Ik heb ook nog wel tijd, maar bij T. hadden we al heel veel gewoon geregeld en waren we met 16 weken al uit de naan enzo. Nu heb ik steeds het gevoel een beetje achter de feiten aan te lopen. Maar het komt vast goed! Ooit!quote:Op dinsdag 5 februari 2013 08:54 schreef pessie het volgende:
Haha Elmo, kaartjes deden we hier pas bij 35 weken. Afgelopen zaterdag pas de juiste proefdruk binnengekregen
Volgens mij is dat een beetje het lot van een tweedequote:Op dinsdag 5 februari 2013 09:01 schreef Elmo76 het volgende:
[..]
Ik heb ook nog wel tijd, maar bij T. hadden we al heel veel gewoon geregeld en waren we met 16 weken al uit de naan enzo. Nu heb ik steeds het gevoel een beetje achter de feiten aan te lopen. Maar het komt vast goed! Ooit!
Hier ook, had vorige week een spijkerbroek aan en die zat niet lekkerquote:Op dinsdag 5 februari 2013 09:39 schreef Blokje. het volgende:
Succes alle dames met vk(terugbel)afspraken!
Suiker (toepasselijk, die nickname), succes morgen!
Hier zitten m'n broeken al strak.
Dat is denk ik ook wel zo, maar ik denk dat ik normaal na het eten ongeveer 2,5 liter drink nog. En als ik 's nachts naar de wc ga heb ik ook de neiging om nog een glas te nemen..quote:Op dinsdag 5 februari 2013 09:49 schreef L-E het volgende:
Oh zo. Ik dacht gewoon dat veel plassen een zwangerschapsdingetje was eigenlijk.
Waauw! ik moet goed mn best doen om een liter per dag te halenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 09:52 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Dat is denk ik ook wel zo, maar ik denk dat ik normaal na het eten ongeveer 2,5 liter drink nog. En als ik 's nachts naar de wc ga heb ik ook de neiging om nog een glas te nemen..
Nu heb ik van mensen gehoord die op de raarste plekken aan kranen gingen hangen, dus ik vind zelf dat het nog wel meevalt, maar ach, het is maar een ochtendje. Kom er wel doorheen
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 09:44 schreef Suikertante het volgende:
Haha die link met mijn naam had ik nog niet eens gelegd!![]()
Blokje, geen leggins en jurkjes in huis? Heeeeerlijk
Veel drinken/dorst hebben en veel plassen kan een kenmerk zijn van suiker, wist niet dat dat ook voor zwangerschapssuiker gold, maar ze nemen liever het zekere voor het onzekere en dat vind ik natuurlijk prima.
Die 2,5 liter is wel erg veel ja. 's Nachts dorst vind ik niet gek, hier ook altijd. Ben benieuwd of er iets uit die test komt!quote:Op dinsdag 5 februari 2013 09:52 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Dat is denk ik ook wel zo, maar ik denk dat ik normaal na het eten ongeveer 2,5 liter drink nog. En als ik 's nachts naar de wc ga heb ik ook de neiging om nog een glas te nemen..
Nu heb ik van mensen gehoord die op de raarste plekken aan kranen gingen hangen, dus ik vind zelf dat het nog wel meevalt, maar ach, het is maar een ochtendje. Kom er wel doorheen
Ik ook wel maar die spijkerbroek viel op. Heb genoeg vellen over dus voor het echt zichtbaar wordt zijn we wel even verderquote:
Echt waar. Tel tegenwoordig wat ik drink en ben bewust meer gaan drinken. Grote glazen nemen ipv kleintjes. Maar laat ik het versloffen dan max half litertje.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 09:59 schreef Suikertante het volgende:
Echt Hill?! Vooral sinds ik zwanger ben kan ik echt de hele dag drinken! Tis dat het bij te grote hoeveelheden weeromhoog komt
Bij mij gaan de printjes nu een beetje meerekken dus de keuze wordt steeds kleiner, maar ik heb nog wel een paar leuke combi's.. maar ben wel heel blij met mijn positiespijkerrokje en legging
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 10:19 schreef As1981 het volgende:
Ha ha ha. Ik krijg water echt alleen weg als het koud is. En als ik er uit ga kom ik moeilijk in slaap dus mijn man haalde altijd drinken voor me. Na een jaar kocht hij een koelkastje
Echte liefde is...quote:Op dinsdag 5 februari 2013 10:19 schreef As1981 het volgende:
Ha ha ha. Ik krijg water echt alleen weg als het koud is. En als ik er uit ga kom ik moeilijk in slaap dus mijn man haalde altijd drinken voor me. Na een jaar kocht hij een koelkastje
Heel bekend. Sinds dit weekend heb ik echt een buikje... Tijd om toch maar een positiebroek te halen :S.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 09:39 schreef Blokje. het volgende:
Succes alle dames met vk(terugbel)afspraken!
Suiker (toepasselijk, die nickname), succes morgen!
Hier zitten m'n broeken al strak.
* Blokje. wacht geduldig op de onherkenbaar-gemaakte-foto'squote:Op dinsdag 5 februari 2013 10:28 schreef Cwen het volgende:
[..]
Heel bekend. Sinds dit weekend heb ik echt een buikje... Tijd om toch maar een positiebroek te halen :S.
Ik ook en dan gaan we het ook vertellenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 10:29 schreef Blokje. het volgende:
[..]
* Blokje. wacht geduldig op de onherkenbaar-gemaakte-foto's
Ik ga proberen te wachten tot de echo voordat ik echt kleding ga kopen..
HMquote:Op dinsdag 5 februari 2013 10:43 schreef Cwen het volgende:
Spannend Blokje en Zoya!
Ik heb m'n buik in het betreffende topic gegooid... Vind 'm best al groot voor iemand die altijd een heel strakke buik heeft gehad. Lijkt net of al m'n buikspieren ineens weg zijn.![]()
Iemand nog een idee waar je voor een beetje leuke prijs positiebroeken kunt scoren?
Ah kijk, jij begint ook wat te rommelen. Die kids van ons willen gewoon samen jarig zijn. Beetje jammer dat de mijne dan wat vroeger moet komen, maar zit echt nu al dat ik liever een randprematuurtje heb dan dit nog 3 wekenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 10:57 schreef As1981 het volgende:
Fijn dat je nu weet wat het is Pessie. Wie weet heb je jou baby toch eerder.
Hier ook meer spierpijn en stijfheid. Buik hangt ook lager, meer harde buiken enzo. Maar niets schokkends.
Spijkerbroek past gelukkig nog. Al zijn dit wel de 3 grootste die ik heb. Daarna zal ik er toch aan moeten geloven. kan het misschien nog wel een poosje uitstellen met elastiekjes om de knoop.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 10:45 schreef pessie het volgende:
Hilz, op een gegeven moment zit de band van een normale broek niet lekker meer, misschien is voor jiu zon band als kd draagt in haar broeken een idee?
Waarom zou je dat doen. Weet je hoe fijn een zwangerschapsbroek zit? Als je broek niet meer dicht past dan zou ik zeker niet klooien met elastiekjes, maar gewoon een fijn zittende broek aanschaffen.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:09 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Spijkerbroek past gelukkig nog. Al zijn dit wel de 3 grootste die ik heb. Daarna zal ik er toch aan moeten geloven. kan het misschien nog wel een poosje uitstellen met elastiekjes om de knoop.
naja. we zien wel.
Spannend hoor! bijna babies
Echo vorige week maandag 2700 gram, maar 3 vk's zeggen 6 pond te voelen. Dus ik denk wel dat het nu om en nabij de 6 pond zou kunnen zijn.quote:
De gyn dacht bij Bram ook 3600 te voelen. Ze zat er maar een klein beetje naast.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:23 schreef pessie het volgende:
[..]
Echo vorige week maandag 2700 gram, maar 3 vk's zeggen 6 pond te voelen. Dus ik denk wel dat het nu om en nabij de 6 pond zou kunnen zijn.
As, rommelen houdt bij mij in 1 minuut knoeterharde buik en dan 1 a 2 minuten pauze. Echt pijn deed het niet, de spierpijn is wel verrot. Normaal gesproken gaat het wel weg onder invloed van 2 pcm en een warme douche maar dat was dus niet zo. Best spannend, Nathan was er nogal snel dus langer wachten met bellen is niet zo handig maar heb ook geen zin om steeds voor niets vks te laten komen.
Oi, 650 gram ernaastquote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:24 schreef Ticootje het volgende:
[..]
De gyn dacht bij Bram ook 3600 te voelen. Ze zat er maar een klein beetje naast.
Officieel 38 en 4 dagen. Ik was nog 3 dagen teruggezet.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:25 schreef pessie het volgende:
[..]
Oi, 650 gram ernaast. En d a n kwam ie met 39 weken! Vetzakje
Oh, been there done that. Staat er eind van de dag nog. Vol. Ik ben geen waterdrinker.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:25 schreef pessie het volgende:
Xm, ik zou echt proberen meer te rinken. Blaasontsteking is ook niets. Misschien flesje water naast jeneerzetten?
Fix.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Oh, been there done that. Staat er eind van de dag nog. Vol. Ik ben geen waterdrinker.
Heb er nog geen plassende oplossing voor gevonden.
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:26 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Officieel 38 en 4 dagen. Ik was nog 3 dagen teruggezet.
Die harde buiken heb ik hier dus ook sinds gisteren. Maar niet heel veel achter elkaar. Ik linkte het aan de baby die aan het draaien is. Ook steekjes. Net alsof je blaas vol is, maar dan heel kort.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:23 schreef pessie het volgende:
[..]
Echo vorige week maandag 2700 gram, maar 3 vk's zeggen 6 pond te voelen. Dus ik denk wel dat het nu om en nabij de 6 pond zou kunnen zijn.
As, rommelen houdt bij mij in 1 minuut knoeterharde buik en dan 1 a 2 minuten pauze. Echt pijn deed het niet, de spierpijn is wel verrot. Normaal gesproken gaat het wel weg onder invloed van 2 pcm en een warme douche maar dat was dus niet zo. Best spannend, Nathan was er nogal snel dus langer wachten met bellen is niet zo handig maar heb ook geen zin om steeds voor niets vks te laten komen.
Ik had alleen een schaafwondje. Als hij was blijven zitten dan had hij de 5 kilo gered ja.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:27 schreef pessie het volgende:
[..]. Je had gewoon een 9 ponder kunnen baren! Is het down under trouwens een beetjegoed gegaan? Als je dat niet wilt zeggen noet je dat niet hoor!
Ik lust water niet graag. Mensen vinden me altijd stom als ik dat zeg, maar ik krijg het echt niet weg. Ik heb nu water met een smaakje (crystal clear-achtig e.d.), dat gaat beter en dan drink ik wel genoeg. Misschien is dat iets?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Oh, been there done that. Staat er eind van de dag nog. Vol. Ik ben geen waterdrinker.
Heb er nog geen passende oplossing voor gevonden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind crystal clear echt heel vies. Maar zwanger en aspartaam is in mijn geval sowieso geen optie, ik haal de smaak eruit zeg maarquote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:30 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik lust water niet graag. Mensen vinden me altijd stom als ik dat zeg, maar ik krijg het echt niet weg. Ik heb nu water met een smaakje (crystal clear-achtig e.d.), dat gaat beter en dan drink ik wel genoeg. Misschien is dat iets?
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:31 schreef L-E het volgende:
Maar hoe het down under gaat heeft toch veel meer te maken met de snelheid en het verloop van je bevalling dan het gewicht van je baby?Ook dat hoeft weer niet. Mijn dochter van 3500 gram kwam na een bevalling van totaal 40 minuten met vliezen en al ter wereld en ik had nog geen schaafwondjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I`m not weird. I`m limited edition.
ik heb van die bellydingesen, dus ik draag voorlopig mijn eigen broeken nog wel een tijdjequote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:21 schreef Cwen het volgende:
Dank, KD! Heb zojuist een mooie broek besteld, yay! En wat voor band draag jij in je broeken?
Ik zag laatst op fb een foto voorbij komen met een kindje nog in de vliezen en vroeg me af of dat daadwerkelijk kon. Pfff is wel heel extreem zeg.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:45 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ook dat hoeft weer niet. Mijn dochter van 3500 gram kwam na een bevalling van totaal 40 minuten met vliezen en al ter wereld en ik had nog geen schaafwondje
Ik ben een baby noobquote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:47 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ik heb van die bellydingesen, dus ik draag voorlopig mijn eigen broeken nog wel een tijdje
Beetje centjes uitsparen ;-) maar als het niet anders kan dan ga ik datgewoon doen natuurlijk. Ga niet rondlopen met iets wat heel ongemakkelijk zit. Doe niet aan zelfkastijdingquote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:23 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Waarom zou je dat doen. Weet je hoe fijn een zwangerschapsbroek zit? Als je broek niet meer dicht past dan zou ik zeker niet klooien met elastiekjes, maar gewoon een fijn zittende broek aanschaffen.
Nee, geen cravings. Qua emoties en vreterij ben ik maar een saaie zwangerequote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:26 schreef pessie het volgende:
Xm, is er iets waar je wel veel zin in hebt? Veel zwangeren hebben cravings. Ik heb bij Nathan wekenlang roosvicee 50/50 gedronken. Misschien aan de hand van waar je zin in hebt even kijken.
Zo, peuter in bed en ik ook. Slaap lekker.
Goed opgevoedquote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:47 schreef vencodark het volgende:
Vandaag weer op controle geweest. Alles is goed. Hij ligt al keurig met zijn hoofdje naar beneden. Natuurlijk kan hij nog wel draaien, maar ze verwacht het niet.
Nu al een braaf kind.
Maar je doet de rest van je zwangerschap toch met die broek?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:27 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Beetje centjes uitsparen ;-) maar als het niet anders kan dan ga ik datgewoon doen natuurlijk. Ga niet rondlopen met iets wat heel ongemakkelijk zit. Doe niet aan zelfkastijding
Dat is ook wel zo. Misschien binnenkort eens gaan kijken bij de H&M.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:55 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Maar je doet de rest van je zwangerschap toch met die broek?
zit dat prettig? is misschien een idee voor mn werkbroeken, daarnis namelijk geen zwangerschapsmodel in te krijgen, en dan hoeven ze niet aan de zijkanten verbouwen te worden..quote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:47 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ik heb van die bellydingesen, dus ik draag voorlopig mijn eigen broeken nog wel een tijdje
Goed om te horen. Wel jammer van de bloeddrukquote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:09 schreef Fieder het volgende:
Kleine ligt nog steeds met het hoofdje omlaag gelukkig! Het is erg onwaarschijnlijk dat hij nog draait.
Mn bloeddruk is wel wat verhoogd. Schijnt bij de termijn te horen, maar toch in de gaten houden.
Jammer Zoya! Het is maar een week, maar in t begin vond ik de weken zo lang duren. Waarom moet je naar de gyn?
Ja hoor! Het zonnetje schijnt hierquote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:33 schreef Blokje. het volgende:
Pessie, heb je een beetje kunnen dutten?
130/80. Was nog goed maar ben altijd netjes 120/70 dus viel wel op.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:21 schreef pessie het volgende:
Fieder wat is je bloeddruk nu? Fijn dat ie nog netjes head first ligt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |