Ik heb ook nog wel tijd, maar bij T. hadden we al heel veel gewoon geregeld en waren we met 16 weken al uit de naan enzo. Nu heb ik steeds het gevoel een beetje achter de feiten aan te lopen. Maar het komt vast goed! Ooit!quote:Op dinsdag 5 februari 2013 08:54 schreef pessie het volgende:
Haha Elmo, kaartjes deden we hier pas bij 35 weken. Afgelopen zaterdag pas de juiste proefdruk binnengekregen
Volgens mij is dat een beetje het lot van een tweedequote:Op dinsdag 5 februari 2013 09:01 schreef Elmo76 het volgende:
[..]
Ik heb ook nog wel tijd, maar bij T. hadden we al heel veel gewoon geregeld en waren we met 16 weken al uit de naan enzo. Nu heb ik steeds het gevoel een beetje achter de feiten aan te lopen. Maar het komt vast goed! Ooit!
Hier ook, had vorige week een spijkerbroek aan en die zat niet lekkerquote:Op dinsdag 5 februari 2013 09:39 schreef Blokje. het volgende:
Succes alle dames met vk(terugbel)afspraken!
Suiker (toepasselijk, die nickname), succes morgen!
Hier zitten m'n broeken al strak.
Dat is denk ik ook wel zo, maar ik denk dat ik normaal na het eten ongeveer 2,5 liter drink nog. En als ik 's nachts naar de wc ga heb ik ook de neiging om nog een glas te nemen..quote:Op dinsdag 5 februari 2013 09:49 schreef L-E het volgende:
Oh zo. Ik dacht gewoon dat veel plassen een zwangerschapsdingetje was eigenlijk.
Waauw! ik moet goed mn best doen om een liter per dag te halenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 09:52 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Dat is denk ik ook wel zo, maar ik denk dat ik normaal na het eten ongeveer 2,5 liter drink nog. En als ik 's nachts naar de wc ga heb ik ook de neiging om nog een glas te nemen..
Nu heb ik van mensen gehoord die op de raarste plekken aan kranen gingen hangen, dus ik vind zelf dat het nog wel meevalt, maar ach, het is maar een ochtendje. Kom er wel doorheen
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 09:44 schreef Suikertante het volgende:
Haha die link met mijn naam had ik nog niet eens gelegd!![]()
Blokje, geen leggins en jurkjes in huis? Heeeeerlijk
Veel drinken/dorst hebben en veel plassen kan een kenmerk zijn van suiker, wist niet dat dat ook voor zwangerschapssuiker gold, maar ze nemen liever het zekere voor het onzekere en dat vind ik natuurlijk prima.
Die 2,5 liter is wel erg veel ja. 's Nachts dorst vind ik niet gek, hier ook altijd. Ben benieuwd of er iets uit die test komt!quote:Op dinsdag 5 februari 2013 09:52 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Dat is denk ik ook wel zo, maar ik denk dat ik normaal na het eten ongeveer 2,5 liter drink nog. En als ik 's nachts naar de wc ga heb ik ook de neiging om nog een glas te nemen..
Nu heb ik van mensen gehoord die op de raarste plekken aan kranen gingen hangen, dus ik vind zelf dat het nog wel meevalt, maar ach, het is maar een ochtendje. Kom er wel doorheen
Ik ook wel maar die spijkerbroek viel op. Heb genoeg vellen over dus voor het echt zichtbaar wordt zijn we wel even verderquote:
Echt waar. Tel tegenwoordig wat ik drink en ben bewust meer gaan drinken. Grote glazen nemen ipv kleintjes. Maar laat ik het versloffen dan max half litertje.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 09:59 schreef Suikertante het volgende:
Echt Hill?! Vooral sinds ik zwanger ben kan ik echt de hele dag drinken! Tis dat het bij te grote hoeveelheden weeromhoog komt
Bij mij gaan de printjes nu een beetje meerekken dus de keuze wordt steeds kleiner, maar ik heb nog wel een paar leuke combi's.. maar ben wel heel blij met mijn positiespijkerrokje en legging
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 10:19 schreef As1981 het volgende:
Ha ha ha. Ik krijg water echt alleen weg als het koud is. En als ik er uit ga kom ik moeilijk in slaap dus mijn man haalde altijd drinken voor me. Na een jaar kocht hij een koelkastje
Echte liefde is...quote:Op dinsdag 5 februari 2013 10:19 schreef As1981 het volgende:
Ha ha ha. Ik krijg water echt alleen weg als het koud is. En als ik er uit ga kom ik moeilijk in slaap dus mijn man haalde altijd drinken voor me. Na een jaar kocht hij een koelkastje
Heel bekend. Sinds dit weekend heb ik echt een buikje... Tijd om toch maar een positiebroek te halen :S.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 09:39 schreef Blokje. het volgende:
Succes alle dames met vk(terugbel)afspraken!
Suiker (toepasselijk, die nickname), succes morgen!
Hier zitten m'n broeken al strak.
* Blokje. wacht geduldig op de onherkenbaar-gemaakte-foto'squote:Op dinsdag 5 februari 2013 10:28 schreef Cwen het volgende:
[..]
Heel bekend. Sinds dit weekend heb ik echt een buikje... Tijd om toch maar een positiebroek te halen :S.
Ik ook en dan gaan we het ook vertellenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 10:29 schreef Blokje. het volgende:
[..]
* Blokje. wacht geduldig op de onherkenbaar-gemaakte-foto's
Ik ga proberen te wachten tot de echo voordat ik echt kleding ga kopen..
HMquote:Op dinsdag 5 februari 2013 10:43 schreef Cwen het volgende:
Spannend Blokje en Zoya!
Ik heb m'n buik in het betreffende topic gegooid... Vind 'm best al groot voor iemand die altijd een heel strakke buik heeft gehad. Lijkt net of al m'n buikspieren ineens weg zijn.![]()
Iemand nog een idee waar je voor een beetje leuke prijs positiebroeken kunt scoren?
Ah kijk, jij begint ook wat te rommelen. Die kids van ons willen gewoon samen jarig zijn. Beetje jammer dat de mijne dan wat vroeger moet komen, maar zit echt nu al dat ik liever een randprematuurtje heb dan dit nog 3 wekenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 10:57 schreef As1981 het volgende:
Fijn dat je nu weet wat het is Pessie. Wie weet heb je jou baby toch eerder.
Hier ook meer spierpijn en stijfheid. Buik hangt ook lager, meer harde buiken enzo. Maar niets schokkends.
Spijkerbroek past gelukkig nog. Al zijn dit wel de 3 grootste die ik heb. Daarna zal ik er toch aan moeten geloven. kan het misschien nog wel een poosje uitstellen met elastiekjes om de knoop.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 10:45 schreef pessie het volgende:
Hilz, op een gegeven moment zit de band van een normale broek niet lekker meer, misschien is voor jiu zon band als kd draagt in haar broeken een idee?
Waarom zou je dat doen. Weet je hoe fijn een zwangerschapsbroek zit? Als je broek niet meer dicht past dan zou ik zeker niet klooien met elastiekjes, maar gewoon een fijn zittende broek aanschaffen.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:09 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Spijkerbroek past gelukkig nog. Al zijn dit wel de 3 grootste die ik heb. Daarna zal ik er toch aan moeten geloven. kan het misschien nog wel een poosje uitstellen met elastiekjes om de knoop.
naja. we zien wel.
Spannend hoor! bijna babies
Echo vorige week maandag 2700 gram, maar 3 vk's zeggen 6 pond te voelen. Dus ik denk wel dat het nu om en nabij de 6 pond zou kunnen zijn.quote:
De gyn dacht bij Bram ook 3600 te voelen. Ze zat er maar een klein beetje naast.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:23 schreef pessie het volgende:
[..]
Echo vorige week maandag 2700 gram, maar 3 vk's zeggen 6 pond te voelen. Dus ik denk wel dat het nu om en nabij de 6 pond zou kunnen zijn.
As, rommelen houdt bij mij in 1 minuut knoeterharde buik en dan 1 a 2 minuten pauze. Echt pijn deed het niet, de spierpijn is wel verrot. Normaal gesproken gaat het wel weg onder invloed van 2 pcm en een warme douche maar dat was dus niet zo. Best spannend, Nathan was er nogal snel dus langer wachten met bellen is niet zo handig maar heb ook geen zin om steeds voor niets vks te laten komen.
Oi, 650 gram ernaastquote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:24 schreef Ticootje het volgende:
[..]
De gyn dacht bij Bram ook 3600 te voelen. Ze zat er maar een klein beetje naast.
Officieel 38 en 4 dagen. Ik was nog 3 dagen teruggezet.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:25 schreef pessie het volgende:
[..]
Oi, 650 gram ernaast. En d a n kwam ie met 39 weken! Vetzakje
Oh, been there done that. Staat er eind van de dag nog. Vol. Ik ben geen waterdrinker.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:25 schreef pessie het volgende:
Xm, ik zou echt proberen meer te rinken. Blaasontsteking is ook niets. Misschien flesje water naast jeneerzetten?
Fix.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Oh, been there done that. Staat er eind van de dag nog. Vol. Ik ben geen waterdrinker.
Heb er nog geen plassende oplossing voor gevonden.
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:26 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Officieel 38 en 4 dagen. Ik was nog 3 dagen teruggezet.
Die harde buiken heb ik hier dus ook sinds gisteren. Maar niet heel veel achter elkaar. Ik linkte het aan de baby die aan het draaien is. Ook steekjes. Net alsof je blaas vol is, maar dan heel kort.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:23 schreef pessie het volgende:
[..]
Echo vorige week maandag 2700 gram, maar 3 vk's zeggen 6 pond te voelen. Dus ik denk wel dat het nu om en nabij de 6 pond zou kunnen zijn.
As, rommelen houdt bij mij in 1 minuut knoeterharde buik en dan 1 a 2 minuten pauze. Echt pijn deed het niet, de spierpijn is wel verrot. Normaal gesproken gaat het wel weg onder invloed van 2 pcm en een warme douche maar dat was dus niet zo. Best spannend, Nathan was er nogal snel dus langer wachten met bellen is niet zo handig maar heb ook geen zin om steeds voor niets vks te laten komen.
Ik had alleen een schaafwondje. Als hij was blijven zitten dan had hij de 5 kilo gered ja.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:27 schreef pessie het volgende:
[..]. Je had gewoon een 9 ponder kunnen baren! Is het down under trouwens een beetjegoed gegaan? Als je dat niet wilt zeggen noet je dat niet hoor!
Ik lust water niet graag. Mensen vinden me altijd stom als ik dat zeg, maar ik krijg het echt niet weg. Ik heb nu water met een smaakje (crystal clear-achtig e.d.), dat gaat beter en dan drink ik wel genoeg. Misschien is dat iets?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Oh, been there done that. Staat er eind van de dag nog. Vol. Ik ben geen waterdrinker.
Heb er nog geen passende oplossing voor gevonden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind crystal clear echt heel vies. Maar zwanger en aspartaam is in mijn geval sowieso geen optie, ik haal de smaak eruit zeg maarquote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:30 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik lust water niet graag. Mensen vinden me altijd stom als ik dat zeg, maar ik krijg het echt niet weg. Ik heb nu water met een smaakje (crystal clear-achtig e.d.), dat gaat beter en dan drink ik wel genoeg. Misschien is dat iets?
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:31 schreef L-E het volgende:
Maar hoe het down under gaat heeft toch veel meer te maken met de snelheid en het verloop van je bevalling dan het gewicht van je baby?Ook dat hoeft weer niet. Mijn dochter van 3500 gram kwam na een bevalling van totaal 40 minuten met vliezen en al ter wereld en ik had nog geen schaafwondjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I`m not weird. I`m limited edition.
ik heb van die bellydingesen, dus ik draag voorlopig mijn eigen broeken nog wel een tijdjequote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:21 schreef Cwen het volgende:
Dank, KD! Heb zojuist een mooie broek besteld, yay! En wat voor band draag jij in je broeken?
Ik zag laatst op fb een foto voorbij komen met een kindje nog in de vliezen en vroeg me af of dat daadwerkelijk kon. Pfff is wel heel extreem zeg.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:45 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ook dat hoeft weer niet. Mijn dochter van 3500 gram kwam na een bevalling van totaal 40 minuten met vliezen en al ter wereld en ik had nog geen schaafwondje
Ik ben een baby noobquote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:47 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ik heb van die bellydingesen, dus ik draag voorlopig mijn eigen broeken nog wel een tijdje
Beetje centjes uitsparen ;-) maar als het niet anders kan dan ga ik datgewoon doen natuurlijk. Ga niet rondlopen met iets wat heel ongemakkelijk zit. Doe niet aan zelfkastijdingquote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:23 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Waarom zou je dat doen. Weet je hoe fijn een zwangerschapsbroek zit? Als je broek niet meer dicht past dan zou ik zeker niet klooien met elastiekjes, maar gewoon een fijn zittende broek aanschaffen.
Nee, geen cravings. Qua emoties en vreterij ben ik maar een saaie zwangerequote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:26 schreef pessie het volgende:
Xm, is er iets waar je wel veel zin in hebt? Veel zwangeren hebben cravings. Ik heb bij Nathan wekenlang roosvicee 50/50 gedronken. Misschien aan de hand van waar je zin in hebt even kijken.
Zo, peuter in bed en ik ook. Slaap lekker.
Goed opgevoedquote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:47 schreef vencodark het volgende:
Vandaag weer op controle geweest. Alles is goed. Hij ligt al keurig met zijn hoofdje naar beneden. Natuurlijk kan hij nog wel draaien, maar ze verwacht het niet.
Nu al een braaf kind.
Maar je doet de rest van je zwangerschap toch met die broek?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:27 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Beetje centjes uitsparen ;-) maar als het niet anders kan dan ga ik datgewoon doen natuurlijk. Ga niet rondlopen met iets wat heel ongemakkelijk zit. Doe niet aan zelfkastijding
Dat is ook wel zo. Misschien binnenkort eens gaan kijken bij de H&M.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:55 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Maar je doet de rest van je zwangerschap toch met die broek?
zit dat prettig? is misschien een idee voor mn werkbroeken, daarnis namelijk geen zwangerschapsmodel in te krijgen, en dan hoeven ze niet aan de zijkanten verbouwen te worden..quote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:47 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ik heb van die bellydingesen, dus ik draag voorlopig mijn eigen broeken nog wel een tijdje
Goed om te horen. Wel jammer van de bloeddrukquote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:09 schreef Fieder het volgende:
Kleine ligt nog steeds met het hoofdje omlaag gelukkig! Het is erg onwaarschijnlijk dat hij nog draait.
Mn bloeddruk is wel wat verhoogd. Schijnt bij de termijn te horen, maar toch in de gaten houden.
Jammer Zoya! Het is maar een week, maar in t begin vond ik de weken zo lang duren. Waarom moet je naar de gyn?
Ja hoor! Het zonnetje schijnt hierquote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:33 schreef Blokje. het volgende:
Pessie, heb je een beetje kunnen dutten?
130/80. Was nog goed maar ben altijd netjes 120/70 dus viel wel op.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:21 schreef pessie het volgende:
Fieder wat is je bloeddruk nu? Fijn dat ie nog netjes head first ligt!
Herkenbaar, tot twee keer toe 7, 8 pond toch wel max hoor...quote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:24 schreef Ticootje het volgende:
[..]
De gyn dacht bij Bram ook 3600 te voelen. Ze zat er maar een klein beetje naast.
Ze zei als de internist het zegt zal het wel zo zijn. Ik ga mijn oude internist bellen morgen. Dat is de beste op dit gebied. Kijken of hij een protocol heeft.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:21 schreef pessie het volgende:
Zoya, jammer dat je echo verplaatst is, juist die eerste weken zijn zo spannend. Heb je nog gevraagd naar de vit a?
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:54 schreef snoopy het volgende:
Lis zou 7 pond zijn ongeveer. Bleek 4710! Volgens mij zeggen ze die dingen alleen om gerust te stellen?
Dat heb ik vaker gehoord. Vind het niet zo gek klinken, tbh.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:55 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Oef!
Toen ik zei dat ik het toch wel spannend vond omdat Sasha even klem zat kwamen ze bij mij met het geruststellende verhaal dat ik dan wel op handen en voeten kon gaan zitten tijdens de bevalling.Dan zakt het bekken mooi open en heeft het kindje meer ruimte.
Wow!!quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:54 schreef snoopy het volgende:
Lis zou 7 pond zijn ongeveer. Bleek 4710! Volgens mij zeggen ze die dingen alleen om gerust te stellen?
Dat is meer dan een kilo verschil!quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:54 schreef snoopy het volgende:
Hier ook. Dinsdag groeiecho: och 3600 gram, toch best groot. Over 2 weken kijken of ie de 4 kg niet voorbij gaat. Donderdag bevallen: 4350 gram. Tssskquote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:52 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Herkenbaar, tot twee keer toe 7, 8 pond toch wel max hoor...4500 en 4520.
I second thatquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:11 schreef Ticootje het volgende:
Dus als ze babies schatten op 7 pond moet wel rekening houden met een kilo of 4,5.
Haha. Mn laatste werd ook geschat op 6 en dat werd toen 5. Ga daar maar geen conclusies uit trekken, dan weiger ik te bevallen voor 42 wekenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:11 schreef Ticootje het volgende:
Dus als ze babies schatten op 7 pond moet wel rekening houden met een kilo of 4,5.
Nee, principe an sich is niet gek, maar ik werd toch echt ongelukkig van het idee dat ik op handen en knieen op een bed zat met mijn blote hol de lucht in zeg maar.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:59 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat heb ik vaker gehoord. Vind het niet zo gek klinken, tbh.
Ik zit er maar zelden meer dan 200 gram naastquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:11 schreef Ticootje het volgende:
Kun je even langskomen?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:47 schreef WupWup het volgende:
[..]
Ik zit er maar zelden meer dan 200 gram naast
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:47 schreef WupWup het volgende:
[..]
Bij de diabeteszorg kreeg ik ook rare blikken omdat ik helemaal geen hele grote buik had. Niet zo groot dat je dus zwangerschapssuiker zou vermoeden en den mega kind had. Blijkbaar zat Bram goed verstopt wel.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:52 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Dat zij mijn vk ook. En ze ging al een tijdje mee zeg maar, ze ging het jaar na mijn bevalling van Oscar met pensioen. Ze was echt oprecht verbaasd en vroeg me hoe ik dat zo goed verstopt had.
Nu had ik echt een buik om U tegen te zeggen, dus geen idee hoe ze dat bedoelde.
Go As!! En je tweede is misschien wel sneller dan 6 uur en dan heb je nog meer tijd!quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:47 schreef As1981 het volgende:
Ik hou er niet van pessie :-)
Wel fijn trouwens dat ik in je andere posr wat meer rust las mbt bevallen op korte termijn.
Hier heb ik het idee dat de krampjes wat meer worden sinds een uur maar nog totaal geen regelmaat. Ik heb nog 7 uur. Yaro was er in zes
Vind-ik-leukquote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:47 schreef As1981 het volgende:
Ik hou er niet van pessie :-)
Wel fijn trouwens dat ik in je andere posr wat meer rust las mbt bevallen op korte termijn.
Hier heb ik het idee dat de krampjes wat meer worden sinds een uur maar nog totaal geen regelmaat. Ik heb nog 7 uur. Yaro was er in zes
Is ze zo afgevallen?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:02 schreef MeNicole2 het volgende:
Liné werd ook klein geschat. Ze was vandaag bij de ka 46 cm. Gewicht bij geboorte 3360 gram en nu 8 dagen later 2950 gram.
Ja en nog steeds. Ze is 1 keer 20 gram aangekomen en voor de rest alleen afgevallen. Vandaag bij de ka geweest, ze drinkt om de 3 a 4 uur 90cc weg dus we mogen het nog even aankijken. Ze plast en poept ook goed en is verder goed wakker enzo. Donderdag komt de vlos weer wegen en als ze dan nog niet is aangekomen word ze opgenomen.quote:
Dat is raar zeg? Of is dat normaal bij kunstvoeding?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:21 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Ja en nog steeds. Ze is 1 keer 20 gram aangekomen en voor de rest alleen afgevallen. Vandaag bij de ka geweest, ze drinkt om de 3 a 4 uur 90cc weg dus we mogen het nog even aankijken. Ze plast en poept ook goed en is verder goed wakker enzo. Donderdag komt de vlos weer wegen en als ze dan nog niet is aangekomen word ze opgenomen.
Of ze moet nu ineens slecht gaan drinken, dan moeten we ook meteen bellen.
Cranberriesap ook niet?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:24 schreef Zoya83 het volgende:
Oei MeNicole hopelijk groeit ze snel goed![]()
Mijn blaas begint (weer) vervelend te worden. Had ik een maand geleden ook last van.
Goed blijven drinken, extra middeltjes als cranberry etc mag je niet zomaar nemen las ik
Grootquote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:55 schreef Pvoesss het volgende:
Bij mij zat de schatting er bij de oudste wel een kilo naast.. ze was 4140
Dat is niet grootquote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:30 schreef bitterend het volgende:
[..]
Groot
Hier werd ze niet geschat...dat deden ze niet bij ons
Hangt er vanaf waar die blaasontsteking door veroorzaakt wordt. Bij een gewone is het niet zo'n probleem allemaal. Als de blaasontsteking door GBS veroorzaakt is wel.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:49 schreef Susie het volgende:
Anouk 4790, maar ik lees net wat verder terug en daar las ik er nog een paar boven de 4500!
Terug naar de huidige zwangere en de blaasproblemen, herkenbaar! Daar kan je een ab kuurtje voor krijgen hoor. Mij is verteld dat bevallen met een blaasontsteking niet goed voor de baby kan zijn?
Ik had van die sterke pillen en daar staat op dat je die niet zonder medisch advies mag innemen.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:53 schreef mignonne het volgende:
En cranberry mag, wordt in principe zelfs aangeraden door vereniging voor gynaecologen.
Ik heb er 2 gehad en beide keren sloeg mn baarmoeder er van op hol. Echt niet leuk. Geen gbs trouwens.quote:
En heb je dat advies ingewonnen?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:58 schreef Zoya83 het volgende:
[..]
Ik had van die sterke pillen en daar staat op dat je die niet zonder medisch advies mag innemen.
Voor ab is nog niet erg genoeg zou het graag voor komen
Ik had er gelukkig geen last van, maar ik vond die pillen zo smerig.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:58 schreef pessie het volgende:
[..]
Ik heb er 2 gehad en beide keren sloeg mn baarmoeder er van op hol. Echt niet leuk. Geen gbs trouwens.
Ja, naar lijkt me dat.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:58 schreef pessie het volgende:
[..]
Ik heb er 2 gehad en beide keren sloeg mn baarmoeder er van op hol. Echt niet leuk. Geen gbs trouwens.
Dus ze is meer dan 12% afgevallen en je wordt weer naar huis gestuurd?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:21 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Ja en nog steeds. Ze is 1 keer 20 gram aangekomen en voor de rest alleen afgevallen. Vandaag bij de ka geweest, ze drinkt om de 3 a 4 uur 90cc weg dus we mogen het nog even aankijken. Ze plast en poept ook goed en is verder goed wakker enzo. Donderdag komt de vlos weer wegen en als ze dan nog niet is aangekomen word ze opgenomen.
Of ze moet nu ineens slecht gaan drinken, dan moeten we ook meteen bellen.
Nog niet ik heb vandaag pas last gekregenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:59 schreef mignonne het volgende:
[..]
En heb je dat advies ingewonnen?
Die disclaimer zetten veel fabrikanten van otc-medicatie op hun verpakkingen omdat ze niet aangeklaagd willen worden door mensen die gaan zelf-dokteren.
Laatste keer liep ik echt naar de ha met "ik hoop zo dat het blaasontsteking is, dan wordt er wat gedaan!" Maar goed, vanochtend werd er geen blaasontsteking gevonden.Zijn dus echt voorweeen. Zou leuk zijn als ze echt wat deden trouwens.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:01 schreef mignonne het volgende:
[..]
Ja, naar lijkt me dat.
En daarom moet je een blaasontsteking idd altijd laten behandelen, kan weeën veroorzaken. zelfde geldt overigens voor schimmelinfecties.
Je hebt recht op meer pauzes dan normaal als je zwanger bent. Ik zou dus zeker de gewone pauzes niet laten schieten.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
We zijn er morgen niet, dus moet toch echt aan de kant.
Moet eens pauzes gaan nemen op het werk, dat schiet er bijna altijd bij in. Boterhammetjes achter de pc enzo.
Zal ik dan maar gezellig met je mee doen?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:45 schreef pessie het volgende:
Jeuj, kun je eerst voorweeen wegpuffen, is het rustig maakt baby er een feest van. Ik wilde eigenlijk gaan slapen, denk niet dat dat al mag...
Ah kijk, jij rommelt ook? Geen koliek? Sterktequote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:50 schreef Logician het volgende:
[..]
Zal ik dan maar gezellig met je mee doen?
Jep, voorweeen. thx jij ookquote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:56 schreef pessie het volgende:
[..]
Ah kijk, jij rommelt ook? Geen koliek? Sterkte
Ze was er binnen 2 uur zonder problemen. Er is hoopquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:07 schreef pessie het volgende:
[..]
Dat is meer dan een kilo verschil!. Nou ja, we gaan het vanzelf zien. Niets zo onverwachts a l s een bevalling. Zul je zien dat ik hier over 3weken nog ben.
Duitsland was heerlijk, lekker weinig gedaan behalve iedere dag zwemmen met Eva, luieren op de bank/in bed/in bad en uit etenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 08:47 schreef Elmo76 het volgende:
[..]
Hoe was het in Dld?! Lekker genoten?![]()
Ben benieuwd of je uit die kaartjes ern keuze kunt maken, je hebt er iig genoeg om uit te kiezen zo!
Kaartjes, ow ja, daar moet ik me ook ooit nog in gaan verdiepen. Pffff. Heb het idee dat ik daar nog ruim de tijd voor heb, maar als ik bedenk dat ik al over de helft ben, dan breekt het zweet me toch een beetje uit!
Ja Matthias heeft er ook heel lang over gedaan om op zijn geboortegewicht te komen. Bijna een maand. Maar die spuugde veel. Bij Liné is er geen oorzaak gevonden waarom ze nog afvalt want ze drinkt heel goed.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:04 schreef mignonne het volgende:
[..]
Dus ze is meer dan 12% afgevallen en je wordt weer naar huis gestuurd?
Typisch wel. Hoop dat ze snel aankomt dan.
Had jouw jongste zoon niet ook zoiets trouwens? Zoiets staat me bij.
oh! Het is dat ik uitgebroed ben, anders had ik de uitdaging aangegaan!quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:47 schreef WupWup het volgende:
[..]
Nou en daarom vraag ik er bij mijn controles niet eens naar. Ik kan me voorstellen dat je dan helemaal loopt te panikeren over de grootte van het kind terwijl het er dus ook in drie keer persen uit kan zijn.quote:Op woensdag 6 februari 2013 08:07 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
oh! Het is dat ik uitgebroed ben, anders had ik de uitdaging aangegaan!
Oudste: 7 pond geschat was 4406, tweede wéér 7 pond geschat 4800 grambij de derde hebben ze t niet meer aangedurft maar die was ook 4700 gram.
En vlotte bevallingen ook hoor dames. Dat kan ook heus. (Voor ik iedereen bang zit te praten) ik heb denk ik 3 persweeen in totaal gehad.
Maar dit geheel terzijde.
Sterkte voor alle rommeldames. Logician ook sterkte.
Ff verder lezen
Er is er nog nooit eentje blijven zitten, toch?quote:Op woensdag 6 februari 2013 08:23 schreef As1981 het volgende:
Pff buurvrouw wat een verschil. Ik kan me er ook niet druk om maken kind moet er toch uit.
Je zal de eerste maar zijnquote:Op woensdag 6 februari 2013 08:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Er is er nog nooit eentje blijven zitten, toch?
Euh, 1 keer persen lukt ook.quote:Op woensdag 6 februari 2013 08:19 schreef Gulara het volgende:
[..]
Nou en daarom vraag ik er bij mijn controles niet eens naar. Ik kan me voorstellen dat je dan helemaal loopt te panikeren over de grootte van het kind terwijl het er dus ook in drie keer persen uit kan zijn.
Ik leende van mijn Mensendieck-mevrouw zo'n halve skippybal voor op je stoel. Daardoor kon ik wel gewoon op die stoel zitten. Misschien een idee? Alhoewel de inzichten misschien wel erg veranderd zijn op dat vlak. Het hielp pij iig zeer goed.quote:Op woensdag 6 februari 2013 08:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja, ga ik ook doen. Zit nu een uurtje op mn stoel en voel m'n onderrug / stuitje al. Ik heb écht geen zin in bi en voel wel aan dat ik wat meer rust moet nemen.
En ben opzettelijk vroeg, wilde voor alle sneeuw-files er zijn, maar die vallen hier reuze mee gelukkig!
Hopen dat al dit voorwerk dan een snelle bevalling tot gevolg heeft!quote:Op woensdag 6 februari 2013 08:37 schreef pessie het volgende:
Geen baby, wel gesloopt. Vannacht weer anderhalf uur met 2 pcm onder de douche gestaan, deed wel zoveel pijn d a t ik echt dacht d a t het begonnen was, net als gisteravond. Toen ik misselijk werd ben ik uit de douche gegaan en zakte het weer af. Mn lijf is er kennelijk nog niet aan toe maar waarom ik dit dan zo sterk heb
Woot woot!quote:
Dankje! Om half 12.quote:Op woensdag 6 februari 2013 08:50 schreef As1981 het volgende:
Klumsy![]()
Veel plezier alvast lot. Hoe laat mag je?
In theorie 3 weken meen ik...quote:Op woensdag 6 februari 2013 08:39 schreef Suikertante het volgende:
Het kan toch niet lang meer duren zou je denken?
Nope maar gezien het gerommel verwacht ik dat er wat baby's eerder gaan komen.quote:Op woensdag 6 februari 2013 08:53 schreef Kleurdoos het volgende:
Zo, en hoe gaat het hier in Zeverschap en gebazel?!
Zijn die kinderen er nu al uit of wat!
Deze heb ik nog niet eerder gehoord!quote:Op woensdag 6 februari 2013 08:32 schreef debuurvrouw het volgende:
Maar goed, on the bright side: mijn verlos-iemand zei dat dikke kinderen minder pijn doen dan kleinere omdat die met hun dikke kop de doorbloeding afknellen aan de binnenkant en je 'dus' een soort van doof bent?![]()
Waar of niet, ik heb me aan die gedachte vastgehouden.
Ontsluiting kan ook zorgen voor steken. Als er regelmaat in zit kun je het beste wel even bellen. Wat bij ons voorwerk kan zijn kan bij jou het serieuze werk zijn.quote:Op woensdag 6 februari 2013 09:12 schreef Fieder het volgende:
Heb nu scherpe steken onderin, het is dus echt indalen. Net alsof het hoofdje precies op een zenuw ligt. Pies ook regelmatig een beetje in mn broek![]()
Ik ben trouwens echt blij dat ik hier lees over wekenlang voorwerk etc. Anders had ik misschien wel gedacht dat het begonnen was
Straks gaan zowel fieder, als logi, als ik je nog voorbijquote:Op woensdag 6 februari 2013 09:10 schreef As1981 het volgende:
Wat een hoop met voorweeen zeg. Mag me gelukkig prijzen dat ik ze niet heb. *klopt af*
Eensch!quote:Op woensdag 6 februari 2013 09:12 schreef bellelena het volgende:
37 weken voor Klumsy! LLM!
Suiker, succes met de test!
L0t, veel plezier straks!
voor alle dames met voorwerk en vervelende nachten...
En natuurlijk succes voor iedereen die het nodig heeft!
Tijd voor versche babytjes
Zou zomaar kunnen. Heb ik geen moeite mee. Ik hoop alleen dat ik maandag niet naar de controle afspraak moet. Geen zin in gesprek over evt. Inleiden. Maar goed maandag is nog ver weg.quote:Op woensdag 6 februari 2013 09:16 schreef pessie het volgende:
[..]
Straks gaan zowel fieder, als logi, als ik je nog voorbij
Vind ik best knap, ik wordt bloedlink zonder ontbijt. Lekker je laten verzorgen.quote:Op woensdag 6 februari 2013 10:04 schreef Suikertante het volgende:
Jaaaa, ik ben ook niet sip of chagrijnig hoor.![]()
De uitslag krijg ik morgen!
Niks, nada, noppes. Dus geen baby hier vandaag.quote:Op woensdag 6 februari 2013 10:14 schreef mignonne het volgende:
Hulloooooo!
wie is er hormonaal vandaag?
ik blijkbaar wel in elk geval.
En kom es op met die baby's
tsk!quote:Op woensdag 6 februari 2013 10:26 schreef pessie het volgende:
[..]
Niks, nada, noppes. Dus geen baby hier vandaag.
Ga je nou bij je eerste vangklus vandaag huilen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:)
Nou vooruit, slinger je webcam aanquote:Op woensdag 6 februari 2013 10:34 schreef As1981 het volgende:
Jeetje mignonne heftig zeg. Kan me voorstellen dat je dan wel even moet slikken.
En als jij vang wil ik wel werpen hoor
quote:Op woensdag 6 februari 2013 10:35 schreef mignonne het volgende:
[..]
Nou vooruit, slinger je webcam aan
En helpen de stroopwafels zodat je het ook weer goed kan maken met je vriend.quote:Op woensdag 6 februari 2013 10:36 schreef Spirit82 het volgende:
Hormonster meld. Vanochtend al ruzie gemaakt via whatsapp met vriend en zit nu aan mn vierde stroopwafel om mezelf op te vrolijken
Stroopwafelquote:Op woensdag 6 februari 2013 10:36 schreef Spirit82 het volgende:
Hormonster meld. Vanochtend al ruzie gemaakt via whatsapp met vriend en zit nu aan mn vierde stroopwafel om mezelf op te vrolijken
Nee, hij rot maar lekker een eind opquote:Op woensdag 6 februari 2013 10:38 schreef As1981 het volgende:
[..]
En helpen de stroopwafels zodat je het ook weer goed kan maken met je vriend.
Hier net heel gezond een appel gegeten samen met mijn peuter.
Aah dan ga ik voor de één-keer-pers!quote:Op woensdag 6 februari 2013 08:32 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Euh, 1 keer persen lukt ook.
Maar goed, on the bright side: mijn verlos-iemand zei dat dikke kinderen minder pijn doen dan kleinere omdat die met hun dikke kop de doorbloeding afknellen aan de binnenkant en je 'dus' een soort van doof bent?![]()
Waar of niet, ik heb me aan die gedachte vastgehouden.
Ik vond het best te nassen.quote:Op woensdag 6 februari 2013 09:50 schreef Suikertante het volgende:
Ik moet nu twee uur wachten, dan wordt er weer bloed geprikt en dan trek ik een sprintje (heel rustig aan) naar de auto waar mijn sultana's liggen!
Ik dacht altijd dat iedereen zich een beetje aanstelde over die drankjessorry, het is echt goor. Maar vind het wél heel leuk dat Wubbo zo reageert!
Bij het lezen van jouw reactie kwam het voor de twintigste keer weer terug in mijn mondquote:Op woensdag 6 februari 2013 10:54 schreef Gulara het volgende:
[..]
Ik vond het best te nassen.Het was warm, ik zat al uren op een waterdieet. Dus zo'n lekkere zoete koude substantie ging er wel in. De bloedprikmevrouw was onder de indruk van hoe snel ik het wegklokte met een "aaaah!" als afsluiting.
Ja, en ik ook.quote:Op woensdag 6 februari 2013 11:10 schreef As1981 het volgende:
Gaat je peuter dan slapen Pessie?
Die van mij is net vertrokken met opa voor de film. Dus ik duik er zo ook weer in.
Dat is ook spannend! Is dit de nekplooimeting?quote:Op woensdag 6 februari 2013 11:18 schreef [url=http://
forum.fok.nl/user/profile/81363]Hilzillah[/url] het volgende:
Brrrr... Ben toch een beetje zenuwappig voor het babygluren...
Lijkt me ook spannendd, hoe laat mag je?quote:Op woensdag 6 februari 2013 11:18 schreef Hilzillah het volgende:
Brrrr... Ben toch een beetje zenuwappig voor het babygluren...
Oh my! Dat was niet de bedoeling. Vlug, denk aan iets lekkers!quote:Op woensdag 6 februari 2013 11:10 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Bij het lezen van jouw reactie kwam het voor de twintigste keer weer terug in mijn mond![]()
Dat sowiesoquote:Op woensdag 6 februari 2013 12:28 schreef pessie het volgende:
Jammer dat je haar gezichtje niet kon zien lot. Fijn dat de rest goed is! Nu al perfect dus
Prachtig!quote:Op woensdag 6 februari 2013 12:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
Jammer lot, maar.. had ze mooie voeten?
Zal mij best doenquote:Op woensdag 6 februari 2013 12:00 schreef Gulara het volgende:
En dames ga eens werpen! Even een disclaimer. Ik heb morgen een lunchafspraak. Dus niet tussen 2:30-5:00 ok?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |