Vrij ? Of aan het werk ?quote:
Ziektewet, koorts/griep/ellende. Teveel geslapen vandaag, dus nu niet moequote:
Aw balen, beterschapquote:Op dinsdag 5 februari 2013 01:32 schreef minthy het volgende:
[..]
Ziektewet, koorts/griep/ellende. Teveel geslapen vandaag, dus nu niet moe
Slaap lekker, le Pino!quote:Op dinsdag 5 februari 2013 01:39 schreef Pino112 het volgende:
Ik ga slapen.
Tot vanmorgen en le welterusten![]()
Dat is zoquote:
Trustequote:Op dinsdag 5 februari 2013 01:39 schreef Pino112 het volgende:
Ik ga slapen.
Tot vanmorgen en le welterusten![]()
katertje?quote:
vind ik ook. ik ga maar ff naar werk strompelen...quote:
Waarom doe je dat dan ookquote:Op dinsdag 5 februari 2013 08:43 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wel als je om 2u gaat pitten en niet 100% nuchter was.
's avonds een vent...quote:Op dinsdag 5 februari 2013 08:43 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wel als je om 2u gaat pitten en niet 100% nuchter was.
's ochtends een natte dweilquote:
Ja dat snap ik dus ook niet, inmiddels loopt de halve zaal met oordoppen, misschien is het handiger om de muziek een aantal dB zachter te zetten. Idem voor kroegen trouwens.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 10:19 schreef Pino112 het volgende:
Ipv die actie van Coldplay enzo kunnen ze toch ook gewoon de muziek zachter zetten?
Watskeburt?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 10:19 schreef Pino112 het volgende:
Ipv die actie van Coldplay enzo kunnen ze toch ook gewoon de muziek zachter zetten?
Inderdaad. Ik ga niet meer op stap zonder doppen in ieder gevalquote:Op dinsdag 5 februari 2013 10:23 schreef alors het volgende:
[..]
Ja dat snap ik dus ook niet, inmiddels loopt de halve zaal met oordoppen, misschien is het handiger om de muziek een aantal dB zachter te zetten. Idem voor kroegen trouwens.
Die commentarenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 10:41 schreef wolfrolf het volgende:
Ja wat een geweldige stad is dat New York toch. Met z'n gebouwen. http://newyork.cbslocal.c(...)orhoods-in-disarray/
Inderdaad, is ook het gezeur voorbij dat die muziek zo teringhard staat.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 10:23 schreef alors het volgende:
[..]
Ja dat snap ik dus ook niet, inmiddels loopt de halve zaal met oordoppen, misschien is het handiger om de muziek een aantal dB zachter te zetten. Idem voor kroegen trouwens.
De koffie zal wel koud wordenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:27 schreef SilentChaos het volgende:
Je zal maar wakker worden en dat er zo iemand in je keuken staat met koffie voor je![]()
![]()
Dat denk ik ook wel jaquote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
De koffie zal wel koud worden.
Heb je geen thee?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:27 schreef SilentChaos het volgende:
Je zal maar wakker worden en dat er zo iemand in je keuken staat met koffie voor je![]()
![]()
Ik zou dr hardhandig mijn huis uitschoppen ja.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:27 schreef SilentChaos het volgende:
![]()
Ik ben niet zo goed met vrouwenquote:
Dan moet je een vrouw zoeken die handig met jou is!quote:
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:38 schreef alors het volgende:
[..]
Ik zou dr hardhandig mijn huis uitschoppen ja.
Lekker soppen op Robert Pattinsonquote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:43 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nou Alorskje, dan mag je nu een lekkere jongen posten.
Ik kijk alleen ook maar zijn films in de hoop dat ie wat uit doetquote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:44 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Lekker soppen op Robert Pattinson
Omdat jij er zo nadrukkelijk omvraagtquote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:43 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nou Alorskje, dan mag je nu een lekkere jongen posten.
Dat vind ik echt totaal niks, snap de hype ook niet.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:44 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Lekker soppen op Robert Pattinson
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
De koffie zal wel koud worden.
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:38 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Waarom staat mijn werkbank ineens schuin omhoog?
Justin Bieberquote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:48 schreef alors het volgende:
[..]
Omdat jij er zo nadrukkelijk omvraagt
[ afbeelding ]
Nou dan pak ik wel een anderequote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:52 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Justin Bieber
Oh en je plaatje is dea0d.
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:52 schreef alors het volgende:
[..]
Nou dan pak ik wel een andere![]()
[ afbeelding ]
Met z'n plakplaatje.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:54 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Das toch geen vent joh, das een jongetje
Volgens mij ben je veul te oud voor hemquote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:52 schreef alors het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:52 schreef alors het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij is 18+ hoor. Veel van die modelletjes die jullie posten zijn even oud, alleen met een laag plamuur zien ze er tien jaar ouder uit. Kate Upton is maar twee jaar ouderquote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:54 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Das toch geen vent joh, das een jongetje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:59 schreef alors het volgende:
[..]
Hij is 18+ hoor. Veel van die modelletjes die jullie posten zijn even oud, alleen met een laag plamuur zien ze er tien jaar ouder uit. Kate Upton is maar twee jaar ouderNiks mis met jonge vrouwenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.die zijn lekker
Jonge mannen hebben totaal geen karakter/charisma
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
SC houdt van oude mannenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:00 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Niks mis met jonge vrouwendie zijn lekker
Dat bepaal ik zelf wel, ik heb weer niks met de George Clooneys en de Brad Pitts van deze wereld.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:00 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Niks mis met jonge vrouwendie zijn lekker
Ik kan wel inschatten wanneer een vent er goed uitziet, Justin Bieber staat niet in de lijstquote:
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:06 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik kan wel inschatten wanneer een vent er goed uitziet, Justin Bieber staat niet in de lijst
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:06 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik kan wel inschatten wanneer een vent er goed uitziet, Justin Bieber staat niet in de lijst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |