Jawel, er bestaan ook RUD's. En daarnaast hoeft een LUD ook niet landelijk te worden uitgevoerd.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Er bestaat niet zoiets als een Regionale UD blijkbaar.
Ik heb bij de vorige vijf centimeter sneeuw anders genoeg wisselstoringen moeten afhandelen.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:38 schreef DriekOplopers het volgende:
Ja mensen,
er wordt zo links en rechts wat kritisch gedaan over de NS en ProRail die de nooddienst hebben afgekondigd omdat er drie centimeter sneeuw gaat vallen.
Maar vergeet niet dat er plaatselijk ook sneeuwduinen worden verwacht van vijf centimeter. Zulke extreme omstandigheden mag men uiteraard niet lichtvaardig onderschatten.
Uw Driek
Speak for yourself. Ik vroor vanmorgen om vijf uur zowat aan mijn fiets vast.quote:
Ik heb net anders door behoorlijk wat wit spul lopen banjeren met de hondjes, dus ik vermoed toch ergens wel wat sneeuwquote:Op woensdag 6 februari 2013 06:48 schreef zoem het volgende:
We kunnen al meteen bingo spelen zie ik: wisselstoring, aanrijding en meerdere verstoringen. Teller staat op 5.
Amper sneeuw te bekennen en geen vorst, dus weer een mooi staaltje 'paniekvoetbal' van de NS.
En op de snelwegen is het een zooitje. Dus eigenlijk kun je vandaag gewoon beter met de trein?quote:Op woensdag 6 februari 2013 07:05 schreef zoem het volgende:
Dat was voor het gemak even aan het generaliserenIn het noorden is het idd enkele graden onder nul.
Vooralsnog weinig vertraging gehad.
De Wuppertaller is technisch gezien ok een tram (waar de stoeltjes van aan het plafond zijn bevestigd)quote:
Jawel, er staan twee paaltjes voor de kluisjes.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:59 schreef bork het volgende:
Nou de bijvangst dan maar![]()
als je langs de glazen wand loopt met kluisjes en uitzicht op het spoor staan ze er niet![]()
Net als "blabla ... extreme weersomstandigheden ... bla bla" en dan de dooiende sneeuw van de perronkappen zien glijden.quote:Op woensdag 6 februari 2013 08:04 schreef James1988 het volgende:
Een aantal reizigers in koor: "godverdomme".
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:33 schreef James1988 het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Wat een paar jaar terug getest werd, op een warme herfstdag, was een dienstregeling waarbij alleen maar stoptreinen pendelden tussen knooppuntstations. Er werd zelfs erwtensoep uitgedeeld en iedereen deed alsof het koud was.
quote:Op woensdag 6 februari 2013 09:16 schreef DriekOplopers het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ook Rikus Spithorst deed alsof het koud was op 10 oktober 2010
LUD 3 bestaat niet meer ;-)quote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:14 schreef James1988 het volgende:
NS en ProRail hebben tegenwoordig een aantal standaardscenario's. De "winterdienstregeling" heet LUD2: Landelijk Uitgedunde Dienstregeling 2.
Er is ook nog LUD3, dan rijdt er nog minder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |