Dat was ook zo mooi, had Amsterdam net een nieuw stadion koos de UEFA alsnog voor de Kuip als finalestadion met het EKquote:Op maandag 4 februari 2013 23:28 schreef Smoofie het volgende:
Ik hoop wel dat jullie een nieuw stadion krijgen, dan moet de Arena ook wel uitbreiden.
Het was toen ook een nog lelijker stadion(van binnen). Nu is de binnenkant tenminste een stuk draagelijker geworden, volgend seizoen rode stoeltjes en de andere gracht dempen en het is weer wat beter.quote:Op maandag 4 februari 2013 23:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat was ook zo mooi, had Amsterdam net een nieuw stadion koos de UEFA alsnog voor de Kuip als finalestadion met het EK
Jullie hebben er toch laatst al 50 stoeltjes bijgekregen?quote:Op maandag 4 februari 2013 23:28 schreef Smoofie het volgende:
Ik hoop wel dat jullie een nieuw stadion krijgen, dan moet de Arena ook wel uitbreiden.
Het blijft een lelijk ding natuurlijk. Wat dat betreft wel een mooie traditie in Amsterdam. Altijd spuuglelijke stadions gehad.quote:Op maandag 4 februari 2013 23:32 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Het was toen ook een nog lelijker stadion(van binnen). Nu is de binnenkant tenminste een stuk draagelijker geworden, volgend seizoen rode stoeltjes en de andere gracht dempen en het is weer wat beter.
Wel mooi hoe ze dat daar nu hebben gedaan met de spelersbank, overigens. Op de Engelse manier.quote:Op maandag 4 februari 2013 23:33 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Jullie hebben er toch laatst al 50 stoeltjes bijgekregen?
Paar honderd business stoelenquote:Op maandag 4 februari 2013 23:33 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Met het Olympisch stadion als dieptepunt. Als je daar korte zijde 2e ring zat, dan zat je bijna weer in Rotterdam...quote:Op maandag 4 februari 2013 23:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Het blijft een lelijk ding natuurlijk. Wat dat betreft wel een mooie traditie in Amsterdam. Altijd spuuglelijke stadions gehad.
Buitenkant blijft helaas lelijk ja.quote:Op maandag 4 februari 2013 23:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Het blijft een lelijk ding natuurlijk. Wat dat betreft wel een mooie traditie in Amsterdam. Altijd spuuglelijke stadions gehad.
Oost kant ook nog extra stoeltjes zodat de capaciteit naar 54.000 gaat.quote:Op maandag 4 februari 2013 23:32 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Het was toen ook een nog lelijker stadion(van binnen). Nu is de binnenkant tenminste een stuk draagelijker geworden, volgend seizoen rode stoeltjes en de andere gracht dempen en het is weer wat beter.
Maar toen konden er evenveel man in de kuip toch?
~ 900.quote:Op maandag 4 februari 2013 23:33 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Binnenkant ook, wat een grafding zeg.quote:Op maandag 4 februari 2013 23:34 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Buitenkant blijft helaas lelijk ja.
Als ze dan de rest ook dichtenquote:Op maandag 4 februari 2013 23:34 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Oost kant ook nog extra stoeltjes zodat de capaciteit naar 54.000 gaat.
[..]
~ 900.
Snap nog steeds niet dat ze het stadion zo kk lelijk hebben gemaakt gvd. maarja. Binnenkant is volgend jaar wel mooi gelukkig.quote:Op maandag 4 februari 2013 23:36 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Die grote plakken beton achter het doel kan echt niet.
Kan zijn dat er in eerste instantie wel een ontwerp heeft gelegen zonder dat beton, gaandeweg veranderen dit soort zaken nog al eens onder druk van de kosten.quote:Op maandag 4 februari 2013 23:37 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Snap nog steeds niet dat ze het stadion zo kk lelijk hebben gemaakt gvd. maarja. Binnenkant is volgend jaar wel mooi gelukkig.
Ik denk dat de beslissing nog wel even op zich laat wachten. De financiering voor de bussinesscase is nog niet helemaal rond, maar wel voor 90%. Maar dat regelen ze naar mijn verwachting niet in enkele weken.quote:Op maandag 4 februari 2013 23:35 schreef Dekatria het volgende:
Valt me overigens nog het meest op dat we niets weten over de nieuwbouwplannen, terwijl deze maand de beslissing valt.
Ik las laatst dat dat besluit er in maart komt.quote:Op maandag 4 februari 2013 23:35 schreef Dekatria het volgende:
Valt me overigens nog het meest op dat we niets weten over de nieuwbouwplannen, terwijl deze maand de beslissing valt.
Hun kennende wordt er in maart een besluit genomen over de datum waarop er een besluit genomen gaat worden.quote:Op maandag 4 februari 2013 23:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik las laatst dat dat besluit er in maart komt.
Dan nog is het opvallend, als je het afsteekt tegenover hetgeen we nu weten over evt. renovatie.quote:Op maandag 4 februari 2013 23:39 schreef Caland het volgende:
Ik las laatst dat dat besluit er in maart komt.
Het belangrijkste weten we nog niet, waarop ze die 117 miljoen baseren en waar ze het geld vandaan gaan halen. Daar waar de gelden voor nieuwbouw al voor 90% binnen zijn.quote:Op maandag 4 februari 2013 23:41 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dan nog is het opvallend, als je het afsteekt tegenover hetgeen we nu weten over evt. renovatie.
"Weten" is wat betreft de renovatieplannen van Red de Kuip een groot woord. Ik krijg soms de indruk dat die plannen nogal overhaast uitgewerkt zijn, om het zacht uit te drukken.quote:Op maandag 4 februari 2013 23:41 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dan nog is het opvallend, als je het afsteekt tegenover hetgeen we nu weten over evt. renovatie.
Waarom zou die partij al dingen bekend maken? Die hebben de publieke opinie niet nodig.quote:Op maandag 4 februari 2013 23:41 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Foeilelijk.quote:
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 00:33 schreef Caland het volgende:
Ik denk ook niet dat Pelle in 2018 nog in de Kuip te bewonderen is.
Sowieso zullen de lichtmasten toch weinig meer uithalen als je nog verder de lucht in gaat
Net niet als hij zijn contract uitdient.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 00:33 schreef Caland het volgende:
Ik denk ook niet dat Pelle in 2018 nog in de Kuip te bewonderen is.
Sowieso zullen de lichtmasten toch weinig meer uithalen als je nog verder de lucht in gaat
Dat was ook maar een wild idee, klein testje hoe dat eruit zag meldden zij op twitter. De rest is meer serieus bedoeld, al willen zij ook liever de parterre vakken zoals ze nu zijn.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 00:23 schreef zoekeenleven het volgende:
[ afbeelding ]
Doorzichtige tv buitenkant dus.
Dit. Wat is er nog De Kuip aan dan man.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 00:55 schreef Tomatenboer het volgende:
De Kuip wordt onherkenbaar verminkt maar gelukkig blijven de lichtmasten als herkenningspunt van dat wat ooit De Kuip was, als het aan Red de Kuip ligt.
Dit vind ik eigenlijk ook best hipquote:Op maandag 4 februari 2013 23:25 schreef Dekatria het volgende:
[ afbeelding ]
Zo'n doorzichtige buitenkant heeft wel wat heur
Tja..quote:Op dinsdag 5 februari 2013 01:15 schreef Lastpost het volgende:
Ach, het is mijn inziens kiezen tussen 2 kwaden. Of een nieuw stadion dat óok kut is, of het huidige dusdanig aanpassen dat je een gevoel krijgt van 'he, dit ken ik ergens van'.![]()
Een dergelijke verkrachting zit ik ook niet op te wachten overigens, maar om nou te zeggen dat ik dan liever een compleet nieuw stadion zie verrijzen op een andere locatie ...
Wat mij betreft houden ze het gewoon lekker zo, geen poespas, geen extra's, geen overbodige luxe, maar gewoon voetbal, nat worden, half dood 'bier', niet te vreten snacks en 90 minuten kankeren op alles ... heerlijk Rotterdams.
Maar ojee, dan worden de directieleden en RVC-leden niets wijzer krijgen we natuurlijk geen concerten, miljoenen euro's aan extra omzet, de meest geweldige sponsors, warme broodjes kroket, oplossing voor het file-leed in de randstad, oplossing voor de regen, Europese finales en de allure die bij de club past.
Ik denk dat iedereen met én een Feyenoord-hart én enig verstand er in grote lijnen zo over denkt.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 01:42 schreef Lastpost het volgende:
Vooruitgang is natuurlijk van groot belang voor de club, maar ik vind de plaatjes die geschetst worden wel erg rooskleurig allemaal.
Omzetten die verdubbelen, grootste club van het land, gigantische groei, meer uit de merchandise, extra geld uit concerten en andere evenementen, ik moet het allemaal nog maar zien.
Ik denk dat wanneer we mee doen om de titel, geregeld CL spelen en structureel Europees én men niet klakkeloos miljoenen verspilt aan middelmaat, we ook zonder nieuw stadion betere sponsors aan ons weten te binden, meer afzet krijgen van merchandise, extra seizoenskaarten aan de man kunnen brengen en het merk Feyenoord meer kan opleveren dan het nu al doet, met of zonder nieuw stadion.
Mocht het allemaal echt vele miljoenen opleveren voor de club blijf ik echt geen dwarsligger, maar het klinkt als een gevalletje te mooi om waar te zijn allemaal. En wanneer diezelfde groei ook bewerkstelligt kan worden met het verbouwen van ons huidige onderkomen zónder die honderden miljoenen extra aan kosten, dan moet je dat toch op z'n minst een serieuze kans geven, zeker gezien de financieel nog steeds beroerde staat waarin de club verkeerd met de miljoenen schulden (en indirect via de terug te kopen aandelen) en allerlei jongens waarvan een deel van de transfersom ook weer naar aandeelhouders en participanten van pools gaat.
Dus ditquote:Op dinsdag 5 februari 2013 01:42 schreef Lastpost het volgende:
Vooruitgang is natuurlijk van groot belang voor de club, maar ik vind de plaatjes die geschetst worden wel erg rooskleurig allemaal.
Omzetten die verdubbelen, grootste club van het land, gigantische groei, meer uit de merchandise, extra geld uit concerten en andere evenementen, ik moet het allemaal nog maar zien.
Ik denk dat wanneer we mee doen om de titel, geregeld CL spelen en structureel Europees én men niet klakkeloos miljoenen verspilt aan middelmaat, we ook zonder nieuw stadion betere sponsors aan ons weten te binden, meer afzet krijgen van merchandise, extra seizoenskaarten aan de man kunnen brengen en het merk Feyenoord meer kan opleveren dan het nu al doet, met of zonder nieuw stadion.
Mocht het allemaal echt vele miljoenen opleveren voor de club blijf ik echt geen dwarsligger, maar het klinkt als een gevalletje te mooi om waar te zijn allemaal. En wanneer diezelfde groei ook bewerkstelligt kan worden met het verbouwen van ons huidige onderkomen zónder die honderden miljoenen extra aan kosten, dan moet je dat toch op z'n minst een serieuze kans geven, zeker gezien de financieel nog steeds beroerde staat waarin de club verkeerd met de miljoenen schulden (en indirect via de terug te kopen aandelen) en allerlei jongens waarvan een deel van de transfersom ook weer naar aandeelhouders en participanten van pools gaat.
Zeiden mensen ook in '94... en ik heb liever weer een verbouwing dan sloop, eerlijkgezegd.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 06:06 schreef SuperHarregarre het volgende:
Niet renoveren natuurlijk, want dan blijft er weinig over van echte Kuip.
Om nog niet te spreken over de belabberde staat van de gemeente Rotterdam. Eerlijk gezegd denk ik dat daar nog het grootste knelpunt zit.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 01:42 schreef Lastpost het volgende:
quote:'Leerdam hoort niets van Vitesse, transfer ketst mogelijk toch af'
Het is maar de vraag of Kelvin Leerdam komend seizoen het tenue van Vitesse om de schouders draagt. De middenvelder van Feyenoord leek afgelopen maand al naar de club uit Arnhem over te stappen, maar op de laatste dag van de transfermarkt vond men het verschil tussen vraag en aanbod toch te hoog.
Leerdam en zijn zaakwaarnemer hebben tot op heden niets vernomen van Vitesse over de mislukte transfer van vorige week, zo claimt het Algemeen Dagblad. Alleen de zieke Fred Rutten meldde zich telefonisch bij de verdediger, die net als zijn zaakwaarnemer verbijsterd is hoe Vitesse omgaat met de aankomende aanwinst.
Leerdam kwam weliswaar een vierjarige overeenkomst met Vitesse overeen, maar zijn handtekening ontbreekt nog. Ook heeft er geen enkele medische keuring plaatsgevonden. Volgens het dagblad vraagt Feyenoord zich serieus af of Leerdam over enkele maanden wel naar Vitesse vertrekt.
Rutten volgend seizoen td van Twente en die neemt Leerdam mee #glazenbolquote:
zal voornamelijk aan de supporters liggen.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 09:26 schreef Akilla het volgende:
Ik denk dat een verbouwing vande kuip wel een goed iets is. De buitenkant is wel niet echt de kuip, maar de binnenkant nog wel. Dat is het belangrijkste in mijn ogen.. De sfeer!
Bij nieuwe stadions is het nog maar afwachten hoe de sfeer wordt, vaak zijn de nieuwere stadions redelijk sfeerloos (al kan dat ook aan hun supporters liggen)
Dit is het vertrouwen en de betrokkenheid die je als speler wil hebben!quote:
Krijgt de Arena eindelijk één kleur stoeltjes ? Dat zou welquote:Op maandag 4 februari 2013 23:32 schreef Smoofie het volgende:
[..]
quote:Excelsior en Feyenoord steggelen over belofteteam
Feyenoord en Excelsior leven in onmin over de invulling van het gezamenlijke beloftenteam. Omdat Feyenoord zich de eerste keus bij de invulling van de wedstrijdselectie van het opleidingselftal toe-eigent, komen de spelers van Excelsior te weinig aan bod.
In de periodieke overleggen tussen Feyenoord en Excelsior staat de samenstelling van het beloftenteam al tijden bovenaan de agenda. Volgens de samenwerkingsafspraken zou het selecteren van spelers voor het opleidingselftal in overleg moeten plaatsvinden. In de praktijk krijgen Feyenoorders steeds voorrang, waardoor de Kralingse wisselspelers nauwelijks aan bod komen.
Hoewel de gesprekken met Feyenoord in goede harmonie verlopen, baalt de Excelsior-clubleiding wel van de huidige situatie. ,,Wij komen momenteel te weinig aan onze trekken,'' vertelt Algemeen Manager Ferry de Haan. ,,Er zijn diverse spelers, die lang niet hebben gespeeld. De afspraak is dat alles in overleg gaat, maar in de praktijk komen sommige van onze jongens te weinig aan bod. Dat is natuurlijk geen goede zaak.''
Jong Excelsior werd enkele jaren geleden opgedoekt vanuit financiële overwegingen en samengevoegd met het tweede elftal van de grote broer uit Rotterdam-Zuid. De Haan: ,,Omdat Feyenoord de laatste jaren met een krappe selectie werkte, kwamen de spelers van Excelsior ruim aan bod in het gezamenlijke beloftenelftal. Nu het team van Ronald Koeman met weinig blessures te maken heeft, ontstaat er voor het eerst een probleem."
Wesley de Ruiter was in de afgelopen weken een van 'de slachtoffers' van het samenwerkingsverband tussen Feyenoord en Excelsior. De keeper trainde al wekenlang fit mee bij Excelsior na een hernia, maar kreeg geen enkele gelegenheid om spelritme op te doen. Het gezamenlijke Beloftenteam
speelde volgens de wens van Ronald Koeman met Feyenoords reservekeepers Kostas Lamprou, of Ronald Graafland in het doel.
Dit tot ongenoegen van trainer Leon Vlemmings, die in het competitieduel tegen Telstar voor een probleem kwam te staan. Vaste doelman Jordy Deckers was afwezig, vanwege de geboorte van zijn kind en Wesley de Ruiter had nog geen wedstrijdritme. Noodgedwongen kwam derde doelman Michael Termijn in het doel. Maar ook hij had geen wedstrijd in de benen, omdat hij bij Jong Feyenoord/Excelsior nooit speelt.
Gisteren organiseerde de clubleiding van armoe dan maar eens een eigen wedstrijd voor Jong Excelsior. De talenten van stadgenoot Sparta werden bereid gevonden om als sparringpartner te dienen. Wesley de Ruiter kon eindelijk zijn fitheid in een wedstrijd testen, maar ook wisselspelers als Darren Maatsen, Jurgen Mattheij, Marley Berkvens, en Tim Eekman konden na lange tijd weer eens ritme opdoen in competitief verband.
Het niemendalletje op Woudestein werd uiteindelijk met 0-3 gewonnen door een veel beter Jong Sparta,dat dus wel over een eigen beloftenelftal beschikt.
Was maar goed ook, die keren dat ik er geweest ben deed het spel van Feyenoord pijn aan je ogen. Gelukkig adden ze houten banken die je er als tijdverdrijf uit kon trekkenquote:Op maandag 4 februari 2013 23:34 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Met het Olympisch stadion als dieptepunt. Als je daar korte zijde 2e ring zat, dan zat je bijna weer in Rotterdam...
Dat was wel een pisbak ja en toch veel mooie wedstrijden daar gezien.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:09 schreef Luni het volgende:
[..]
Was maar goed ook, die keren dat ik er geweest ben deed het spel van Feyenoord pijn aan je ogen. Gelukkig adden ze houten banken die je er als tijdverdrijf uit kon trekken
Wat een hypocriete eikel, die voorzitter zat vast voor omkoping toen hij daar tekende!quote:Op maandag 4 februari 2013 21:56 schreef macca728 het volgende:
haha Kuijt was erg geschrokken dat er veel wedstrijden zijn omgekocht in Turkije.
"mijn maag draait er van om ""
Hoe naief kan je zijn.
http://www.telegraaf.nl/t(...)_van_omkoping__.html
meneer ik-vertel-graag-wat-iedereen-van me-verwacht-te-horen..quote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:42 schreef Luni het volgende:
[..]
Wat een hypocriete eikel, die voorzitter zat vast voor omkoping toen hij daar tekende!
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:24 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
meneer ik-vertel-graag-wat-iedereen-van me-verwacht-te-horen..
wat Dirk vertelt geloof ik boeit me allang niet meer...
Ban. Flipte door in KLB geloof ikquote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:37 schreef Jimbo het volgende:
heeft HMF weer een ban inmiddels of is ie gewoon niet meer op fok na zondag?
Ik heb er 2 wedstrijden gezien, allebei bagger.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:09 schreef Luni het volgende:
[..]
Was maar goed ook, die keren dat ik er geweest ben deed het spel van Feyenoord pijn aan je ogen. Gelukkig adden ze houten banken die je er als tijdverdrijf uit kon trekken
Zodra HMF een dag niet post kan je er gemakshalve vanuit gaan dat ie een ban heeftquote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:37 schreef Jimbo het volgende:
heeft HMF weer een ban inmiddels of is ie gewoon niet meer op fok na zondag?
Wit misschien pik.quote:Op maandag 4 februari 2013 23:32 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Niet meer dan begrijpelijk. Regelmatig speelt jong Feyenoord/Excelsior met 9, 10, 11 spelers van Feyenoord. Die samenwerking is alleen te verdedigen als Excelsior het echt niet kan betalen.quote:
Die jongen moet echt eens in therapiequote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:39 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ban. Flipte door in KLB geloof ik
Ferry de Haanquote:
Zie bovenstaande. Niets meer gehoord van Vitesse na het afknappen van z'n wintertransfer, behalve dan van de ontevreden en waarschijnlijk scheidende trainer Rutten.quote:
quote:Zelfs uitleg aan leerdam is bij vitesse nu teveel gevraagd
De leiding van Vitesse heeft Kelvin Leerdam na het stuklopen van de transfer donderdag niet meer gebeld om uitleg te verschaffen.
De speler van Jong Oranje en zijn zaakwaarnemers Sigi Lens en John Veldman waren verbijsterd dat de transfer van Feyenoord naar het Gelredome stukliep, doordat algemeen directeur Erwin Kasakowski geen krabbel onder het contract wilde zetten.
In de Kuip vragen ze zich stilletjes af of Leerdam in de zomer naar Vitesse vertrekt. De speler bereikte kort na de jaarwisseling een akkoord voor vier seizoenen, tegen een riant salaris. Maar de handdruk van technisch directeur Ted van Leeuwen en het fijne gesprek met Fred Rutten, hoeveel is dat nog waard nu het duo vorige week op pijnlijke wijze werd gepasseerd door Kasakowski? De Duitser is in Arnhem de enige met tekenbevoegdheid.
Dat Vitesse de afgelopen dagen niet benutte om Leerdam moed in te spreken na de voor hem pijnlijke soap over zijn directe overgang, zegt misschien wel veel. De middenvelder houdt zich begrijpelijkerwijs vast aan het akkoord. Maar van een getekende verbintenis is geen sprake, noch van een medische keuring.
Leerdam kreeg wel een telefoontje van Fred Rutten, die hem vanaf zijn 'ziekbed' een hart onder de riem wilde steken. Ondertussen weet Leerdam dat zijn kansen op deelname aan het EK in Israël met Jong Oranje op de tocht staat. Bij Feyenoord komt hij niet aan spelen toe. En wil Vitesse de Utrechter eigenlijk nog hebben? Sterker, wil Leerdam straks nog wel voetballen voor een club die hem liet barsten en daarover geen uitleg verschafte?
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:42 schreef Luni het volgende:
[..]
Wat een hypocriete eikel, die voorzitter zat vast voor omkoping toen hij daar tekende!
quote:De Champions League-wedstrijd die Liverpool in 2009 tegen het Hongaarse Debrecen afwerkte, is één van de 380 wedstrijden die op de zwarte lijst van Europol staat. De doelman van Debrecen zou omgekocht zijn.
Dat schrijft Sky Sports. Debrecen-goalie Vukasin Poleksic zou betaald zijn om ervoor te zorgen dat er minimaal twee doelpunten zouden vallen. Overigens slaagde de keeper niet in zijn missie, want het bleef bij 1-0 voor Liverpool. De treffer kwam op naam van Dirk Kuyt. Poleksic werd voor zijn rol voor twee jaar geschorst door de UEFA.
Ook een andere Champions League-wedstrijd van Debrecen ligt onder de loep. Het duel met Fiorentina, eveneens uit 2009, zou ook gemanipuleerd zijn. Fiorentina won het duel met 4-3.
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:58 schreef Fuszy het volgende:
Olli is vanaf medio mei te koop volgens de nieuwe website http://www.feyblij.nl/index.php
quote:
Tegen die tijd koopt alleen HMF ze nogquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
Leuk ding die olifant hoor, maar 't is toch eigenlijk een idiote hype.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:09 schreef Fuszy het volgende:
Misschien nog niet eens zo'n gek idee dat het pas in Mei verkocht wordt. Dan wordt het weer als het goed is wel wat beter en dus ook aantrekkelijker om het park te bezoeken. Het geeft je alleen geen extra bezoekers nu (als die dan voor Olli gaan).
quote:Jordy Clasie heeft geen vrees voor Andrea Pirlo. Als de Feyenoorder woensdag speelminuten krijgt van bondscoach Louis Van Gaal is de kans groot dat hij een aantal onderlinge duels moet uitvechten met de Juventus-ster. Clasie ziet de oefeninterland als een uitgelezen mogelijkheid om zich te meten met de wereldtop.
"Als je tegen een land als Italië speelt, is het logisch dat je met topspelers te maken krijgt", stelt Clasie. "Een paar jaar geleden zag ik iemand als Pirlo alleen maar op televisie in actie. Ik vind het een geweldige voetballer en geniet ervan dat hij nog steeds speelt, maar nu ik misschien tegenover hem sta, kijk ik niet meer tegen hem op. Dat zou niet goed zijn. Ik wil mezelf laten zien en proberen me te meten met zijn niveau."
De Nederlander hoopt dat hij in de toekomst het niveau van spelers als Pirlo kan benaderen. "De komende jaren zal moeten blijken of ik dat niveau ga halen. Ik droom daarvan, maar zoiets is niet voor iedereen weggelegd."
Hoewel Clasie inmiddels is uitgegroeid tot een vaste waarde in de selectie van Oranje, is hij niet helemaal tevreden over zijn prestaties bij Feyenoord. "Voor de winterstop is er wel een aantal duels geweest waarin ik niet tevreden was over mezelf. Ik haalde daarin niet het niveau dat ik van mezelf eis."
Baassiequote:Jordy Clasie is blij met de huidige manier van werken bij het Nederlands elftal. De middenvelder van Feyenoord ziet dat bondscoach Louis van Gaal veel jonge spelers de kans geeft bij Oranje. Een goede zaak volgens de 21-jarige speler.
"Door de financiële problemen was er een paar jaar geleden geen andere keus dan de jeugd de kans te geven. Dat heeft goed uitgepakt, er blijkt genoeg talent te zijn. Deze bondscoach geeft dat talent ook een kans in Oranje. Ik ben daar uiteraard een voorstander van", aldus Clasie in gesprek met NUsport.
"Bij Feyenoord zijn weinig spelers die meer wedstrijden in het eerste elftal achter hun naam hebben dan ik", aldus Clasie, die er naar uitkijkt om zich te tonen op een hoger niveau. "Ik zal mijn voet dus niet terugtrekken als er een bal tussenin valt."
Mooi, alleen maar extra ervaring voor die gastenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:48 schreef elCholo het volgende:
Indi krijgt morgen de voorkeur boven Mathijssen centraal in de verdediging.
Verder ook Janmaat, de Vrij en Clasie in de basis!
Die spelen nu al en zitten idd op de bank. Kindsoldaatje staat wel basisquote:
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:48 schreef elCholo het volgende:
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:48 schreef elCholo het volgende:
Nu nog de kindsoldaat verkiezen boven vilhyenaquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:57 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Die spelen nu al en zitten idd op de bank. Kindsoldaatje staat wel basis
Opstelling JO: Zoet; Kindsoldaatje, Van Dijk, Nuytinck, Van Aanholt; Van Haaren, Van La Parra, Duarte; Bacuna, De Jong en Wildschut.
De haatcampagne in het AD is echt bij de ratten af walgelijk, en dat zal alleen maar erger worden op deze manier. Daar gaat ook niemand beter van spelen. Jammer, dat stoken van een toch regelmatig wat Rotterdams georienteerde krant. Volgens mij ook iets typisch Nederlands, altijd maar de oudjes de schuld geven.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:58 schreef elCholo het volgende:
Zeker mooi.
Ik had voorheen echt niks met het Nederlands elftal, en nu steeds meer.
Ben alleen wel bang dat die Indi - Mathijssen discussie nog erg vervelend kan gaan worden.
Alsof het aan de krant ligt dat hij als een krant speeltquote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:04 schreef De_Pel het volgende:
[..]
De haatcampagne in het AD is echt bij de ratten af walgelijk, en dat zal alleen maar erger worden op deze manier. Daar gaat ook niemand beter van spelen. Jammer, dat stoken van een toch regelmatig wat Rotterdams georienteerde krant. Volgens mij ook iets typisch Nederlands, altijd maar de oudjes de schuld geven.
Hij speelt niet als een natte (dat bedoel je neem ik aan) krant.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
Alsof het aan de krant ligt dat hij als een krant speelt
Dat bedoelde ik dus jaquote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hij speelt niet als een natte (dat bedoel je neem ik aan) krant.
Waarom moet ik oprotten, hij speelt toch niet echt lekker en het is toch terecht dat dat aandacht krijgt, hij is een routinier die ook nog eens veel geld kost.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:14 schreef De_Pel het volgende:
Rot toch op tarado.
Dat doelpunt van Van Bommel was een fout van een de Vrij die zich niet aan de afspraken hield.
Die andere was met name een fout van Janmaat. Die penalty tegen Willem 2 werd veroorzaakt door BMI.
Geen daarvan wordt tegen het licht gehouden, maar als het over Mathijsen gaat wordt álles ineens overbelicht.
Ik heb er zelf enige twijfels aan of, met name met het oog op de toekomst, het centrum BMI-Vrij niet beter zou zijn, ook ivm transferwaarde etc. maar deze hetze is gewoon triest en grotendeels onterecht.
quote:
quote:
Baas. Is het ergens te bekijken?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:42 schreef elCholo het volgende:
Vilhena ingevallen en gelijk gescoord bij Jong Oranje
Hier lachen we erom, maar er zullen ongetwijfeld veel mensen zijn die er net zo weinig van weten en dezelfde mening toegedaan zijnquote:
Te dom om te poepen inderdaad.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:42 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Dat is er zo eentje die na 40 jaar nog een gebruiksaanwijzing bij d'r anus en de toiletpot nodig heeft
Werkt prima. Wilde net alleen twee kaarten bestellen voor QQ blijken ze al weg te zijn nadat ik had ingelogd.:'(quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:49 schreef Grifte het volgende:
Werkt dat Viagogo gezeik ooit wel eens man, telkens foutmeldingen als ik eens wat kaarten voor maten wil halen.
Ik heb er een reactie op ingestuurd. Hopen dat die er morgen in staat om de boel recht te zetten.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:50 schreef CasselerRIP het volgende:
[..]
Hier lachen we erom, maar er zullen ongetwijfeld veel mensen zijn die er net zo weinig van weten en dezelfde mening toegedaan zijn
quote:
Nouja, ze had best een punt gehad, als het waar was geweest.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:02 schreef TN-FR het volgende:
Ik las dat stuk net in de trein en had er al een foto van gemaakt om hier te posten. Echt wat een wijf zegOok echt de brief van de dag, terwijl er veel belangrijkere zaken zijn om over druk te maken.
Ga lekker een brief insturen over de SNS/Reaal schandaal of KPN
Ik snap de reactie van mevrouw best. Je betaald veel geld om met je kinderen naar de dierentuin staan en ziet later dat de naam op het shirt van een voetbalclub prijkt.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:02 schreef TN-FR het volgende:
Ik las dat stuk net in de trein en had er al een foto van gemaakt om hier te posten. Echt wat een wijf zegOok echt de brief van de dag, terwijl er veel belangrijkere zaken zijn om over druk te maken.
Ze had onderzoek kunnen doen ipv meteen achter haar toetsenbord te kruipen. Meteen hysterisch doen, doe normaal wijf.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:04 schreef Euribob het volgende:
[..]
Nouja, ze had best een punt gehad, als het waar was geweest.
Nu vind ik rectificatie wel op z'n plaats, eigenlijk.
Ik weet helaas ook dat kaartjes voor de dierentuin al tegen de 25 euro lopen tegenwoordig. Maar elke weldenkend mens gaat eerst toch onderzoek doen of kroop ze ook in de pen toen ze Unicef op de barcashirts zagquote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:06 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik snap de reactie van mevrouw best. Je betaald veel geld om met je kinderen naar de dierentuin staan en ziet later dat de naam op het shirt van een voetbalclub prijkt.
Ze had beter thuis even wat op kunnen zoeken over de actie, i.p.v. zo'n dom briefje naar een of ander flutblaadje te schrijven.
Rioolkranten die bronnen checken die ze wettelijk niet hoeven te checken? Hahaha.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:06 schreef TN-FR het volgende:
[..]
Ze had onderzoek kunnen doen ipv meteen achter haar toetsenbord te kruipen. Meteen hysterisch doen, doe normaal wijf.
En how about de Metro? Willen ze door deze publicatie reacties opwekken of is het hele sponsorverhaal ook aan hun jodenneus voorbij gegaan?
Ze heeft die hele actie gewoon gemist. En dat is niet heel vreemd als je niks met voetbal hebt. Beetje dom om dan direct zo'n eng briefje te schrijvenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:08 schreef TN-FR het volgende:
[..]
Ik weet helaas ook dat kaartjes voor de dierentuin al tegen de 25 euro lopen tegenwoordig. Maar elke weldenkend mens gaat eerst toch onderzoek doen of kroop ze ook in de pen toen ze Unicef op de barcashirts zag
Natuurlijk weet de Metro dat. Daarom publiceren ze die brief ook als brief van de dag. Een "haha, kijk eens wat dom!"-brief.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:06 schreef TN-FR het volgende:
[..]
Ze had onderzoek kunnen doen ipv meteen achter haar toetsenbord te kruipen. Meteen hysterisch doen, doe normaal wijf.
En how about de Metro? Willen ze door deze publicatie reacties opwekken of is het hele sponsorverhaal ook aan hun jodenneus voorbij gegaan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:'Schande dat Vilhena en Boëtius alweer moesten spelen'
Raymond Verheijen vindt het onverantwoord dat Tonny Trindade de Vilhena en Jean-Paul Boëtius dinsdag meespeelden in een oefenwedstrijd van Jong Oranje. Beide talenten kwamen amper 48 uur geleden nog in actie met hun club Feyenoord.
"Na zondag negentig minuten te hebben gespeeld bij Feyenoord, moesten Boëtius en Vilhena dinsdag weer 45 minuten meedoen bij Jong Oranje tegen Jong Kroatië. Een schande", twittert Verheijen, een wereldwijd erkend inspanningsfysioloog.
De Nederlander heeft geen goed woord over voor de KNVB. "Welke amateurs zijn er verantwoordelijk voor dat risico genomen wordt met toptalenten, door ze op de tweede dag na een volledig duel op te stellen?", vraagt hij zich in een tweede tweet af. "Bovendien moesten ze tussen zondag en dinsdag ook nog reizen. Dit beleid van de Nederlandse voetbalbond is onverantwoord richting de club van deze talenten."
Verheijen stelt al jaren dat rust cruciaal is voor de ontwikkeling van talenten.
Blijft toch apart, een Feyenoorder met zo'n grafaccent.quote:
Dat is Ferdomde grappig!quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:23 schreef onlogisch het volgende:
Ik zat vanmiddag in de auto, en toen zag ik deze auto rijden... Ik moest direct lachen.
Ik hoop jullie ook
[ afbeelding ]
Geen idee. Alhoewel hij op dat gebied zeker een expert is vind ik hem vaak maar een beetje pedant overkomen. Hij weet het altijd beter.quote:
Klik klik klik, klik 'm erin... op de achterbank.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:23 schreef onlogisch het volgende:
Ik zat vanmiddag in de auto, en toen zag ik deze auto rijden... Ik moest direct lachen.
Ik hoop jullie ook
[ afbeelding ]
Wat?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:23 schreef onlogisch het volgende:
Ik hoop jullie ook
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:23 schreef onlogisch het volgende:
Ik hoop jullie ook
[ afbeelding ]
Hoe bedoel je faal van de dag van de Metroquote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:02 schreef TN-FR het volgende:
Ik mis de grapquote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:23 schreef onlogisch het volgende:
Ik hoop jullie ook
[ afbeelding ]
Je trapt duidelijk in een trollbericht.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:32 schreef tammepiet het volgende:
Lex Immers opgeroepen als vervanger Maher.
Mijn godje.
Las het op twitterquote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Je trapt duidelijk in een trollbericht.
Maakt niet uit Pietertje, gaat steeds beter jongen.
quote:
twitter:Feyenoord_NL twitterde op donderdag 31-01-2013 om 20:47:37'Lionel #Messi onderweg naar de kuip voor medische keuring' #feyenoord #barcelona #transferdeadline reageer retweet
Hij is niet door de keuring heen gekomen , hoorde ik net.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:45 schreef Caland het volgende:
[..]twitter:Feyenoord_NL twitterde op donderdag 31-01-2013 om 20:47:37'Lionel #Messi onderweg naar de kuip voor medische keuring' #feyenoord #barcelona #transferdeadline reageer retweet
Wat valt daar aan te snappen, al zou de dierentuin zelf die sponsoring betalen, moeten zij toch weten? Waar bemoeit dat wijf zich mee. Als ze het te duur vindt gaat ze toch niet.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:06 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik snap de reactie van mevrouw best. Je betaald veel geld om met je kinderen naar de dierentuin staan en ziet later dat de naam op het shirt van een voetbalclub prijkt.
Ze had beter thuis even wat op kunnen zoeken over de actie, i.p.v. zo'n dom briefje naar een of ander flutblaadje te schrijven.
Dat is ongetwijfeld heel grappig jaquote:
Leroy Fer zou een meisje van 13 geneukt hebben volgens Derksen. Ik ga hem niet verder voorkauwen.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:55 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Dat is ongetwijfeld heel grappig ja
google leert mij dat die auto vorige maand verkocht is via marktplaats, en dat het kenteken gelijk is aan het kenmerk van een vaatwasser of een code voor misbruik van een 13-er maar veel wijzer wordt ik er niet van![]()
twitter:AndereTijdenS twitterde op dinsdag 05-02-2013 om 10:07:15Redactie @AndereTijdenS is op zoek naar getuigen en beelden van UEFA Cup-finale Feyenoord-Tottenham Hotspur 1974: http://t.co/IT8pH8Py reageer retweet
Lijkt me al behoorlijk uitgekauwd jaquote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Leroy Fer zou een meisje van 13 geneukt hebben volgens Derksen. Ik ga hem niet verder voorkauwen.
Het kwartje viel al jaquote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Leroy Fer zou een meisje van 13 geneukt hebben volgens Derksen. Ik ga hem niet verder voorkauwen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
Ik vind de schrijver van dit stuk een beetje magertjes in z'n bijvoeglijke naamwoorden zitten.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:49 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Kalou: Rotterdam blijft mijn lievelingsstad
Enkele dagen voordat Nigeria het Ivoorkust van Salomon Kalou uitschakelde in de kwartfinale van de Afrika Cup, sprak de oud-Feyenoorder in een Zuid-Afrikaans hotel over zijn liefde voor Rotterdam. ‘Een terugkeer?’ glimlacht hij. ‘Ja, natuurlijk.’
RUSTENBURG - Wachten op Salomon Kalou is een oefening in vergevingsgezindheid. Wanneer de tijdloze glimlach van de Ivoriaan over het vijfsterrenpad van het Rustenburgse hotel snelt, aan weerszijden toegewuifd door jonge boompjes, vervliegen de eerdere vijftig minuten vol doelloos staren. Kalou glipt langs de gastvrouw, die het gezicht, postuur en de haardracht van Didier Drogba heeft overgenomen, en nestelt zich op een bureaustoel. Even daarvoor klopte de rijzige persvoorlichter van de Ivoriaanse ploeg nog nodeloos op Kalou’s kamerdeur, net zoals hij naar een telefoon belde die zich niet liet opnemen. ‘Een massage’, verklaart Kalou zonder zijn glimlach te verslappen.
Rotterdam. Zodra de Maasstad ter sprake komt, veert Kalou overeind. ‘Daar liggen fantastische herinneringen,’ memoreert hij, ‘de beste plek waar ik ooit ben geweest, waar het allemaal begon. Rotterdam blijft altijd mijn lievelingsstad.’ Hij reist een aantal keer per jaar terug, ‘zo vaak als ik kan’. Daar wonen veel vrienden, daar bekijkt hij hoe de stad verandert. ‘Vooral het zomercarnaval is schitterend, dan dans ik in de straten.’
Zijn Ivoorkust herbergt de beste voetballers van Afrika, met namen als Drogba, Gervinho, de boers Touré, maar slaagt er keer op keer niet in de Afrika Cup te veroveren. Afgelopen zondag zwenkte de camera in de tweeënnegentigste minuut naar Kalou’s gezicht. Zijn lach was opgedroogd, toen hij naar de Nigeriaanse voorsprong staarde. Didier Drogba zal nooit de Afrika Cup op zijn palmares bijschrijven, en dat doet ook Kalou pijn. Enkele dagen eerder, in het hotel: ‘Hij is als mijn grote broer’, zegt hij. ‘Hij doorziet altijd wat ik denk, of wat me beangstigt.’ Drogba en Kolo Touré zullen de Afrika Cup over twee jaar, in Marokko, aan zich voorbij laten gaan. Kalou hoopte op een waardig afscheid. ‘We spelen al zo lang samen,’ zegt hij in Rustenburg, ‘dat we de prijs moeten winnen, om de wereld onze kracht te tonen.’ En toen sloeg Nigeria toe.
Het succesvolle Rotterdamse duo K2 bestond nog tot afgelopen zomer, via de telefoon. ‘Sinds Kuyt naar Fenerbahçe verhuisde is het contact vervaagd’, vertelt de voormalige wederhelft Kalou. ‘Samen waren we fantastisch. Dirk is een ontzettend onzelfzuchtige speler, werkte hard, rende de hele wedstrijd door – en ik mocht ervan profiteren. Van Dirks voorbeeld heb ik veel geleerd, dat ik niet altijd aan mezelf moet denken.’
Intussen woont en speelt Kalou in Lille. In Noord-Frankrijk werd hij afgelopen zomer begroet als een ster, die na zes jaren bij Chelsea de Franse harten zou stelen. Nu lijkt hij even in ongenade gevallen; zijn doelpunten blijven uit, en ondanks dat de trainer zijn vertrouwen uitspreekt, gonsde het afgelopen weken van de geruchten – de club zou hem alweer willen verkopen, Engelse subtoppers toonden interesse. Maar hij blijft, zegt zich te nestelen in Lille, om ooit de Fransen voor zich te winnen.
Verdonk
Zesenhalf jaar geleden trad Kalou nog bijna in dat andere oranje shirt aan, dat van Nederland. Bondscoach Marco van Basten lonkte naar hem, beloofde hem een vaste plek in zijn ploeg – maar de strenge hand van minister Verdonk wierp zich ervoor. ‘Ik koester geen wrok richting haar’, zegt hij nu, serieus, ‘ze deed gewoon haar werk. Ik baal achteraf ook niet van die beslissing, spelen voor mijn Ivoorkust biedt veel voldoening.’
Dan, na zeven minuten, mengt een Franse journalist zich in de strijd om Kalou’s zinnen. ‘S’il vous plaît, monsieur’, smeekt hij. Een vrouw van de voetbalbond drong al om de minuut het kamertje binnen, op haar horloge wijzend. Twee minuten na de interruptie van de Fransman gebiedt de kenau Kalou te vertrekken. Bewust van haar indringende stem, spring hij meteen op. Hij pakt uitgestoken handen vast, passeert een derde, woordeloze journalist en rent het hotel uit, negen minuten na zijn intocht. Op weg naar de uitgestrekte landschappen.
Op één van die velden, ingebed tussen verre, glooiende heuvels, staan twee doelen. Terwijl de lage luchten met oker worden geverfd, neemt Kalou er één onder vuur. Daar, hangend aan schouders van ploeggenoten, is zijn glimlach het breedst. Wellicht denkt hij opnieuw aan de Rotterdamse straten, zoals die terugkerend zijn gedachten vullen. Een paar minuten eerder knikte hij de naam Feyenoord nog vriendelijk toe – een terugkeer sloot hij in zijn hart. ‘Ja, zeker’, glimlachte hij. ‘Ja, natuurlijk. Ja.’
http://www.catenaccio.nl/(...)mijn-lievelingsstad/
Ja Ritmo we weten het nu wel.quote:Op woensdag 6 februari 2013 00:56 schreef Aldo-MC het volgende:
Oude Kuip slopen en met dat staal de nieuwe bouwen. Zeker weer geen Rotterdammers die neukfouten van Red de Kuip.
Bek houden ben Ritmo nietquote:Op woensdag 6 februari 2013 00:58 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ja Ritmo we weten het nu wel.
Schijnt dus qua inspanning niet goed te zijn, te weinig rust, aldus iemand die daar verstand van schijnt te hebben (en die nogal graag de publiciteit opzoekt).quote:Op woensdag 6 februari 2013 00:53 schreef Cara het volgende:
Wat dus kennelijk ook in het nieuwsbericht staat. Die jongen maakt een helft zn debuut voor oranje, ik zie het probleem niet zo.
Nee, dit is ronduit laster. Vraag het maar aan de moderator en kap met jullie kinderachtige insinuaties.quote:
Wij verwarren jou gewoon met een voormalig user hier, die dezelfde positieve blik op Feijenoord had. Dat is geen laster joh.quote:Op woensdag 6 februari 2013 01:10 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Nee, dit is ronduit laster. Vraag het maar aan de moderator en kap met jullie kinderachtige insinuaties.
quote:
Oke ritmo, we geloven je ritmo...quote:Op woensdag 6 februari 2013 01:10 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Nee, dit is ronduit laster. Vraag het maar aan de moderator en kap met jullie kinderachtige insinuaties.
" Dezelfde positieve kijk" nog wel...quote:Op woensdag 6 februari 2013 01:12 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Wij verwarren jou gewoon met een voormalig user hier, die dezelfde positieve blik op Feijenoord had. Dat is geen laster joh.
Oke Leentje Levenloos. En nu weer kruipen voor je lijder HMF !quote:Op woensdag 6 februari 2013 01:27 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Oke ritmo, we geloven je ritmo...
*Leiderquote:Op woensdag 6 februari 2013 01:35 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Oke Leentje Levenloos. En nu weer kruipen voor je lijder HMF !
Jij maakt bewust fouten? Klinkt als Ritmo...quote:Op woensdag 6 februari 2013 01:39 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Die IJ was bewust maar dat weet je best Leentje.
Ben je nou acherlijk of wat is dit Leentje?quote:
Ohja want als je niet op dat kaartje staat kom je nooit in het stadion, faalhaas...quote:Op woensdag 6 februari 2013 01:43 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Ben je nou acherlijk of wat is dit Leentje?
En waarom sta jij niet op de kaart van het stadion? Teletekst?
Is anders allang door moderator ontkent maar kennelijk zijn deze gasten niet voor rede vatbaar.quote:Op woensdag 6 februari 2013 01:40 schreef kapiteintje het volgende:
Ik heb niet 't idee dat veel mensen je nog gaan geloven dat je Ritmo niet bent.
quote:Op woensdag 6 februari 2013 01:43 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Ben je nou acherlijk of wat is dit Leentje?
En waarom sta jij niet op de kaart van het stadion? Teletekst?
Alsof een mod dat gaat toegeven, nadat Ritmo bedreigingen thuis had ontvangen.quote:Op woensdag 6 februari 2013 01:45 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Is anders allang door moderator ontkent maar kennelijk zijn deze gasten niet voor rede vatbaar.
Daar staat toch waar iedereen hier zo'n beetje zit in he stadion? Of is het oud?quote:Op woensdag 6 februari 2013 01:44 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ohja want als je niet op dat kaartje staat kom je nooit in het stadion, faalhaas...
Tevens heet ik Michiel, zoals onder mijn username staat, ik denk ik zeg het maar ff.
quote:Op woensdag 6 februari 2013 01:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ritmo bedreigingen thuis had ontvangen.
Serieus vanwege posts op een forum? Dat is wel enorm triest dan.quote:Op woensdag 6 februari 2013 01:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Alsof een mod dat gaat toegeven, nadat Ritmo bedreigingen thuis had ontvangen.
Iemand bedreigen is inderdaad wel bijzonder triest. Daarentegen ben je dan ook wel schijtirritantquote:Op woensdag 6 februari 2013 01:52 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Serieus vanwege posts op een forum? Dat is wel enorm triest dan.
Wil gewoon af en toe ouwehoeren over Feyenoord zonder elke keer reacties te krijgen over Loek, Ritmo of andere vijanden van jullie.
Ben ook helemaal.niet constant negatief over Feyenoord maar kennelijk chargeren sommige figuren graag..
Is oud ja en ik heb geen seizoenskaart, koop altijd losse kaarten. Maar dat is niet rullevant, daar ging namelijk niet de discussie over Loek.quote:Op woensdag 6 februari 2013 01:48 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Daar staat toch waar iedereen hier zo'n beetje zit in he stadion? Of is het oud?
Haha ik zie die HMF zelden tegelijk met jou posten?quote:Op woensdag 6 februari 2013 01:52 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Vertel?
Hoe dan ook, ik vraag me af wat RitmAldo hier blijft doen, wetende dat hij nou niet bepaald bepaald niet gewaardeerd wordt
Oh, waar ging de discussie dan over Leentje ?quote:Op woensdag 6 februari 2013 01:54 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Is oud ja en ik heb geen seizoenskaart, koop altijd losse kaarten. Maar dat is niet rullevant, daar ging namelijk niet de discussie over Loek.
quote:Op woensdag 6 februari 2013 01:55 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Haha ik zie die HMF zelden tegelijk met jou posten?
En dat jij me haat moet jij weten zijn gelukkig ook fatsoenlijke mensen hier.
Dat wijf is te dom om te poepen en moet eens in de keuken blijven.quote:
Welke krant was het, AD zeker?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 18:57 schreef Cpt. het volgende:
[..]
Ik heb er een reactie op ingestuurd. Hopen dat die er morgen in staat om de boel recht te zetten.
quote:Van Gaal: 'Gevaar dat de discussie weer oplaait'
Terwijl Ronald Koeman bij Feyenoord de voorkeur geeft aan het centrale verdedigingsduo De Vrij-Mathijsen, kiest bondscoach Louis van Gaal bij Oranje liever voor de combinatie De Vrij-Martins Indi. Een pikante keus, omdat in Rotterdam en omstreken de positie van Mathijsen in de basis van Feyenoord sterk onder druk staat. „Maar ik beschik over meer spelers”, doelt Van Gaal op Daley Blind als linksachter, terwijl Koeman het in De Kuip moet doen met Miquel Nelom als hij Martins Indi van linksachter naar het centrum haalt.
Van Gaal begrijpt de gevoeligheid van zijn keus voor het verdedigingscentrum De Vrij-Martins Indi boven De Vrij-Mathijsen. „Ik heb het met Ronald besproken. Hij was er niet echt gelukkig mee, omdat inderdaad het gevaar bestaat dat door deze keus de discussie bij Feyenoord oplaait. Dat is niet mijn bedoeling. Maar Ronald heeft niet gezegd dat ik het niet mag doen. Gelukkig.”
Maar daar had u toch geen boodschap aan gehad?
„Dan ken je me niet.” Van het defensieve duo De Vrij (hij werd gisteren 21 jaar) en Martins Indi verwacht Van Gaal dat ze tegen Italië laten zien het hoge niveau van Oranje aan te kunnen. „Verder moeten ze het veld klein houden als we de bal niet hebben en bij balbezit moet de een of de ander inschuiven. Ik denk dat dit facet bij deze twee goed is verzorgd.”
quote:Koeman benieuwd naar centrum De Vrij/Indi
Het toeval wil dat Ronald Koeman gistermiddag in Huis ter Duin was op het moment dat Louis van Gaal hem in zijn persconferentie voor Nederland - Italië noemde. De bondscoach kiest vanavond voor het centrale verdedigingsduo Stefan de Vrij/Bruno Martins Indi en heeft die keuze besproken met Koeman. Die laat de twee jonge verdedigers bij Feyenoord niet als duo samenspelen, omdat hij Joris Mathijsen in de as heeft staan.
'Maar ik ben eigenlijk zelf ook wel weer eens benieuwd hoe Stefan en Bruno het samen doen', zei Koeman desgevraagd. 'Het is uiteindelijk toch een duo waar iedereen voor op de langere termijn aan denkt bij Feyenoord en Oranje. Dus laat het maar eens zien in een duel met topspitsen, zou ik zeggen.'
Klinkt allemaal heel erg mooi en logisch... Wat de neuk is er met Van Gaal gebeurd.quote:
Doet hij allemaal voor Truus, die mist de gezellige wijnavondjes met de familie Koemanquote:Op woensdag 6 februari 2013 10:37 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Klinkt allemaal heel erg mooi en logisch... Wat de neuk is er met Van Gaal gebeurd.
Ondertussen wordt ie in VI compleet belachelijk gemaaktquote:Op woensdag 6 februari 2013 10:37 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Klinkt allemaal heel erg mooi en logisch... Wat de neuk is er met Van Gaal gebeurd.
Werkt hij met zijn megalomane uitspraken ook wel een beetje zelf in de hand. Maar over het team zelf kan ik het niet oneens zijn met hem...quote:Op woensdag 6 februari 2013 10:53 schreef Cara het volgende:
[..]
Ondertussen wordt ie in VI compleet belachelijk gemaakt
Er valt ook weinig over te twijfelen.quote:Op woensdag 6 februari 2013 10:54 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Werkt hij met zijn megalomane uitspraken ook wel een beetje zelf in de hand. Maar over het team zelf kan ik het niet oneens zijn met hem...
Ik zie Van Rhijn niet veel spelen, maar hij heeft initieel gekozen voor Janmaat. Van Gaal staat er ook om bekend dat hij niet makkelijk een speler laat vallen.quote:Op woensdag 6 februari 2013 10:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
Er valt ook weinig over te twijfelen.
Alleen een De Guzman ipv maher of Clasie en RvP gewoon die band geven. Verder is er weinig geks aan, Vlaar en Heitinga presteren kut dus horen ook niet in het centrum. Wel opmerkelijk dat hij Janmaat nu weer boven Van Rhijn plaatst, wel beter tho.
Janmaat is verdedigend momenteel beter/feller, opbouwend vind ik Van Rhijn wat sterker, maar je kan wel zien dat hij eigenlijk geen back is.quote:Op woensdag 6 februari 2013 10:58 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik zie Van Rhijn niet veel spelen, maar hij heeft initieel gekozen voor Janmaat. Van Gaal staat er ook om bekend dat hij niet makkelijk een speler laat vallen.
Ik vind het precies andersom. Janmaat is verdedigend juist kwetsbaar en aanvallend goed.quote:Op woensdag 6 februari 2013 11:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Janmaat is verdedigend momenteel beter/feller, opbouwend vind ik Van Rhijn wat sterker, maar je kan wel zien dat hij eigenlijk geen back is.
Is zeker positief, tenzij je zo een debuut als Vlaar vs. Toni krijgt.quote:Op woensdag 6 februari 2013 11:21 schreef DorperTed. het volgende:
Het is voor Feyenoord en bovenal voor de spelers zelf geweldig dat ze geselecteerd worden. Het international zijn verhoogt de transferwaarde plus dat de ervaring die ze op doen goed van pas komt in de eredivisie. Of ze er al echt klaar voor zijn weet ik niet, maar dat is eigenlijk niet eens zo belangrijk.
Dat was trouwens zijn 2e wedstrijd.. Maar dat klopt. BMI/ De Vrij tegen Balotelli kan ook zomaar misgaan vanavond. En dan heb ik het nog niet eens over ons middenveld(quote:Op woensdag 6 februari 2013 11:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Is zeker positief, tenzij je zo een debuut als Vlaar vs. Toni krijgt.
Ik ga vandaag sowieso niet kijken, hoor morgen wel wat het is geworden.quote:Op woensdag 6 februari 2013 11:24 schreef DorperTed. het volgende:
[..]
Dat was trouwens zijn 2e wedstrijd.. Maar dat klopt. BMI/ De Vrij tegen Balotelli kan ook zomaar misgaan vanavond. En dan heb ik het nog niet eens over ons middenveld() en dat van Italië.
Die Balotelli gaat huilen vanavondquote:Op woensdag 6 februari 2013 11:36 schreef Grifte het volgende:
Rolando Maximiliano (Bruno) Martins Indi
Wat een bazennaam![]()
Hij gaat Balo pakken
Waardeloosquote:De kans lijkt klein dat Feyenoord-trainer Ronald Koeman zondag in de thuiswedstijd tegen AZ Lex Immers slachtoffert voor Tonny Vilhena, hoewel de achttienjarige middenvelder afgelopen zondag prima speelde als nummer 10 en twee keer scoorde. Koeman was lovend over Vilhena en vooral diens samenwerking met Pelle, maar hij vergeet ook de statistieken van Immers niet. ‘
Lex heeft er tien gemaakt, en daarmee zijn waarde bewezen. Bovendien verricht hij veel arbeid en legt hij agressiviteit in zijn spel. Hem nu passeren doe je niet zomaar. Dan had ik dat eerder moeten doen. Lex heeft nog genoeg krediet. Met Vilhena kun je verschillende kanten uit. Dat hij op 10 kon spelen, wisten we, maar hij heeft het nu ook laten zien.’
Who gives a fuck. Is toch gewoon mooi meegenomen hoe ze ook presteren.quote:Op woensdag 6 februari 2013 11:24 schreef DorperTed. het volgende:
[..]
Dat was trouwens zijn 2e wedstrijd.. Maar dat klopt. BMI/ De Vrij tegen Balotelli kan ook zomaar misgaan vanavond. En dan heb ik het nog niet eens over ons middenveld() en dat van Italië.
Het is natuurlijk mooier als het gewoon goed gaatquote:Op woensdag 6 februari 2013 12:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Who gives a fuck. Is toch gewoon mooi meegenomen hoe ze ook presteren.
Uiteraard, maar of het realistisch is om dat te verwachten. Ik betwijfel het.quote:Op woensdag 6 februari 2013 12:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is natuurlijk mooier als het gewoon goed gaat
Tsja als je zo blijft denken.. Gewoon presteren, klaar. Het is dan wel een oefenwedstrijd maar ook daar kijken genoeg scouts naar. En helaas is het businessmodel in de eredivisie zo dat wij het moeten hebben van het verkopen van spelers. Dan zijn wedstrijden als deze bij uitstek de kans om jezelf in de kijker te spelen.quote:Op woensdag 6 februari 2013 12:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Who gives a fuck. Is toch gewoon mooi meegenomen hoe ze ook presteren.
Tsja, volgens mij speelt Oranje met een eredivisieteam + Van Persie. Zo heeft Bruno vanavond het debiele zoontje van de assistent bondscoach naast zich lopen. Dan is de kans aannemelijk groter dat je het moeilijk gaat krijgen natuurlijk al weet ik zo niet met wat voor team Italie gaat komen.quote:Op woensdag 6 februari 2013 12:20 schreef DorperTed. het volgende:
[..]
Tsja als je zo blijft denken.. Gewoon presteren, klaar. Het is dan wel een oefenwedstrijd maar ook daar kijken genoeg scouts naar. En helaas is het businessmodel in de eredivisie zo dat wij het moeten hebben van het verkopen van spelers. Dan zijn wedstrijden als deze bij uitstek de kans om jezelf in de kijker te spelen.
Ik weet in ieder geval dat Balotelli, Pirlo en de Rossi spelen. Maar goed het ligt er ook aan hoeveel zin zij er in hebben. Ik hoop en denk echt dat ons centrum erg sterk kan spelen. Blind speelt linksback tegen Candreva die ik niet ken. Ik ben het meest benieuwd hoe Clasie zich houd tegenover middenvelders van dit niveau.quote:Op woensdag 6 februari 2013 12:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Tsja, volgens mij speelt Oranje met een eredivisieteam + Van Persie. Zo heeft Bruno vanavond het debiele zoontje van de assistent bondscoach naast zich lopen. Dan is de kans aannemelijk groter dat je het moeilijk gaat krijgen natuurlijk al weet ik zo niet met wat voor team Italie gaat komen.
In dit geval kan hij dat maar beter wel doen.quote:Op woensdag 6 februari 2013 12:02 schreef PIETR het volgende:
maar hij vergeet ook de statistieken van Immers niet.
Gewoon 2 passjes geven waar Pirlo jaloers op is en dan in de zomer voor 10+miljoen verpatsen aan Juve.quote:Op woensdag 6 februari 2013 12:29 schreef DorperTed. het volgende:
[..]
Ik weet in ieder geval dat Balotelli, Pirlo en de Rossi spelen. Maar goed het ligt er ook aan hoeveel zin zij er in hebben. Ik hoop en denk echt dat ons centrum erg sterk kan spelen. Blind speelt linksback tegen Candreva die ik niet ken. Ik ben het meest benieuwd hoe Clasie zich houd tegenover middenvelders van dit niveau.
Dat zou wel de meest ideale situatie zijn ja :pquote:Op woensdag 6 februari 2013 12:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
Gewoon 2 passjes geven waar Pirlo jaloers op is en dan in de zomer voor 10+miljoen verpatsen aan Juve.
Als het niet loopt zal Immers in de 2e helft wel gewisseld worden voor Volmer en Vilhena doorschuiven. Dat zou dan weleens voor langere tijd kunnen zijn.quote:Op woensdag 6 februari 2013 12:31 schreef OProg het volgende:
[..]
In dit geval kan hij dat maar beter wel doen.
Dat Lex niet niet met druk om kan gaan is al lang duidelijk. Getuige ook die rebound tegen Ajax. Hij komt technisch en mentaal zwaar te kort voor de top.quote:Op woensdag 6 februari 2013 12:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Als het niet loopt zal Immers in de 2e helft wel gewisseld worden voor Volmer en Vilhena doorschuiven. Dat zou dan weleens voor langere tijd kunnen zijn.
Ik vrees alleen dat Lexie dat ook beseft dat hij bijna wisselspeler is, en niet met die druk om kan gaan. Misschien verlangt hij ook stiekem wel naar een tijd op de bank, want er zit iets niet goed in dat hoofd. Alleen iemand die in de war is rost de return van zo'n penalty zó idioot nonchalant over.
Waar heb je dat gewonnen?quote:Op woensdag 6 februari 2013 13:02 schreef Anosmos het volgende:
Haha, ik krijg nu een pakket thuisgestuurd met ollie, ollie-shirt, feyenoordsjaal en drie posters, van ASR. Hoe chill is dá.
m'n vader zit in de verzekeringen en elke partner van ASR kreeg zo'n pakket. Het is dan wel een kleine ollie, een te klein niet-officieel shirt en een sjaal die ik al had, maar alsnog. Het idee.quote:
Mooi geschenk. Echter als ze snel geld willen inzamelen om Blijdorp te redden konden ze beter eerst de productie/verkoop voor consumenten uitdraaien.quote:Op woensdag 6 februari 2013 13:32 schreef Anosmos het volgende:
[..]
m'n vader zit in de verzekeringen en elke partner van ASR kreeg zo'n pakket. Het is dan wel een kleine ollie, een te klein niet-officieel shirt en een sjaal die ik al had, maar alsnog. Het idee.
ja dat snap ik ook niet helemaal, iemand een reden waarom ollie's enz zo laat in de winkels liggen? Zal wel met een gedachte zijn toch?quote:Op woensdag 6 februari 2013 13:48 schreef TN-FR het volgende:
[..]
Mooi geschenk. Echter als ze snel geld willen inzamelen om Blijdorp te redden konden ze beter eerst de productie/verkoop voor consumenten uitdraaien.
twitter:pauwenwitteman twitterde op woensdag 06-02-2013 om 13:57:23Vanavond in #PenW: oud-voetballer Willem van Hanegem en architect Rein Jansma over nieuwbouwplannen De Kuip. http://t.co/F7PhivMC #Feyenoord reageer retweet
Weinig denk ik.quote:Op woensdag 6 februari 2013 10:37 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Daar heeft snor toch nooit kritiek op, maar hoe hij zich buiten het voetbal technische gebied gedraagt mag best wel op de hak genomen worden.quote:Op woensdag 6 februari 2013 14:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Weinig denk ik.
Maar omdat de Snor zo'n 4 keer per dag klaar komt op Cruijff is hij er natuurlijk bij gebaat om van Gaal zo hard mogelijk de grond in te boren. Gevolgd door een paar "ijzersterke" one-liners van iemand met teveel gel in zijn jaar. Vervolgens heb je nog zo'n clown die om alles in een deuk ligt.
Gooi dat in een mix die VI heet en je hebt een behoorlijk stigmatiserend beeld van v Gaal.
Dat terwijl (ja ondanks dat het een jood is) het gewoon veruit de beste Nederlandse coach ooit is.
Heb hem, op voetbaltechnisch gebied, nog nooit op een foutje kunnen betrappen.
Daar heb je gelijk in, maar er ontstaat wel de beeldvorming. Want het is diezelfde snor die altijd van de daken roept dat je iemand moet beoordelen op zijn of haar kwaliteiten.quote:Op woensdag 6 februari 2013 14:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daar heeft snor toch nooit kritiek op, maar hoe hij zich buiten het voetbal technische gebied gedraagt mag best wel op de hak genomen worden.
Die is sinds hij op tv is eigenlijk niet meer serieus te nemen, was met zijn stukjes in VI altijd goed en direct maar die tijd ligt lang achter onsquote:Op woensdag 6 februari 2013 14:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, maar er ontstaat wel de beeldvorming. Want het is diezelfde snor die altijd van de daken roept dat je iemand moet beoordelen op zijn of haar kwaliteiten.
Slecht voorbeeld.quote:Op woensdag 6 februari 2013 16:31 schreef SuperHarregarre het volgende:
Voetbal International is ook amusement, he. En daarvoor heb je bepaalde ingredienten nodig. Hans Kraay voegt inhoudelijk ook niets toe. Maar het is wel vermakelijk.
Dat als we deze groep bij elkaar houden is wel een erg grote als in de eredivisie.quote:
quote:Op woensdag 6 februari 2013 18:13 schreef PIETR het volgende:
Dat ie eerst maar is begint met Immers eruit te halen, die dikkop
quote:Informatie Feyenoord - PSV (24/02/2013)
Competitie:
Eredivisie
Datum en aanvang:
Zondag 24 februari 2013, 12.30 uur
Verkoop:
De verkoop start donderdag 7 februari om 10.00 uur en eindigt vrijdag 22 februari om 14.00 uur. De verkoop voor de busreis stopt eerder als de laatste bus is volgeboekt.
Verkoopvoorwaarden:
Er zijn voor deze wedstrijd 1.200 plaatsen beschikbaar. Voor deze wedstrijd zijn zowel kaarten verkrijgbaar voor eigen vervoer (400 stuks) als een buscombi (800 stuks).
Wij zijn rauptiere. En veel te fanatiek. Daar kunnen ze niet mee omgaan. Willen ze maar al te graag de kop in drukken. Waarom denk je dat er afgelopen zondag Feyenoordsupporters uit het stadion werden gezet. Die zijn alleen maar een sta-in-de-weg.quote:Op woensdag 6 februari 2013 19:03 schreef Muto het volgende:
Bijzonder, terwijl wij vorig week als veevoer naar Eindhoven moesten, krijgen zij het volgende wanneer ze naar ons komen:
[..]
Het mooiste was dat groepje met bivakmutsen die even kick kwamen doen. Totdat ze zagen dat het halve vak op stond, toen gingen ze maar snel weer terug naar hun eigen plekquote:Op woensdag 6 februari 2013 20:50 schreef Happel het volgende:
[..]
Wij zijn rauptiere. En veel te fanatiek. Daar kunnen ze niet mee omgaan. Willen ze maar al te graag de kop in drukken. Waarom denk je dat er afgelopen zondag Feyenoordsupporters uit het stadion werden gezet. Die zijn alleen maar een sta-in-de-weg.
Hoorde het, ja. Prachtig is dat. Dat is vaak ook het mooie aan die uitwedstrijden. We zitten altijd met veel man op losse kaarten. Elke wedstrijd zie je weer dezelfde koppen rondlopen en het worden er ook steeds meer. Zeker bij dit soort wedstrijden waar de kaarten haast voor het oprapen liggen.quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:22 schreef Teis91 het volgende:
[..]
Het mooiste was dat groepje met bivakmutsen die even kick kwamen doen. Totdat ze zagen dat het halve vak op stond, toen gingen ze maar snel weer terug naar hun eigen plek
Mooiste vak...dat was vroeger misschien zo.quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:23 schreef Jimbo het volgende:
BAM! Net viagogo een kaartje op S kunnen regelen![]()
ben ik er toch bij en in het mooiste vak ook nog![]()
vind s-x toch nog wel de mooiste vakken stiekenquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:24 schreef Happel het volgende:
[..]
Hoorde het, ja. Prachtig is dat. Dat is vaak ook het mooie aan die uitwedstrijden. We zitten altijd met veel man op losse kaarten. Elke wedstrijd zie je weer dezelfde koppen rondlopen en het worden er ook steeds meer. Zeker bij dit soort wedstrijden waar de kaarten haast voor het oprapen liggen.
[..]
Mooiste vak...dat was vroeger misschien zo.
gingen vandaag / morgen in de verkoop toch ?quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:29 schreef ursel het volgende:
Morgen maar weer eens kijken of er kaarten voor het gezinsvak te regelen zijn.
Vandaag:quote:
quote:De laatste kaarten voor de aanstaande thuiswedstrijd van Feyenoord tegen AZ zijn vandaag (woensdag) in de verkoop gegaan. Er is een beperkt aantal kaarten verkrijgbaar voor de zogenoemde Kameraadjesvakken aan de groene zijde van het stadion, vanaf 27,50 euro per stuk. Deze kaarten zijn alleen te koop via Internet. Tevens is er nog een beperkt aantal kaarten voor de blauwe zijde verkrijgbaar.
De wedstrijd tussen Feyenoord en AZ wordt aanstaande zondag om 14.30 uur gespeeld. Voor dit duel geldt een vrije verkoop. Kijk voor meer informatie over kaartverkoop of om direct tickets te bestellen op www.feyenoord.nl/tickets.
Goed.quote:Op woensdag 6 februari 2013 22:25 schreef Karelnoord het volgende:
Ben pas 10 minuten thuis ofzo, hoe speelden de Feyenoorders?
goed voorbeeld dat bmi op CB moet.quote:Op woensdag 6 februari 2013 22:21 schreef Aldo-MC het volgende:
Wat spelen onze roodwitte Helden weer fabuleus in Oranje
En De Vrij lijkt meer te durven als BMI naast hem staat.quote:Op woensdag 6 februari 2013 22:31 schreef Caland het volgende:
Vond vooral Janmaat sterk spelen.
Het is voor mij langzamerhand ook wel een bevestiging dat Mathijsen niet echt meer kan, De Vrij en BMI zijn complementair aan elkaar. De Vrij en Mathijsen absoluut niet.
Maar ik snap ook wel dat Mathijsen voorlopig het vertrouwen krijgt. Het is een beetje zoals De Boer zei, als we een goede linksback hadden gehad dan had Mathijsen daar niet gestaan.
Wellicht dat het ermee te maken heeft dat Mathijsen minder kan corrigeren met zijn snelheid als het fout gaat. Helemaal in vergelijking met BMI.quote:Op woensdag 6 februari 2013 22:33 schreef Muto het volgende:
[..]
En De Vrij lijkt meer te durven als BMI naast hem staat.
Vermoedelijk. Maar ook Clasie lijkt makkelijker te voetballen met BMI in de rug.quote:Op woensdag 6 februari 2013 22:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Wellicht dat het ermee te maken heeft dat Mathijsen minder kan corrigeren met zijn snelheid als het fout gaat. Helemaal in vergelijking met BMI.
Voor de rest speelde vooral De Vrij heel sterk vond ik.quote:Op woensdag 6 februari 2013 22:32 schreef ace_eleven het volgende:
Heb alleen de laatste 40 minuten gezien van de pot vanavond, vlak voor het eind waren zowel BMI als De Vrij de tegenstander allebei wel 1x kwijt, verder wel een strakke pot van onze spelers
Wat zei tie?quote:
Je was me net voor. Is die Jansma een architect van dat VolkerWessels?quote:Op woensdag 6 februari 2013 22:55 schreef Tomatenboer het volgende:
Over 5 minuten trouwens Jansma (een architect) en Van Hanegem bij Pauw en Witteman op Ned 1.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |