Nog altijd meer dan bij Ajax.quote:Op maandag 4 februari 2013 20:40 schreef RensAjacied het volgende:
1 persoon achter de goal als publiek
Echte Hooligan..quote:Op maandag 4 februari 2013 20:40 schreef RensAjacied het volgende:
1 persoon achter de goal als publiek
Dan klaagt ie over shirtsquote:Op maandag 4 februari 2013 20:44 schreef AFCNiels het volgende:
Johan Derksen met roze schoenen, zag ik dat goed?
Daarmee kan hij een blik erwten open schieten, wist je dat??quote:Op maandag 4 februari 2013 20:44 schreef AFCNiels het volgende:
Johan Derksen met roze schoenen, zag ik dat goed?
Je hebt ook shampoo waar het van gaat dansen, dat moet hij eens proberen.quote:Op maandag 4 februari 2013 20:45 schreef Karina het volgende:
Het haar van Hansie beweegt niet, zit vol met haarlak.
quote:Op maandag 4 februari 2013 20:44 schreef Wrijfhout het volgende:
[..]
Als Heracles wel van PEC had gewonnen had jij ook zo gestaan met je sjaaltje.
Ga eens weg, vrouwen zijn hier sowieso niet welkom, maar al helemaal niet als je hier niet-originele slechte ''grappen'' gaat proberen te makenquote:
Doe 's normaal.quote:Op maandag 4 februari 2013 20:48 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ga eens weg, vrouwen zijn hier sowieso niet welkom, maar al helemaal niet als je niet originele slechte ''grappen'' gaat proberen te maken
Pleur toch zelf op manquote:Op maandag 4 februari 2013 20:48 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ga eens weg, vrouwen zijn hier sowieso niet welkom, maar al helemaal niet als je hier niet-originele slechte ''grappen'' gaat proberen te maken
Oh, daar is de eerste pantoffelheld al die indruk wilt maken op de chicksquote:
Die had Maaskant dood laten schieten wegens het niet loyaal zijn aan de Fuhrerquote:
Dat dacht ik ook te verstaan.quote:
niet nodig, want haar vriend is er ookquote:Op maandag 4 februari 2013 20:49 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Oh, daar is de eerste pantoffelheld al die indruk wilt maken op de chicks
lwojaalquote:Op maandag 4 februari 2013 20:49 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die had Maaskant dood laten schieten wegens het niet loyaal zijn aan de Fuhrer
quote:
Is VI afgelopen dan??quote:Op maandag 4 februari 2013 20:51 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Wat is dit? Dikke zaak van Interpol over metsjfixing en niks bij VI?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |