SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ik ookquote:.
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)![]()
Ow geloof me, daar keek ik naarquote:Op dinsdag 5 februari 2013 00:06 schreef -Engel- het volgende:
[..]
We hadden beter moeten kijken naar het nummertje, vandaar dat ik geen lapo had
.
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
grinnik ...quote:Op dinsdag 5 februari 2013 00:06 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ow geloof me, daar keek ik naar, vandaar dat ik geen lapo had
.
Ik dacht ik wacht ff op antwoord![]()
![]()
Ik ben altijd slecht in TT's bedenkenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 00:08 schreef -Engel- het volgende:
[..]
grinnik ...
Ik dacht ik wacht ff op antwoord.
Ik twijfel of ik nog de deur uit ga (cache zoeken) of een serie ga kijken of blijf lamballen en niets doen.
ik zag opeens dat ik 300 had en wachtte tot invoervak roze werd
dat gebeurde niet
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ik zeg LAMBALLEN en Fok!enquote:Op dinsdag 5 februari 2013 00:11 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik ben altijd slecht in TT's bedenken.
Ik twijfel of ik nog de deur uit ga (cache zoeken) of een serie ga kijken of blijf lamballen en niets doen.
Ik ben best goed in TT's bedenken, maar ik mag mijzelf geen naamtopic geven![]()
![]()
Mja... ik was al bezig met een rijtjequote:Op dinsdag 5 februari 2013 00:11 schreef Koen66 het volgende:
ik zag opeens dat ik 300 had en wachtte tot invoervak roze werd
dat gebeurde niet![]()
![]()
Dat is wel de optie die het lijkt te wordenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 00:13 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik zeg LAMBALLEN en Fok!en
Ik ben best goed in TT's bedenken, maar ik mag mijzelf geen naamtopic geven. Wel een beetje zoeken naar een opleiding/cursus ondertussen
.
Van wie niet?
Ow en er ligt een poes op mijn arm.
Poezenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 00:15 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat is wel de optie die het lijkt te worden. Wel een beetje zoeken naar een opleiding/cursus ondertussen
.
Van wie niet?
Ow en er ligt een poes op mijn arm.
Rustig aan.![]()
Ze zijn zo liefquote:. In Julie heb ik ze alweer een jaar
.
Truste Koenquote:.
Wat voor?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 00:15 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat is wel de optie die het lijkt te worden. Wel een beetje zoeken naar een opleiding/cursus ondertussen
.
Werd geloof ik in 2010 een x gezegd, maar de volgende die ik sluit, zal ik eens rebels doenquote:Van wie niet?
ik wilde iets typenquote:Ow en er ligt een poes op mijn arm.
maar ik doe het niet
![]()
![]()
ICT/PLC/automatisering of elektrotechniek, maar vandaag ga ik me richten op een excel cursusquote:.
Excel ... ja ik ken het ..... weet alleen ook niet alles nogquote:Op dinsdag 5 februari 2013 00:23 schreef DaMook het volgende:
[..]
ICT/PLC/automatisering of elektrotechniek, maar vandaag ga ik me richten op een excel cursus.
![]()
Ik wil ook eens van die fancy sheets maken zoals sommige andere op mijn werkquote:Op dinsdag 5 februari 2013 00:24 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Excel ... ja ik ken het ..... weet alleen ook niet alles nog. Maar dan beter
![]()
.
ja dat inderdaad.... basics kan ik wel, maar ik loop stuk als ik macro's en visual basics moet gebruiken ....quote:Op dinsdag 5 februari 2013 00:27 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik wil ook eens van die fancy sheets maken zoals sommige andere op mijn werk.
![]()
Dat iddquote:Op dinsdag 5 februari 2013 00:28 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ja dat inderdaad.... basics kan ik wel, maar ik loop stuk als ik macro's en visual basics moet gebruiken .....
quote:.
Daarom wil ik het lerenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 00:39 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Blij dat ik niet de enige ben die daar nog niet veel van weet....
Geeft nietquote:.
Ondertussen trouwens meer met faceboek gedaan dan de afgelopen weken in totaal.
Af en toe kijk ik eens en denk dan oja....quote:Op dinsdag 5 februari 2013 00:43 schreef DaMook het volgende:
Ondertussen trouwens meer met faceboek gedaan dan de afgelopen weken in totaal.
![]()
![]()
Ik kijk elke dag, plaats amper ietsquote:Op dinsdag 5 februari 2013 00:44 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Af en toe kijk ik eens en denk dan oja...., foto's van mijn katten vooral
.
Kattenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 00:46 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik kijk elke dag, plaats amper iets, foto's van mijn katten vooral
.
Zijn t leuke foto's van de poezels?![]()
trusten KTquote:Op dinsdag 5 februari 2013 00:47 schreef kingtoppie het volgende:
En slaap lekker allen.. Ik ga onder de dekens.![]()
![]()
Oordeel zelfquote:Op dinsdag 5 februari 2013 00:47 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Katten
Zijn t leuke foto's van de poezels?klik
Truste kt
quote:Ze zijn allebei zooo liefquote:Op dinsdag 5 februari 2013 00:52 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Wat een skatjes
vooral die beetje lapjeskat. Ook ondeugend dat wel, maar vooral lief
. Boefjes zijn het
.
Poezen sowiesoquote:Op dinsdag 5 februari 2013 00:54 schreef DaMook het volgende:
[..]
[..]
Ze zijn allebei zooo lief. Ook ondeugend dat wel, maar vooral lief
. Boefjes zijn het
.
![]()
![]()
kittens zijn altijd boefjes..... dat wordt pas minder als zo'n kat heel oud is... en dan nog die maffe crazy15 min....quote:Op dinsdag 5 februari 2013 00:54 schreef DaMook het volgende:
[..]
[..]
Ze zijn allebei zooo lief. Ook ondeugend dat wel, maar vooral lief
. Boefjes zijn het
.
![]()
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 00:56 schreef -Engel- het volgende:
Heren.... deze dame gaat richting haar beden een knuffel
![]()
![]()
![]()
quote:Ze zijn bijna 1 jaar nuquote:Op dinsdag 5 februari 2013 00:55 schreef -Engel- het volgende:
[..]
kittens zijn altijd boefjes..... dat wordt pas minder als zo'n kat heel oud is... en dan nog die maffe crazy15 min..... De boefjes
.
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 5 februari 2013 00:56 schreef -Engel- het volgende:
Heren.... deze dame gaat richting haar beden een knuffel
![]()
![]()
.
Ondertussen heb ik weer eens een album van Miley opgezet, ja ik weet rep -10
.
Ook maar eens slapen. Tot straks lieverds
.
Bluh.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Maak daar -100 miljoen miljard vanquote:Op dinsdag 5 februari 2013 00:58 schreef DaMook het volgende:
Ondertussen heb ik weer eens een album van Miley opgezet, ja ik weet rep -10
.
Dit account is niet meer in gebruik.![]()
En nog heeft hij een betere rep dan jij ooit zal hebbenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 04:13 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Maak daar -100 miljoen miljard van
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Ja, op pad, tot ooit
[b]AirwiN schreef [/b]
Mijn neus kriebelt
Straks die gel nog uit m'n haar wassen, al behandeld met droogshampoo
Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Stomme overvolle trein
[b]AirwiN schreef [/b]
Mogguhquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Hier nietquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
hier schijnt de zonquote:Op dinsdag 5 februari 2013 09:11 schreef Cryothic het volgende:
nu hagelt/sneeuwt/regent t hier ook weer
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
hier ook en het is ook donker!quote:Op dinsdag 5 februari 2013 09:11 schreef Cryothic het volgende:
nu hagelt/sneeuwt/regent t hier ook weer
Ach ik zit lekker warm binnen![]()
![]()
ik ook hoorquote:Op dinsdag 5 februari 2013 09:12 schreef rival het volgende:
[..]
hier ook en het is ook donker!
Ach ik zit lekker warm binnen
quote:![]()
NIEUW: Foto's!![]()
quote:Goedemorgen meneerquote:Zwakquote:Op dinsdag 5 februari 2013 09:17 schreef Fototoestel90 het volgende:
* Fototoestel90 stopt na een kwartiertje alweer met leren
Slecht van me![]()
![]()
Ik lees te langzaam en dan erger ik me aan mezelf. Straks weer proberen en kijken of ik dan sneller leesquote:![]()
![]()
*schopt Foto onder der kont*quote:Op dinsdag 5 februari 2013 09:17 schreef Fototoestel90 het volgende:
* Fototoestel90 stopt na een kwartiertje alweer met leren
Slecht van me
leren jij![]()
![]()
Je houdt er een stopwatch bij?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 09:19 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik lees te langzaam en dan erger ik me aan mezelf. Straks weer proberen en kijken of ik dan sneller lees![]()
![]()
Nee, dat doe ik alleen als ik het beddengoed moet verschonenquote:
Maar het ging echt te langzaam. Kop staat nog niet in de studeermodus, dus eventjes wachten![]()
![]()
Auwquote:Op dinsdag 5 februari 2013 09:20 schreef rival het volgende:
[..]
*schopt Foto onder der kont*
leren jij![]()
![]()
Ik was m'n broertje gaan wegbrengen en toen ineens dikke storm en onweer. Ik dacht dat ik met de auto en al zou omwaaien zo hard ging hetquote:Op dinsdag 5 februari 2013 09:20 schreef sararaats het volgende:
Vanmorgen onweer. Ik dacht: tiens, da's lang geleden![]()
![]()
Je bent gewoon nog niet wakkerquote:Op dinsdag 5 februari 2013 09:22 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Nee, dat doe ik alleen als ik het beddengoed moet verschonen
Maar het ging echt te langzaam. Kop staat nog niet in de studeermodus, dus eventjes wachten![]()
![]()
Ik lag echt veelste lekkerquote:Op dinsdag 5 februari 2013 09:24 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
6.35 stond ik langs m'n bed. 7.15 zat ik op de weg
Wakker ben ik wel.. maar.. geen idee![]()
![]()
Vond het zielig als m'n broertje door de stortregen moest fietsen. En ik heb de auto straks nodig dus..quote:![]()
![]()
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 09:28 schreef Cryothic het volgende:
[..]
en we hoorde de wekker niet door de hagel![]()
![]()
Mijn auto staat nog steeds in de garage.
Kaputt. Gelukkig mogen we de auto van m'n schoonzus lenen
Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Wel lief van jequote:Op dinsdag 5 februari 2013 09:28 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Vond het zielig als m'n broertje door de stortregen moest fietsen. En ik heb de auto straks nodig dus..Ik deed alsof ik em niet hoordequote:Op dinsdag 5 februari 2013 09:28 schreef Cryothic het volgende:
[..]
en we hoorde de wekker niet door de hagelen toen begon jij aan me te plukken
Het stomme is, als ik kan uitslapen lukt het niet, en als ik vroeg op moet dan wil ik lekker blijven liggenquote:![]()
owja, heb ik t opeens gedaan... ik dacht dat je nog sliepquote:Op dinsdag 5 februari 2013 09:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik deed alsof ik em niet hoordeen toen begon jij aan me te plukken
[..]
op de dagen dat je kan uitslapen dus ook je wekker zetten om 7 uur en je dan weer omdraaienquote:Op dinsdag 5 februari 2013 09:31 schreef LovelyLady het volgende:
Het stomme is, als ik kan uitslapen lukt het niet, en als ik vroeg op moet dan wil ik lekker blijven liggen![]()
![]()
Dat deed ik ookquote:Op dinsdag 5 februari 2013 09:32 schreef Cryothic het volgende:
[..]
owja, heb ik t opeens gedaan... ik dacht dat je nog sliep
half
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-02-2013 09:33:20 ]![]()
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 09:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wel lief van je
[..]
Ik deed alsof ik em niet hoordeen toen begon jij aan me te plukken
[..]
Het stomme is, als ik kan uitslapen lukt het niet, en als ik vroeg op moet dan wil ik lekker blijven liggen![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 09:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik moest lachen om dat gepluk. Dat laatste is herkenbaar![]()
![]()
Was niet eens plukken... ze lag op d'r zij, en ik had m'n hand op haar heup liggenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 09:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik moest lachen om dat gepluk. Dat laatste is herkenbaar
Niks aan de hand dusquote:Op dinsdag 5 februari 2013 09:36 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Was niet eens plukken... ze lag op d'r zij, en ik had m'n hand op haar heup liggen![]()
![]()
En als ik moe ben nou dan ben ik 's ochtends wel eens gehumeurdquote:Op dinsdag 5 februari 2013 09:36 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Was niet eens plukken... ze lag op d'r zij, en ik had m'n hand op haar heup liggenquote:
[ Bericht 29% gewijzigd door #ANONIEM op 05-02-2013 09:37:55 ]![]()
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 09:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En als ik moe ben nou dan ben ik 's ochtends wel eens gehumeurd
[..]![]()
![]()
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 09:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En als ik moe ben nou dan ben ik 's ochtends wel eens gehumeurd
[..]
Mogge... bij jullie ook zulk onweer en bakken sneeuw?Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
yes ook hier vergaat de wereldquote:Op dinsdag 5 februari 2013 09:49 schreef fietsie het volgende:
Mogge... bij jullie ook zulk onweer en bakken sneeuw?![]()
![]()
Whut sneeuw?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 09:49 schreef fietsie het volgende:
Mogge... bij jullie ook zulk onweer en bakken sneeuw?![]()
![]()
Onweer en regen hier.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 09:49 schreef fietsie het volgende:
Mogge... bij jullie ook zulk onweer en bakken sneeuw?
Maar dat is al dagen het geval![]()
![]()
Ja het smelt inmiddels wel weg, maar er is hier zeker 4cm gevallen... en daarna wat regen eroverheen....quote:
Ik heb hele nacht liggen hoesten als een idioot, dus uit het raam zitten kijken naar de sneeuw...Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
ben ik al 31... en vanmorgen toen ik de Pointer Sisters op de radio hoorde besefde ik me pas dat dat nummer (I'm So Excited) gewoon over seks gaat...
Nerdquote:Op dinsdag 5 februari 2013 09:51 schreef Cryothic het volgende:
ben ik al 31... en vanmorgen toen ik de Pointer Sisters op de radio hoorde besefde ik me pas dat dat nummer (I'm So Excited) gewoon over seks gaat...
Ik ga op kraamvisite![]()
![]()
Babygluurse!quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Hier wordt een kat volledig "verwend" met poppedekentjes, sjaals, kleedjes, theedoek enz enz enz.
Eens kijken hoe lang ze dit ondergaat voor te vluchten....Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Goed hoorquote:Op dinsdag 5 februari 2013 09:51 schreef Cryothic het volgende:
ben ik al 31... en vanmorgen toen ik de Pointer Sisters op de radio hoorde besefde ik me pas dat dat nummer (I'm So Excited) gewoon over seks gaat...![]()
![]()
Bij hullies regent het altijdquote:Op dinsdag 5 februari 2013 09:51 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Onweer en regen hier.
Maar dat is al dagen het geval
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Normaal hebben wij het vaak droog als het in de rest van Nederland regent, maar de afgelopen week is dat dus andersomquote:![]()
![]()
Vrijwel alle jaren 50 en 60 muziek zijn toch akelig eufemistische seksverhaaltjes?
Vooral die over de Wooly Bully enzo....Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Zo ver ga ik vaak niet terug in de tijd qua muziekquote:Op dinsdag 5 februari 2013 10:01 schreef fietsie het volgende:
Vrijwel alle jaren 50 en 60 muziek zijn toch akelig eufemistische seksverhaaltjes?
Vooral die over de Wooly Bully enzo....
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 10:02 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Zo ver ga ik vaak niet terug in de tijd qua muziekProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
School![]()
Of we even een werkstuk maken met een door hen toegewezen onderwerp voor volgende week vrijdag.
Zo hoef je drie maanden geen fuck uit te voeren en nu ineens alles tegelijk. Sukkels dat het zijn![]()
![]()
m'n jeugd... wat doe je...quote:![]()
Dat zongen m'n ouders wel eens...
Ik speelde het zelfs op de piano toen ik pianoles hadquote:Op dinsdag 5 februari 2013 10:06 schreef Cryothic het volgende:
[..]
m'n jeugd... wat doe je...![]()
Dat zongen m'n ouders wel eens...
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
maar sinds wanneer gaat dit over seks?quote:![]()
![]()
Daar zittie toch over na te denken aan dat dock?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 10:12 schreef rival het volgende:
[..]
maar sinds wanneer gaat dit over seks?Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Volgens mij niet echt de insteek van dit nummertjequote:Op dinsdag 5 februari 2013 10:12 schreef fietsie het volgende:
[..]
Daar zittie toch over na te denken aan dat dock?![]()
![]()
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 10:13 schreef rival het volgende:
[..]
Volgens mij niet echt de insteek van dit nummertje
Beter?Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: