Het standaard riedeltje denk ik: Alle spitsversterkers.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:10 schreef Fiorano het volgende:
Al ergens bekend wat er morgen uit gaat?
Zelfde als altijd, kwartiersdiensten knippen en volslagen desinteresse of de resulterende dienstregeling nog op elkaar aansluit. Plus extra calamiteiten natuurlijk die na een paar uur opgelost zijn, maar doordat de poppetjes niet op de juiste plaats staan nog de rest van de dag weergalmen.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:10 schreef Fiorano het volgende:
Al ergens bekend wat er morgen uit gaat?
Maakt niet uit want in de spits reizen sowieso altijd al minder mensen in de trein, aldus onze Bertquote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:13 schreef Litpho het volgende:
Oh, en uiteraard waar mogelijk treinen korter maken, want iedereen blijft toch thuis als de NS de nooddienstregeling van stal haalt.
uitgedUndequote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:14 schreef James1988 het volgende:
NS en ProRail hebben tegenwoordig een aantal standaardscenario's. De "winterdienstregeling" heet LUD2: Landelijk Uitgediende Dienstregeling 2.
Er is ook nog LUD3, dan rijdt er nog minder.
Precies. Helemaal over de grens zit er geen kat inquote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:14 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Maakt niet uit want in de spits reizen sowieso altijd al minder mensen in de trein, aldus onze Bert
Dubbel als het een grensoverschrijdende spitstrein is. Altijd lachen met Bertquote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:14 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Maakt niet uit want in de spits reizen sowieso altijd al minder mensen in de trein, aldus onze Bert
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
uitgedUnde
Als het waar was wat jij stelt is er niks aan de hand natuurlijk![]()
Tsja, hangt er vanaf hoe je het bekijkt. In 1998 was de gemiddelde bezetting van een Benelux tijdens een grenspassage slechts 44%....quote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Precies. Helemaal over de grens zit er geen kat in
Bij het woord "nooddienst" kwijl ik ook altijd een beetje...quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat geklaag van jou altijd. TELKENS als er een nooddienst gereden wordt loop je te klagen dat het niet nodig is. OF het is een pavlov-reactie, OF het ministerie heeft wat "bijsturing" nodig.
De goede oude tijd zou dichterbij kunnen zijn dan je denktquote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:16 schreef James1988 het volgende:
Tsja, hangt er vanaf hoe je het bekijkt. In 1998 was de gemiddelde bezetting van een Benelux tijdens een grenspassage slechts 44%....
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:14 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Ik vind het hele woord een beetje in strijd met zichzelf eigenlijkquote:
Ik heb vanavond geleerd dat dienen en dunnen héél dicht bij elkaar liggenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik vind het hele woord een beetje in strijd met zichzelf eigenlijk![]()
Nood = Ikke ikke ikke en de rest ken lekker de vliegende gifkikkereczeem krijge
Dienst = ....toch wat anders
Toch?
Oh daar moet ik het nog maar eens met je vrouw over hebben dan. Als je bedoelt wat ik vrees dat je bedoelt....quote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:23 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik heb vanavond geleerd dat dienen en dunnen héél dicht bij elkaar liggen.
Thalys doet het toch best aardig? Misschien kunnen ook wat badslippermeuk over die glanslijn sturen om de oude lijn wat te ontlastenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:23 schreef James1988 het volgende:
Op de HSL wordt al 3,5 jaar een nooddienst gereden.
Thalys doet het wel aardig, ja, maar heeft zo nu en dan wel last van stilstaande zuurstokken of uit elkaar vallende stofzuigers.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Thalys doet het toch best aardig? Misschien kunnen ook wat badslippermeuk over die glanslijn sturen om de oude lijn wat te ontlasten
Ja maar die zijn nu allemaal weggezuiverdquote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:27 schreef James1988 het volgende:
[..]
Thalys doet het wel aardig, ja, maar heeft zo nu en dan wel last van stilstaande zuurstokken of uit elkaar vallende stofzuigers.
Die zou best gediend zijn van wat verdunning aan mijn kant andersquote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh daar moet ik het nog maar eens met je vrouw over hebben dan. Als je bedoelt wat ik vrees dat je bedoelt....![]()
Jawel hoor, de reisplanner IS bijgewerkt. Al urenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:31 schreef Fiorano het volgende:
Toch bizar eigenlijk dat die aangepaste dienstregeling nu nog niet definitief beschikbaar is?
Tsja, overmachtquote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
Want ik stond bij de vorige sneeuwval op het station. Ik moest een tentamen gaan maken. Thuis had ik al gekeken of de treinen reden, er waren geen enkele problemen. Echter toen ik op het station kwam.. Op de kleine scherm stond
7:05 rijdt niet
7:25 rijdt niet
7:35 rijdt niet enz enz.. Pas drie minuten voor vertrek werd een nieuwe trein ingepland.. Terwijl er al allerlei mensen werden gebracht naar een grotere station in buurt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |