Vrij ? Of aan het werk ?quote:
Ziektewet, koorts/griep/ellende. Teveel geslapen vandaag, dus nu niet moequote:
Aw balen, beterschapquote:Op dinsdag 5 februari 2013 01:32 schreef minthy het volgende:
[..]
Ziektewet, koorts/griep/ellende. Teveel geslapen vandaag, dus nu niet moe
Slaap lekker, le Pino!quote:Op dinsdag 5 februari 2013 01:39 schreef Pino112 het volgende:
Ik ga slapen.
Tot vanmorgen en le welterusten![]()
Dat is zoquote:
Trustequote:Op dinsdag 5 februari 2013 01:39 schreef Pino112 het volgende:
Ik ga slapen.
Tot vanmorgen en le welterusten![]()
katertje?quote:
vind ik ook. ik ga maar ff naar werk strompelen...quote:
Waarom doe je dat dan ookquote:Op dinsdag 5 februari 2013 08:43 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wel als je om 2u gaat pitten en niet 100% nuchter was.
's avonds een vent...quote:Op dinsdag 5 februari 2013 08:43 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wel als je om 2u gaat pitten en niet 100% nuchter was.
's ochtends een natte dweilquote:
Ja dat snap ik dus ook niet, inmiddels loopt de halve zaal met oordoppen, misschien is het handiger om de muziek een aantal dB zachter te zetten. Idem voor kroegen trouwens.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 10:19 schreef Pino112 het volgende:
Ipv die actie van Coldplay enzo kunnen ze toch ook gewoon de muziek zachter zetten?
Watskeburt?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 10:19 schreef Pino112 het volgende:
Ipv die actie van Coldplay enzo kunnen ze toch ook gewoon de muziek zachter zetten?
Inderdaad. Ik ga niet meer op stap zonder doppen in ieder gevalquote:Op dinsdag 5 februari 2013 10:23 schreef alors het volgende:
[..]
Ja dat snap ik dus ook niet, inmiddels loopt de halve zaal met oordoppen, misschien is het handiger om de muziek een aantal dB zachter te zetten. Idem voor kroegen trouwens.
Die commentarenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 10:41 schreef wolfrolf het volgende:
Ja wat een geweldige stad is dat New York toch. Met z'n gebouwen. http://newyork.cbslocal.c(...)orhoods-in-disarray/
Inderdaad, is ook het gezeur voorbij dat die muziek zo teringhard staat.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 10:23 schreef alors het volgende:
[..]
Ja dat snap ik dus ook niet, inmiddels loopt de halve zaal met oordoppen, misschien is het handiger om de muziek een aantal dB zachter te zetten. Idem voor kroegen trouwens.
De koffie zal wel koud wordenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:27 schreef SilentChaos het volgende:
Je zal maar wakker worden en dat er zo iemand in je keuken staat met koffie voor je![]()
![]()
Dat denk ik ook wel jaquote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
De koffie zal wel koud worden.
Heb je geen thee?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:27 schreef SilentChaos het volgende:
Je zal maar wakker worden en dat er zo iemand in je keuken staat met koffie voor je![]()
![]()
Ik zou dr hardhandig mijn huis uitschoppen ja.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:27 schreef SilentChaos het volgende:
![]()
Ik ben niet zo goed met vrouwenquote:
Dan moet je een vrouw zoeken die handig met jou is!quote:
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:38 schreef alors het volgende:
[..]
Ik zou dr hardhandig mijn huis uitschoppen ja.
Lekker soppen op Robert Pattinsonquote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:43 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nou Alorskje, dan mag je nu een lekkere jongen posten.
Ik kijk alleen ook maar zijn films in de hoop dat ie wat uit doetquote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:44 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Lekker soppen op Robert Pattinson
Omdat jij er zo nadrukkelijk omvraagtquote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:43 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nou Alorskje, dan mag je nu een lekkere jongen posten.
Dat vind ik echt totaal niks, snap de hype ook niet.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:44 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Lekker soppen op Robert Pattinson
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
De koffie zal wel koud worden.
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:38 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Waarom staat mijn werkbank ineens schuin omhoog?
Justin Bieberquote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:48 schreef alors het volgende:
[..]
Omdat jij er zo nadrukkelijk omvraagt
[ afbeelding ]
Nou dan pak ik wel een anderequote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:52 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Justin Bieber
Oh en je plaatje is dea0d.
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:52 schreef alors het volgende:
[..]
Nou dan pak ik wel een andere![]()
[ afbeelding ]
Met z'n plakplaatje.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:54 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Das toch geen vent joh, das een jongetje
Volgens mij ben je veul te oud voor hemquote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:52 schreef alors het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:52 schreef alors het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij is 18+ hoor. Veel van die modelletjes die jullie posten zijn even oud, alleen met een laag plamuur zien ze er tien jaar ouder uit. Kate Upton is maar twee jaar ouderquote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:54 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Das toch geen vent joh, das een jongetje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:59 schreef alors het volgende:
[..]
Hij is 18+ hoor. Veel van die modelletjes die jullie posten zijn even oud, alleen met een laag plamuur zien ze er tien jaar ouder uit. Kate Upton is maar twee jaar ouderNiks mis met jonge vrouwenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.die zijn lekker
Jonge mannen hebben totaal geen karakter/charisma
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
SC houdt van oude mannenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:00 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Niks mis met jonge vrouwendie zijn lekker
Dat bepaal ik zelf wel, ik heb weer niks met de George Clooneys en de Brad Pitts van deze wereld.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:00 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Niks mis met jonge vrouwendie zijn lekker
Ik kan wel inschatten wanneer een vent er goed uitziet, Justin Bieber staat niet in de lijstquote:
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:06 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik kan wel inschatten wanneer een vent er goed uitziet, Justin Bieber staat niet in de lijst
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:06 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik kan wel inschatten wanneer een vent er goed uitziet, Justin Bieber staat niet in de lijst
Dat oorbelletjequote:
quote:
Dank, ik zit weer klemquote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:57 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]
Neem aan dat dit niet een plaats in de galerij van guilty pleasures heeft gekregen?
Toch?
quote:
Hoe wist je dit al een uur vantevoren?quote:
quote:
Nicequote:
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:12 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
[..]
Hoe wist je dit al een uur vantevoren?
Hoi Giel Beelen.quote:
HallOnquote:
Hoi Fabrizio!quote:
Hoiquote:
Griepje met veel koortsaanvallen, eten viel tegenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:19 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hoi
Is het zo'n lekkere ziekte waarbij ik niet wil eten? Dan wil ik wel een beetje!
Oh oh die Simon Cowell, wat een cashende motherfucker is dat. Die man weet hoe hij geld moet maken met bagger.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:34 schreef ieniminimuis het volgende:
One Direction
En hun onepiece pakjes. Ik wil er ook een!
Zo'n bandje waar ik oprecht vrolijk van wordquote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:34 schreef ieniminimuis het volgende:
One Direction
En hun onepiece pakjes. Ik wil er ook een!
Je produceert genoeg bagger op een dag (gezien je toiletbezoek). Stuur wat naar Simonquote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:37 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Oh oh die Simon Cowell, wat een cashende motherfucker is dat. Die man weet hoe hij geld moet maken met bagger.
Ik wil dat ook
En ze zijn ook nog eens knapquote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:38 schreef minthy het volgende:
[..]
Zo'n bandje waar ik oprecht vrolijk van word
Neuh dat dan weer niet. Maar ze zijn wel uberschattig.quote:
Beetje te jong voor mij, ik ga er niet van glijen... Bovendien ben ik geen groot fan van die waaikapsels van tegenwoordigquote:
Justin Timberlake mag er best wezen nuquote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:48 schreef ieniminimuis het volgende:
boybands waren niet zo knap in mijn tijd
Backstreet boys, Westlife, Five, N'sync nou niet echt bepaald knap.
Dat had gewoon met de hoeveelheid blote huid te maken.quote:
Owh die vond ik juist fijn. Lekker kletsen met vriendinnen, languit in het gras liggen, alvast opdrachten maken enzo.quote:
Haha! Te veel gezopen gisteren?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:54 schreef 3rdRock het volgende:
zo, paar uurtjes geslapen. nog steeds brak en last hebbende van pijnlijke onderdelen...
Huh? Die begrijp ik niet...quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat had gewoon met de hoeveelheid blote huid te maken.
Zij zijn toch van die clip dat ze op een moment compleet naaktlopen? Of laat mijn geheugen mij nu al in de steek?quote:
Vooruit, omdat Elbow.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:54 schreef Tremendous het volgende:
Yay, Lunchbox 1 voor morgen is van mij! Willen jullie daar op stemmen? http://go.3fm.nl/effe-ekdom
*aai over je bol*quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:54 schreef 3rdRock het volgende:
zo, paar uurtjes geslapen. nog steeds brak en last hebbende van pijnlijke onderdelen...
Geen idee! Ik was nooit zo van de clipsquote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zij zijn toch van die clip dat ze op een moment compleet naaktlopen? Of laat mijn geheugen mij nu al in de steek?
Done!quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:54 schreef Tremendous het volgende:
Yay, Lunchbox 1 voor morgen is van mij! Willen jullie daar op stemmen? http://go.3fm.nl/effe-ekdom
nee, ik heb ziektekiemen van Minthy gekregen. sympathiekquote:
doet ook zeer, maar als je beloofd voorzichtig te doen mag het...quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
*aai over je bol*
Of doet ie ook zeer?
Le deuxieme boodschap naar Wolfje gestuurdquote:
Zo ben ik dan ook weer, virussen verspreiden via internetquote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:59 schreef 3rdRock het volgende:
nee, ik heb ziektekiemen van Minthy gekregen. sympathiek
Lelijk interieur! En van buiten ook niet mooi, maarja appartementen sowiesoquote:
JIJquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:03 schreef minthy het volgende:
[..]
Zo ben ik dan ook weer, virussen verspreiden via internet![]()
Ik
Roos.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:04 schreef alors het volgende:
[..]
Lelijk interieur! En van buiten ook niet mooi, maarja appartementen sowiesoVan wie is het?
tis van Roos. zij tweette de link iig...quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:04 schreef alors het volgende:
[..]
Lelijk interieur! En van buiten ook niet mooi, maarja appartementen sowiesoVan wie is het?
Roosmarijnquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:04 schreef alors het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
gestemdquote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:54 schreef Tremendous het volgende:
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:07 schreef SilentChaos het volgende:
In Frankrijk werden een vriend van mij en ik ooit "Des garcons mouillés" genoemd![]()
![]()
Door 2 vrouwen btw... ib4 flauwe grappenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
Madame grande seinsquote:
Het is la France.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:13 schreef themauster het volgende:
Le stop met dat le France le geneuzel
Kan mij niks schelen ik ben een Nederlanderquote:
Sorry Maus, moar mien Grunns is nait zo bestquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:13 schreef themauster het volgende:
Le stop met dat le France le geneuzel
Tu sais zelluf!!!quote:
Grunningsquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:15 schreef minthy het volgende:
[..]
Sorry Maus, moar mien Grunns is nait zo best
Neen, ik weet het nietquote:
Je me suis aussi, mais je vais peut etre en France, donc il est un bien idee de parler francais pour apprendre mon vaardigheden orale.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:14 schreef themauster het volgende:
[..]
Kan mij niks schelen ik ben een Nederlander.
Je ne comprend pas.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:17 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Je me suis aussi, mais je vais peut etre en France, donc il est un bien idee de parler francais pour apprendre mon vaardigheden orale.
"le skills" ipv vaardighedenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:17 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Je me suis aussi, mais je vais peut etre en France, donc il est un bien idee de parler francais pour apprendre mon vaardigheden orale.
Orale vaardigheden? Dat is de wens van elke man dat een vrouw dat bezitquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:17 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Gadverdamme, moet het gelijk weer zo plat?!quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:18 schreef themauster het volgende:
[..]
Orale vaardigheden? Dat is de wens van elke man dat een vrouw dat bezit
Je weet toch zelf wel wat bij jou "plus grande" is... Iedereen weet dat hierquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Neen, ik weet het niet![]()
Doe maar in dm als het te schunnig is
Idd, doe mij maar een goede venusheuvelquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:19 schreef minthy het volgende:
[..]
Gadverdamme, moet het gelijk weer zo plat?!
Ik had niet anders verwacht... en ik zat er eigenlijk op te wachten op dit soort platte antwoorden van de mannen.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:19 schreef minthy het volgende:
[..]
Gadverdamme, moet het gelijk weer zo plat?!
Oh, dattes... Niets bijzonders, gewoon doorlopenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:21 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Je weet toch zelf wel wat bij jou "plus grande" is... Iedereen weet dat hier![]()
![]()
Mij niet, vrouwenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:21 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Idd, doe mij maar een goede venusheuvel
Nou, echt. Gelukkig krikken de dames hier het niveau nog wat omhoogquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:21 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik had niet anders verwacht... en ik zat er eigenlijk op te wachten op dit soort platte antwoorden van de mannen.
Vrouwenquote:
Krikkenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:23 schreef minthy het volgende:
[..]
Nou, echt. Gelukkig krikken de dames hier het niveau nog wat omhoog
doe je met een krik en dan krik je de auto omhoog en kun je o.a de band verwisselen.quote:
Walgelijk nare wezens, stuk voor stuk. Blij dat ik er niet op valquote:
+1 voorspelbaarquote:
Zo kan je het ook opvatten jaquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:18 schreef themauster het volgende:
[..]
Orale vaardigheden? Dat is de wens van elke man dat een vrouw dat bezit
Le herkenbaarheidquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:27 schreef Pino112 het volgende:
Zonet bij een bestelling mn volledige naam ingevuld bij 'Woonplaats'. Alhoewel het formulier automatisch ingevuld werd, gewoon niet goed naar gekeken dus.
Le fail
En nu maar hopen dat het goed bezorgd wordtquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:27 schreef Pino112 het volgende:
Zonet bij een bestelling mn volledige naam ingevuld bij 'Woonplaats'. Alhoewel het formulier automatisch ingevuld werd, gewoon niet goed naar gekeken dus.
Le fail
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:27 schreef Pino112 het volgende:
Le fail
Mn ma werd meteen al gebeld thuisquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:28 schreef minthy het volgende:
[..]
En nu maar hopen dat het goed bezorgd wordt
Das wel tof dan!quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:29 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Mn ma werd meteen al gebeld thuis
Wel goede service
Who's my asian friendquote:
Mooi ook dat hij verder heel serieus werk doetquote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:11 schreef alors het volgende:
Intro![]()
zou die gast ze elke dag zelf verzinnen? Ik ben zo benieuwd hoe dat gaat
Hij spreekt ook zo'n serieuze reclame in, als ik die hoor kan ik alleen maar aan de lollige intro's denkenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:14 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Mooi ook dat hij verder heel serieus werk doet![]()
http://www.janbulinga.nl/cms/video.html
http://www.janbulinga.nl/cms/video.html?pid=1quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:15 schreef alors het volgende:
[..]
Hij spreekt ook zo'n serieuze reclame in, als ik die hoor kan ik alleen maar aan de lollige intro's denken
Goedele Liekens is omgekomen bij een verkeersongelukquote:
Nou er werd gemeld dat Goedele Liekens dood is. In België wordt gemeld dat Goedele Liekens omgekomen is bij een verkeersongeval, en vervolgens hoor je haarzelf zeggen dat het niet zo is en dat mensen pas aandacht hebben voor verkeersongelukken als er een bekend iemand bij betrokken is terwijl er zoveel mensen sterven blablabla dus let op in het verkeer. Reclame die daar wordt aangekondigd als extra nieuwsbericht...quote:
Dit dus?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:37 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Goedele Liekens is omgekomen bij een verkeersongeluk
Ja dat werd later pas verteld.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:38 schreef D. het volgende:
[..]
Was ook geen grap, was een reclamespotje
BJ kondigde het net ook gewoon aan met 'Goedele Liekens is dood' hoor.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:41 schreef D. het volgende:
[..]
Bij ons al ervoor, in Belgie zo'n 5 sec. na het bericht, dus het valt allemaal wel mee
Nee, hij zei duidelijk vooraf dat een grapje wasquote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:45 schreef alors het volgende:
[..]
BJ kondigde het net ook gewoon aan met 'Goedele Liekens is dood' hoor.
Le rockquote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:09 schreef 3rdRock het volgende:
KUNNEN SIE BITTE STOPFEN MIT FRANZÖSCH LULLEN? DANKESCHÖN!
Lol newbquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:27 schreef Pino112 het volgende:
Le fail
Nein das kunnen wie vielleicht nicht.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:09 schreef 3rdRock het volgende:
KUNNEN SIE BITTE STOPFEN MIT FRANZÖSCH LULLEN? DANKESCHÖN!
Wollah waz met jouquote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:16 schreef ieniminimuis het volgende:
En nu weer allemaal lekker ABN praten! Zoals je dat geleerd heb op de basisschool!
Dus geen Frans, geen Duits, geen dialect, geen Fries, geen Nedersaksisch.
Braaf!
ABN bestaat niet.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:16 schreef ieniminimuis het volgende:
En nu weer allemaal lekker ABN praten! Zoals je dat geleerd heb op de basisschool!
Braaf!
Wat voor school heb jij gezeten dan?quote:
Groningen, jeweetzellufquote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:19 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wat voor school heb jij gezeten dan?
moast ris sjen, nait soezen!quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Braaf!
Klopt, dat heet SN.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:18 schreef Pino112 het volgende:
[..]
ABN bestaat niet.
MERDE PUTAIN!11EINZWEIDREIPOLIZEIGENDARMERIE
quote:
quote:
quote:
Ik ben bang dat je patat-roepers blijft houden. die zijn nogal eigenwijsquote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:16 schreef ieniminimuis het volgende:
En nu weer allemaal lekker ABN praten!
Inderdaad. Echte oranjekoekquote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:29 schreef alors het volgende:
Neee Oranjekoek is geen glacekoek in het oranje
Dan gaan wij eens een keertje worstenbroodjes eten!quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:27 schreef rubbereend het volgende:
weer dat worstenbroodje, het water loopt me in de mond
Dan maar eigenwijsquote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:29 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben bang dat je patat-roepers blijft houden. die zijn nogal eigenwijs
zit je me te hosselen voor een date?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:32 schreef minthy het volgende:
[..]
Dan gaan wij eens een keertje worstenbroodjes eten!
Correct. Daarnaast hou ik van worstenbroodjes, dus het is een win-winsituatiequote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zit je me te hosselen voor een date?
hier kan ik teveel schunnige grappen van gaan maken..... ik hou me inquote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:35 schreef minthy het volgende:
[..]
Correct. Daarnaast hou ik van worstenbroodjes, dus het is een win-winsituatie
Hou je vooral niet inquote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hier kan ik teveel schunnige grappen van gaan maken..... ik hou me in
frietquote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:37 schreef minthy het volgende:
[..]
Het IS dan ook gewoon patat natuurlijk...
heb je het nu al over tijdens de date?quote:
Doe even lekker gevat, jijquote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:38 schreef rubbereend het volgende:
[..]
heb je het nu al over tijdens de date?
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:38 schreef ieniminimuis het volgende:
patat is voor de normale nederlander, de snob noemt het friet.
had je anders verwacht? Maar ik neem je advies ter hartequote:
Nee...quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]
had je anders verwacht? Maar ik neem je advies ter harte
niks mis met het dialect!quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Braaf!
neuh ik betrap mij zelf erop dat ik het zelf ook steeds meer doequote:
wat die verstandige man zegtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |