur voordat we bellen. En die steken ook ja. In totaal houden die harde buiken al gauw 2 uur aan.
  dinsdag 5 februari 2013 @ 11:34:53 #63
259886 pessie
pi_122501250
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 11:30 schreef L-E het volgende:

[..]

Ik lust water niet graag. Mensen vinden me altijd stom als ik dat zeg, maar ik krijg het echt niet weg. Ik heb nu water met een smaakje (crystal clear-achtig e.d.), dat gaat beter en dan drink ik wel genoeg. Misschien is dat iets?
Ik vind crystal clear echt heel vies. Maar zwanger en aspartaam is in mijn geval sowieso geen optie, ik haal de smaak eruit zeg maar :r .
Maar xm, zoek idd iets wat je wel graag drinkt, als dat thee is kun je een pot vol naast jeneerzetten en gewoon blijven schenken.
pi_122501258
Nee zo heftig gelukkig niet. Zie je geen voorwerk voor mij :P

Ik lust water ook alleen als het echt koud is.

Goed om te lezen dat je grote kindjes kan baren zonder te veel schade.
pi_122501432
As, 40 weken. Dat is pas een mijlpaal!

Pessie, wat rot zo. Heftig!

Suiker, alvast succes morgen!

XM, ook dit herken ik ;) ik drink ook te weinig..

Fieder, succes bij de controle!

Ik schaam me een beetje.. Ik ging net naar de supermarkt voor pakjes melk en het avondeten en kom thuis zonder pakjes melk. Voor mijn koffie verkeerd :o
Toen moest ik heel hard huilen. Mijn man stelde voor om voor mij nog even die pakjes melk te halen en toen ging ik nog harder :@ hij is nu wel weg, de schat O+
E.
pi_122501507
Awww! spark :*

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-02-2013 11:43:12 ]
pi_122501529
Spark, wat lief!
pi_122501580
Het hoort erbij spark. Het feit dat je weet waar het vandaan komt zorgt ervoor dat je er later om kan lachen.
pi_122501581
Ja he O+ ik denk ondertussen wel dat hij van binnen heel hard aan het lachen was. Dat doe ik zelf ook namelijk :')
E.
  dinsdag 5 februari 2013 @ 11:45:29 #70
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_122501611
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 11:31 schreef L-E het volgende:
Maar hoe het down under gaat heeft toch veel meer te maken met de snelheid en het verloop van je bevalling dan het gewicht van je baby?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook dat hoeft weer niet. Mijn dochter van 3500 gram kwam na een bevalling van totaal 40 minuten met vliezen en al ter wereld en ik had nog geen schaafwondje :)
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_122501646
Taartjesfee :o ongelooflijk, dat moet zo snel gegaan zijn dat je niet eens kon beseffen dat ze er was!
E.
  dinsdag 5 februari 2013 @ 11:47:08 #72
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_122501669
ff tussen eten en afwas door :Y)
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_122501684
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 11:21 schreef Cwen het volgende:
Dank, KD! Heb zojuist een mooie broek besteld, yay! En wat voor band draag jij in je broeken?
ik heb van die bellydingesen, dus ik draag voorlopig mijn eigen broeken nog wel een tijdje :)
  dinsdag 5 februari 2013 @ 11:51:40 #74
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_122501810
Haha Spark, mooie actie! Ik herken dat soort buien gelukkig nog niet. Merk wel dat ik vergeetachtiger aan het worden ben, moet ook echt wel goede to-do lijstjes op het werk bijhouden, want anders vergeet ik echt dingen. Maar acute huilbuien om eigenlijk niks bijzonders heb ik nog niet gehad gelukkig.

Tja dat drinken, dat is al jaren een struggle. Thee ben ik ook niet zo van :@ En alleen maar sapjes / fris tanken de hele dag lijkt me ook niet echt gezond.

Gister was ik de hele dag extern, dat helpt ook niet. Op kantoor wurg ik in ieder geval 3 medium bekers thee naar binnen, maar dat was het dan ook wel. 's Avonds dan nog een glas fris en 's ochtends ontbijt ik met kwark, dat telt volgens mij ook mee voor je vochtinname.

Ik heb dé oplossing nog niet gevonden.
pi_122501919
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 11:45 schreef De_Taartjesfee het volgende:

[..]

Ook dat hoeft weer niet. Mijn dochter van 3500 gram kwam na een bevalling van totaal 40 minuten met vliezen en al ter wereld en ik had nog geen schaafwondje :)
Ik zag laatst op fb een foto voorbij komen met een kindje nog in de vliezen en vroeg me af of dat daadwerkelijk kon. Pfff is wel heel extreem zeg.
pi_122501976
Lastig is dat XM! Ik denk ook vaak aan het eind van de dag ineens dat ik amper gedronken heb. Ik weet de oplossing ook nog niet.

Vergeetachtig heb ik dan weer weinig last van. Ik ben wel warrig, haal van alles door elkaar en heb dat zelf niet door. Ik zei afgelopen weekend tegen mijn zus dat ze mooie oliebollen in haar oren had. En niet begrijpen waarom iedereen zo lachen moet he :')
E.
pi_122502001
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 11:47 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

ik heb van die bellydingesen, dus ik draag voorlopig mijn eigen broeken nog wel een tijdje :)
Ik ben een baby noob ;). Wat voor bellydingesen?
  dinsdag 5 februari 2013 @ 12:26:35 #78
259886 pessie
pi_122502893
Xm, is er iets waar je wel veel zin in hebt? Veel zwangeren hebben cravings. Ik heb bij Nathan wekenlang roosvicee 50/50 gedronken. Misschien aan de hand van waar je zin in hebt even kijken.

Zo, peuter in bed en ik ook. Slaap lekker.
pi_122502929
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 11:23 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Waarom zou je dat doen. Weet je hoe fijn een zwangerschapsbroek zit? Als je broek niet meer dicht past dan zou ik zeker niet klooien met elastiekjes, maar gewoon een fijn zittende broek aanschaffen.
Beetje centjes uitsparen ;-) maar als het niet anders kan dan ga ik datgewoon doen natuurlijk. Ga niet rondlopen met iets wat heel ongemakkelijk zit. Doe niet aan zelfkastijding :D
pi_122502961
Ik ben net gebeld. En ik moet toch naar de gyn, het jammere is dat de eerste echo nu een week en eenpaar dagen verplaatst is :+ -O-
pi_122503036
Truste pessie

Jammer zoya
  dinsdag 5 februari 2013 @ 12:32:46 #82
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_122503099
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 12:26 schreef pessie het volgende:
Xm, is er iets waar je wel veel zin in hebt? Veel zwangeren hebben cravings. Ik heb bij Nathan wekenlang roosvicee 50/50 gedronken. Misschien aan de hand van waar je zin in hebt even kijken.

Zo, peuter in bed en ik ook. Slaap lekker.
Nee, geen cravings. Qua emoties en vreterij ben ik maar een saaie zwangere :+.

En trusten :*
pi_122503119
Ik ben ook wel benieuwd naar de belliedingessen.

En als drinken ben ik helemaal aan het losgaanop de Arizona groene ijsthee gezoet met honing. Heerlijk!!
Wel alleen maar te koop bij de AH
pi_122503500
Slaap lekker pessie!

Zoya, wanneer heb je nu je echo? :)
pi_122503565
Vandaag weer op controle geweest. Alles is goed. Hij ligt al keurig met zijn hoofdje naar beneden. Natuurlijk kan hij nog wel draaien, maar ze verwacht het niet.
Nu al een braaf kind. :+
pi_122503653
De 27ste morgen nog 3 weekjes.
pi_122503794
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 12:47 schreef vencodark het volgende:
Vandaag weer op controle geweest. Alles is goed. Hij ligt al keurig met zijn hoofdje naar beneden. Natuurlijk kan hij nog wel draaien, maar ze verwacht het niet.
Nu al een braaf kind. :+
Goed opgevoed :D
pi_122503851
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 12:27 schreef Hilzillah het volgende:

[..]

Beetje centjes uitsparen ;-) maar als het niet anders kan dan ga ik datgewoon doen natuurlijk. Ga niet rondlopen met iets wat heel ongemakkelijk zit. Doe niet aan zelfkastijding :D
Maar je doet de rest van je zwangerschap toch met die broek? :)
pi_122503955
Hier a.s. vrijdag 7 weken.
Maar ook hier beginnen de broeken strakker te zitten maar het gaat nog wel.

Ik voel me deze zwangerschap zo beroerd, 24 uur lang enorm misselijk en moe en bleh gewoon.
Ik herken dit niet en hoop dan ook dat het snel over is, heb natuurlijk alles voor het wondertje in mijn buik over maar heb ook nog een peuter rond lopen.
pi_122504214
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 12:55 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Maar je doet de rest van je zwangerschap toch met die broek? :)
Dat is ook wel zo. Misschien binnenkort eens gaan kijken bij de H&M.
pi_122504343
Kleine ligt nog steeds met het hoofdje omlaag gelukkig! Het is erg onwaarschijnlijk dat hij nog draait.
Mn bloeddruk is wel wat verhoogd. Schijnt bij de termijn te horen, maar toch in de gaten houden.

Ik zou ook echt een zwangerschapsbroek gaan halen! heeeerlijk! Wil eigenlijk nooit meer anders :+

Braaf Venco O+

Jammer Zoya! Het is maar een week, maar in t begin vond ik de weken zo lang duren. Waarom moet je naar de gyn?
pi_122504479
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 11:47 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

zit dat prettig? is misschien een idee voor mn werkbroeken, daarnis namelijk geen zwangerschapsmodel in te krijgen, en dan hoeven ze niet aan de zijkanten verbouwen te worden..
pi_122505620
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 13:09 schreef Fieder het volgende:
Kleine ligt nog steeds met het hoofdje omlaag gelukkig! Het is erg onwaarschijnlijk dat hij nog draait.
Mn bloeddruk is wel wat verhoogd. Schijnt bij de termijn te horen, maar toch in de gaten houden.

Jammer Zoya! Het is maar een week, maar in t begin vond ik de weken zo lang duren. Waarom moet je naar de gyn?
Goed om te horen. Wel jammer van de bloeddruk :*

Ik heb o.a. tekorten van vitamines daarom moet ik en de baby wat beter in de gaten gehouden worden.
pi_122507057
Jammer Zoya!

Fieder, fijn dat de kleine goed ligt, en ik hoop dat je bloeddruk ok blijft!

Ymme, vervelend is dat he? Ik heb het ook nog steeds, alleen gelukkig geen peuter hier.
  dinsdag 5 februari 2013 @ 14:21:20 #95
259886 pessie
pi_122507140
Fieder wat is je bloeddruk nu? Fijn dat ie nog netjes head first ligt!

Hilz, hoe eerder je een zw.broek koopt hoe meer het uitkan :+

Venco, je ventje is netjes bezig :D

Zoya, jammer dat je echo verplaatst is, juist die eerste weken zijn zo spannend. Heb je nog gevraagd naar de vit a?
pi_122507569
Pessie, heb je een beetje kunnen dutten?
  dinsdag 5 februari 2013 @ 14:41:58 #97
259886 pessie
pi_122507890
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 14:33 schreef Blokje. het volgende:
Pessie, heb je een beetje kunnen dutten?
Ja hoor! Het zonnetje schijnt hier O+ .
Ben nu eigenlijk gewoon benieuwd of onze baby vannacht komt :@
pi_122508041
Spannend hoor!
pi_122508089
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 14:21 schreef pessie het volgende:
Fieder wat is je bloeddruk nu? Fijn dat ie nog netjes head first ligt!
130/80. Was nog goed maar ben altijd netjes 120/70 dus viel wel op.

Jaaa ik ben ook benieuwd! Is t weer rustig in je buik of blijft t rommelen?
pi_122508091
Het is wel weer tijd voor verse kindjes! Dus, dames.. O-)
  dinsdag 5 februari 2013 @ 14:52:45 #101
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_122508359
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 11:24 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Herkenbaar, tot twee keer toe 7, 8 pond toch wel max hoor... :') 4500 en 4520. :+
pi_122508386
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 14:21 schreef pessie het volgende:

Zoya, jammer dat je echo verplaatst is, juist die eerste weken zijn zo spannend. Heb je nog gevraagd naar de vit a?
Ze zei als de internist het zegt zal het wel zo zijn. Ik ga mijn oude internist bellen morgen. Dat is de beste op dit gebied. Kijken of hij een protocol heeft.

Dit is namelijk een vervanger omdat degene die ik normaal heb met zwangerschapsverlof is.
Hij heeft minder ervaring volgens mij met gevallen zoals ik.
pi_122508428
Lis zou 7 pond zijn ongeveer. Bleek 4710! Volgens mij zeggen ze die dingen alleen om gerust te stellen?
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  dinsdag 5 februari 2013 @ 14:55:10 #104
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_122508476
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 14:54 schreef snoopy het volgende:
Lis zou 7 pond zijn ongeveer. Bleek 4710! Volgens mij zeggen ze die dingen alleen om gerust te stellen?
:o Oef! :o

Toen ik zei dat ik het toch wel spannend vond omdat Sasha even klem zat kwamen ze bij mij met het geruststellende verhaal dat ik dan wel op handen en voeten kon gaan zitten tijdens de bevalling. :X Dan zakt het bekken mooi open en heeft het kindje meer ruimte. :')
pi_122508651
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 14:55 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

:o Oef! :o

Toen ik zei dat ik het toch wel spannend vond omdat Sasha even klem zat kwamen ze bij mij met het geruststellende verhaal dat ik dan wel op handen en voeten kon gaan zitten tijdens de bevalling. :X Dan zakt het bekken mooi open en heeft het kindje meer ruimte. :')
Dat heb ik vaker gehoord. Vind het niet zo gek klinken, tbh.
pi_122508858
quote:
Wow!!
  dinsdag 5 februari 2013 @ 15:07:49 #107
259886 pessie
pi_122509024
quote:
Dat is meer dan een kilo verschil! :o . Nou ja, we gaan het vanzelf zien. Niets zo onverwachts a l s een bevalling. Zul je zien dat ik hier over 3weken nog ben.
pi_122509127
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 14:52 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Herkenbaar, tot twee keer toe 7, 8 pond toch wel max hoor... :') 4500 en 4520. :+
Hier ook. Dinsdag groeiecho: och 3600 gram, toch best groot. Over 2 weken kijken of ie de 4 kg niet voorbij gaat. Donderdag bevallen: 4350 gram. Tsssk
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
pi_122509188
Dus als ze babies schatten op 7 pond moet wel rekening houden met een kilo of 4,5.
  dinsdag 5 februari 2013 @ 15:18:21 #110
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_122509498
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 15:11 schreef Ticootje het volgende:
Dus als ze babies schatten op 7 pond moet wel rekening houden met een kilo of 4,5.
I second that
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_122509526
Bij mij werd Floris op 7,5, 8 pond geschat. Misschien groter, maar hij zat zo naar achteren, dus kon ze niet goed voelen. Hij was 3570 gram bij 40.5.

Elise is niks geschat, wel aantal keer gevraagd wat mn eerste was kwa gewicht (tijdens onderzoek in het ziekenhuis en 2x tijdens de bevalling. Die laatste 2x werd gezegd dat ze groter zou zijn). Zij was 3930 bij 41.5.
  dinsdag 5 februari 2013 @ 15:21:43 #112
259886 pessie
pi_122509661
quote:
Haha. Mn laatste werd ook geschat op 6 en dat werd toen 5. Ga daar maar geen conclusies uit trekken, dan weiger ik te bevallen voor 42 weken :P . Maar 2de kindjes zijn vaak wat groter dan eerste kindjes.
pi_122509931
Mijn geschatte 6 ponder was een 8,5 ponder :7
pi_122509949
Mijnes werd op zo'n 7,5 pond geschat, hij was 3885 gram. Het kán wel kloppen :+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_122510006
Dat is nogal een verschil :o
  dinsdag 5 februari 2013 @ 15:40:36 #116
259886 pessie
pi_122510541
De vk van gisterochtend durfde geen uitspraak te doen omdat ze haar derde meer richting het gewicht van har eerste (6 pond) dan van haar 2de (8 pond) schatten. Hij was 9. Maar ze durfde wel te zeggen of ze het groter als Nathan zou schatten, en dat was wel het geval. Ik had mn hoop een beetje op haar gevestigd aangezien ze 25 jaar ervaring heeft.
  dinsdag 5 februari 2013 @ 15:46:19 #117
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_122510787
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 14:59 schreef L-E het volgende:

[..]

Dat heb ik vaker gehoord. Vind het niet zo gek klinken, tbh.
Nee, principe an sich is niet gek, maar ik werd toch echt ongelukkig van het idee dat ik op handen en knieen op een bed zat met mijn blote hol de lucht in zeg maar. ;) :D
pi_122510822
quote:
Ik zit er maar zelden meer dan 200 gram naast ;)
pi_122510876
Hier is er bij niet geschat die was 3330. Ove deze is alleen gezegd dat hij groter zou zijn bij dezelfde termijn (vandaag). We gaan het zien.
  dinsdag 5 februari 2013 @ 15:51:51 #120
259886 pessie
pi_122510997
quote:
16s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 15:47 schreef WupWup het volgende:

[..]

Kun je even langskomen? :P
  dinsdag 5 februari 2013 @ 15:52:11 #121
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_122511012
quote:

[..]

:D Dat zij mijn vk ook. En ze ging al een tijdje mee zeg maar, ze ging het jaar na mijn bevalling van Oscar met pensioen. Ze was echt oprecht verbaasd en vroeg me hoe ik dat zo goed verstopt had.
Nu had ik echt een buik om U tegen te zeggen, dus geen idee hoe ze dat bedoelde.
  dinsdag 5 februari 2013 @ 15:52:33 #122
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_122511027
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 15:51 schreef pessie het volgende:

[..]

quote:

[..]

*scherp
pi_122511149
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 15:52 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

:D Dat zij mijn vk ook. En ze ging al een tijdje mee zeg maar, ze ging het jaar na mijn bevalling van Oscar met pensioen. Ze was echt oprecht verbaasd en vroeg me hoe ik dat zo goed verstopt had.
Nu had ik echt een buik om U tegen te zeggen, dus geen idee hoe ze dat bedoelde.
Bij de diabeteszorg kreeg ik ook rare blikken omdat ik helemaal geen hele grote buik had. Niet zo groot dat je dus zwangerschapssuiker zou vermoeden en den mega kind had. Blijkbaar zat Bram goed verstopt wel.
pi_122511188
quote:

[..]

Nee, maar je bent hier van harte welkom :P
pi_122511443
Liné werd ook klein geschat. Ze was vandaag bij de ka 46 cm. Gewicht bij geboorte 3360 gram en nu 8 dagen later 2950 gram.
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_122512540
Mijn gyn had ean redelijk goed geschat. Hij zei 1400 à 1500 gram en ze was 1710 gram. Ik vind het knap dat ze dat met de hand kunnen schatten.
  dinsdag 5 februari 2013 @ 16:39:53 #127
259886 pessie
pi_122513222
Filet americain is in de bonus. Wie gaat bevallen?

FR blijft knap inderdaad. Denk ook wel dat ze het vaak goed hebben hoor.
pi_122513636
Ik hou er niet van pessie :-)
Wel fijn trouwens dat ik in je andere posr wat meer rust las mbt bevallen op korte termijn.

Hier heb ik het idee dat de krampjes wat meer worden sinds een uur maar nog totaal geen regelmaat. Ik heb nog 7 uur. Yaro was er in zes :D
pi_122513785
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 16:47 schreef As1981 het volgende:
Wel fijn trouwens dat ik in je andere posr wat meer rust las mbt bevallen op korte termijn.

Hier heb ik het idee dat de krampjes wat meer worden sinds een uur maar nog totaal geen regelmaat. Ik heb nog 7 uur. Yaro was er in zes :D
Go As!! En je tweede is misschien wel sneller dan 6 uur en dan heb je nog meer tijd!

23.59 is ook 5 februari ;)
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
  dinsdag 5 februari 2013 @ 16:52:20 #130
259886 pessie
pi_122513869
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 16:47 schreef As1981 het volgende:

Vind-ik-leuk :D . Rustig afwachten maar, zo even douchen?
Denk niet dat we dan een datum tweeling gaan doen hoor! Hier wel wat onrust maar bij lange na niet zoals zondag en maandag.
Tsja en verder, elke dag is er 1 en morgen ben ik 37+6, dat zal vast alweer anders zijn dan 37+0 en als beeb wil komen komt het wel en daar doe ik niets aan. Ben alleen bangdat ik er op ga zitten wachten en daar zie ik wel tegenop.
pi_122514083
Pessie de term rand prematuur zag ik een paar keer staan in je posts is dat puur vanwege je vorige kindje of is dat een normale term voor 37wk? :@ durfttevragen.

As go girl! :D

Filet American & biefstuk *zwijmel* zo'n zin in!

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 05-02-2013 16:58:04 ]
pi_122514173
Ja wachten lijkt me ook vervelend. Dat heb ik nog niet. Gewoon nu alleen irritant omdat ik niet durf te zeggen dat het echt wat is. Maar het is ook niet, niets.
Zolang er geen regelmaat in zit ga ik er nog niet vanuit.

En idd MP dat is ook een leuke tijd?

Man is hier alleen niet voor 21.30 uur thuis ivm werk (tenzij). Maar zo lang het als dit is ga ik hem niet naar huis halen.
pi_122514292
Vind het wel heel erg spannend As :)
pi_122514862
Spannend As!
pi_122518105
Nou het is weer rustig hoor dus niets spannends. Zo peuter op bed leggen en niets doen.
pi_122518447
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 16:02 schreef MeNicole2 het volgende:
Liné werd ook klein geschat. Ze was vandaag bij de ka 46 cm. Gewicht bij geboorte 3360 gram en nu 8 dagen later 2950 gram.
Is ze zo afgevallen?
pi_122519779
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 18:50 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Is ze zo afgevallen?
Ja en nog steeds. Ze is 1 keer 20 gram aangekomen en voor de rest alleen afgevallen. Vandaag bij de ka geweest, ze drinkt om de 3 a 4 uur 90cc weg dus we mogen het nog even aankijken. Ze plast en poept ook goed en is verder goed wakker enzo. Donderdag komt de vlos weer wegen en als ze dan nog niet is aangekomen word ze opgenomen.
Of ze moet nu ineens slecht gaan drinken, dan moeten we ook meteen bellen.
pi_122521679
Hier hadde ze haar geschat op een goede 3400 gram ze bleek 3990 gram te zijn met 38.6 dagem

Volgende keer zou ik ook niet mogen doorlopen tot 40/42 weken als ik mijn omvang houd in combinatie met de kans op een groot kindje. Maargoed ik hoop gewoon over een jaar 30 kilo kwijt te zijn minimaal :)
2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
  dinsdag 5 februari 2013 @ 19:54:41 #139
378192 -mandy-
I am who I am
pi_122522055
Dat is niet best Nicole. Hopelijk valt ze morgen niet verder af en hoeft ze niet opgenomen te worden.

Mini werd gisteren met 27 weken op 35 cm geschat met 1000g, het zal me benieuwen hoe zwaar mini is bij de geboorte.
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
pi_122522091
Bij mij zat de schatting er bij de oudste wel een kilo naast.. ze was 4140 :X
pi_122523731
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 19:21 schreef MeNicole2 het volgende:

[..]

Ja en nog steeds. Ze is 1 keer 20 gram aangekomen en voor de rest alleen afgevallen. Vandaag bij de ka geweest, ze drinkt om de 3 a 4 uur 90cc weg dus we mogen het nog even aankijken. Ze plast en poept ook goed en is verder goed wakker enzo. Donderdag komt de vlos weer wegen en als ze dan nog niet is aangekomen word ze opgenomen.
Dat is raar zeg? Of is dat normaal bij kunstvoeding?
pi_122523791
Volgens de groeiecho's zou mijn oudste ruim 8 pond zijn. Op het laatst kwamen ze op 3600 gram uit geloof ik, zeiden ze dat ze er een pond naast konden zitten. Hij is bijna een week na die echo geboren, en woog 3390 gram..
pi_122523984
Oei MeNicole hopelijk groeit ze snel goed :*

Mijn blaas begint (weer) vervelend te worden. Had ik een maand geleden ook last van -O-.

Goed blijven drinken, extra middeltjes als cranberry etc mag je niet zomaar nemen las ik :{
  dinsdag 5 februari 2013 @ 20:25:19 #144
378192 -mandy-
I am who I am
pi_122524021
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 20:24 schreef Zoya83 het volgende:
Oei MeNicole hopelijk groeit ze snel goed :*

Mijn blaas begint (weer) vervelend te worden. Had ik een maand geleden ook last van -O-.

Goed blijven drinken, extra middeltjes als cranberry etc mag je niet zomaar nemen las ik :{
Cranberriesap ook niet?
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
  dinsdag 5 februari 2013 @ 20:26:06 #145
259886 pessie
pi_122524081
Zoya cranberriesap werd hier gewoon geadviseerd.

Edit, met een ie of y? Zwangere hersenen enzo...
pi_122524138
cranberry sap of thee mag gewoon volgens mij hoor :)

Sterkte :*
pi_122524315
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 19:55 schreef Pvoesss het volgende:
Bij mij zat de schatting er bij de oudste wel een kilo naast.. ze was 4140 :X
Groot :D
Hier werd ze niet geschat...dat deden ze niet bij ons
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_122524606
Zo ver ik weet mag cranberry sap inderdaad.
pi_122524629
Sap natuurlijk wel dom van me 8)7.

Tnx allemaal O+
  dinsdag 5 februari 2013 @ 20:41:14 #150
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_122524958
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 20:30 schreef bitterend het volgende:

[..]

Groot :D
Hier werd ze niet geschat...dat deden ze niet bij ons
Dat is niet groot :P
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_122525100
Nahja R was 3585 :P
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_122525298
Hier is bij de jongste ook niet geschat, gelukkig maar. Ik had het niet vooraf willen weten. De bevalling ging meer dan prima en ik had me er waarschijnlijk alleen maar druk over gemaakt. 4270 bij 39+3 overigens. Geen idee of de verloskundige dat had zien aankomen, ik denk het niet aan de reacties in mn kraambed, maar wie weet.

Bij de oudste zaten ze er maar een paar gram naast :D 7 pond met 40 weken zei ze, ze woog 3765 bij 41 weken. Given dat kindjes de laatste weken zo'n 150-250 per week groeien nog vond ik het een mooie schatting!
:)
  dinsdag 5 februari 2013 @ 20:49:23 #153
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_122525391
Anouk 4790, maar ik lees net wat verder terug en daar las ik er nog een paar boven de 4500!

Terug naar de huidige zwangere en de blaasproblemen, herkenbaar! Daar kan je een ab kuurtje voor krijgen hoor. Mij is verteld dat bevallen met een blaasontsteking niet goed voor de baby kan zijn?
pi_122525585
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 20:49 schreef Susie het volgende:
Anouk 4790, maar ik lees net wat verder terug en daar las ik er nog een paar boven de 4500!

Terug naar de huidige zwangere en de blaasproblemen, herkenbaar! Daar kan je een ab kuurtje voor krijgen hoor. Mij is verteld dat bevallen met een blaasontsteking niet goed voor de baby kan zijn?
Hangt er vanaf waar die blaasontsteking door veroorzaakt wordt. Bij een gewone is het niet zo'n probleem allemaal. Als de blaasontsteking door GBS veroorzaakt is wel.
pi_122525609
En cranberry mag, wordt in principe zelfs aangeraden door vereniging voor gynaecologen.
pi_122525671
Ik had denk ik 7 keer blaasontsteking, werd 2x op kweek gezet maar gelukkig geen schadelijke bacteriën...wel 7 keer AB kuur gehad
pi_122525743
pfff 7x. Ik vond 1x al vervelend
pi_122525865
Ja..het deed echt zeer..kreeg er harde buiken van en krampen..
pi_122525924
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 20:53 schreef mignonne het volgende:
En cranberry mag, wordt in principe zelfs aangeraden door vereniging voor gynaecologen.
Ik had van die sterke pillen en daar staat op dat je die niet zonder medisch advies mag innemen.
Voor ab is nog niet erg genoeg zou het graag voor komen :Y
  dinsdag 5 februari 2013 @ 20:58:41 #160
259886 pessie
pi_122525940
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 20:55 schreef As1981 het volgende:
pfff 7x. Ik vond 1x al vervelend
Ik heb er 2 gehad en beide keren sloeg mn baarmoeder er van op hol. Echt niet leuk. Geen gbs trouwens.
pi_122526015
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 20:58 schreef Zoya83 het volgende:

[..]

Ik had van die sterke pillen en daar staat op dat je die niet zonder medisch advies mag innemen.
Voor ab is nog niet erg genoeg zou het graag voor komen :Y
En heb je dat advies ingewonnen?

Die disclaimer zetten veel fabrikanten van otc-medicatie op hun verpakkingen omdat ze niet aangeklaagd willen worden door mensen die gaan zelf-dokteren.
pi_122526044
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 20:58 schreef pessie het volgende:

[..]

Ik heb er 2 gehad en beide keren sloeg mn baarmoeder er van op hol. Echt niet leuk. Geen gbs trouwens.
Ik had er gelukkig geen last van, maar ik vond die pillen zo smerig.

Bij beide zwangerschappen overigens rond de 37 weken.
pi_122526076
Herkenbaar pessie! gelukkig geen gbs! :*
pi_122526167
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 20:58 schreef pessie het volgende:

[..]

Ja, naar lijkt me dat.
En daarom moet je een blaasontsteking idd altijd laten behandelen, kan weeën veroorzaken. zelfde geldt overigens voor schimmelinfecties.
  dinsdag 5 februari 2013 @ 21:01:47 #165
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_122526171
Bij mij deed het gelukkig niet zeer, zat alleen om de haverklap op de wc voor 4 druppels :D
  dinsdag 5 februari 2013 @ 21:02:17 #166
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_122526204
*binnenhobbelt

Nog geen verse babies? -O- Maar wel wat lichte actie bij As en pessie? Ben benieuwd!

Oei MeNicole, hoop dat er geen opname hoeft te volgen!

Ik zag zojuist voor het eerst een schopje aan de buitenkant O+. Ik vind het zo leuk, die beweging voelen! :@

En verder ben ik doodop. Gewerkt van 7 - 17:30. Maar al veeeel langer wakker en ik kan nog niet met m'n benen op de bank. Moet nog eea hier in huis worden gedaan. Morgen komt de hulp en die moet wel kunnen poetsen en er ligt nu teveel zooi.
pi_122526293
Doe je rustig aan Xme, de hulp kan ook eerst ergens anders beginnen he morgen.
pi_122526366
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 19:21 schreef MeNicole2 het volgende:

[..]

Dus ze is meer dan 12% afgevallen en je wordt weer naar huis gestuurd?
Typisch wel. Hoop dat ze snel aankomt dan.

Had jouw jongste zoon niet ook zoiets trouwens? Zoiets staat me bij.
  dinsdag 5 februari 2013 @ 21:04:59 #169
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_122526380
We zijn er morgen niet, dus moet toch echt aan de kant.

Moet eens pauzes gaan nemen op het werk, dat schiet er bijna altijd bij in. Boterhammetjes achter de pc enzo.
pi_122526499
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 20:59 schreef mignonne het volgende:

[..]

En heb je dat advies ingewonnen?

Die disclaimer zetten veel fabrikanten van otc-medicatie op hun verpakkingen omdat ze niet aangeklaagd willen worden door mensen die gaan zelf-dokteren.
Nog niet ik heb vandaag pas last gekregen ;)
  dinsdag 5 februari 2013 @ 21:18:11 #171
259886 pessie
pi_122527235
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 21:01 schreef mignonne het volgende:

[..]

Ja, naar lijkt me dat.
En daarom moet je een blaasontsteking idd altijd laten behandelen, kan weeën veroorzaken. zelfde geldt overigens voor schimmelinfecties.
Laatste keer liep ik echt naar de ha met "ik hoop zo dat het blaasontsteking is, dan wordt er wat gedaan!" Maar goed, vanochtend werd er geen blaasontsteking gevonden.Zijn dus echt voorweeen. Zou leuk zijn als ze echt wat deden trouwens.

Xm, is het een idee om het toch even met je leidinggevende te bespreken? Je bent zwanger dus je lijf heeft het ook druk met andere dingen nu dan alleen je werk.
pi_122527577
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 21:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
We zijn er morgen niet, dus moet toch echt aan de kant.

Moet eens pauzes gaan nemen op het werk, dat schiet er bijna altijd bij in. Boterhammetjes achter de pc enzo.
Je hebt recht op meer pauzes dan normaal als je zwanger bent. Ik zou dus zeker de gewone pauzes niet laten schieten.
pi_122528504
Dat gewicht van de baby schatten. Dat klinkt nog zo ver weg maar valt eigenlijk reuze mee :o

XM, doe je wel rustig aan? Je bent zwanger, niet zo eigenwijs doen ;)
Voel je nu trouwens veel beweging? Leuk!

Ik ben blij overmorgen op controle te mogen. Na die harde schop eergisteren is het weer erg stil in mijn buik. Ik lees verhalen over aan de buitenkant zien maar ik voel hooguit een paar hele zachtje plopjes op een hele dag. En ik ben bijna 24 weken ;( ik vind het echt niet leuk..
E.
  dinsdag 5 februari 2013 @ 21:45:21 #174
259886 pessie
pi_122528861
Jeuj, kun je eerst voorweeen wegpuffen, is het rustig maakt baby er een feest van :{ . Ik wilde eigenlijk gaan slapen, denk niet dat dat al mag...
pi_122529201
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 21:45 schreef pessie het volgende:
Jeuj, kun je eerst voorweeen wegpuffen, is het rustig maakt baby er een feest van :{ . Ik wilde eigenlijk gaan slapen, denk niet dat dat al mag...
Zal ik dan maar gezellig met je mee doen?
  dinsdag 5 februari 2013 @ 21:56:44 #176
259886 pessie
pi_122529664
quote:
17s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 21:50 schreef Logician het volgende:

[..]

Zal ik dan maar gezellig met je mee doen?
Ah kijk, jij rommelt ook? Geen koliek? Sterkte :*
pi_122530176
Sterkte dames! Hopelijk puffen met resultaat :).

Zoya, cranberry sap en cranberry capsules mogen allebei gewoon. Ook vitamine c mag normaliter, mits niet teveel zoetstoffen (zei de vk). Die kauwtabletjes vitamine c van roter zijn wel toegestaan, de bruis mocht ik niet. Maar cranberries werken vaak goed om te voorkomen, anders is ab echt de juiste oplossing...
pi_122530232
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 21:56 schreef pessie het volgende:

[..]

Ah kijk, jij rommelt ook? Geen koliek? Sterkte :*
Jep, voorweeen. thx jij ook :*

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-02-2013 22:05:31 ]
  dinsdag 5 februari 2013 @ 22:08:14 #179
378192 -mandy-
I am who I am
pi_122530453
Verse baby's op komst!!!! Zet 'm op dames!!
pi_122530523
Succes dames!

Ik heb nog nooit blaasontsteking gehad in mijn leven. Even afkloppen ;) wel regelmatig gecheckt in de zwangerschap maar altijd schoon.

Wat ik wel heb sinds ik zwanger ben, en het is best gênant.. Het gevoel alsof ik een schaafwondje heb bij de ingang van mijn vagina. Het komt niet door seks want ik heb het af en toe ook als we niet eens seks hebben gehad. Het duurt een week en dan is het weer weg, om even later terug te komen. Het irriteert ontzettend! Maar ik heb de oorzaak nog niet gevonden. Ik dacht misschien een schimmelinfectie maar heb verder geen klachten eigenlijk..
E.
pi_122530763
Logi en pessie rustige nacht of verse baby's

Ik duim mijn bed in.
  dinsdag 5 februari 2013 @ 22:19:41 #182
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_122531215
Het komt heus vast snel Spark!! Ik voelde zaterdag overdag nog amper iets en 's avonds begon het ineens en vandaag dus zichtbaar! Het kan heel snel gaan.

En morgen doe ik rustiger aan. Lig nu net in bed met een zeer bekken, onderrug en een buik die niet fijn voelt. Echt teveel gedaan vandaag. We krijgen vanaf do.dag tm zondag Engelse vrienden te logeren, dus dat wordt ook weer actief zijn enzo. Lijf geeft het wel duidelijk aan. Zal morgen ook wel zeggen dat werkdagen van 10 uur niet zo'n succes zijn atm.
pi_122531427
Verstandig XM! Echt aan jezelf en de baby blijven denken :*
E.
pi_122531524
Heb niet helemaal terug gelezen maar succes Logi en pessie, zet 'm op! As, ik hoop dat er voor jou ook snel wat actie komt :*

XM, echt, denk aan jezelf!! Laat je vriend anders opruimen en idd goed op je werk aangeven. Jouw prioriteit ligt nu gewoon bij je lijf en je kindje, dan maar een paar uurtjes minder werken.
pi_122532017
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 15:07 schreef pessie het volgende:

[..]

Dat is meer dan een kilo verschil! :o . Nou ja, we gaan het vanzelf zien. Niets zo onverwachts a l s een bevalling. Zul je zien dat ik hier over 3weken nog ben.
Ze was er binnen 2 uur zonder problemen. Er is hoop :P
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_122532175
XM, ik sluit me aan bij de rest: denk aan jezelf! Je lijf is al full time aan het werk en het klinkt cru, maar niemand is onmisbaar. Jij en de baby zijn echt het belangrijkste.

Spark, kan schimmel zijn. Ze zeggen dat schimmels gepaard gaan met jeuk, maar ik heb bijvoorbeeld heel weinig klachten behalve een geïrriteerd gevoel. Je kunt dus best even langs de ha.
  dinsdag 5 februari 2013 @ 22:42:59 #187
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_122532759
Tijd voor verse babies!

Succes met het voorwerk dames :*
pi_122533340
Succes met het voorwerk meiden, tijd voor nieuwe baby's!

quote:
1s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 08:47 schreef Elmo76 het volgende:

[..]

Hoe was het in Dld?! Lekker genoten? :*

Ben benieuwd of je uit die kaartjes ern keuze kunt maken, je hebt er iig genoeg om uit te kiezen zo!
Kaartjes, ow ja, daar moet ik me ook ooit nog in gaan verdiepen. Pffff. Heb het idee dat ik daar nog ruim de tijd voor heb, maar als ik bedenk dat ik al over de helft ben, dan breekt het zweet me toch een beetje uit! :o
Duitsland was heerlijk, lekker weinig gedaan behalve iedere dag zwemmen met Eva, luieren op de bank/in bed/in bad en uit eten ^O^ Daar waren we aan toe zeg!
Nu nog vrij t/m volgende week, dus ik wil veel doen.
Heb geen rust in mijn kont en dat komt gewoon door een onderbuikgevoel wat ik niet kan uitleggen, dus ik wil alles hier zo goed als klaar hebben. En dan liefst voor mijn verlof.
Maar dat moet lukken!

En die kaartjes....ik ben nooit zo aso, maar we konden echt niet kiezen, dus er komen er nu 7 onze kant op en hopelijk zit daar hét kaartje tussen. Ik denk het wel.
En ik herken wat je zegt hoor, die gedachte dat je nog alle tijd hebt. En dan ineens begint het te kriebelen en moet het nú af! Het gaat zo snel, niet normaal!
  dinsdag 5 februari 2013 @ 22:53:01 #189
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_122533479
Ik was blij dat wij ons kaartje net op tijd klaar hadden :X
pi_122533513
Ja dat kan ik me voorstellen Kyara. Ik zeg niet dat ik met 32 weken beval (liever niet zeg!), maar toch wil ik alles nu nu nu af hebben.
pi_122533932
Oh my oh my baby's op komst!! :% Ben heel benieuwd wat ik hier morgen lees!
Lange dag, dus ga lekker plat. En morgen mag ik na de suikertest naar de kapper O+
pi_122534797
Woei! Actie in de tent! Succes meiden!
pi_122538601
Hier is alles weer rustig.

Slaaplekker & succes pessie (en As ;) )

[ Bericht 22% gewijzigd door #ANONIEM op 06-02-2013 00:53:06 ]
pi_122540017
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 21:04 schreef mignonne het volgende:

[..]

Dus ze is meer dan 12% afgevallen en je wordt weer naar huis gestuurd?
Typisch wel. Hoop dat ze snel aankomt dan.

Had jouw jongste zoon niet ook zoiets trouwens? Zoiets staat me bij.
Ja Matthias heeft er ook heel lang over gedaan om op zijn geboortegewicht te komen. Bijna een maand. Maar die spuugde veel. Bij Liné is er geen oorzaak gevonden waarom ze nog afvalt want ze drinkt heel goed.
pi_122540059
pessie hoe gaat ie nu bij jou? :*
  woensdag 6 februari 2013 @ 04:06:52 #196
381212 Gulara
From the future
pi_122540082
Oeh Pessie en Logi spannend!

En ook al schot in de zaak bij As?

Moet helaas zo weg, dus kan niet meelezen. -O-

Hier gaat alles goed, merk dat ik een beetje aan het cocoonen ben. Bedankt voor alle wastips. Ik ben bijna door alle was heen inmiddels.

Gisteren weer goedgekeurd. En over twee weken weer, hoewel (8> denkt dat we die afspraak niet nodig gaan hebben. :o Optimist! Dat gaat vast een teleurstelling voor hem worden als ik uiteindelijk flink over tijd ga. :')
pi_122540103
Hier niets spannends meer, behalve hele nare een koliekaanval }:|

Wat fijn dat je alles er bijna doorhebt, babywasjes zijn O+
En een stempel ^O^

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 06-02-2013 04:23:07 ]
  woensdag 6 februari 2013 @ 04:41:29 #198
381212 Gulara
From the future
pi_122540129
Koliekaanvallen zijn natuurlijk gewoon stom. :(

[ Bericht 3% gewijzigd door Gulara op 06-02-2013 04:56:22 (Verkeerde en misplaatste smiley! ) ]
pi_122540615
Stomme koliekaanval!

Luisteren jullie net 3fm? Mijn nichtje mocht begin de dag met een dansje zingen omdat ze jarig is vandaag O+
E.
pi_122540617
Hoe is het bij Pessie?

Iritant logi toch weer een aanval.

Gulara lekker aan het coconen. En wat fijn van je stempel. Ik moest even nakijken wanneer je uitgerekend bent, maar voor de afspraak van twee weken is wel heel optimistisch. Ik hoop dat hij geen gelijk gaat krijgen.

Lekker suiker naar de kapper. Hopelijk kom je de suikertest goed door.

Danic aan de nesteldrang.

Hier alles nog steeds rustig. Peuter gaat over een paar uur met opa naar de film, dus een mooi moment om dan te starten :)
pi_122540681
Spark wat lief! O+

As go for it! :D

Suiker succes vandaag :*

Even zeuren :@
2 koliekaanvallen gehad vannacht en nu weer op het randje.
Mijn nieren zijn op dit moment zo gevoelig elke beweging van de baby pijn doet. ;(

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 06-02-2013 07:53:18 ]
pi_122540699
Jeetje logi en het leek zo goed te gaan afgelopen week. Hopelijk trekt deze snel weg.
pi_122540711
-O- ja hoop het ook, en ging ook echt goed, ben er momenteel echt even naar van.
pi_122540778
He getver logi! Hopelijk gaat de pijn van je nieren weer snel weg! JE hebt wel even kunnen snuffelen aan een betere periode maar wat jammer dat die wat kort was! Op naar betere tijden!
  woensdag 6 februari 2013 @ 08:07:09 #205
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_122540818
quote:

[..]

oh! Het is dat ik uitgebroed ben, anders had ik de uitdaging aangegaan! ;)

Oudste: 7 pond geschat was 4406, tweede wéér 7 pond geschat 4800 gram :X bij de derde hebben ze t niet meer aangedurft maar die was ook 4700 gram.

En vlotte bevallingen ook hoor dames. Dat kan ook heus. (Voor ik iedereen bang zit te praten :@) ik heb denk ik 3 persweeen in totaal gehad. :@

Maar dit geheel terzijde.

Sterkte voor alle rommeldames. Logician ook sterkte.

Ff verder lezen
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  woensdag 6 februari 2013 @ 08:19:43 #206
381212 Gulara
From the future
pi_122540935
quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2013 08:07 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

oh! Het is dat ik uitgebroed ben, anders had ik de uitdaging aangegaan! ;)

Oudste: 7 pond geschat was 4406, tweede wéér 7 pond geschat 4800 gram :X bij de derde hebben ze t niet meer aangedurft maar die was ook 4700 gram.

En vlotte bevallingen ook hoor dames. Dat kan ook heus. (Voor ik iedereen bang zit te praten :@) ik heb denk ik 3 persweeen in totaal gehad. :@

Maar dit geheel terzijde.

Sterkte voor alle rommeldames. Logician ook sterkte.

Ff verder lezen
Nou en daarom vraag ik er bij mijn controles niet eens naar. Ik kan me voorstellen dat je dan helemaal loopt te panikeren over de grootte van het kind terwijl het er dus ook in drie keer persen uit kan zijn.
pi_122540966
Pff buurvrouw wat een verschil. Ik kan me er ook niet druk om maken kind moet er toch uit.
  woensdag 6 februari 2013 @ 08:23:33 #208
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_122540967
Suiker succes bij de test vandaag!

Logi, sterkte maar weer :*

7:15 op het werk, maar de mailserver ligt eruit. Hendig! :')
  woensdag 6 februari 2013 @ 08:24:07 #209
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_122540973
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 08:23 schreef As1981 het volgende:
Pff buurvrouw wat een verschil. Ik kan me er ook niet druk om maken kind moet er toch uit.
Er is er nog nooit eentje blijven zitten, toch? ;)
pi_122541005
Weer zo vroeg Xme. Vandaag wel eerder weg en/of pauze nemen he.

Oh en deze blijft zeker niet zitten hoor :P
pi_122541015
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 08:24 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Er is er nog nooit eentje blijven zitten, toch? ;)
Je zal de eerste maar zijn ;)
  woensdag 6 februari 2013 @ 08:32:45 #212
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_122541044
quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2013 08:19 schreef Gulara het volgende:

[..]

Nou en daarom vraag ik er bij mijn controles niet eens naar. Ik kan me voorstellen dat je dan helemaal loopt te panikeren over de grootte van het kind terwijl het er dus ook in drie keer persen uit kan zijn.
Euh, 1 keer persen lukt ook. :@

Maar goed, on the bright side: mijn verlos-iemand zei dat dikke kinderen minder pijn doen dan kleinere omdat die met hun dikke kop de doorbloeding afknellen aan de binnenkant en je 'dus' een soort van doof bent? :?
Waar of niet, ik heb me aan die gedachte vastgehouden. :+
  woensdag 6 februari 2013 @ 08:32:55 #213
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_122541048
Ja, ga ik ook doen. Zit nu een uurtje op mn stoel en voel m'n onderrug / stuitje al. Ik heb écht geen zin in bi en voel wel aan dat ik wat meer rust moet nemen :).

En ben opzettelijk vroeg, wilde voor alle sneeuw-files er zijn, maar die vallen hier reuze mee gelukkig!
  woensdag 6 februari 2013 @ 08:35:20 #214
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_122541079
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 08:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja, ga ik ook doen. Zit nu een uurtje op mn stoel en voel m'n onderrug / stuitje al. Ik heb écht geen zin in bi en voel wel aan dat ik wat meer rust moet nemen :).

En ben opzettelijk vroeg, wilde voor alle sneeuw-files er zijn, maar die vallen hier reuze mee gelukkig!
Ik leende van mijn Mensendieck-mevrouw zo'n halve skippybal voor op je stoel. Daardoor kon ik wel gewoon op die stoel zitten. Misschien een idee? Alhoewel de inzichten misschien wel erg veranderd zijn op dat vlak. Het hielp pij iig zeer goed.
pi_122541095
Logi, wat een snertnieuws! Nu is het mooi geweest hoor. Pers die kleine er maar uit. Wat denkt 't wel niet??

En Peeeeeessie!! (essie, essie...)
  woensdag 6 februari 2013 @ 08:37:43 #216
259886 pessie
pi_122541106
Geen baby, wel gesloopt. Vannacht weer anderhalf uur met 2 pcm onder de douche gestaan, deed wel zoveel pijn d a t ik echt dacht d a t het begonnen was, net als gisteravond. Toen ik misselijk werd ben ik uit de douche gegaan en zakte het weer af -O- . Mn lijf is er kennelijk nog niet aan toe maar waarom ik dit dan zo sterk heb :?
pi_122541133
Het kan toch niet lang meer duren zou je denken?

Hier blijkt dat ik nog steeds misselijk word als ik niet op tijd eet. Nam het risico eigenlijk niet meer :@ maar mag nu nog uren helemaal niks! Hopelijk legt dat suikerdrankje toch een soort bodem..
pi_122541173
Gatver Pessie weer een zware nacht voor jou dus :*

Suiker succes hopelijk trekt de misselijkheid weg na het drankje.
pi_122541184
quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2013 08:37 schreef pessie het volgende:
Geen baby, wel gesloopt. Vannacht weer anderhalf uur met 2 pcm onder de douche gestaan, deed wel zoveel pijn d a t ik echt dacht d a t het begonnen was, net als gisteravond. Toen ik misselijk werd ben ik uit de douche gegaan en zakte het weer af -O- . Mn lijf is er kennelijk nog niet aan toe maar waarom ik dit dan zo sterk heb :?
Hopen dat al dit voorwerk dan een snelle bevalling tot gevolg heeft!
pi_122541243
meld 8-)

Vandaag 37 weken *O*
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_122541266
Ahh pessie, wat shit ;( Zo hou je straks geen energie over voor de bevalling. Hopelijk kun je overdag nog een beetje slapen. Sterkte :*

Logi ook weer terug bij af dus, hopelijk duurt het niet te lang meer en word je snel ingeleid :*.

Suiker, succes met de test!

Klumsy LLM *O*

Wij hebben straks een 3D-echo, zo'n zin in! O+
pi_122541269
:* voor het voorwerk en de zware nachten...

Ik vraag wel elke keer naar het gewicht van de kleine, niet dat het me uitmaakt voor de bevalling ( en nu met een kz al helemaal niet meer :P ) maar het geeft me gewoon een rustig gevoel om te weten dat ze in ieder geval goed op gewicht zit.
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
  woensdag 6 februari 2013 @ 08:50:16 #223
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_122541278
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 08:47 schreef klumsy het volgende:
meld 8-)

Vandaag 37 weken *O*
Woot woot! *O* O+
pi_122541285
Klumsy *O*

Veel plezier alvast lot. Hoe laat mag je?
pi_122541303
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 08:50 schreef As1981 het volgende:
Klumsy *O*

Veel plezier alvast lot. Hoe laat mag je?
Dankje! Om half 12.
  woensdag 6 februari 2013 @ 08:53:03 #226
259886 pessie
pi_122541323
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 08:39 schreef Suikertante het volgende:
Het kan toch niet lang meer duren zou je denken?
In theorie 3 weken meen ik...
  woensdag 6 februari 2013 @ 08:53:15 #227
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_122541327
Klums *O*

Leuk lot! Hoop op mooie beelden voor je! Ik mag over 3 weekjes even weer babyspieken O+.

Pessie, dat is ook waardeloos -O-. Hoop dan toch dat het snel doorzet voor je!
pi_122541333
Zo, en hoe gaat het hier in Zeverschap en gebazel?!

Zijn die kinderen er nu al uit of wat!
pi_122541346
Klumsy LLM *O* *O*

Pessie, sterkte :*
pi_122541411
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 08:53 schreef Kleurdoos het volgende:
Zo, en hoe gaat het hier in Zeverschap en gebazel?!

Zijn die kinderen er nu al uit of wat!
Nope maar gezien het gerommel verwacht ik dat er wat baby's eerder gaan komen.
pi_122541499
Klumsy meldplicht *O* *O*

Pessie, wat rot dat je weer zo'n baggernacht had.. Kan je vandaag nog wat dutten ergens?

Logi, weer van die aanvallen.. -O- Sterkte meis..

Suiker, succes met de test straks. Hoop dat het meevalt!

Oh en Lot, have fun!
pi_122541520
Jaaa Klums *O*

Logi nee he, het ging zo goed! :{
Pessie weer zo'n rotnacht? Hoop voor je dat het wat doet.
Suiker sterkte bij je test
Lot veel plezier! O+

Hier ook voor het eerst een onrustige nacht. Veel kramp, vooral in mn onderbuik en benen, tot puffen aan toe. Heb ze nu nog af en toe. Ik denk indalingsweeën. Ben er om de een of andere reden van overtuigd dat deze tot t laatste moment blijft zitten. :?

quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2013 08:32 schreef debuurvrouw het volgende:
Maar goed, on the bright side: mijn verlos-iemand zei dat dikke kinderen minder pijn doen dan kleinere omdat die met hun dikke kop de doorbloeding afknellen aan de binnenkant en je 'dus' een soort van doof bent? :?
Deze heb ik nog niet eerder gehoord! :D ^O^ (die van mij ligt al de hele zwangerschap precies op de middelste lijn, ben benieuwd wat eruit gaat komen)
  woensdag 6 februari 2013 @ 09:04:32 #233
259886 pessie
pi_122541534
Klumsy gefeliciteegefeliciteerd *O* echt LLM!!! Het geeft mij idd ook rust om schattingen over het gewicht te hebben.

Logi, ligt die datumbinnen afzienbare tijd?

Kd, was het maar waar.

Vanmiddag komt manlief vroeg thuis, gaan we dan de vk bellen om te vragen wat zij ervan denkt.

En ik overleef het wel hoor! Het voelt alleen zo stom en het is vermoeiend.
  woensdag 6 februari 2013 @ 09:05:55 #234
259886 pessie
pi_122541563
Oeh fieder jij ook al :o het zegt idd niets over wanneer het kindje komt.
pi_122541647
Wat een hoop met voorweeen zeg. Mag me gelukkig prijzen dat ik ze niet heb. *klopt af*
pi_122541685
*O* 37 weken voor Klumsy! LLM!

:* Suiker, succes met de test!

*O* L0t, veel plezier straks!

:* voor alle dames met voorwerk en vervelende nachten...

En natuurlijk succes voor iedereen die het nodig heeft! :%
Tijd voor versche babytjes O+
pi_122541688
Heb nu scherpe steken onderin, het is dus echt indalen. Net alsof het hoofdje precies op een zenuw ligt. Pies ook regelmatig een beetje in mn broek }:|
Ik ben trouwens echt blij dat ik hier lees over wekenlang voorwerk etc. Anders had ik misschien wel gedacht dat het begonnen was :')
pi_122541719
Oi Fieder, dat klinkt best rottig! Ik hoop niet dat je weken aan de voorwerk zit hoor!
  woensdag 6 februari 2013 @ 09:15:53 #239
259886 pessie
pi_122541768
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 09:12 schreef Fieder het volgende:
Heb nu scherpe steken onderin, het is dus echt indalen. Net alsof het hoofdje precies op een zenuw ligt. Pies ook regelmatig een beetje in mn broek }:|
Ik ben trouwens echt blij dat ik hier lees over wekenlang voorwerk etc. Anders had ik misschien wel gedacht dat het begonnen was :')
Ontsluiting kan ook zorgen voor steken. Als er regelmaat in zit kun je het beste wel even bellen. Wat bij ons voorwerk kan zijn kan bij jou het serieuze werk zijn.
  woensdag 6 februari 2013 @ 09:16:34 #240
259886 pessie
pi_122541785
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 09:10 schreef As1981 het volgende:
Wat een hoop met voorweeen zeg. Mag me gelukkig prijzen dat ik ze niet heb. *klopt af*
Straks gaan zowel fieder, als logi, als ik je nog voorbij :')
pi_122541796
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 09:12 schreef bellelena het volgende:
*O* 37 weken voor Klumsy! LLM!

:* Suiker, succes met de test!

*O* L0t, veel plezier straks!

:* voor alle dames met voorwerk en vervelende nachten...

En natuurlijk succes voor iedereen die het nodig heeft! :%
Tijd voor versche babytjes O+
Eensch! O+
pi_122541995
quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2013 09:16 schreef pessie het volgende:

[..]

Straks gaan zowel fieder, als logi, als ik je nog voorbij :')
Zou zomaar kunnen. Heb ik geen moeite mee. Ik hoop alleen dat ik maandag niet naar de controle afspraak moet. Geen zin in gesprek over evt. Inleiden. Maar goed maandag is nog ver weg.
pi_122542395
Nou het gaat prima hoor! Maar jemig wat is dat drankje smerig, vooral omdat je het binnen vijf minuten weg moet tanken. En die kleine maakt er nu een feestje van in mijn buik, ik ben serieus bang dat ik over mijn nek ga! Ik voel me helemaal shaky.

Maar, vergeleken met voorweeen is dit natuurlijk een eitje! ^O^
Jemig wekenlang voorweeën, hoop dat jullie dat toch bespaard blijft..

En As pas maar op, straks plopt er ineens een baby uit en ben je toch nog iedereen voor! :o
  woensdag 6 februari 2013 @ 09:47:06 #244
259886 pessie
pi_122542462
Suiker dat klinkt smerig! Wanneer mag je weer wat eten? Voorweeen zijn iig niet vies ;)
pi_122542524
Ik moet nu twee uur wachten, dan wordt er weer bloed geprikt en dan trek ik een sprintje (heel rustig aan ;)) naar de auto waar mijn sultana's liggen!

Ik dacht altijd dat iedereen zich een beetje aanstelde over die drankjes :@ sorry, het is echt goor. Maar vind het wél heel leuk dat Wubbo zo reageert!

Ik word trouwens luxe verzorgd, heb een lekkere stoel, een kamerscherm en een waterautomaat! Netjes wel :)

Oja, was nog vergeten te vertellen dat vriend voor het eerst mee was naar zwangerschapsyoga gister, themales ademhaling. Was echt leuk! En fijne tips gekregen, ook hoe hij me kan helpen enzo.

[ Bericht 13% gewijzigd door Suikertante op 06-02-2013 09:57:06 ]
pi_122542835
Wanneer krijg je de uitslag van de test Suiker?
pi_122542852
Ha ha suiker zo zomaar kunnen was vorige keer wel.

En sterkte de komende twee uur. Daarna lekker eten en naar de kapper.

Fijn dat de yoga geslaagd was.
pi_122542872
Jaaaa, ik ben ook niet sip of chagrijnig hoor. :)
De uitslag krijg ik morgen!
  woensdag 6 februari 2013 @ 10:07:54 #249
259886 pessie
pi_122542922
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 10:04 schreef Suikertante het volgende:
Jaaaa, ik ben ook niet sip of chagrijnig hoor. :)
De uitslag krijg ik morgen!
Vind ik best knap, ik wordt bloedlink zonder ontbijt. Lekker je laten verzorgen.
pi_122543105
Hulloooooo!
wie is er hormonaal vandaag? :+

ik blijkbaar wel in elk geval.

En kom es op met die baby's :D
  woensdag 6 februari 2013 @ 10:26:15 #251
259886 pessie
pi_122543440
quote:
14s.gif Op woensdag 6 februari 2013 10:14 schreef mignonne het volgende:
Hulloooooo!
wie is er hormonaal vandaag? :+

ik blijkbaar wel in elk geval.

En kom es op met die baby's :D
Niks, nada, noppes. Dus geen baby hier vandaag.
Ga je nou bij je eerste vangklus vandaag huilen?
pi_122543634
quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2013 10:26 schreef pessie het volgende:

[..]

Niks, nada, noppes. Dus geen baby hier vandaag.
Ga je nou bij je eerste vangklus vandaag huilen?
tsk!
je bent dood van binnen :{w :+

dat is me gelukkig nog niet gebeurd :o het meegrienen bij een bevalling. Het scheelt wel dat de afstand tussen een cliënt/patiënt en jezelf gewoon groter is. Komt vast wel als k ooit kind van een vriendin/zus/nicht ga vangen ;)
SPOILER
pi_122543699
Jeetje mignonne heftig zeg. Kan me voorstellen dat je dan wel even moet slikken.

En als jij vang wil ik wel werpen hoor :D
pi_122543734
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 10:34 schreef As1981 het volgende:
Jeetje mignonne heftig zeg. Kan me voorstellen dat je dan wel even moet slikken.

En als jij vang wil ik wel werpen hoor :D
Nou vooruit, slinger je webcam aan :P
pi_122543776
Balen Logi, sterkte :(.

Pessie, het moet toch iets doen, kan bijna niet anders!

Klumsy LLM, yay!

Lot, veel plezier vandaag!

XM, voorzichtig he ;)

Suiker, klinkt heel vies! Succes met wachten!

Hier nog steeds snipverkouden, maar gelukkig geen echte griep. Ben wel bang dat ik dat kind los hoest ;).
pi_122543780
Hormonster meld. Vanochtend al ruzie gemaakt via whatsapp met vriend en zit nu aan mn vierde stroopwafel om mezelf op te vrolijken :')
Sarcasme. Herken het.
pi_122543800
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 10:35 schreef mignonne het volgende:

[..]

Nou vooruit, slinger je webcam aan :P
:o :D zou wat zijn een bevalling begeleiden via skype ofzo
pi_122543837
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 10:36 schreef Spirit82 het volgende:
Hormonster meld. Vanochtend al ruzie gemaakt via whatsapp met vriend en zit nu aan mn vierde stroopwafel om mezelf op te vrolijken :')
En helpen de stroopwafels zodat je het ook weer goed kan maken met je vriend.

Hier net heel gezond een appel gegeten samen met mijn peuter.
pi_122543871
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 10:36 schreef Spirit82 het volgende:
Stroopwafel :9~ :9~
pi_122543915
quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2013 10:38 schreef As1981 het volgende:

[..]

En helpen de stroopwafels zodat je het ook weer goed kan maken met je vriend.

Hier net heel gezond een appel gegeten samen met mijn peuter.
Nee, hij rot maar lekker een eind op :( Die stroopwafels zijn zodat ik mijn vrije dag niet door die ruzie laat verpesten O+
Sarcasme. Herken het.
pi_122543974
Mijn vlos moest wel beetje huilen toen Liné werd geboren. Was de eerste bevalling die ze weer deed sinds der eigen dochter was geboren!
  woensdag 6 februari 2013 @ 10:48:56 #262
381212 Gulara
From the future
pi_122544116
quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2013 08:32 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

Euh, 1 keer persen lukt ook. :@

Aah dan ga ik voor de één-keer-pers! :Y)
  woensdag 6 februari 2013 @ 10:54:52 #263
381212 Gulara
From the future
pi_122544274
quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2013 09:50 schreef Suikertante het volgende:
Ik moet nu twee uur wachten, dan wordt er weer bloed geprikt en dan trek ik een sprintje (heel rustig aan ;)) naar de auto waar mijn sultana's liggen!

Ik dacht altijd dat iedereen zich een beetje aanstelde over die drankjes :@ sorry, het is echt goor. Maar vind het wél heel leuk dat Wubbo zo reageert!

Ik vond het best te nassen. :@ Het was warm, ik zat al uren op een waterdieet. Dus zo'n lekkere zoete koude substantie ging er wel in. De bloedprikmevrouw was onder de indruk van hoe snel ik het wegklokte met een "aaaah!" als afsluiting. :Y)
  woensdag 6 februari 2013 @ 11:03:48 #264
259886 pessie
pi_122544525
Mignonne dat lijkt me echt heftig!
En vermoeidheid verdooft

Gulara, kan me dat wel voorstellen ja :Y)

Haha spirit, stroopwafels doen het goed!

Is het al half 1? :O
pi_122544713
quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2013 10:54 schreef Gulara het volgende:

[..]

Ik vond het best te nassen. :@ Het was warm, ik zat al uren op een waterdieet. Dus zo'n lekkere zoete koude substantie ging er wel in. De bloedprikmevrouw was onder de indruk van hoe snel ik het wegklokte met een "aaaah!" als afsluiting. :Y)
Bij het lezen van jouw reactie kwam het voor de twintigste keer weer terug in mijn mond :'(
Bij het eerste slokje dacht ik nog: mmm hoestdrankje! Maar halverwege wilde het eigenlijk niet meer naar beneden zakken. Nog steeds niet. Nog twintig minuten, dan word ik weer geprikt! Jullie leiden me wel lekker af :)
pi_122544731
Gaat je peuter dan slapen Pessie?
Die van mij is net vertrokken met opa voor de film. Dus ik duik er zo ook weer in.
pi_122544978
Brrrr... Ben toch een beetje zenuwappig voor het babygluren...
pi_122544986
Heerlijk zeg, hopelijk voor jou geen voorweeën Pessie, even uitrusten!
  woensdag 6 februari 2013 @ 11:19:07 #269
259886 pessie
pi_122544990
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 11:10 schreef As1981 het volgende:
Gaat je peuter dan slapen Pessie?
Die van mij is net vertrokken met opa voor de film. Dus ik duik er zo ook weer in.
Ja, en ik ook.
Net kwam buurvrouw hem halen om een rondje te loopfietsen met haar en haar kids O+. Ze gaat em ook een broodje geven zodat ik hem alleen nog in bed hoef te gooien O+
  woensdag 6 februari 2013 @ 11:19:47 #270
259886 pessie
pi_122545009
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 11:18 schreef [url=http://
forum.fok.nl/user/profile/81363]Hilzillah[/url] het volgende:

Dat is ook spannend! Is dit de nekplooimeting?
pi_122545043
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 11:18 schreef Hilzillah het volgende:
Lijkt me ook spannendd, hoe laat mag je? :*
pi_122545152
kwart voor 12. Geen nekplooimeting maar gewone echo. Of doen ze dat dan ook?

Beeb doet het nog wel. Luid en duidelijk te horen met de angelsounds.
pi_122545312
Succes en veel plezier dan zometeen meid!

Angelsounds..hmm, misschien een keertje naar kijken.
pi_122545396
Het wordt vast heel leuk joh! En als je mooie foto's krijgt houden we ons aanbevolen ;)
pi_122545672
Verse baby's, kom maar op! Vandaag 34 weken zwanger en gisteravond vertelde (8> dat ie zo trots op me is omdat ik wederom een warm nestje voor onze baby verzorg.... Aaaaah, ben je al hormonaal, gaat meneer zo doen. Volgende week nog twee keer een halve dag werken en dan ga ik echt met verlof, wat gaat het snel! Schoonvader is nu hier de babykamer voor de tweede keer aan het verven.... Twee wanden moeten van roze naar wit. Vanochtend een lamp op de kop getikt, gisteren de ramen gelapt, het nestelen is op volle toeren.

Hebben de mama's die nu in verwachting zijn van hun tweede ( of derde, vierde) kindje dat ook? Dat je zo vertederd kan kijken naar je oudsten en denkt: wat worden ze nu in één keer groot! Mijn jongste dochter van bijna drie straks ook grote zus O+
  woensdag 6 februari 2013 @ 11:44:12 #276
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_122545814
Mijn (8> had gedroomd dat ons kind geboren was en dat ie helemaal blij, gelukkig en trots was O+

*smelt*

Ik vond het bijzonder, omdat de kinderwens bij mij aanzienlijk sterker was/is dan bij hem.
  woensdag 6 februari 2013 @ 11:53:25 #277
259886 pessie
pi_122546145
Milka, ik vind Nathan ook zo groot worden, alsof hij al een beetje grote broer is. Hij zegt ook dingen als "mama baby buik" en " mama auw buik" zo groot al! En tegelijkertijd is hij nu mn enige kind en dat komt nooit meer terug en daar kanvik wel emotioneel van worden (zie mignonne, ik ben niet koud).
  woensdag 6 februari 2013 @ 11:59:18 #278
381212 Gulara
From the future
pi_122546324
quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2013 11:10 schreef Suikertante het volgende:

[..]

Bij het lezen van jouw reactie kwam het voor de twintigste keer weer terug in mijn mond :'(

Oh my! Dat was niet de bedoeling. Vlug, denk aan iets lekkers! :Y)
  woensdag 6 februari 2013 @ 12:00:57 #279
381212 Gulara
From the future
pi_122546369
En dames ga eens werpen! Even een disclaimer. Ik heb morgen een lunchafspraak. Dus niet tussen 2:30-5:00 ok? *)
  woensdag 6 februari 2013 @ 12:01:57 #280
381212 Gulara
From the future
pi_122546402
O+ voor X_M lief

en

O+ voor grote broer Nathan!
pi_122546423
De kusjes en knuffels die ik hier krijg voor ' babybroerke' zorgen ook wel voor instant weakness hier. Aan de andere kant ben ik wel bang voor jaloezie straks,niet bij de oudste (die is al 10 en heeft het proces al een keer meegemaakt,die verheugt zich op het omtutten met der broertje) maar de jongste hangt heel erg aan haar vader,straks moet ze hem nog meer delen en dat maakt het voor haar niet makkelijker.
pi_122547060
Nou, de echo is niet gelukt :P Mevrouw lag heerlijk met haar voeten voor haar gezicht en weigerde ze te verplaatsen. Vrijdag mogen we terug komen voor de herkansing :).

Ze lag al wel mooi met haar hoofdje naar beneden en is qua grootte precies gemiddeld. Ook een goede hoeveelheid vruchtwater dus al met al ben ik toch blij :).
  woensdag 6 februari 2013 @ 12:28:33 #283
259886 pessie
pi_122547150
Jammer dat je haar gezichtje niet kon zien lot. Fijn dat de rest goed is! Nu al perfect dus :P
  woensdag 6 februari 2013 @ 12:30:42 #284
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_122547204
Jammer lot, maar.. had ze mooie voeten? :+
pi_122547392
quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2013 12:28 schreef pessie het volgende:
Jammer dat je haar gezichtje niet kon zien lot. Fijn dat de rest goed is! Nu al perfect dus :P
Dat sowieso O+

quote:
12s.gif Op woensdag 6 februari 2013 12:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
Jammer lot, maar.. had ze mooie voeten? :+
Prachtig! :D
  woensdag 6 februari 2013 @ 12:38:08 #286
381212 Gulara
From the future
pi_122547404
Ze is in ieder geval wel flexibel L0t. Fijn dat jullie een herkansing krijgen. :)
pi_122547440
Jammer L0t, maar fijn dat het er goed uit zag! Op naar de herkensing, weer fijn naar je beeb kijken.
pi_122548025
Big baby mormel in da house! Goed op formaat en heel creatieve houdingen. 1 foto op het bidbankje en 1 houding chill onderuitgezakt.

En... net als zn moeder nogal hysterisch heen en weer aan het wiebelen O+

zo de foto's inscannen.
pi_122548108
Jammer lot maar nog een keer kijken is geen straf.

Wat fijn hilz
pi_122548243
Milka het is niet dat ik meer vertederd kijk omdat mijn oudste grote broer word. Wel geniet ik ontzettend can hem op dit moment. Hij is gewoon in een erg leuke fase.
Gekukkig niet meer het gevoeo dat ik hem te kort doe omdat er 1 bij komt.

Hij is deels met zijn broertje bezig maar soms ook helemaal niet. Hij mag straks lekker zijn eigen tempo bepalen wb het wennen.
pi_122548437
Jammer Lot, goed dat je terug mag! En teentjes kunnen ook heul lief zijn O+

Ja Hill foto's *O*

Ik had net een infobijeenkomst over borstvoeding inclusief filmpjes, moest echt slikken zo schattig :')
pi_122550359
Milka, ik herken het wel. Zeker omdat Eva nu veel meer gaat praten en we af en toe in een deuk liggen om wat ze nu weer zegt. Door dat praten en het goed zelfstandig kunnen spelen (bij ons in de buurt), vind ik ineens dat ze zo groot wordt!
Ze is ook heel erg aan het moederen over haar pop en knuffels, dus ik ben heel benieuwd wat dat straks oplevert.

Vanmorgen beroerd wakker geworden, maar vriend is al ziek, dus voor mij geen tijd om ziek te zijn. Gelukkig trok het in de loop van de ochtend bij en heb ik alle zooi boven op kunnen ruimen én de kinderkamer kunnen uitmesten.
Binnenkort dus v&a weer eens volplempen!
Vanmiddag nog even naar Babydump voor wat laatste dingetjes die ik nog wil hebben en dan is de kamer klaar voor zusje *O*

As, jij gaat volgende week maandag niet halen hoor :+
pi_122551013
We gaan het zien Danic

Peuter is weer terug van de film. Opa had gezegd dat broertje er misschien al was. Het eerste wat hij vroeg of ik de slingers/ballonnen al had opgehangen. Hij was lichtelijk teleurgesteld dat hij er nog niet was. Hij trok mijn shirt weg en ging hem roepen O+
pi_122551340
Nou als die kleine dáár niet op reageert As!!

L0t, jammer, maar nu heb je wel 2 echo's! O+ En XM, ben benieuwd naar je foto('s)!
  woensdag 6 februari 2013 @ 14:31:08 #295
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_122551395
Ik heb geen foto's! Hilzillah wel denk ik! ;)
pi_122551521
quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2013 12:00 schreef Gulara het volgende:
En dames ga eens werpen! Even een disclaimer. Ik heb morgen een lunchafspraak. Dus niet tussen 2:30-5:00 ok? *)
Zal mij best doen ;)
pi_122552596
Ben benieuwd logi :)
pi_122552655
Sorry XM en Hilzillah, echt geen idee waar dit gehaspel nou weer vandaan komt? Misschien omdat ik net wakker was na een middagdutje O-)
pi_122552839
zal je zien dat die van logi gewoon nog een maand zit eh :P
pi_122552922
Ik hoop het niet. Ging er toch echt vanuit dat ze voor mij zo bevallen en nog een maand ga ik niet halen hoor.
pi_122552931
En dicht
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')