abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 5 februari 2013 @ 08:49:33 #1
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_122496969
Zwangerschap & geboorte

05 februari: As1981 (jongen)
14 februari: Zillah666 (meisje)
21 februari: pessie en kleiduif
22 februari: Logician78 & -Spenny- (meisje)
22 februari: Fieder (jongetje)
27 februari: Klumsy (meisje)
27 februari: Asfalthooligan (papa)

06 maart: Gulara
18 maart: Barbabientje01 & pipo_de_clown
20 maart: Milka82 (jongen)
31 maart: LadyBlack (meisje)

***06 april: Knetterkrankjorum & JJH***
08 april: dananana (jongetjestweeling)
10 april: bellelena
11 april: Ereshkigal
14 april: Danic (meisje)
16 april: L0t (meisje)
18 april: _Wolk82_ (meisje)
18 april: Piekie81 (jongetje)
22 april: Tally

02 mei: Suikertante (jongetje)
04 mei: Spirit82 (meisje)
05 mei: Vencodark (jongetje)
06 mei: -mandy- & Djeez
09 mei: twentemeisje (jongetje)
10 mei: Shandaly (meisje)
***30 mei XcUZ_Me & Duvel ***

01 juni: .Sparkling. (meisje)
***07 juni: L-E & fokking.fokker***
17 juni: Twinkly
23 juni: Elmo76 (meisje)

31 juli: Suusz

***05 augustus: Juud & Dementor***
16 augustus: Hilliebillie
16 augustus: Cwen
17 augustus: Hilzillah
17 augustus: Laiveneertiekje
21 augustus: Sull
23 augustus: covie

05 september: Musique
16 september: Kleurdoos
30 september: Zoya83

04 oktober: Blokje.
04 oktober: Babbel1
----------------------------
***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
  dinsdag 5 februari 2013 @ 08:54:31 #2
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_122497037
Haha Elmo, kaartjes deden we hier pas bij 35 weken. Afgelopen zaterdag pas de juiste proefdruk binnengekregen :P
pi_122497075
Wat een mijlpaal As! *O*
  dinsdag 5 februari 2013 @ 09:01:18 #4
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_122497148
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 08:54 schreef pessie het volgende:
Haha Elmo, kaartjes deden we hier pas bij 35 weken. Afgelopen zaterdag pas de juiste proefdruk binnengekregen :P
Ik heb ook nog wel tijd, maar bij T. hadden we al heel veel gewoon geregeld en waren we met 16 weken al uit de naan enzo. Nu heb ik steeds het gevoel een beetje achter de feiten aan te lopen. Maar het komt vast goed! Ooit!
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
pi_122497192
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 09:01 schreef Elmo76 het volgende:

[..]

Ik heb ook nog wel tijd, maar bij T. hadden we al heel veel gewoon geregeld en waren we met 16 weken al uit de naan enzo. Nu heb ik steeds het gevoel een beetje achter de feiten aan te lopen. Maar het komt vast goed! Ooit!
Volgens mij is dat een beetje het lot van een tweede :D
Maar het komt goed. Hier is het ook klaar terwijl het lang duurde :D
pi_122497369
Wat As zegt, het lot van de tweede idd. Bij een tweede ben je ook makkelijker, ik iig wel. Weet nu dat een baby niet zo gek veel nodig heeft, terwijl je bij de eerste al in een paniekaanval kan schieten als je 11 hydrofielen hebt ipv de 12 op het lijstje. :')
pi_122497815
As *O* 40 weken.

Pessie :*

Vandaag wordt ik gebeld door de vk toch wel spannend ;)
pi_122497818
As *O* wat een mijlpaal!
Pessie wat denk je zelf? Heftig voorwerk of is er iets aan de hand?

Straks weer controle bij de vk, blijf t elke keer spannend vinden hoe de kleine ligt.
pi_122497931
Succes met de controles en uitslagen dames!
Hier heerlijk geslapen, onweer vond ik gezellig en gewoon weer in slaap gevallen.

Wel teruggebeld voor de VK over het drinken/plassen en morgen ga ik op voor de beruchte suikertest compleet met drankje.
Ik denk dat ik met de auto ga want volgens mij ga ik van mijn stokje als ik moet fietsen zonder eerst te eten.

Leuk al die proefkaartjes! O+ We moeten er hier echt eens voor gaan zitten, maar dat komt wel na de vakantie, tijd zat!
pi_122497966
Succes alle dames met vk(terugbel)afspraken!

Suiker (toepasselijk, die nickname :P), succes morgen!

Hier zitten m'n broeken al strak. :{
pi_122498039
Suiker, wat is het idee achter die suikertest dan?
pi_122498081
Haha die link met mijn naam had ik nog niet eens gelegd! :D
Blokje, geen leggins en jurkjes in huis? Heeeeerlijk ;)

Veel drinken/dorst hebben en veel plassen kan een kenmerk zijn van suiker, wist niet dat dat ook voor zwangerschapssuiker gold, maar ze nemen liever het zekere voor het onzekere en dat vind ik natuurlijk prima.
pi_122498183
Oh zo. Ik dacht gewoon dat veel plassen een zwangerschapsdingetje was eigenlijk. :)
pi_122498196
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 09:39 schreef Blokje. het volgende:

Hier ook, had vorige week een spijkerbroek aan en die zat niet lekker :N. En dat teriwjl ik toch zo;n 2 kilo afgevallen ben _O-.

Suiker spannend maar wel goed dat ze even controleren.
pi_122498267
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 09:49 schreef L-E het volgende:
Oh zo. Ik dacht gewoon dat veel plassen een zwangerschapsdingetje was eigenlijk. :)
Dat is denk ik ook wel zo, maar ik denk dat ik normaal na het eten ongeveer 2,5 liter drink nog. En als ik 's nachts naar de wc ga heb ik ook de neiging om nog een glas te nemen..
Nu heb ik van mensen gehoord die op de raarste plekken aan kranen gingen hangen, dus ik vind zelf dat het nog wel meevalt, maar ach, het is maar een ochtendje. Kom er wel doorheen :)
pi_122498331
Ik heb verschillende gewichten gewogen. Gelukkig al mijn kleding bewaard. wel gisteren mijn kast leeg getrokken. Hoef waarschijnlijk niet eens zwangerschaps kleding te kopen, zoveel zooi heb ik nog.
pi_122498390
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 09:52 schreef Suikertante het volgende:

[..]

Dat is denk ik ook wel zo, maar ik denk dat ik normaal na het eten ongeveer 2,5 liter drink nog. En als ik 's nachts naar de wc ga heb ik ook de neiging om nog een glas te nemen..
Nu heb ik van mensen gehoord die op de raarste plekken aan kranen gingen hangen, dus ik vind zelf dat het nog wel meevalt, maar ach, het is maar een ochtendje. Kom er wel doorheen :)
Waauw! ik moet goed mn best doen om een liter per dag te halen
pi_122498404
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 09:44 schreef Suikertante het volgende:
Haha die link met mijn naam had ik nog niet eens gelegd! :D
Blokje, geen leggins en jurkjes in huis? Heeeeerlijk ;)

Veel drinken/dorst hebben en veel plassen kan een kenmerk zijn van suiker, wist niet dat dat ook voor zwangerschapssuiker gold, maar ze nemen liever het zekere voor het onzekere en dat vind ik natuurlijk prima.
:D
En idd, ga maar aan de jurkjes/leggings. Al zijn de meeste jurkjes precies rond de buik wat strakker _O- Komt goed!
pi_122498431
Ik pas nog mijn eigen kleding eigenlijk. :)
pi_122498436
Suiker, 2,5 liter na het avondeten nog :o Dat is best een boel!
Ik drink overdag op m'n werk grote mokken thee (0,5 liter per mok), zit dus nu al aan de 1,5 liter :Y)
pi_122498472
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 09:52 schreef Suikertante het volgende:

[..]

Die 2,5 liter is wel erg veel ja. 's Nachts dorst vind ik niet gek, hier ook altijd. Ben benieuwd of er iets uit die test komt!
pi_122498477
Echt Hill?! Vooral sinds ik zwanger ben kan ik echt de hele dag drinken! Tis dat het bij te grote hoeveelheden weeromhoog komt :@

Bij mij gaan de printjes nu een beetje meerekken dus de keuze wordt steeds kleiner, maar ik heb nog wel een paar leuke combi's.. maar ben wel heel blij met mijn positiespijkerrokje en legging O+
pi_122498526
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 09:57 schreef L-E het volgende:
Ik pas nog mijn eigen kleding eigenlijk. :)
Ik ook wel maar die spijkerbroek viel op. Heb genoeg vellen over dus voor het echt zichtbaar wordt zijn we wel even verder :+.
pi_122498584
Zo dat vind ik ook veel. Hier wel een slechte drinker maar toch.

'S nachts ook altijd dorst maar mijn hele leven al. Staat ook een koelkastje naast mijn bed.
pi_122498713
:D Dat is wel een idee, als ik ooit een slaapkamer heb waar ik een bed op poten kan neerzetten vind ik een koelkastje niet verkeerd! :Y)
  dinsdag 5 februari 2013 @ 10:09:48 #26
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_122498771
Ik heb gister de hele dag gedraaid op twee koppen thee. Ik haal met moeite de liter op een dag. Ook niet goed.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_122498834
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 09:59 schreef Suikertante het volgende:
Echt Hill?! Vooral sinds ik zwanger ben kan ik echt de hele dag drinken! Tis dat het bij te grote hoeveelheden weeromhoog komt :@

Bij mij gaan de printjes nu een beetje meerekken dus de keuze wordt steeds kleiner, maar ik heb nog wel een paar leuke combi's.. maar ben wel heel blij met mijn positiespijkerrokje en legging O+
Echt waar. Tel tegenwoordig wat ik drink en ben bewust meer gaan drinken. Grote glazen nemen ipv kleintjes. Maar laat ik het versloffen dan max half litertje.

In bed koud drinken is de shiiiit! Stiekem wil ik ook al heel mn leven eeb mini koelkast naast bed. Niet voor de dorst maar voor de stoer! :-D
pi_122498989
Ha ha ha. Ik krijg water echt alleen weg als het koud is. En als ik er uit ga kom ik moeilijk in slaap dus mijn man haalde altijd drinken voor me. Na een jaar kocht hij een koelkastje :D
pi_122499029
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 10:19 schreef As1981 het volgende:
Ha ha ha. Ik krijg water echt alleen weg als het koud is. En als ik er uit ga kom ik moeilijk in slaap dus mijn man haalde altijd drinken voor me. Na een jaar kocht hij een koelkastje :D
:D
pi_122499142
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 10:19 schreef As1981 het volgende:
Echte liefde is... :D
pi_122499229
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 09:39 schreef Blokje. het volgende:

Heel bekend. Sinds dit weekend heb ik echt een buikje... Tijd om toch maar een positiebroek te halen :S.
Home is where the O+ is...
pi_122499264
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 10:28 schreef Cwen het volgende:

[..]

Heel bekend. Sinds dit weekend heb ik echt een buikje... Tijd om toch maar een positiebroek te halen :S.
* Blokje. wacht geduldig op de onherkenbaar-gemaakte-foto's O-)

Ik ga proberen te wachten tot de echo voordat ik echt kleding ga kopen..
pi_122499299
Oh ja, foto! Ik ga even er een maken, kijken of het lukt!
pi_122499318
Ik haat positiebroeken, geloof ik. Ik vind niets leuk, en wat wel leuk is vind ik veel te duur. Ben blij dat ik hoogzwanger ben richting de zomer, ik ga gewoon al mijn kekke jurkjes dragen (en verpesten door ze uit te rekken)
pi_122499374
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 10:29 schreef Blokje. het volgende:

[..]

* Blokje. wacht geduldig op de onherkenbaar-gemaakte-foto's O-)

Ik ga proberen te wachten tot de echo voordat ik echt kleding ga kopen..
Ik ook en dan gaan we het ook vertellen :Y
pi_122499620
Spannend Blokje en Zoya!

Ik heb m'n buik in het betreffende topic gegooid... Vind 'm best al groot voor iemand die altijd een heel strakke buik heeft gehad. Lijkt net of al m'n buikspieren ineens weg zijn. :{

Iemand nog een idee waar je voor een beetje leuke prijs positiebroeken kunt scoren?
  dinsdag 5 februari 2013 @ 10:45:43 #37
259886 pessie
pi_122499686
Het is wel belangrijk veel te drinken als je zwanger bent, al zijn de hoeveelheden van suiker wel erg veel. Succes morgen :* . Hier echt geen blaasontsteking, dus gewoon voorwerk. Heb spierpijn :X . Nou ja, bij Nathan ook 2x voorwerk gehad dus in dit tempo hebben we vannacht om 0.28 een baby :P . G a er maar niet van uit. Ben wel blij dat blaasontsteking nu uitgesloten is. En ook ik moet dus meer drinken.

Hilz, op een gegeven moment zit de band van een normale broek niet lekker meer, misschien is voor jiu zon band als kd draagt in haar broeken een idee?

Le, ik heb 2 goede spijkerbroeken gekocht, vond het het wel waard, maar ik liep bij nathan al met 8 weken in een positiebroek en nu bij 6, dus dan heb je er ook veel aan :P en na de bevalling duurde het ook wel even voor ik weer een eigen broek aan kon.

En as, koelkast klinkt goed!
pi_122499963
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 10:43 schreef Cwen het volgende:
Spannend Blokje en Zoya!

Ik heb m'n buik in het betreffende topic gegooid... Vind 'm best al groot voor iemand die altijd een heel strakke buik heeft gehad. Lijkt net of al m'n buikspieren ineens weg zijn. :{

Iemand nog een idee waar je voor een beetje leuke prijs positiebroeken kunt scoren?
HM
pi_122500014
Fijn dat je nu weet wat het is Pessie. Wie weet heb je jou baby toch eerder.

Hier ook meer spierpijn en stijfheid. Buik hangt ook lager, meer harde buiken enzo. Maar niets schokkends.
  dinsdag 5 februari 2013 @ 11:01:28 #40
259886 pessie
pi_122500125
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 10:57 schreef As1981 het volgende:
Fijn dat je nu weet wat het is Pessie. Wie weet heb je jou baby toch eerder.

Hier ook meer spierpijn en stijfheid. Buik hangt ook lager, meer harde buiken enzo. Maar niets schokkends.
Ah kijk, jij begint ook wat te rommelen. Die kids van ons willen gewoon samen jarig zijn. Beetje jammer dat de mijne dan wat vroeger moet komen, maar zit echt nu al dat ik liever een randprematuurtje heb dan dit nog 3 weken :@ . I know, ik vind het zelf ook belachelijk van mezelf. Aar goed, elke dag binnen is een dag extra en voorvhetzelfde geld dat ik vannacht wel een betere nachtrust heb en zie ik het morgen allemaal wel weer zitten.
pi_122500191
pessie, hoe zwaar schatten ze je baby nu?
pi_122500219
Geen slaap is killing. En ja dit dit rommelen? Wil het geen naam geven. Doet niet zeer ofzo.
Aan de andere kant kon ik de weeen bij Yaro prima handelen zonder er echt last van te hebben tot ze bij 5 cm ontsluiting de vliezen gingen breken. Dat vind ik dan nu lastig. Is het echt wat of het kindje wat draait. Straks negeer ik het te veel en ben ik te laat voor het zh.

Aan de andere kant herkende ik de weeen wel als weeen en heb ik nu dat idee niet.
pi_122500257
En je bent overmorgen alweer 38 weken he pessie. En hij is niet zo klein als nathan dus als hij komt is het vast goed nu :*
pi_122500392
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 10:45 schreef pessie het volgende:

Hilz, op een gegeven moment zit de band van een normale broek niet lekker meer, misschien is voor jiu zon band als kd draagt in haar broeken een idee?
Spijkerbroek past gelukkig nog. Al zijn dit wel de 3 grootste die ik heb. Daarna zal ik er toch aan moeten geloven. kan het misschien nog wel een poosje uitstellen met elastiekjes om de knoop.

naja. we zien wel.

Spannend hoor! bijna babies O+
pi_122500807
Dank, KD! Heb zojuist een mooie broek besteld, yay! En wat voor band draag jij in je broeken?
pi_122500883
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 11:09 schreef Hilzillah het volgende:

[..]

Spijkerbroek past gelukkig nog. Al zijn dit wel de 3 grootste die ik heb. Daarna zal ik er toch aan moeten geloven. kan het misschien nog wel een poosje uitstellen met elastiekjes om de knoop.

naja. we zien wel.

Spannend hoor! bijna babies O+
Waarom zou je dat doen. Weet je hoe fijn een zwangerschapsbroek zit? Als je broek niet meer dicht past dan zou ik zeker niet klooien met elastiekjes, maar gewoon een fijn zittende broek aanschaffen.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  dinsdag 5 februari 2013 @ 11:23:20 #47
259886 pessie
pi_122500885
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 11:03 schreef L-E het volgende:
pessie, hoe zwaar schatten ze je baby nu?
Echo vorige week maandag 2700 gram, maar 3 vk's zeggen 6 pond te voelen. Dus ik denk wel dat het nu om en nabij de 6 pond zou kunnen zijn.

As, rommelen houdt bij mij in 1 minuut knoeterharde buik en dan 1 a 2 minuten pauze. Echt pijn deed het niet, de spierpijn is wel verrot. Normaal gesproken gaat het wel weg onder invloed van 2 pcm en een warme douche maar dat was dus niet zo. Best spannend, Nathan was er nogal snel dus langer wachten met bellen is niet zo handig maar heb ook geen zin om steeds voor niets vks te laten komen.
pi_122500904
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 11:23 schreef pessie het volgende:

[..]

Echo vorige week maandag 2700 gram, maar 3 vk's zeggen 6 pond te voelen. Dus ik denk wel dat het nu om en nabij de 6 pond zou kunnen zijn.

As, rommelen houdt bij mij in 1 minuut knoeterharde buik en dan 1 a 2 minuten pauze. Echt pijn deed het niet, de spierpijn is wel verrot. Normaal gesproken gaat het wel weg onder invloed van 2 pcm en een warme douche maar dat was dus niet zo. Best spannend, Nathan was er nogal snel dus langer wachten met bellen is niet zo handig maar heb ook geen zin om steeds voor niets vks te laten komen.
De gyn dacht bij Bram ook 3600 te voelen. Ze zat er maar een klein beetje naast.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  dinsdag 5 februari 2013 @ 11:25:08 #49
259886 pessie
pi_122500936
Xm, ik zou echt proberen meer te rinken. Blaasontsteking is ook niets. Misschien flesje water naast jeneerzetten?
pi_122500959
Haha :D Tico - toch heb je wel een hele toffe knul!

Genoeg drinken is idd belangrijk... Ik drink standaard zo'n 2-3 liter per dag. Maar ja, dat is het makkelijkst als je iets hebt wat je echt lekker vind.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')