Ja, dit vind ik helemaal niet leuk. Ik ga hier nu gefrustreerde reacties op geven en extra veelquote:Op maandag 4 februari 2013 21:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat grappig, meestal praat jij de mensen van VI na, maar nu pakken ze je terug
Als ie zo begint dan kan je inpakken en wegwezenquote:Op maandag 4 februari 2013 21:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
Johan vindt Fred een heel aardige man, maarrrr.....
Hij gaf je maar 5 minuten om een nieuw topic te openen, ik zou een mail naar een admin sturen als ik jou was.quote:
Irritant altijd.quote:
Nou... bij nader inzien vind ik die laatste 3 plaatjes in de OP er wel wel roekeloos en lelijk ingezet. Maar ja... GGMM moest weer zo nodig in het middelpunt staan.quote:Op maandag 4 februari 2013 21:17 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij gaf je maar 5 minuten om een nieuw topic te openen, ik zou een mail naar een admin sturen als ik jou was.
quote:Op maandag 4 februari 2013 21:20 schreef GGMM het volgende:
'trainers zijn passanten' - Johan Derksen.
Gouden televisieringquote:Op maandag 4 februari 2013 21:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Toch net iets leuker dan die verschillige vara boys.
op Fok! (en dat is toch een media) zal er wel eenquote:Op maandag 4 februari 2013 21:22 schreef Thas het volgende:
Johan moet weer z'n gelijk halen terwijl er helemaal geen media zijn geweest die hun uit hebben gelachen
zijn geweestquote:belchinees
Het lijkt altijd alsof hij gaat vertelken dat het kabinet gevallen is.quote:
AZer.quote:
Bedoel je Martins Indi?quote:Op maandag 4 februari 2013 21:23 schreef Toekito het volgende:
Ik zweer je Manolev, Mathijssen en natuurlijk die Clown Luciano zijn omgekocht, kan niet anders.
nee, zijn broer van 32, die 1 miljoen per jaar krijgt.quote:
Philips schijnt er voor een bepaalde club ook heel wat geld in te hebben gestoken.quote:Op maandag 4 februari 2013 21:25 schreef GGMM het volgende:
Als wedstrijden niet omgekocht werden had Ajax al 4 sterren.
dan sturen we de vi hooligans als bodyguardsquote:Op maandag 4 februari 2013 21:25 schreef Monolith het volgende:
Als ze maar met hun poten van Tom en Iwan afblijven.
Bewust pijltjes gooien die niet eens op het bord komen, dat doet ene Noorquote:Op maandag 4 februari 2013 21:25 schreef Evertjan het volgende:
wanneer komt Koos Stompe praten over metschfiksing in het darten???
Dat zal ze leren, die criminele bendes.quote:Op maandag 4 februari 2013 21:26 schreef Evertjan het volgende:
[..]
dan sturen we de vi hooligans als bodyguards
quote:
Ik niet, want die doet alleen dingen als er 1 procent kans is op goedkeuring of een compliment van z'n vader.quote:
curlingquote:Op maandag 4 februari 2013 21:28 schreef Grifte het volgende:
We worden opgelicht godverdomme!!!
Is er een sport zonder optie tot oplichting/doping?
die lui van het wk dammen staan ook helemaal strakquote:Op maandag 4 februari 2013 21:28 schreef Grifte het volgende:
We worden opgelicht godverdomme!!!
Is er een sport zonder optie tot oplichting/doping?
als die wedstrijd niet was omgekocht dan had ajax de CL gewonnenquote:Op maandag 4 februari 2013 21:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
ik weet een wedstrijd die gekocht is:
zagreb - lyon
had ajax gewonnen van barca?quote:Op maandag 4 februari 2013 21:29 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
als die wedstrijd niet was omgekocht dan had ajax de CL gewonnen
ben ik heilig van overtuigd
dan had kuipers geen pingel gegeven natuurlijk. met 5e man hitlerquote:Op maandag 4 februari 2013 21:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
had ajax gewonnen van barca?
zekerquote:Op maandag 4 februari 2013 21:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
had ajax gewonnen van barca?
hij kijkt altijd zo nauwquote:Op maandag 4 februari 2013 21:29 schreef DonRaja het volgende:
Waarom is Arno Vermeulen een witte Chinees?....
Ondanks het dubbele pak slaag tegen Real?quote:Op maandag 4 februari 2013 21:29 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
quote:Op maandag 4 februari 2013 21:29 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
zijn gezicht heeft net zo weinig mimiek als de gemiddelde chinees?quote:Op maandag 4 februari 2013 21:29 schreef DonRaja het volgende:
Tafeltennis.quote:Op maandag 4 februari 2013 21:29 schreef DonRaja het volgende:
jaquote:Op maandag 4 februari 2013 21:30 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ondanks het dubbele pak slaag tegen Real?
Ook op dingen die in VI gebeuren?quote:Op maandag 4 februari 2013 21:30 schreef Gramulanion het volgende:
Ja je kan tegenwoordig overal op inzetten.
Klopt.quote:Op maandag 4 februari 2013 21:29 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ja, het schijnt dat Hans geld krijgt als hij aan overacting doet.quote:Op maandag 4 februari 2013 21:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ook op dingen die in VI gebeuren?
Hij doet het wel met verve.quote:Op maandag 4 februari 2013 21:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, het schijnt dat Hans geld krijgt als hij aan overacting doet.
Ik had 100 euro op het rijtje "not dun" en "belChinees"quote:Op maandag 4 februari 2013 21:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
vast wel op de minuut waarin Hans boos wordt en de minuut waarin Jan Gijp slaat.quote:Op maandag 4 februari 2013 21:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
mag toch hopen dat t bruto isquote:Op maandag 4 februari 2013 21:32 schreef Evertjan het volgende:
Hans 20.000 euro per maand is dat netto of bruto??
Hans krijgt een strippenkaart en een gevulde koek.quote:Op maandag 4 februari 2013 21:32 schreef Evertjan het volgende:
Hans 20.000 euro per maand is dat netto of bruto??
Hij dook niet echt ver inderdaad.quote:
Onderzoekje dan maar?quote:Op maandag 4 februari 2013 21:33 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij dook niet echt ver inderdaad.
Zo wil hij het doen lijken alsof hij iets interessants heeft te vertellen.quote:Op maandag 4 februari 2013 21:33 schreef GGMM het volgende:
Hans zegt dingen altijd in mee dan 100 woorden terwijl het ook in 5 woorden gezegd had kunnen worden.
TAK PATS BOEMquote:Op maandag 4 februari 2013 21:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik zag ook dat Mertens helemaal vrij stond. Helemaal vrij. Zag je hem, hij staat helemaal vrij. HELEMAAL VRIJ.
/Jan van Halst modus
Tikkie takkie boom, maar als je hier inzoomt zie je dat Holla hem helemaal vrijlaat.quote:Op maandag 4 februari 2013 21:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik zag ook dat Mertens helemaal vrij stond. Helemaal vrij. Zag je hem, hij staat helemaal vrij. HELEMAAL VRIJ.
/Jan van Halst modus
Prijzenkast waarbij er de afgelopen twintig jaar geen enkele Nederlander is die in de buurt komt.quote:
ferkrachtquote:Op maandag 4 februari 2013 21:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wist jij trouwens dat Fer iemand verkracht zou hebben?
Hulzeboschquote:Op maandag 4 februari 2013 21:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dat sportcafé is gewoon een sociaal experiment om te achterhalen welke schaatsers het meest mediageil zijn.
een tevreden roker is geen onruststokerquote:Op maandag 4 februari 2013 21:38 schreef GGMM het volgende:
Hulpmiddelen nodig hebben om te stoppen met roken
Fer wilde een tegenstander dekken.quote:Op maandag 4 februari 2013 21:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wist jij trouwens dat Fer iemand ferkracht zou hebben?
en RTL sportcafé: vechtende dwergen.quote:Op maandag 4 februari 2013 21:38 schreef Evertjan het volgende:
krijgen we ook RTL sportcafe: ijsroad truckers?
Ehh, Van Bastenquote:Op maandag 4 februari 2013 21:37 schreef OProg het volgende:
[..]
Prijzenkast waarbij er de afgelopen twintig jaar geen enkele Nederlander is die in de buurt komt.
Misschien kunnen dan ook BN'ers wat pijltjes gooien, Gert Jakobs bijvoorbeeldquote:Op maandag 4 februari 2013 21:39 schreef Van_Poppel het volgende:
Sportcafe met dartsers lijkt me ook wel leuk.
Escha die pijltjes opraapt?quote:Op maandag 4 februari 2013 21:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien kunnen dan ook BN'ers wat pijltjes gooien, Gert Jakobs bijvoorbeeld
Lijkt me een gouden conceptquote:Op maandag 4 februari 2013 21:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Darten op ijs, Darten op de duikplank, Dancing while darting. SBS is nog lang niet klaar, zodra de rechten bij RTL aflopen happen ze toe.quote:Op maandag 4 februari 2013 21:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gertjequote:Op maandag 4 februari 2013 21:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je snapt best welke generatie ik bedoel.quote:
Bergkamp/de Boer generatie?quote:Op maandag 4 februari 2013 21:41 schreef OProg het volgende:
[..]
Je snapt best welke generatie ik bedoel.
bohquote:Op maandag 4 februari 2013 21:37 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ff snel Escha onder handen nemen
Die is wel ok hoor.quote:
quote:Nederland - AFC Ajax
UEFA Champions League 1x 1995
Nationaal
Nederlands landskampioen 2x 1994, 1995
Nederlandse beker 1x 1993
Nederlandse Super Cup 2x 1993, 1994
Spanje - Real Madrid
UEFA Champions League 1x 1998
Wereldkampioenschap voetbal voor clubs 1x 1998
Nationaal
Spaans kampioen 1x 1997
Spaanse Supercup 1x 1997
Italië - AC Milan
UEFA Champions League 2x 2003, 2007
UEFA Super Cup 2x 2003, 2007
Wereldkampioenschap voetbal voor clubs 1x 2007
Nationaal
Italiaans landskampioen 2x 2004, 2011
Italiaanse beker 1x 2003
Italiaanse Super Cup 2x 2004, 2011,
Persoonlijke prijzen
Nederlands Talent van het Jaar (1993)
Nederlands Talent van het Jaar (1994)
Uitverkiezing in UEFA's "Elftal van het Jaar" (2002)
Uitverkiezing FIFA 100 (2004)
Beste Middenvelder UEFA Champions League 2006/07 (AC Milan)
Zilveren bal bij de FIFA Wereldbeker voor clubteams (2007)
Uitverkiezing in UEFA's "Elftal van het Jaar" (2007)
Uitverkiezing in Real Madrids "Elftal van de Eeuw" (2008)
Uitverkiezing Torretta-award voor "Beste Europese Atleet" (2008)
Geacteerdquote:Op maandag 4 februari 2013 21:45 schreef GGMM het volgende:
Hans is echt een kinderachtig mannetje soms, is dat jullie ook wel eens opgevallen?
Nee, dat is nieuw voor mequote:Op maandag 4 februari 2013 21:45 schreef GGMM het volgende:
Hans is echt een kinderachtig mannetje soms, is dat jullie ook wel eens opgevallen?
Hij zou een accountje op Fok moeten starten en dan grappige ontgroeningen moeten verzinnen.quote:Op maandag 4 februari 2013 21:45 schreef GGMM het volgende:
quote:Op maandag 4 februari 2013 21:49 schreef Quyxz_ het volgende:
Die kop van Fer op de achtergrond terwijl die dat meisje aanduwt
Nee jouw hoofd doet goedquote:Op maandag 4 februari 2013 21:49 schreef Quyxz_ het volgende:
18 is ook veel te oud voor iemand van 13quote:Op maandag 4 februari 2013 21:50 schreef Van_Poppel het volgende:
Johan is 60...dat is wel een iets ander verhaal
We zijn inmiddels hier VBL / Voetbal International #567 13quote:Op maandag 4 februari 2013 21:51 schreef Mortaxx het volgende:
Eindelijk worden de wijken erbij betrokken
Ik zie hetquote:Op maandag 4 februari 2013 21:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
We zijn inmiddels hier VBL / Voetbal International #567 13
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |