Met Beatrix en Willem-Alexander heb je mensen, die die rol aankunnen, maar stel voor dat je straks toevallig een één of andere nitwit aan het roer hebt. Dat moet je niet willen.quote:Op maandag 4 februari 2013 23:42 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Nee man, je kan toch beter een staatshoofd hebben die daar van jongs af aan toe is opgeleid door bekwame mensen, dan iemand hebben die verkozen is door de bevolking, waarvan minimaal twee derde een wereldbeeld heeft dat slaat als kut op dirk?
Opvoeding heeft een veel grotere invloed op iemands persoon dan de genen. Uit onderzoek blijkt dat bij kinderen van 4 het IQ voor 90% wordt bepaald door de opvoeding en slechts voor 10% door de genen. (geen bron) De kans dat we een nitwit krijgen in een dergelijk elitair gezin acht ik vele malen kleiner dan als de bevolking mag stemmen.quote:Op maandag 4 februari 2013 23:44 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Met Beatrix en Willem-Alexander heb je mensen, die die rol aankunnen, maar stel voor dat je straks toevallig een één of andere nitwit aan het roer hebt. Dat moet je niet willen.
Tsja, Geert Wilders of een andere nitwit aan het roer moet je ook niet willen.quote:Op maandag 4 februari 2013 23:44 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Met Beatrix en Willem-Alexander heb je mensen, die die rol aankunnen, maar stel voor dat je straks toevallig een één of andere nitwit aan het roer hebt. Dat moet je niet willen.
Het is toch wel héééél toevallig dat we twee/drie/vier keer achter elkaar een capabele monarch hebben mogen krijgen waarbij de 'keuze' één was. En daar waar de keuze zestien miljoen was, we twee keer achter elkaar een totaalidioot gekozen hebben(Balkenende, Rutte). Dat geeft te denken.quote:Op maandag 4 februari 2013 23:44 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Een elitair gezien heeft toch de genen om die elitaire status te bereiken? Er zit dus een gat in je redenatie. Verder wil het rauwe intellect niets zeggen over de uiteindelijke capaciteiten. Ervaring, arbeidsethos, etc. hebben allemaal invloed. Dit maakt niet dat je dan opeens slimmer hebt.quote:Op maandag 4 februari 2013 23:46 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Opvoeding heeft een veel grotere invloed op iemands persoon dan de genen. Uit onderzoek blijkt dat bij kinderen van 4 het IQ voor 90% wordt bepaald door de opvoeding en slechts voor 10% door de genen. (geen bron) De kans dat we een nitwit krijgen in een dergelijk elitair gezin acht ik vele malen kleiner dan als de bevolking mag stemmen.
Ik dacht aan Wibi Sourjadiquote:Op maandag 4 februari 2013 23:49 schreef alors het volgende:
Hij doet me denken aan Alberto Vermicelli.
Het pakt nu iedere keer goed uit, maar principieel klopt het niet dat mensen vanwege de plaats van hun wieg, politieke macht hebben. Wanneer het staatshoofd alleen een ceremoniële rol krijgt (lintjes doorknippen dus), ben ik de laatste die piept.quote:Op maandag 4 februari 2013 23:48 schreef Be-Smart het volgende:
[..]
Het is toch wel héééél toevallig dat we twee/drie/vier keer achter elkaar een capabele monarch hebben mogen krijgen waarbij de 'keuze' één was. En daar waar de keuze zestien miljoen was, we twee keer achter elkaar een totaalidioot gekozen hebben(Balkenende, Rutte). Dat geeft te denken.
Ben ik met je eens maar ik heb liever iets dat in principe niet werkt maar in de praktijk wel dan iets dat in principe werkt, maar in de praktijk niet.quote:Op maandag 4 februari 2013 23:53 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het pakt nu iedere keer goed uit, maar principieel klopt het niet dat mensen vanwege de plaats van hun wieg, politieke macht hebben. Wanneer het staatshoofd alleen een ceremoniële rol krijgt (lintjes doorknippen dus), ben ik de laatste die piept.
Als het niet kan zo als het moet, dan moet het maar zo als het kan.quote:Op maandag 4 februari 2013 23:54 schreef Be-Smart het volgende:
[..]
Ben ik met je eens maar ik heb liever iets dat in principe niet werkt maar in de praktijk wel dan iets dat in principe werkt, maar in de praktijk niet.
Wel mooi gezegd dit.quote:Op maandag 4 februari 2013 23:54 schreef Be-Smart het volgende:
[..]
Ben ik met je eens maar ik heb liever iets dat in principe niet werkt maar in de praktijk wel dan iets dat in principe werkt, maar in de praktijk niet.
Dat statistiekje dat ik aanhaalde was slechts een voorbeeld. Voor de rest wel met je eens denk ik, bij een troonopvolger zullen alle randvoorwaarden zo veel mogelijk worden geoptimaliseerd om een geschikt staatshoofd te worden.quote:Op maandag 4 februari 2013 23:51 schreef Kenju het volgende:
[..]
Een elitair gezien heeft toch de genen om die elitaire status te bereiken? Er zit dus een gat in je redenatie. Verder wil het rauwe intellect niets zeggen over de uiteindelijke capaciteiten. Ervaring, arbeidsethos, etc. hebben allemaal invloed. Dit maakt niet dat je dan opeens slimmer hebt.
Dat mag je vinden. Maar dan mag je je ook geen democraat noemen.quote:Nee man, je kan toch beter een staatshoofd hebben die daar van jongs af aan toe is opgeleid door bekwame mensen, dan iemand hebben die verkozen is door de bevolking, waarvan minimaal twee derde een wereldbeeld heeft dat slaat als kut op dirk?
Gastquote:Op dinsdag 5 februari 2013 00:37 schreef BradleyQ het volgende:
Machtig mooi dit.
En mensen die Joanna niet serieus nemen zijn wel een beetje achterlijk en hebben de geschiedenis niet bestudeerd.
Iemand die een beetje gek is kan een grote rol spelen.
Idd!quote:Op maandag 4 februari 2013 23:55 schreef DrDentz het volgende:
Wat is ze nog lekker idealistisch en ongeremd.
quote:Op maandag 4 februari 2013 23:19 schreef DrDentz het volgende:
Dit is er zo eentje die later uit protest tegen het ontbreken van toiletten in de trein op de grond pist
Wat was daar mis mee?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 08:44 schreef Klopkoek het volgende:
Die vrouw sneed ook een goed onderwerp aan mbt het algehele optreden van de politie zoals het neerknallen van Rishi idd
Van alles. Google maar eens.quote:
Behalve dat de meeste FOK!kers hun vingers aflikken bij de gedachte aan de liquidatie van een willekeurige neger uit een krachtwijk, heel veel.quote:
quote:Gerard 't Hooft
Nobelprijswinnaar in natuurkunde over een mensenkolonie op Mars.
Marcia Luyten
Journalist presenteert haar boek 'Dag Afrika'.
Tim Smet
Advocaat over de uitlevering van zijn cliënt in zaak Eindhovense mishandeling.
Of Pauw heeft op de woonboot nog een punt gemaakt.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:37 schreef arjan1212 het volgende:
ik denk dat joanna met erik de vlieger mee is gegaan, linkse meisjes vallen nou eenmaal op rechtse mannen
Terecht.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:43 schreef Haaibaaike het volgende:
Die Joanna wil een aktie voeren tegen Kroning op 30 april
Tuurlijk, net zoals je ook mag demonstreren tegen de dodenherdenking op 4 mei om 20.00 uur. Je hoeft immers geen rekening te houden met andersdenkenden die ongestoord hun bijeenkomst willen houden.quote:
Geen goede vergelijking. Op dodenherdenking zou ik het ook ongepast vinden.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:44 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Tuurlijk, net zoals je ook mag demonstreren tegen de dodenherdenking op 4 mei om 20.00 uur. Je hoeft immers geen rekening te houden met andersdenkenden die ongestoord hun bijeenkomst willen houden.
Je gaat daar gewoon niet met zo'n bord staan.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:14 schreef Twentsche_Ros het volgende:
Wat is eigenlijk het verschil tussen Joanna en de damschreeuwer.
Je mag als burger ook tegen de dodenherdenking zijn.
Maar stel je staat op 4 mei om 20.00 uur op de dam met een bord: "Weg met de dodenherdenking, het is 2013".
Joanna zal wel een "dat is heel wat anders"-je doen, maar wat is in principe het verschil.
Je hebt een negatieve mening over een verschijnsel. Dat mag... Maar je gaat naar een min of meer besloten bijeenkomst van voorstanders van dat verschijnsel, om uitgerekend daar je negatieve mening te uiten.
Stel je bent tegen turnen en turnkampioenschappen.
Moet je dan met een bord "weg met turnen gaan staan" tussen het publiek dat Epke Zonderland wil huldigen?
Jij vindt het niet meer van deze tijd.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:06 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Geen goede vergelijking. Op dodenherdenking zou ik het ook ongepast vinden.
Dat hele koningshuis is iets van een paar 100 jaar geleden. Dat is niet meer van deze tijd.
Een paar 100 jaar is bij mij 200quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:13 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Jij vindt het niet meer van deze tijd.
De uitspraak "dat is niet meer van deze tijd" is erg arrogant, o sorry, vind ik erg arrogant.
Jij wil voor iedereen de norm zijn voor wat een ander aan wil deelnemen en wat niet.
Andere mensen denken anders over sommige dingen dan jij.
De vergelijking met dodenherdenking gaat wel op.
Want in beide gevallen:
Sommige mensen willen er aan deelnemen en anderen niet.
Sommigen vinden dat het afgeschaft kan worden en anderen niet.
Je zegt: dat koningshuis is iets van een paar 100 jaar geleden. Beetje geschiedenis leren graag, Ons Koningshuis is nu bijna 200 jaar oud. Daarvoor waren de oranjes stadhouders enzo.
Veins je nu een tekort aan hersencellen?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:44 schreef Twentsche_Ros het volgende:
Tuurlijk, net zoals je ook mag demonstreren tegen de dodenherdenking op 4 mei om 20.00 uur. Je hoeft immers geen rekening te houden met andersdenkenden die ongestoord hun bijeenkomst willen houden.
Het gaat om het principe dat je ergens tegen bent en je wil dat laten zien bij een evenement waarin andersdenkenden ongestoord hun evenement willen meemaken. In zoverre is het vergelijkbaar.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:30 schreef Ringo het volgende:
[..]
Veins je nu een tekort aan hersencellen?
BradleyQ, de kleine generaal.quote:
Kijken wat deze er van gaat maken...quote:Sybrand Buma
CDA-partijleider wil bevoegdheden terug halen uit Europa.
Jaquote:
Lekker inspelen op het anti-Europa onderbuikgevoel inderdaad.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:27 schreef Eenskijken het volgende:
buma gaat eventjes wat populaire uitspraken doen denk ik
Europa is ook pure aids.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:01 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Lekker inspelen op het anti-Europa onderbuikgevoel inderdaad.
Hier kan broekje ook gewoon uit, want: Marcia Luyten.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:38 schreef BradleyQ het volgende:
Fuck dit. Ik ga gewoon voor de zesde keer naar Joanna kijken. HH.
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:04 schreef OProg het volgende:
[..]
Hier kan broekje ook gewoon uit, want: Marcia Luyten.
Denk dat niemand protesteerdquote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:04 schreef OProg het volgende:
[..]
Hier kan broekje ook gewoon uit, want: Marcia Luyten.
In nieuwsuur?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:06 schreef borisz het volgende:
Het is notabene het CDA is alles naar Brussel heeft geschoven
Trouwens Tante Neelie heeft net gehakt gemaakt met Buma.
Verder alles goed?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:08 schreef BradleyQ het volgende:
Godverdomme,
CDA
Jij kut
GIJ KLOTEZOOI
CDA
ROT OP
CDA
STERF
kroesquote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:06 schreef borisz het volgende:
Het is notabene het CDA is alles naar Brussel heeft geschoven
Trouwens Tante Neelie heeft net gehakt gemaakt met Buma.
Ik denk dat ze Trix wilt inhalen.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:11 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ze is 71...dan kun je idd zeggen dat er een tijd van komen en er een tijd van gaan is.
Nog 4 jaar zou Beatrix zeggen.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:11 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ze is 71...dan kun je idd zeggen dat er een tijd van komen en er een tijd van gaan is.
71 is het nieuwe 61. Kan nog best een paar jaar mee.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:11 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Koop gewoon varifocus dus...quote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:12 schreef iFok. het volgende:
Doe je bril nou op of af! Niet de ene keer op, daarna weer af!
Bruma ís zwak. Dat hebben ze nog niet door bij de CDA.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:13 schreef Confetti het volgende:
Bruma komt een beetje zwak over als het om huidige bevoegdheden gaat.
Dat terwijl er zoveel terug te halen is..
matige verdediger inderdaad.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:13 schreef iFok. het volgende:
[..]
Bruma ís zwak. Dat hebben ze nog niet door bij de CDA.
Ach joh, het CDA sinds vandaag begonnen met het draaien op EU gebied. Eerst met kleine beetjes beginnen, de grote klap (tegen bankenunie en begrotingstoezicht) komt later wel.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:15 schreef Confetti het volgende:
De grootste bevoegdheden gaat natuurlijk over de bankenunie en begrotingstoezicht.
Daar wilt meneer echter niets aan doen.
Prachtig verwoord door die dame.
Zeker.quote:
Dat betwijfel ik, het witte betuttelende witte kolonialisme met geldstrooien helpt dus kennelijk niet, het Chinese groeipatroon wel, een krimpend Europa wordt steeds armer en krijgt zelf de rekeningquote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:27 schreef Eenskijken het volgende:
de afrikanen weten niet beterze krijgen de rekening nog wel,. later.
die chinezen zijn ook niet alles hoor. als daar niets meer te halen valt zijn ze zo weg. en ze hebben schijt aan mensenrechten, dus ze buiten alles uit wat ze kunnen.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:29 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik, het witte betuttelende kolonialisme helpt dus kennelijk niet, het chinese groeipatroon wel, een krimpend Europa wordt steeds armer en krijgt zelf de rekening
Lijkt me vooral veel natte vinger werk.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:30 schreef Eenskijken het volgende:
wel vet hoe ze die richard III hebben kunnen reconstrueren.
mogelijk is er in dat gigantische continent nog heel erg veel te halen en te bouwen , zelfs arbeid, Shell doet overigens veel erger dan de Chinezenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:31 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
die chinezen zijn ook niet alles hoor. als daar niets meer te halen valt zijn ze zo weg. en ze hebben schijt aan mensenrechten, dus ze buiten alles uit wat ze kunnen.
Valt reuze mee wat ze kunne met reconstructies van schedels. Ze kunnen de waarheid goed benaderen, hoewel ik niet precies wet wat het effect is van leeftijd van zo'n schedel. Maar op YouTube staan er heel veel boeiende dingen over.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:31 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Lijkt me vooral veel natte vinger werk.
met dat DNA van die botten kan je volgens mij heel precies weten hoe iemand eruitzagquote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:31 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Lijkt me vooral veel natte vinger werk.
Huid, haar, ogen maken 90% van een gezicht...dat kunnen ze onmogelijk reconstrueren.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:33 schreef OProg het volgende:
[..]
Valt reuze mee wat ze kunne met reconstructies van schedels. Ze kunnen de waarheid goed benaderen, hoewel ik niet precies wet wat het effect is van leeftijd van zo'n schedel. Maar op YouTube staan er heel veel boeiende dingen over.
Zag je niet keppel niet? het waren joden. Er speelde een moslim speler bij een joods team. Schorrie morrie dus.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Arabieren haten arabieren![]()
Oh het was wel een erg grote keppel, dacht eerder aan een moslimhoofddekselquote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:37 schreef alors het volgende:
[..]
Zag je niet keppel niet? het waren joden. Er speelde een moslim speler bij een joods team. Schorrie morrie dus.
Geloof me. Ik vond het verbazend wat ze dat allemaal mee konden. Tot bepalen hoe dik iemands spieren in het gezicht zijn. Was toen op Discovery een docu waarin ze uit aan het zoeken waren van wie iemands schedel was. Het gezicht kwam echt eng dicht bij de waarheid en iemand die het slachtoffer kende wist de persoon te herkennen.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:35 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Huid, haar, ogen maken 90% van een gezicht...dat kunnen ze onmogelijk reconstrueren.
Ik heb dat wel eens gezien hoe ze dat doen, en het kan wel heel nauwkeurig hoor, dat meisje van Nulde is toch ook zo gedaan?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:35 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Huid, haar, ogen maken 90% van een gezicht...dat kunnen ze onmogelijk reconstrueren.
Ok interessantquote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:39 schreef OProg het volgende:
[..]
Geloof me. Ik vond het verbazend wat ze dat allemaal mee konden. Tot bepalen hoe dik iemands spieren in het gezicht zijn. Was toen op Discovery een docu waarin ze uit aan het zoeken waren van wie iemands schedel was. Het gezicht kwam echt eng dicht bij de waarheid en iemand die het slachtoffer kende wist de persoon te herkennen.
Ik denk wel de eerste keer dat ik hem goed zie overkomenquote:
Het leek inderdaad een islamitisch keppeltje, maar het blijkbaar toch een Joodse jongen.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Oh het was wel een erg grote keppel, dacht eerder aan een moslimhoofddeksel
Ja die ogen hahah mooie dissquote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:45 schreef Eenskijken het volgende:
LOL die blik van die meid achter hem
wel eerder. alleen mislukte het toen.quote:
Vikingen!quote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:46 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
wel eerder. alleen mislukte het toen
Nee dit zijn gewoon debielen.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:47 schreef marcodej het volgende:
Dus deze gasten zijn de nieuwe Neil Armstrong?
Een grotere zwaartekracht waardoor meer energie nodig is om weer weg te komen. En door de afstand niet mogelijk om de grondstof mee te nemen om de energie op te wekken om weg te komen.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:43 schreef marcodej het volgende:
Wat is het verschil met landen op de Maan?
Om die heren uit te lachenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:47 schreef iFok. het volgende:
Waarom zitten er zoveel knappe dames in de zaal?![]()
Tweaker denk ik eerder dan.quote:
Ik heb het vanavond uitbesteed aan die dames, even een dagje vrij.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:48 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
waarom zit jij er niet bij dan?
voor de marsmannetjesquote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:47 schreef iFok. het volgende:
Waarom zitten er zoveel knappe dames in de zaal?![]()
Dat is DrDentz toch?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:51 schreef Rickazio het volgende:
check die kerel met z'n rode vest dapper zitten
Lekker man!quote:De oppervlaktetemperatuur op Mars kan tussen -140 °C (in de poolwinter) tot 20 °C (in de zomer) variëren.
Als dat de absolute maximum is die eens in de zoveel jaar twee dagen gehaald wordt... Het is 95% van de tijd gewoon ver onder nul natuurlijk.quote:
Hebben ze daar over die hele bol gezien hetzelfde klimaat?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:55 schreef alors het volgende:
[..]
Als dat de absolute maximum is die eens in de zoveel jaar twee dagen gehaald wordt... Het is 95% van de tijd gewoon ver onder nul natuurlijk.
1753 ???quote:Op woensdag 6 februari 2013 00:13 schreef Wrijfhout het volgende:
[..]
Hebben ze daar over die hele bol gezien hetzelfde klimaat?
Toen columbus hier ontdekte in 1753 dat de aarde rond was, was het hier op de polen ook al kouder dan in spanje ed.
Dan kan je op Mars ook wel ergens zo'n spot vinden lijkt me?
Columbus ontdekte niet dat de aarde rond was, die wíst dat ie rond was en dacht naar Indïe te zeilen door west te gaan vanaf Europa. Klopt ook maar ligt een continent in de weg.quote:Op woensdag 6 februari 2013 00:13 schreef Wrijfhout het volgende:
[..]
Hebben ze daar over die hele bol gezien hetzelfde klimaat?
Toen columbus hier ontdekte in 1753 dat de aarde rond was, was het hier op de polen ook al kouder dan in spanje ed.
Dan kan je op Mars ook wel ergens zo'n spot vinden lijkt me?
quote:Jansma en Van Hanegem
Architect en oud-voetballer over nieuwbouwplannen De Kuip.
Het zou je opa kunnen zijn.quote:
Bonussenquote:
Als iemand zou zeggen dat hij geestelijk beperkt was, zou ik het ook geloven...quote:Op woensdag 6 februari 2013 23:29 schreef arjan1212 het volgende:
willem begreep dat allemaal prima... niet doen alsof ie dom is..
Ik ben blij want ik kan na de priemgetallen mijn tv uitzettenquote:Op woensdag 6 februari 2013 23:31 schreef Grifte het volgende:
Kuip-debat doorschuiven tot het eind om de kijkcijfers hoog te houden
Vind het wel een vrouw die iets uitstraalt. Ze vindt het echt leuk, vind het wel iets hebben.quote:Op woensdag 6 februari 2013 23:39 schreef Caland het volgende:
Kan die kuthoer niet d'r bek dichthouden? Op naar belangrijkere onderwerpen.
Ik zou mijn priem eens in haar steken.quote:Op woensdag 6 februari 2013 23:40 schreef Travel. het volgende:
[..]
Vind het wel een vrouw die iets uitstraalt. Ze vindt het echt leuk, vind het wel iets hebben.
-->quote:Op woensdag 6 februari 2013 23:41 schreef DrDentz het volgende:
Ik stel me nu al die feyenoordhooligans voor die naar dit geleuter over priemgetallen zitten te luisteren.
quote:Op woensdag 6 februari 2013 23:39 schreef Caland het volgende:
Kan die kuthoer niet d'r bek dichthouden? Op naar belangrijkere onderwerpen.
En dat met een Feyenoord-opa als usericon.quote:
quote:Op woensdag 6 februari 2013 23:42 schreef DrDentz het volgende:
Maar dit is toch sentimenteel geleuter van Willem, vanaf een plaatje beoordelen of het stadion nog mee kan..
Kijk ze nog maar een keer rustig na.quote:
Hoezo zou je havenarbeiders niet missen? Ga jij er werken?quote:Op woensdag 6 februari 2013 23:45 schreef Trebo het volgende:
Een stadion vol havenarbeiders en verstandelijk gehandicapten.
Laat maar lekker in elkaar storten, niemand die ze mist.
Yep, al die renovatie-verhalen slaan nergens op. En er een monument van maken is ook heel raar.quote:
Ach, het komt voornamelijk van Ajacieden die nooit een stadion van binnen hebben gezien. Ajacieden die dat wel eens doen heb ik ook nog nooit negatief over de Kuip gehoord. Of positief over de Arena. Dat scheelt.quote:
Ah de Feyenoord trol is er weer.quote:Op woensdag 6 februari 2013 23:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Ach, het komt voornamelijk van Ajacieden die nooit een stadion van binnen hebben gezien. Ajacieden die dat wel eens doen heb ik ook nog nooit negatief over de Kuip gehoord. Of positief over de Arena. Dat scheelt.
Ben in beide stadions geweest, dus snap dit niet helemaal. Maar je zal het jezelf ongetwijfeld voor houden om zo subjectief meningen af te doen als onzin.quote:Op woensdag 6 februari 2013 23:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Ach, het komt voornamelijk van Ajacieden die nooit een stadion van binnen hebben gezien. Ajacieden die dat wel eens doen heb ik ook nog nooit negatief over de Kuip gehoord. Of positief over de Arena. Dat scheelt.
Ik parkeer hem letterlijk op een minuut lopen van de Kuip. Gratis.quote:Op woensdag 6 februari 2013 23:49 schreef tralalala het volgende:
Ben één keer naar het Nederlands elftal in de Kuip geweest met de bus.
Nooit meer.een half uur lopen (!) bier is geen optie en voordat onze groep bussen weg mochten was het 1 uur 's nachts.
Binnen is het wel geweldig natuurlijk.
Jij bent de grootste internetsupporter die er tussen zit hier man.quote:Op woensdag 6 februari 2013 23:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ben in beide stadions geweest, dus snap dit niet helemaal. Maar je zal het jezelf ongetwijfeld voor houden om zo subjectief meningen af te doen als onzin.
Nu ga ik niet meer idd, vroeger wel. Maar je doet nu precies wat ik al zei. Lekker makkelijk he?quote:Op woensdag 6 februari 2013 23:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Jij bent de grootste internetsupporter die er tussen zit hier man.
Voor de nieuwe Ruudje Vormers en Immersquote:Op woensdag 6 februari 2013 23:50 schreef Trebo het volgende:
[..]
Ja dat is voor de helikopter, die kan daar mooi op landen met de open dag.
Wat is makkelijk. Ik vind dat mensen die nooit stadions bezoeken niet echt een mening kunnen vormen.quote:Op woensdag 6 februari 2013 23:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nu ga ik niet meer idd, vroeger wel. Maar je doet nu precies wat ik al zei. Lekker makkelijk he?
Daar is Willem sowieso te dom voorquote:Op woensdag 6 februari 2013 23:51 schreef Grifte het volgende:
Jammer dat er niet echt een inhoudelijk discussie kon plaatsvinden.
Willem van Hanegem..quote:Op woensdag 6 februari 2013 23:52 schreef j0rdiiii het volgende:
Nou, dit was echt een prachtig stukje over de Kuip. Gaat echt helemaal nergens over.
Ik ook.quote:Op woensdag 6 februari 2013 23:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat is makkelijk. Ik vind dat mensen die nooit stadions bezoeken niet echt een mening kunnen vormen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |