SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ik ookquote:.
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)![]()
Ow geloof me, daar keek ik naarquote:Op dinsdag 5 februari 2013 00:06 schreef -Engel- het volgende:
[..]
We hadden beter moeten kijken naar het nummertje, vandaar dat ik geen lapo had
.
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
grinnik ...quote:Op dinsdag 5 februari 2013 00:06 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ow geloof me, daar keek ik naar, vandaar dat ik geen lapo had
.
Ik dacht ik wacht ff op antwoord![]()
![]()
Ik ben altijd slecht in TT's bedenkenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 00:08 schreef -Engel- het volgende:
[..]
grinnik ...
Ik dacht ik wacht ff op antwoord.
Ik twijfel of ik nog de deur uit ga (cache zoeken) of een serie ga kijken of blijf lamballen en niets doen.
ik zag opeens dat ik 300 had en wachtte tot invoervak roze werd
dat gebeurde niet
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ik zeg LAMBALLEN en Fok!enquote:Op dinsdag 5 februari 2013 00:11 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik ben altijd slecht in TT's bedenken.
Ik twijfel of ik nog de deur uit ga (cache zoeken) of een serie ga kijken of blijf lamballen en niets doen.
Ik ben best goed in TT's bedenken, maar ik mag mijzelf geen naamtopic geven![]()
![]()
Mja... ik was al bezig met een rijtjequote:Op dinsdag 5 februari 2013 00:11 schreef Koen66 het volgende:
ik zag opeens dat ik 300 had en wachtte tot invoervak roze werd
dat gebeurde niet![]()
![]()
Dat is wel de optie die het lijkt te wordenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 00:13 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik zeg LAMBALLEN en Fok!en
Ik ben best goed in TT's bedenken, maar ik mag mijzelf geen naamtopic geven. Wel een beetje zoeken naar een opleiding/cursus ondertussen
.
Van wie niet?
Ow en er ligt een poes op mijn arm.
Poezenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 00:15 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat is wel de optie die het lijkt te worden. Wel een beetje zoeken naar een opleiding/cursus ondertussen
.
Van wie niet?
Ow en er ligt een poes op mijn arm.
Rustig aan.![]()
Ze zijn zo liefquote:. In Julie heb ik ze alweer een jaar
.
Truste Koenquote:.
Wat voor?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 00:15 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat is wel de optie die het lijkt te worden. Wel een beetje zoeken naar een opleiding/cursus ondertussen
.
Werd geloof ik in 2010 een x gezegd, maar de volgende die ik sluit, zal ik eens rebels doenquote:Van wie niet?
ik wilde iets typenquote:Ow en er ligt een poes op mijn arm.
maar ik doe het niet
![]()
![]()
ICT/PLC/automatisering of elektrotechniek, maar vandaag ga ik me richten op een excel cursusquote:.
Excel ... ja ik ken het ..... weet alleen ook niet alles nogquote:Op dinsdag 5 februari 2013 00:23 schreef DaMook het volgende:
[..]
ICT/PLC/automatisering of elektrotechniek, maar vandaag ga ik me richten op een excel cursus.
![]()
Ik wil ook eens van die fancy sheets maken zoals sommige andere op mijn werkquote:Op dinsdag 5 februari 2013 00:24 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Excel ... ja ik ken het ..... weet alleen ook niet alles nog. Maar dan beter
![]()
.
ja dat inderdaad.... basics kan ik wel, maar ik loop stuk als ik macro's en visual basics moet gebruiken ....quote:Op dinsdag 5 februari 2013 00:27 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik wil ook eens van die fancy sheets maken zoals sommige andere op mijn werk.
![]()
Dat iddquote:Op dinsdag 5 februari 2013 00:28 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ja dat inderdaad.... basics kan ik wel, maar ik loop stuk als ik macro's en visual basics moet gebruiken .....
quote:.
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
Forum Opties Forumhop: Hop naar: