Met de CD grapjas, wel oplettenquote:Op maandag 4 februari 2013 22:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wat is nu het idee? Een foto van die vent aan Frank de Boer geven?
Zijn eerste album geeft iequote:Op maandag 4 februari 2013 22:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wat is nu het idee? Een foto van die vent aan Frank de Boer geven?
En is sindsdien aan de drank geraaktquote:Op maandag 4 februari 2013 22:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
Danny Blind is kort na het ontvangen van deze CD pleitte gegaan bij Ajax
Heeft 'm doorgegeven aan z'n vriend Louisquote:Op maandag 4 februari 2013 22:29 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die heeft die CD inmiddels grijs gedraaid.
Nou snap ik wat Frank afgelopen week in de Vitesse bus deedquote:Op maandag 4 februari 2013 22:30 schreef BB-King het volgende:
Danny: "Hey Frank, kijk nu wat ik heb gekregen van 2 van die idioten."
Frank: "Ach donder in de prullenbak... staat de bus al klaar?"
Snel de CD in de bus geflikkerd daarquote:Op maandag 4 februari 2013 22:32 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Nou snap ik wat Frank afgelopen week in de Vitesse bus deed
Fred is er nog ziek van.quote:Op maandag 4 februari 2013 22:33 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Snel de CD in de bus geflikkerd daar
Dat zei ik al, indirect.quote:Op maandag 29 juli 2013 22:03 schreef epicbeardman het volgende:
Dit won Go Ahead Eagles trouwens ook
Had ik niet gelezen brahquote:
Jij bent nieuw hierquote:Op maandag 29 juli 2013 22:07 schreef Buffell het volgende:
Maar even zonder gein hè, dit programma bestaat gewoon uit rare vragen stellen, de downie in kwestie antwoord laten geven en dan expres even een stilte van een paar seconden na z'n antwoord laten vallen zodat het heel ongemakkelijk wordt.
Prachtig tochquote:Op maandag 29 juli 2013 22:07 schreef Buffell het volgende:
Maar even zonder gein hè, dit programma bestaat gewoon uit rare vragen stellen, de downie in kwestie antwoord laten geven en dan expres even een stilte van een paar seconden na z'n antwoord laten vallen zodat het heel ongemakkelijk wordt.
Zes'ndertig.quote:Op maandag 29 juli 2013 22:12 schreef Van_Poppel het volgende:
Voor opa's trui zijn ook aardig wat klosjes wol gebruikt.
Eindhoven, trek je dat wel?quote:
Misschien kan ik ze uitlachenquote:Op maandag 5 augustus 2013 22:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Eindhoven, trek je dat wel?
Ik sta achter Geo.quote:
Ik ben veel ouder dan jullie..quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hij komt hier al 6 jaar elke wedstrijd!
Ja maar ik was er eerder
Ja dus?!!
Helemaal mee eens. Met elk kaartje dat ze kopen gaat ook nog het grootste gedeelte naar de clubkas..quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:13 schreef Karina het volgende:
Zeikwijf, die gasten komen helemaal vanuit Eindhoven naar Volendam (of all places) als je dan geen echte supporter bent dan weet ik het niet meer.
Eindhoven is ook van haar denkt zequote:Op maandag 5 augustus 2013 22:13 schreef Karina het volgende:
Zeikwijf, die gasten komen helemaal vanuit Eindhoven naar Volendam (of all places) als je dan geen echte supporter bent dan weet ik het niet meer.
Ze moet weer eens een keer goed geneukt worden denk ik.. maarja, de mannen staan nou niet bepaald in der rij ervoor.quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:13 schreef Karina het volgende:
Ze zal ook wel stinken...quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:15 schreef Karina het volgende:
Niks zo lelijk als een oud dronken wijf.
Bij Eindhoven vraten ze vroeger diepvriespizza,s voor lunchquote:Op maandag 5 augustus 2013 22:25 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Zit je als speler toch ook niet op te wachten, worstenbroodjes en een of andere foto van 3 fans na een nederlaag
Ze pakken ook altijd zwakbegaafden. Dan moet je wel trots op jezelf zijn ja.quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:09 schreef Grifte het volgende:
Die interviewer loopt zo hard te zuigen zonder dat die gasten het doorhebben, moet echt geniaal zijn
Lachwekkend inderdaad.quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:10 schreef Specularium het volgende:
Het is verboden in het vliegtuig niet te roken.
Oh hoef je zeker niet trots op te zijn, al lijkt het mij wel geweldig voor zo'n verslaggever als je in plaats van idiote BN'ers of voetballers zo'n gast voor je camera hebt.quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze pakken ook altijd zwakbegaafden. Dan moet je wel trots op jezelf zijn ja.
Geen vrienden.quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:17 schreef Specularium het volgende:
Hij bestelt er maar 1, valt mij alles mee.
Tis vooral zo awkward dat ze daar zo op doorvragen, het antwoord weet je toch al.quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:19 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb een beetje medelijden met hem
Typisch zo'n gozer binnen een club die iedereen wel kent maar ook niet wil kennen. Van die goedaardige kneuzen die elke pot gaan. Elke club heeft er wel 1 geloof ik.quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:18 schreef WismutVeilchen1983 het volgende:
Wat hij wil zeggen is dat hij geen vrienden heeft.. Tragisch geval
quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:18 schreef WismutVeilchen1983 het volgende:
Wat hij wil zeggen is dat hij geen vrienden heeft.. Tragisch geval
quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:19 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb een beetje medelijden met hem
quote:
Die programma maker doet dat erom johquote:Op maandag 12 augustus 2013 22:19 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Tis vooral zo awkward dat ze daar zo op doorvragen, het antwoord weet je toch al.
Hij zat toch een beetje uit te dagen toen tegen Feyenoord. Kreeg ook wel aardig wat verwensingen naar zijn hoofd, maar toch.quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:20 schreef Scrummie het volgende:
Ik krijg ook medelijden. Het is een kneusje, maar zoals gezegd, zit geen kwaad in.
Ach, Paul probeert hier ook uit te dagen maar eigenlijk...quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij zat toch een beetje uit te dagen toen tegen Feyenoord. Kreeg ook wel aardig wat verwensingen naar zijn hoofd, maar toch.
Maar zou iemand 'm ooit klappen geven denk je? Ik denk van niet, net zo min als dat hij een tik zou uitdelen.quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij zat toch een beetje uit te dagen toen tegen Feyenoord. Kreeg ook wel aardig wat verwensingen naar zijn hoofd, maar toch.
En die lingo kutquote:Op maandag 12 augustus 2013 22:25 schreef Grifte het volgende:
Kan die Trivago-hoer niet eens der bek houden
Ik vind het wel leuk om te zien dat ie nog iets heeft om naar toe te levens en hij is niet een hooligan ofzo.quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:30 schreef kikoooooo het volgende:
Wat een ontzettende beunhaas was dit
Omdat hij zijn ploeg overal achterna reist? Enigszins pijnlijk was het natuurlijk wel, maar laat hem lekker blij zijn.quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:30 schreef kikoooooo het volgende:
Wat een ontzettende beunhaas was dit
Zal ook nog lekker te eten zijn na een vlucht en een nacht zonder koeling.quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:32 schreef Ties02 het volgende:
Liverpool staat natuurlijk bekend om zijn kaas
Ik vind het ook wel mooi dat soort gasten. Je kan natuurlijk ook de topboy uithangen in een livetopic.quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Omdat hij zijn ploeg overal achterna reist? Enigszins pijnlijk was het natuurlijk wel, maar laat hem lekker blij zijn.
Precies.quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel mooi dat soort gasten. Je kan natuurlijk ook de topboy uithangen in een livetopic.
quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:31 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk om te zien dat ie nog iets heeft om naar toe te levens en hij is niet een hooligan ofzo.
Het is eigenlijk hetzelfde principe. Zoek zwakbegaafden op film die hobby. Zo ongeveer elke fansite/supportersvereniging van welke club dan ook heeft toen afgeraden om aan dit programma mee te doen. Je kan wel raden bij wat voor soort types ze dan terecht komen.quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:36 schreef Ties02 het volgende:
Inderdaad niks slechts in zo'n gozer. Ik zie dat soort gasten ook genoeg bij de club (altijd alleen enzo)
Vind dat andere programma een stuk grappiger trouwens van die Ewout, met die Frans Bauer adepten enzo
Mwah. Als er gewoon een goed programma komt is de doorsnee fanatiekeling ook wel te bereiken. Maar men had vrij snel door dat dit gewoon verkapt leedvermaak is.quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:54 schreef WismutVeilchen1983 het volgende:
En dat terwijl er best mooie verhalen te maken zijn over de fanscene. Maar daar is men niet in geïnteresseerd. Het is of hooliganisme, is dit soort gekken..
Die fanatiekeling is wel te bereiken, maar volgens mij zijn de programmamakers er niet in geïnteresseerdquote:Op maandag 12 augustus 2013 22:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah. Als er gewoon een goed programma komt is de doorsnee fanatiekeling ook wel te bereiken. Maar men had vrij snel door dat dit gewoon verkapt leedvermaak is.
Dat is misschien nog een betere conclusie.quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:58 schreef WismutVeilchen1983 het volgende:
[..]
Die fanatiekeling is wel te bereiken, maar volgens mij zijn de programmamakers er niet in geïnteresseerd
Zijn al veel van dat soort programma's over geweest. Herinner me een serie afleveringen over harde kernen.quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:58 schreef WismutVeilchen1983 het volgende:
[..]
Die fanatiekeling is wel te bereiken, maar volgens mij zijn de programmamakers er niet in geïnteresseerd
Hooligans zijn iets anders dan fanatieke supporters.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 08:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zijn al veel van dat soort programma's over geweest. Herinner me een serie afleveringen over harde kernen.
FC Utrecht supporter :
'Ik had er best 2 jaar bajes voor over gehad om Picorni te killen.'
Heb je gelijk in. Ik formuleerde het verkeerd.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 09:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Hooligans zijn iets anders dan fanatieke supporters.
zou geven ja, hersens heb je niet nodig bij het naaien.quote:
Vitesse.quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:05 schreef Van_Poppel het volgende:
Van die Jenner hebben we trouwens na z'n AZ-periode trouwens niks meer gehoord.
maar gelukkig vond hij zichzelf wel heel erg goedquote:Op maandag 26 augustus 2013 22:05 schreef Van_Poppel het volgende:
Van die Jenner hebben we trouwens na z'n AZ-periode niks meer gehoord.
Bij AZ ben je al snel een toptalent.quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:06 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Bij AZ was hij een toptalent...het is er niet echt uitgekomen.
Maher is overschat ja.quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Bij AZ ben je al snel een toptalent.
doorsnee fokker.quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:09 schreef Darkestrah het volgende:
Ik zou gek worden als ik zo'n zoon zou hebben.
In de Rijn dumpen.quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:09 schreef Darkestrah het volgende:
Stekker eruit trekken, hersendood issie alquote:Op maandag 26 augustus 2013 22:09 schreef Darkestrah het volgende:
Zeker in die periode...Obdam, Kromkamp, Meerdink...ongelooflijk dat dit halve finale EL heeft gehaald.quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Bij AZ ben je al snel een toptalent.
quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:09 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Stekker eruit trekken, hersendood issie al
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |