Dat was ook zo mooi, had Amsterdam net een nieuw stadion koos de UEFA alsnog voor de Kuip als finalestadion met het EKquote:Op maandag 4 februari 2013 23:28 schreef Smoofie het volgende:
Ik hoop wel dat jullie een nieuw stadion krijgen, dan moet de Arena ook wel uitbreiden.
Het was toen ook een nog lelijker stadion(van binnen). Nu is de binnenkant tenminste een stuk draagelijker geworden, volgend seizoen rode stoeltjes en de andere gracht dempen en het is weer wat beter.quote:Op maandag 4 februari 2013 23:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat was ook zo mooi, had Amsterdam net een nieuw stadion koos de UEFA alsnog voor de Kuip als finalestadion met het EK
Jullie hebben er toch laatst al 50 stoeltjes bijgekregen?quote:Op maandag 4 februari 2013 23:28 schreef Smoofie het volgende:
Ik hoop wel dat jullie een nieuw stadion krijgen, dan moet de Arena ook wel uitbreiden.
Het blijft een lelijk ding natuurlijk. Wat dat betreft wel een mooie traditie in Amsterdam. Altijd spuuglelijke stadions gehad.quote:Op maandag 4 februari 2013 23:32 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Het was toen ook een nog lelijker stadion(van binnen). Nu is de binnenkant tenminste een stuk draagelijker geworden, volgend seizoen rode stoeltjes en de andere gracht dempen en het is weer wat beter.
Wel mooi hoe ze dat daar nu hebben gedaan met de spelersbank, overigens. Op de Engelse manier.quote:Op maandag 4 februari 2013 23:33 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Jullie hebben er toch laatst al 50 stoeltjes bijgekregen?
Paar honderd business stoelenquote:Op maandag 4 februari 2013 23:33 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Met het Olympisch stadion als dieptepunt. Als je daar korte zijde 2e ring zat, dan zat je bijna weer in Rotterdam...quote:Op maandag 4 februari 2013 23:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Het blijft een lelijk ding natuurlijk. Wat dat betreft wel een mooie traditie in Amsterdam. Altijd spuuglelijke stadions gehad.
Buitenkant blijft helaas lelijk ja.quote:Op maandag 4 februari 2013 23:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Het blijft een lelijk ding natuurlijk. Wat dat betreft wel een mooie traditie in Amsterdam. Altijd spuuglelijke stadions gehad.
Oost kant ook nog extra stoeltjes zodat de capaciteit naar 54.000 gaat.quote:Op maandag 4 februari 2013 23:32 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Het was toen ook een nog lelijker stadion(van binnen). Nu is de binnenkant tenminste een stuk draagelijker geworden, volgend seizoen rode stoeltjes en de andere gracht dempen en het is weer wat beter.
Maar toen konden er evenveel man in de kuip toch?
~ 900.quote:Op maandag 4 februari 2013 23:33 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Binnenkant ook, wat een grafding zeg.quote:Op maandag 4 februari 2013 23:34 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Buitenkant blijft helaas lelijk ja.
Als ze dan de rest ook dichtenquote:Op maandag 4 februari 2013 23:34 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Oost kant ook nog extra stoeltjes zodat de capaciteit naar 54.000 gaat.
[..]
~ 900.
Snap nog steeds niet dat ze het stadion zo kk lelijk hebben gemaakt gvd. maarja. Binnenkant is volgend jaar wel mooi gelukkig.quote:Op maandag 4 februari 2013 23:36 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Die grote plakken beton achter het doel kan echt niet.
Kan zijn dat er in eerste instantie wel een ontwerp heeft gelegen zonder dat beton, gaandeweg veranderen dit soort zaken nog al eens onder druk van de kosten.quote:Op maandag 4 februari 2013 23:37 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Snap nog steeds niet dat ze het stadion zo kk lelijk hebben gemaakt gvd. maarja. Binnenkant is volgend jaar wel mooi gelukkig.
Ik denk dat de beslissing nog wel even op zich laat wachten. De financiering voor de bussinesscase is nog niet helemaal rond, maar wel voor 90%. Maar dat regelen ze naar mijn verwachting niet in enkele weken.quote:Op maandag 4 februari 2013 23:35 schreef Dekatria het volgende:
Valt me overigens nog het meest op dat we niets weten over de nieuwbouwplannen, terwijl deze maand de beslissing valt.
Ik las laatst dat dat besluit er in maart komt.quote:Op maandag 4 februari 2013 23:35 schreef Dekatria het volgende:
Valt me overigens nog het meest op dat we niets weten over de nieuwbouwplannen, terwijl deze maand de beslissing valt.
Hun kennende wordt er in maart een besluit genomen over de datum waarop er een besluit genomen gaat worden.quote:Op maandag 4 februari 2013 23:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik las laatst dat dat besluit er in maart komt.
Dan nog is het opvallend, als je het afsteekt tegenover hetgeen we nu weten over evt. renovatie.quote:Op maandag 4 februari 2013 23:39 schreef Caland het volgende:
Ik las laatst dat dat besluit er in maart komt.
Het belangrijkste weten we nog niet, waarop ze die 117 miljoen baseren en waar ze het geld vandaan gaan halen. Daar waar de gelden voor nieuwbouw al voor 90% binnen zijn.quote:Op maandag 4 februari 2013 23:41 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dan nog is het opvallend, als je het afsteekt tegenover hetgeen we nu weten over evt. renovatie.
"Weten" is wat betreft de renovatieplannen van Red de Kuip een groot woord. Ik krijg soms de indruk dat die plannen nogal overhaast uitgewerkt zijn, om het zacht uit te drukken.quote:Op maandag 4 februari 2013 23:41 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dan nog is het opvallend, als je het afsteekt tegenover hetgeen we nu weten over evt. renovatie.
Waarom zou die partij al dingen bekend maken? Die hebben de publieke opinie niet nodig.quote:Op maandag 4 februari 2013 23:41 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Foeilelijk.quote:
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 00:33 schreef Caland het volgende:
Ik denk ook niet dat Pelle in 2018 nog in de Kuip te bewonderen is.
Sowieso zullen de lichtmasten toch weinig meer uithalen als je nog verder de lucht in gaat
Net niet als hij zijn contract uitdient.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 00:33 schreef Caland het volgende:
Ik denk ook niet dat Pelle in 2018 nog in de Kuip te bewonderen is.
Sowieso zullen de lichtmasten toch weinig meer uithalen als je nog verder de lucht in gaat
Dat was ook maar een wild idee, klein testje hoe dat eruit zag meldden zij op twitter. De rest is meer serieus bedoeld, al willen zij ook liever de parterre vakken zoals ze nu zijn.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 00:23 schreef zoekeenleven het volgende:
[ afbeelding ]
Doorzichtige tv buitenkant dus.
Dit. Wat is er nog De Kuip aan dan man.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 00:55 schreef Tomatenboer het volgende:
De Kuip wordt onherkenbaar verminkt maar gelukkig blijven de lichtmasten als herkenningspunt van dat wat ooit De Kuip was, als het aan Red de Kuip ligt.
Dit vind ik eigenlijk ook best hipquote:Op maandag 4 februari 2013 23:25 schreef Dekatria het volgende:
[ afbeelding ]
Zo'n doorzichtige buitenkant heeft wel wat heur
Tja..quote:Op dinsdag 5 februari 2013 01:15 schreef Lastpost het volgende:
Ach, het is mijn inziens kiezen tussen 2 kwaden. Of een nieuw stadion dat óok kut is, of het huidige dusdanig aanpassen dat je een gevoel krijgt van 'he, dit ken ik ergens van'.![]()
Een dergelijke verkrachting zit ik ook niet op te wachten overigens, maar om nou te zeggen dat ik dan liever een compleet nieuw stadion zie verrijzen op een andere locatie ...
Wat mij betreft houden ze het gewoon lekker zo, geen poespas, geen extra's, geen overbodige luxe, maar gewoon voetbal, nat worden, half dood 'bier', niet te vreten snacks en 90 minuten kankeren op alles ... heerlijk Rotterdams.
Maar ojee, dan worden de directieleden en RVC-leden niets wijzer krijgen we natuurlijk geen concerten, miljoenen euro's aan extra omzet, de meest geweldige sponsors, warme broodjes kroket, oplossing voor het file-leed in de randstad, oplossing voor de regen, Europese finales en de allure die bij de club past.
Ik denk dat iedereen met én een Feyenoord-hart én enig verstand er in grote lijnen zo over denkt.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 01:42 schreef Lastpost het volgende:
Vooruitgang is natuurlijk van groot belang voor de club, maar ik vind de plaatjes die geschetst worden wel erg rooskleurig allemaal.
Omzetten die verdubbelen, grootste club van het land, gigantische groei, meer uit de merchandise, extra geld uit concerten en andere evenementen, ik moet het allemaal nog maar zien.
Ik denk dat wanneer we mee doen om de titel, geregeld CL spelen en structureel Europees én men niet klakkeloos miljoenen verspilt aan middelmaat, we ook zonder nieuw stadion betere sponsors aan ons weten te binden, meer afzet krijgen van merchandise, extra seizoenskaarten aan de man kunnen brengen en het merk Feyenoord meer kan opleveren dan het nu al doet, met of zonder nieuw stadion.
Mocht het allemaal echt vele miljoenen opleveren voor de club blijf ik echt geen dwarsligger, maar het klinkt als een gevalletje te mooi om waar te zijn allemaal. En wanneer diezelfde groei ook bewerkstelligt kan worden met het verbouwen van ons huidige onderkomen zónder die honderden miljoenen extra aan kosten, dan moet je dat toch op z'n minst een serieuze kans geven, zeker gezien de financieel nog steeds beroerde staat waarin de club verkeerd met de miljoenen schulden (en indirect via de terug te kopen aandelen) en allerlei jongens waarvan een deel van de transfersom ook weer naar aandeelhouders en participanten van pools gaat.
Dus ditquote:Op dinsdag 5 februari 2013 01:42 schreef Lastpost het volgende:
Vooruitgang is natuurlijk van groot belang voor de club, maar ik vind de plaatjes die geschetst worden wel erg rooskleurig allemaal.
Omzetten die verdubbelen, grootste club van het land, gigantische groei, meer uit de merchandise, extra geld uit concerten en andere evenementen, ik moet het allemaal nog maar zien.
Ik denk dat wanneer we mee doen om de titel, geregeld CL spelen en structureel Europees én men niet klakkeloos miljoenen verspilt aan middelmaat, we ook zonder nieuw stadion betere sponsors aan ons weten te binden, meer afzet krijgen van merchandise, extra seizoenskaarten aan de man kunnen brengen en het merk Feyenoord meer kan opleveren dan het nu al doet, met of zonder nieuw stadion.
Mocht het allemaal echt vele miljoenen opleveren voor de club blijf ik echt geen dwarsligger, maar het klinkt als een gevalletje te mooi om waar te zijn allemaal. En wanneer diezelfde groei ook bewerkstelligt kan worden met het verbouwen van ons huidige onderkomen zónder die honderden miljoenen extra aan kosten, dan moet je dat toch op z'n minst een serieuze kans geven, zeker gezien de financieel nog steeds beroerde staat waarin de club verkeerd met de miljoenen schulden (en indirect via de terug te kopen aandelen) en allerlei jongens waarvan een deel van de transfersom ook weer naar aandeelhouders en participanten van pools gaat.
Zeiden mensen ook in '94... en ik heb liever weer een verbouwing dan sloop, eerlijkgezegd.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 06:06 schreef SuperHarregarre het volgende:
Niet renoveren natuurlijk, want dan blijft er weinig over van echte Kuip.
Om nog niet te spreken over de belabberde staat van de gemeente Rotterdam. Eerlijk gezegd denk ik dat daar nog het grootste knelpunt zit.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 01:42 schreef Lastpost het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |