Nog altijd meer dan bij Ajax.quote:Op maandag 4 februari 2013 20:40 schreef RensAjacied het volgende:
1 persoon achter de goal als publiek
Echte Hooligan..quote:Op maandag 4 februari 2013 20:40 schreef RensAjacied het volgende:
1 persoon achter de goal als publiek
Dan klaagt ie over shirtsquote:Op maandag 4 februari 2013 20:44 schreef AFCNiels het volgende:
Johan Derksen met roze schoenen, zag ik dat goed?
Daarmee kan hij een blik erwten open schieten, wist je dat??quote:Op maandag 4 februari 2013 20:44 schreef AFCNiels het volgende:
Johan Derksen met roze schoenen, zag ik dat goed?
Je hebt ook shampoo waar het van gaat dansen, dat moet hij eens proberen.quote:Op maandag 4 februari 2013 20:45 schreef Karina het volgende:
Het haar van Hansie beweegt niet, zit vol met haarlak.
quote:Op maandag 4 februari 2013 20:44 schreef Wrijfhout het volgende:
[..]
Als Heracles wel van PEC had gewonnen had jij ook zo gestaan met je sjaaltje.
Ga eens weg, vrouwen zijn hier sowieso niet welkom, maar al helemaal niet als je hier niet-originele slechte ''grappen'' gaat proberen te makenquote:
Doe 's normaal.quote:Op maandag 4 februari 2013 20:48 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ga eens weg, vrouwen zijn hier sowieso niet welkom, maar al helemaal niet als je niet originele slechte ''grappen'' gaat proberen te maken
Pleur toch zelf op manquote:Op maandag 4 februari 2013 20:48 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ga eens weg, vrouwen zijn hier sowieso niet welkom, maar al helemaal niet als je hier niet-originele slechte ''grappen'' gaat proberen te maken
Oh, daar is de eerste pantoffelheld al die indruk wilt maken op de chicksquote:
Die had Maaskant dood laten schieten wegens het niet loyaal zijn aan de Fuhrerquote:
Dat dacht ik ook te verstaan.quote:
niet nodig, want haar vriend is er ookquote:Op maandag 4 februari 2013 20:49 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Oh, daar is de eerste pantoffelheld al die indruk wilt maken op de chicks
lwojaalquote:Op maandag 4 februari 2013 20:49 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die had Maaskant dood laten schieten wegens het niet loyaal zijn aan de Fuhrer
quote:
Is VI afgelopen dan??quote:Op maandag 4 februari 2013 20:51 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Wat is dit? Dikke zaak van Interpol over metsjfixing en niks bij VI?
Eindbaas Tomquote:Op maandag 4 februari 2013 20:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zo schijnen er ook mensen te zijn die denken dat zij een tweeling zijn:
[ afbeelding ]
Wat is er mis meequote:Op maandag 4 februari 2013 20:52 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Moet je maar niet in Twente wonen
Deze ook:quote:Op maandag 4 februari 2013 20:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
Daarom heeft die rechter een pet op.quote:Op maandag 4 februari 2013 20:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
Oh, niks mis meequote:Op maandag 4 februari 2013 20:53 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Geen idee, maar GGMM kan nu niet tv kijken
quote:
En Advocaat?quote:Op maandag 4 februari 2013 20:53 schreef Keukendrol het volgende:
[..]
Daarom heeft die rechter een pet op.
quote:
Nee hoor, maar simpel om zoiets te roepen zeg.quote:Op maandag 4 februari 2013 20:55 schreef Rickazio het volgende:
[..]
hypocriet, als die coach bij ajax was vond je 'm een toffe peer
quote:Op maandag 4 februari 2013 20:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nu ga ik ook achter Isabelle aan natuurlijk!
quote:
Okéquote:
Als hij zoiets zegt dan weet hij dat ze niet kijkt.quote:
Nee joh, die miljoenen die Johan per jaar opstrijkt kan ze niet meer missen.quote:
Wat een lafaardquote:Op maandag 4 februari 2013 20:56 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als hij zoiets zegt dan weet hij dat ze niet kijkt.
Als die coach bij ajax zou worden, dan word ik uit protest psv supporter.quote:Op maandag 4 februari 2013 20:55 schreef Rickazio het volgende:
[..]
hypocriet, als die coach bij ajax was vond je 'm een toffe peer
naziquote:
dus dan ga je voetbal kijkenquote:Op maandag 4 februari 2013 20:56 schreef Monolith het volgende:
[..]
Als die coach bij ajax zou worden, dan word ik uit protest psv supporter.
Jij moet voor de VI-reactie gaan werkenquote:
Ik zou inderdaad ook mijn el abonnement inwisselen voor een abonnement op sport één.quote:
René als kaartennaaierquote:
Ga huilen om een fucking klassement. Dat boeit toch geen flikker. Het is meer reten likkenquote:Op maandag 4 februari 2013 20:59 schreef Doublepain het volgende:
Feyenooit watchers geven altijd automatisch 2 punten meer
quote:Op maandag 4 februari 2013 20:59 schreef Doublepain het volgende:
preciesquote:Op maandag 4 februari 2013 20:59 schreef Doublepain het volgende:
Neeejoh, Boetius heeft mentaliteitquote:Op maandag 4 februari 2013 21:00 schreef PowerLoungen het volgende:
Boetius gaat een 2de Drenthe worden
PSV-ers voelen zich altijd benadeeld.quote:Op maandag 4 februari 2013 21:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ga huilen om een fucking klassement. Dat boeit toch geen flikker. Het is meer reten likken
Dat niet.quote:Op maandag 4 februari 2013 21:00 schreef PowerLoungen het volgende:
Boetius gaat een 2de Drenthe worden
Nee die denkt ook dat ie alles terwijl ook maar net komt kijkenquote:Op maandag 4 februari 2013 21:00 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Neeejoh, Boetius heeft mentaliteit
De kampioenswedstrijdquote:Op maandag 4 februari 2013 21:01 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zoals tegen Feyenoord de 3-2 maken
tegen kleine tegenstanders
Tegen Feyenoord de 3-2 gemaakt? Wanneer?quote:Op maandag 4 februari 2013 21:01 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zoals tegen Feyenoord de 3-2 maken
tegen kleine tegenstanders
Haha waarom staat die erin?quote:
quote:Op maandag 4 februari 2013 21:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tegen Feyenoord de 3-2 gemaakt? Wanneer?
Die nederlaag ben ik al lang vergeten, dat filmpje blijf ik echter om lachen.quote:
Dat was de 2-0 hoor?quote:
quote:Op maandag 4 februari 2013 21:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat?
PSV - Feyenoord 3-2 was door Depay
Vandaag heeft Van Seumeren 99 % van de aandelen gekocht, misschien verandert dat nu wel weer.quote:Op maandag 4 februari 2013 21:03 schreef Grifte het volgende:
Utrecht gaat over op 3 ton max toch? Erg knappe prestatie dit, het is ze gegund. Hilarische is wel dat het in jaren niet zo leeg daar zit.
Zonder penalty was het eigenlijk ook een falende wedstrijd geweest.quote:
Maar over het gehele seizoen hoort hij zeker bij de top 5.quote:Op maandag 4 februari 2013 21:04 schreef OProg het volgende:
[..]
Zonder penalty was het eigenlijk ook een falende wedstrijd geweest.
Die moest naakt het NL elftal shirt aandoenquote:Op maandag 4 februari 2013 21:05 schreef Mortaxx het volgende:
Wat was er met Escha in het begin van de show?
wat?quote:Op maandag 4 februari 2013 21:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als je corrigeert doe het dan goed.
Die mag het nieuwe shirt van het Nederlands 11tal aan, maar dan met niks er onderquote:Op maandag 4 februari 2013 21:05 schreef Mortaxx het volgende:
Wat was er met Escha in het begin van de show?
Dat zou een beetje raar zijn als Groningen logoquote:Op maandag 4 februari 2013 21:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hypocriet zeg. Als dit het Groningen-logo was vond je het geweldig.
Ja, eens. Het past beter bij Derksen.quote:Op maandag 4 februari 2013 21:06 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Dat zou een beetje raar zijn als Groningen logo
wel lekker barbaarsquote:Op maandag 4 februari 2013 21:06 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Dat zou een beetje raar zijn als Groningen logo
Wel bij de betere spelers ja. Een groot deel van de rest van het team is vooral zijn nadeel.quote:Op maandag 4 februari 2013 21:05 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Maar over het gehele seizoen hoort hij zeker bij de top 5.
Nee, gewoon een slimme jongen met goede smaakquote:Op maandag 4 februari 2013 21:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
die jongen gaat meteen over op iemand van een andere etniciteit, wat ethisch verantwoord van 'm.
Depay is geen Marokkaanquote:
Waar zeg ik dat?quote:Op maandag 4 februari 2013 21:07 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Depay is geen Marokkaan
het leek wel een beetje z'n tweede keus te zijn. Dat is de boodschap die KPN mee wil geven.quote:Op maandag 4 februari 2013 21:06 schreef Thas het volgende:
[..]
Nee, gewoon een slimme jongen met goede smaak
Ik kan me herinneren dat dat Labyad was? Depay stond er toen niet eens in man.quote:
Hm, dat is klote zeg. Ik hoop dat dat niet ten koste gaat van het verhaal.quote:Op maandag 4 februari 2013 21:07 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Wel zin in ja, al duurt ie maar 96 minuten
Ach, doe maar KPN, dan blijven de Azns voor mij overquote:Op maandag 4 februari 2013 21:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
het leek wel een beetje z'n tweede keus te zijn. Dat is de boodschap die KPN mee wil geven.
quote:
Daarquote:Op maandag 4 februari 2013 21:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat?
PSV - Feyenoord 3-2 was door Depay
Na het zien van SS Doomtrooper boeit mij geen enkele film meerquote:Op maandag 4 februari 2013 21:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hm, dat is klote zeg. Ik hoop dat dat niet ten koste gaat van het verhaal.
Dat dan weer wel, was zn eerste wedstrijdquote:Op maandag 4 februari 2013 21:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kan me herinneren dat dat Labyad was? Depay stond er toen niet eens in man.
Dat vond ik echt zo'n goeie documentairequote:Op maandag 4 februari 2013 21:08 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Na het zien van SS Doomtrooper boeit mij geen enkele film meer
Ik probeer die film te vergeten en verder te gaan met m'n leven. Tuurlijk; niets in je leven is zo mooi als die film, maar om daar nou de rest van je leven depressief om te zijn dat zouden de makers van die film niet gewild hebben.quote:Op maandag 4 februari 2013 21:08 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Tuurlijk jonguh, kan gebeuren toch.quote:Op maandag 4 februari 2013 21:08 schreef DeTolk het volgende:
gaan ze ook nog het eigen doelpunt van Cristiano laten zien?
Doe eens rustig man, ik ben geen godquote:Op maandag 4 februari 2013 21:08 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
[..]
Daar
Denk er maar eens goed over na
Soberzo dat Wilfred dat stukje opent met "Nou heren, is Ronaldo definitief beter dan Messi nu hij, unlike Messi, tegen álle 20 La Liga clubs heeft gescoord?"quote:Op maandag 4 februari 2013 21:08 schreef DeTolk het volgende:
gaan ze ook nog het eigen doelpunt van Cristiano laten zien?
Gedraag je dan niet zoquote:Op maandag 4 februari 2013 21:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Doe eens rustig man, ik ben geen god
Toen de 3-2 viel stond hij er nog niet in, werd nota bene gewisseld voor Labyad.quote:Op maandag 4 februari 2013 21:08 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Dat dan weer wel, was zn eerste wedstrijd
Johannes_vermeer vindt van wel.quote:Op maandag 4 februari 2013 21:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
noouuuuuuquote:Op maandag 4 februari 2013 21:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Beste film ooit; schandalig dat hij nooit een Oscar heeft gekregen.quote:Op maandag 4 februari 2013 21:08 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Waar maak je een probleem over? Niet ieder mens is perfect in de wereld. Als jij dat denkt ga je maar lekker met God neuken.quote:
Klopt, er is maar 1 godquote:Op maandag 4 februari 2013 21:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oh ja, dat weet ik niet meer. Dacht dat je bedoelde dat hij helemaal niet speeldequote:Op maandag 4 februari 2013 21:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toen de 3-2 viel stond hij er nog niet in, werd nota bene gewisseld voor Labyad.
Stijn, rustig. Het is weer tijd voor je pilletje.quote:Op maandag 4 februari 2013 21:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waar maak je een probleem over? Niet ieder mens is perfect in de wereld. Als jij dat denkt ga je maar lekker met God neuken.
Geef hem maar 2 pilletjes, is ie vannacht ook stilquote:Op maandag 4 februari 2013 21:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Stijn, rustig. Het is weer tijd voor je pilletje.
Blijkbaarquote:Op maandag 4 februari 2013 21:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waar maak je een probleem over? Niet ieder mens is perfect in de wereld. Als jij dat denkt ga je maar lekker met God neuken.
Dat is weer wat anders dan Gullit die tijdens de wedstrijden op de bank gaat slapen of in de kantine met een of ander wijf aan gaat lullen.quote:Op maandag 4 februari 2013 21:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wel leuk dat Hansie alles op zondag heeft gezien terwijl hij aan het coachen was in Cuijck met Piet Struik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |