quote:Doel: Kenneth Vermeer (Ajax), Tim Krul (Newcastle United)
Verdediging: Stefan de Vrij (Feyenoord), Daley Blind (Ajax), Ron Vlaar (Aston Villa), Daryl Janmaat, Bruno Martins Indi, Joris Mathijsen (allen Feyenoord), Ricardo van Rhijn (Ajax)
Middenveld: Jordy Clasie (Feyenoord), Marco van Ginkel (Vitesse), Jonathan de Guzman (Swansea City), Adam Maher (AZ), Kevin Strootman (PSV)
Aanval: Klaas Jan Huntelaar (Schalke 04), Ola John (Benfica), Dirk Kuyt (Fenerbahce), Jeremain Lens (PSV) en Robin van Persie (Manchester United).
Poll: Gaat Oranje Italie verslaan?quote:Doel: Gianluigi Buffon (Juventus), Morgan De Sanctis (Napoli), Federico Marchetti (Lazio), Salvatore Sirigu (Paris Saint-Germain)
Verdediging: Ignazio Abate (AC Milan), Davide Astori (Cagliari), Andrea Barzagli (Juventus), Daniele Gastaldello (Sampdoria), Federico Peluso (Juventus), Andrea Ranocchia (Internazionale), Davide Santon (Newcastle United)
Middenveld: Antonio Candreva (Lazio), Daniele De Rossi, Alessandro Florenzi (beiden AS Roma), Alessandro Diamanti (Bologna), Emanuele Giaccherini, Andrea Pirlo (Juventus), Riccardo Montolivo, Antonio Nocerino (AC Milan), Marco Verratti (Paris Saint-Germain)
Aanval: Mario Balotelli, Stephan El Shaarawy (beiden AC Milan), Alberto Gilardino (Bologna), Sebastian Giovinco (Juventus) en Pablo Osvaldo (AS Roma).
Zo heb ik 'm net ook ingevuld op de website van VI!quote:Op maandag 4 februari 2013 14:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
Krul
van Rhijn - Vlaar - BMI - Blind
de Guzman - Maher - Strootman
Lens - van Persie - John
Jij hebt veel verstand van voetbalquote:Op maandag 4 februari 2013 15:07 schreef Obiekulu het volgende:
[..]
Zo heb ik 'm net ook ingevuld op de website van VI!
douglas kan er echt niets van, maar stel hem maar op, interesseert mij geen fuckquote:Op maandag 4 februari 2013 16:55 schreef Plasterk het volgende:
Ik snap nog steeds niet waarom Douglas niet tegenover Balotelli wordt gezet.
kongoloquote:Op maandag 4 februari 2013 16:55 schreef Plasterk het volgende:
Ik snap nog steeds niet waarom Douglas niet tegenover Balotelli wordt gezet.
Stinho weetquote:Op maandag 4 februari 2013 17:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
douglas kan er echt niets van, maar stel hem maar op, interesseert mij geen fuck
Vermeer staat natuurlijk op doel, want Ajax en meevoetballend;)quote:Op maandag 4 februari 2013 14:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
Vermeer
Lens - van Persie - John
Douglas is de beste Nederlandse verdediger na VDW en Martins Indi.quote:Op maandag 4 februari 2013 17:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
douglas kan er echt niets van, maar stel hem maar op, interesseert mij geen fuck
Vormquote:Op maandag 4 februari 2013 14:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
Krul
Lens - van Persie - John
Buttner speelt over een half jaar bij QPR of Norwichquote:Op maandag 4 februari 2013 17:51 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Vorm
Van Der Wiel - Douglas - Martins Indi - Büttner
Fer - De Jong
Robben - De Guzman - Van Persie
Babel (of een andere balvast/snelle spits met inzicht die uit een jeugdopleiding komt en zich stormachtig ontwikkelt)
Kijk dit wil ik volgend jaar zien, dit gaan we ook zien als Louis niet blijft kloten met z'n kut filosofie.
Daarom hoop ik dat we 5 - 0 geklaard worden en dat Louis wakker wordt.
Janmaat...![]()
Die Bert zit gewoon bijna dood te gaan van het lachen...
Tiendalli dan, anders BMI als LB en De Vrij als CBquote:Op maandag 4 februari 2013 17:56 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Buttner speelt over een half jaar bij QPR of Norwich
Tiendalli ook zo.. mwa . Mss werkt een systeem met 3 verdedigers beter .quote:Op maandag 4 februari 2013 18:02 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Tiendalli dan, anders BMI als LB en De Vrij als CB
3 verdedigers?quote:Op maandag 4 februari 2013 18:03 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Tiendalli ook zo.. mwa . Mss werkt een systeem met 3 verdedigers beter .
Maarja dankzij van Gaal komen we toch niet verder dan de groepsfase op dat WK
De Vrij, Douglas en BMI ofzo . Met daarvoor 2 brekers ofzoquote:Op maandag 4 februari 2013 18:07 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
3 verdedigers?
Eigenlijk een goed idee.
Omdat wij toch geen verdedigend fatsoenlijke linksback hebben.
En VDW is niet consistent (is verdedigend veel beter geworden bij PSG, ga maar een keer kijken).
Dus tja, goed idee.
Waarom? het is de enige Nederlandse voetbal team met nog een beetje krediet heeft internationaal..quote:
Gister een goal gemaakt.quote:Op maandag 4 februari 2013 18:22 schreef ha_n het volgende:
Van der Wiel
Voetbalt hij nog dan? Ik dacht dat ie nu full-time wanna be rapper is..
Gewoon lekker verder met Van Rhijn en hopen dat ie wel goede carriere keuzes maakt.
vdWiel was al 10x verder dan vRhijn op zijn leeftijd. Plus vRhijn is een matige rbquote:Op maandag 4 februari 2013 18:22 schreef ha_n het volgende:
Van der Wiel
Voetbalt hij nog dan? Ik dacht dat ie nu full-time wanna be rapper is..
Gewoon lekker verder met Van Rhijn en hopen dat ie wel goede carriere keuzes maakt.
Dieze boy weet mensen...quote:Op maandag 4 februari 2013 19:40 schreef Doublepain het volgende:
[..]
vdWiel was al 10x verder dan vRhijn op zijn leeftijd. Plus vRhijn is een matige rb
Valt wel mee hoe goed die was. vd Wiel was zeker een talent, maar hij heeft daar verder weinig mee gedaan. Spelde een geweldige WK, maar is vervolgens veel te veel in zich zelf gaan geloven en heeft veel te lang stil gestaan in zijn ontwikkeling, totaal geen ambitie. ..En nu functioneert hij als bankverwarmer voor een 30 jaar oude Jallet bij PSG.quote:Op maandag 4 februari 2013 19:40 schreef Doublepain het volgende:
[..]
vdWiel was al 10x verder dan vRhijn op zijn leeftijd. Plus vRhijn is een matige rb
10 keer niet maar wel verder, is ook echt een rechtsback, Van Rhijn is een CV die rechtsback speeltquote:Op maandag 4 februari 2013 19:40 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Eens. Maar wie er op het middenveld speelt is me om het even.quote:Op maandag 4 februari 2013 14:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
Krul
Lens - van Persie - John
Van Rhijn is potentiële wereldtop.quote:Op maandag 4 februari 2013 19:40 schreef Doublepain het volgende:
[..]
daar is overigens niks mis mee toch? Ik heb veel liever een back die vroeger een CV was dan een back die vroeger een buitenspeler was bijvoorbeeld. Van Rhijn hoef van mij nooit meer terug naar centraal en mag zich volledig richten op de RB positie bij Ajax en Oranje.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 09:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
10 keer niet maar wel verder, is ook echt een rechtsback, Van Rhijn is een CV die rechtsback speelt
Greg is geen wereldtop potentie?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:02 schreef Syntix het volgende:
[..]
Van Rhijn is potentiële wereldtop.
Mensen die dat niet zien
Overigens moet Vermeer natuurlijk op doel, want Ajax en meevoetballende keeper.
Wie anders?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:57 schreef Doublepain het volgende:
Clasie en Lens in de basis
Die van Gaal is raar bezig
vGaal speelt toch:quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:59 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Is toch een aanvallende middenvelder? Dan wordt je middenveld totaal overlopen.
Mij lijkt Maher en De Guzman samen op het middenveld iets teveel van het goede. Al zal hij in de tweede helft wel gaan spelen denk ik.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:00 schreef Doublepain het volgende:
[..]
vGaal speelt toch:
Aanvallende-Aanvallende
------------Verdedigende
Dat werd iig bij VI/SV gezegd
Ik hoop hetquote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:01 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Mij lijkt Maher en De Guzman samen op het middenveld iets teveel van het goede. Al zal hij in de tweede helft wel gaan spelen denk ik.
Jammer, kies dan een speler waar je op kan bouwen. Klinkt ws gek maar kies dan een speler van jong Oranje. Zoals Luuk de Jong of een Locadiaquote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:02 schreef alors het volgende:
Robben is trouwens opgeroepen ter vervanging van Huntelaar.
Ben ik het eigenlijk wel mee eens, ik denk dat hij zijn beste dagen wel heeft gehad. Ik denk ook niet dat Guardiola het in hem ziet en dat hij in de zomer een stap omlaag moet doen.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:05 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Jammer, kies dan een speler waar je op kan bouwen. Klinkt ws gek maar kies dan een speler van jong Oranje. Zoals Luuk de Jong of een Locadia
Net niet, enkel Maher speelt ipv Guz.quote:Op maandag 4 februari 2013 17:56 schreef Grifte het volgende:
Krul
Janmaat - De Vrij - Indi - Blind
Strootman - Clasie - De Guzman
John - RVP - Lens
twitter:feyenoordpings twitterde op dinsdag 05-02-2013 om 15:41:54Opstelling #Oranje bij #nedita: Krul; Janmaat, De Vrij, Martins Indi, Blind; Maher, Clasie, Strootman; Lens, Van Persie, John. #Feyenoord reageer retweet
Luukinho en Locadia hebben beide vandaag gescoord. Ik zou ze gewoon belonen, het pakt sowieso alleen maar positiever uit. Robben die leeft als een geboren verliezer, die heeft geen motivatie meer, blessuregevoelig en geen toekomstperspectief meer.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:25 schreef Chiappucci het volgende:
De beste spelers op dit moment horen gewoon geselecteerd te worden. En dan is Robben nog altijd veel beter dan Schaken of Luuk de Jong. Locadia is al helemaal veel te vroeg.
Hoezo niet?quote:
Robben geen motivatie?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:41 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Luukinho en Locadia hebben beide vandaag gescoord. Ik zou ze gewoon belonen, het pakt sowieso alleen maar positiever uit. Robben die leeft als een geboren verliezer, die heeft geen motivatie meer, blessuregevoelig en geen toekomstperspectief meer.
Kan iemand mij dit uitleggen?quote:Centrale duo
De keuze van Van Gaal voor het centrale verdedigende duo Martins Indi-De Vrij is pikant, omdat Joris Mathijsen bij hun club Feyenoord centraal speelt en Martins Indi linksback. ,,Ik heb het met Ronald Koeman besproken. Ik neem aan dat hij er niet echt gelukkig mee is.’’ Dan, met een knipoog: ,,Maar hij zei niet dat ik het niet mocht doen.’’
Knap van hem idd, maar hij is 29, niet meer zo snel als vroeger en het is tijd voor nieuwe spelers. Alleen vPersie kan het niveau aan van de oude spelersquote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:42 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Robben geen motivatie?
Als jij zoveel blessures had een zoveel "doekoe" was je al lang gestopt.
Robben heeft een echte winnaars mentaliteit man!
Robben is bijna geen snelheid kwijtgeraakt, alleen wat minder explosief.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Knap van hem idd, maar hij is 29, niet meer zo snel als vroeger en het is tijd voor nieuwe spelers. Alleen vPersie kan het niveau aan van de oude spelers
Dat denk je, Robben was vroeger a la Messi op snelheid dodelijk. Nu is hij zwaar minder, houdt zich vaak in ivm angst voor een blessure..quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:44 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Robben is bijna geen snelheid kwijtgeraakt, alleen wat minder explosief.
Ach, jou boeit het weer als we in de finale staan. Zo'n persoon ben jijquote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom stressen jullie je over het nederlands elftal?
clubvoetbal is vele malen interessanter
Ja man, als we door de poulefases komen sta je voor de TV met spanning,quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom stressen jullie je over het nederlands elftal?
clubvoetbal is vele malen interessanter
beetje vertrouwen hebben!quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Knap van hem idd, maar hij is 29, niet meer zo snel als vroeger en het is tijd voor nieuwe spelers. Alleen vPersie kan het niveau aan van de oude spelers
GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOALquote:Op dinsdag 5 februari 2013 18:10 schreef tochweerhenk het volgende:
Arjen Robben doet het
Ooh wat een kans wat een kans
Guzman = Creatiefquote:Op dinsdag 5 februari 2013 18:01 schreef ShaoliN het volgende:
Jonge spelers door laten komen valt wel iets voor te zeggen, maar we nemen nu afscheid van zowat elke creatieve speler die oranje gehad heeft de laatste 8 jaar. Ik hoop op een wonder, maar erin geloven doe ik nog niet..
BMI wordt echt overschat, is een goede voetballer, maar was even in topvorm en iedereen zat aan z'n zwarte slungel, hij speelt nu echt minder, maar is wel de 1 na beste eredivisie CB.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 18:11 schreef KingRoland het volgende:
BMI , Robben Strootgod en RVP? komt goed
Narsingh creatief? Waar heb jij naar gekeken?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 18:10 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Guzman = Creatief
Strootman = Creatief
Maher = Creatief
Narsingh = Creatief
BMI = Creatief
achja soms weten wij het allemaal niet meer hequote:Op dinsdag 5 februari 2013 18:23 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Ik snap echt niet wat van Gaal ziet in Daryl fucking Janmaat. Middelmatigheid ten top.
Janmaat, Blind, Clasie en Lens. Pure middelmaatquote:Op dinsdag 5 februari 2013 18:23 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Ik snap echt niet wat van Gaal ziet in Daryl fucking Janmaat. Middelmatigheid ten top.
Van Rhijn, Vlaar?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:00 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Janmaat, Blind, Clasie en Lens. Pure middelmaat
Martins Indi kan ooit een topspeler worden...quote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:16 schreef Pedroso het volgende:
Wat een armoe. Alleen v. Persie (uiteraard) van wereldklasse, de rest zit daar ver, erg ver achter.
Omdat je nogal overdrijft.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:42 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Hoezo niet?
Die verdediging man... Darryl Janmaat
En de grootste grap:
Strontman en Clasie krijgen voorkeur boven De Guzman.
En de Guzman is geen 10 volgens Louis van Gaal...
Ik denk het ook wel als hij zijn mentaliteit verbeterd.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:56 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Greg is geen wereldtop potentie?
Als jij hem bij PSG ziet spelen zie je dat zijn mentaliteit veranderd is.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:47 schreef Syntix het volgende:
[..]
Ik denk het ook wel als hij zijn mentaliteit verbeterd.
Als je dit serieus meent snij ik Cara in mijn huid (no jk)quote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:54 schreef Cara het volgende:
Janmaat
Heeft de potentie een van de beste backs ter wereld te kunnen worden.
Gewoon 1,5 jaar laten staan, die komt er wel.
Ik dacht dat hij daar meer rechtshalf speelde?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:54 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Als jij hem bij PSG ziet spelen zie je dat zijn mentaliteit veranderd is.
Hij kan een van de beste RBs ter wereld worden, alleen die %@%#% Ancelotti heeft hem als excuus gebruikt voor alle pech en hij krijgt nu minder minuten dan Jallet terwijl hij veel beter is.
nope, want kakkerlak.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:54 schreef Cara het volgende:
Janmaat
Dat was maar 1 keer door blessures.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:55 schreef Syntix het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij daar meer rechtshalf speelde?
Van Rhijn > blackcard.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:58 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Dat was maar 1 keer door blessures.
En geloof me, iedereen weet dat hij fucking goed is (teamgenoten), en hij speelt veel beter dan Jallet.
En wat hebben we daar nou aan als hij nooit speelt? Hij is gewoon dom bezig geweest door naar zo'n club te gaan, en nu moet hij op de blaren/bank zitten. Ik heb sowieso vraagtekens bij de mentale gesteldheid van die jongen.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:58 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Dat was maar 1 keer door blessures.
En geloof me, iedereen weet dat hij fucking goed is (teamgenoten), en hij speelt veel beter dan Jallet.
Uhm hij speelde eerst wel gewoon regelmatig (zelfs meer dan Jallet) alleen hij werd alsnog niet geselecteerd door Louis.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:30 schreef alors het volgende:
[..]
En wat hebben we daar nou aan als hij nooit speelt? Hij is gewoon dom bezig geweest door naar zo'n club te gaan, en nu moet hij op de blaren/bank zitten. Ik heb sowieso vraagtekens bij de mentale gesteldheid van die jongen.
...quote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:54 schreef Cara het volgende:
Janmaat
Enorm drama die man, dan nog liever Sneijder op rb want janmaat is wel zo fucking slecht.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:54 schreef Cara het volgende:
Janmaat
Vlaar raakt ook helemaal geen pepernoot man.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 18:21 schreef Zorro het volgende:
Waarom niet BMI op links en Vlaar in het centrum? Alles beter dan Blind
Gast!? Heitinga als RB...quote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:34 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Enorm drama die man, dan nog liever Sneijder op rb want janmaat is wel zo fucking slecht.
Poh die is echt slecht, matig in de lucht, traag, dekt niet goed, slechte balans... Oh oh oh...quote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:37 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Vlaar raakt ook helemaal geen pepernoot man.
Ligt niet aan mentaliteit, die man is veel beter dan Jallet alleen is hij geen Fransman. Normaal gesproken veruit de beste Nederlandse rb van dit moment. Kwestie van verkeerde keuze in je carrière.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:47 schreef Syntix het volgende:
[..]
Ik denk het ook wel als hij zijn mentaliteit verbeterd.
rot op met je Tiendalli joh, die kan er helemaal geen klote van.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:38 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Gast!? Heitinga als RB...
Tiendalli... Ryan Donk...
Genoeg verdedigend fatsoenlijke alternativen.
Als ze er zin in zouden hebben misschien wel maar als die eenmaal voorstaan gaat het een paar versnellingen lager, ik verwacht wel een kleine overwinning voor Italiëquote:Op woensdag 6 februari 2013 10:59 schreef DorperTed. het volgende:
Von Gaal gaat extreem veel druk laten zetten. Dit word 4-0 of 5-0 voor Italië die ons er lachend uitcounteren.
Het zou jammer zijn, van Gaal weet zo'n kleine nederlaag nog wel goed te praten. Pas als ze dik op hun bek gaan word het duidelijk dat dit selectiebeleid niet werkt.quote:Op woensdag 6 februari 2013 11:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als ze er zin in zouden hebben misschien wel maar als die eenmaal voorstaan gaat het een paar versnellingen lager, ik verwacht wel een kleine overwinning voor Italië
Heitinga.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:38 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Gast!? Heitinga als RB...
Tiendalli... Ryan Donk...
Genoeg verdedigend fatsoenlijke alternativen.
ahahahah ben je blind ofzo mattiequote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:34 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Enorm drama die man, dan nog liever Sneijder op rb want janmaat is wel zo fucking slecht.
Greg is 3 keer beter maar goed die speelt nietquote:Op woensdag 6 februari 2013 11:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ahahahah ben je blind ofzo mattie
gewoon janmaat, beste rb die we hebben
Robben gaat door tot zijn 40ste dus reken maar uit.quote:Op woensdag 6 februari 2013 13:12 schreef TLC het volgende:
Hoe lang moet / wil Oranje nog met Robben doorgaan ?? hij is natuurlijk een wereldspeler maar je kunt hem moeilijk oproepen als ie al 53 is.
Greg is sinds het WK niet meer goed. Die man had het in zich zitten om heel goed te worden, maar hij heeft het zo verschrikkelijk verneukt de afgelopen twee jaar.quote:Op woensdag 6 februari 2013 11:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Greg is 3 keer beter maar goed die speelt niet
Dat klopt wel maar dat geldt eigenlijk voor alle spelers tijdens het EKquote:Op woensdag 6 februari 2013 13:23 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Greg is sinds het WK niet meer goed. Die man had het in zich zitten om heel goed te worden, maar hij heeft het zo verschrikkelijk verneukt de afgelopen twee jaar.
Klopt. Maar van der Wiel vond zichzelf al de beste van de wereld na het WK, zo kwam hij over althans. Die jongen was echt een talent maar die gaat nooit meer op niveau komen.quote:Op woensdag 6 februari 2013 13:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat klopt wel maar dat geldt eigenlijk voor alle spelers tijdens het EK
Louis welquote:Op woensdag 6 februari 2013 13:25 schreef Syntix het volgende:
Geeft er iemand eigenlijk echt een fuck als we dit verliezen?
/care toch zkr zo'n oefenpotje...
Oké man, jij kijkt dus geen wedstrijden van PSG. Die man is gewoon goed als hij speelt en de beste RB als hij minuten maakt. Hij was bij Ajax niet meer gemotiveerd op het einde en heeft inderdaad een mindere periode gehad.quote:Op woensdag 6 februari 2013 13:23 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Greg is sinds het WK niet meer goed. Die man had het in zich zitten om heel goed te worden, maar hij heeft het zo verschrikkelijk verneukt de afgelopen twee jaar.
Balotelliquote:
Is hij ook de beste rechtsbuiten daar?quote:Op woensdag 6 februari 2013 15:02 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Oké man, jij kijkt dus geen wedstrijden van PSG. Die man is gewoon goed als hij speelt en de beste RB als hij minuten maakt. Hij was bij Ajax niet meer gemotiveerd op het einde en heeft inderdaad een mindere periode gehad.
Beste Nederlandse back die we hebben.quote:Op woensdag 6 februari 2013 15:13 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Is hij ook de beste rechtsbuiten daar?
Sinds 2010 heeft die jongen al geen niveau meer. Aan het begin van het seizoen heb ik nog wat van hem gezien bij PSG, laatste tijd niet meer. Maar hij doet het daar dus goed volgens jou? Ondanks zijn geringe speeltijd?quote:Op woensdag 6 februari 2013 15:14 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Beste Nederlandse back die we hebben.
gekker kan nietquote:Op woensdag 6 februari 2013 15:32 schreef Stommie het volgende:
Als we maar niet winnen, dan wordt van Gaal helemaal gek.
Dat zou kunnen inderdaad.quote:Op woensdag 6 februari 2013 15:29 schreef Caland het volgende:
Misschien komt Vjenne wel dagelijks op de trainingen van PSG.
Dan laat hij zijn piemel aan Berlusconi zien.quote:Op woensdag 6 februari 2013 15:32 schreef Stommie het volgende:
Als we maar niet winnen, dan wordt van Gaal helemaal gek.
Ik wist niet dat die een broer had maar die is ook handig in het nieuws momenteelquote:Op woensdag 6 februari 2013 15:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan laat hij zijn piemel aan Berlusconi zien.
quote:Op woensdag 6 februari 2013 13:21 schreef Caland het volgende:
Robben had na het WK 2010 al nooit meer opgeroepen moeten worden.
En waar is dat op gebaseerd? Ik zie namelijk geen enkele reden.quote:Op woensdag 6 februari 2013 16:41 schreef Keukendrol het volgende:
Ik denk echt dat oranje in staat is voor een verassing te zorgen.
Je kan winnen... En verliezen.quote:Op woensdag 6 februari 2013 16:46 schreef DorperTed. het volgende:
[..]
En waar is dat op gebaseerd? Ik zie namelijk geen enkele reden.
hij heeft na het wk 2010 ook niet meer gespeeld dus terecht.quote:Op woensdag 6 februari 2013 13:21 schreef Caland het volgende:
Nee, op het EK was hij er nietquote:Op woensdag 6 februari 2013 16:47 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
hij heeft na het wk 2010 ook niet meer gespeeld dus terecht.
Nee, ik heb toen geen Nederlander gezien.quote:
Ik denk dat de jeugdige enthousiastheid van o.a. Ola john, maher erg belangrijk zal zijn.quote:Op woensdag 6 februari 2013 16:46 schreef DorperTed. het volgende:
[..]
En waar is dat op gebaseerd? Ik zie namelijk geen enkele reden.
Ik hoop het van harte maar ik denk dat de kwaliteit bij Italië toch de doorslag geeft.quote:Op woensdag 6 februari 2013 17:09 schreef Keukendrol het volgende:
[..]
Ik denk dat de jeugdige enthousiastheid van o.a. Ola john, maher erg belangrijk zal zijn.
Dit. Al doe je hem iets tekort want Van Gaal heeft het "voetbal" an sich uitgevonden.quote:Op woensdag 6 februari 2013 17:22 schreef n00b13 het volgende:
Van Gaal heeft natuurlijk ook het Italiaanse voetbal uitgevonden.
En zelfs tafelvoetbal wordt volgens Van Gaals filosofie gespeeld schijnt het.quote:Op woensdag 6 februari 2013 17:23 schreef BB-King het volgende:
[..]
Dit. Al doe je hem iets tekort want Van Gaal heeft het "voetbal" an sich uitgevonden.
Over blaasvoetbal maar niet te zwijgen.quote:Op woensdag 6 februari 2013 17:24 schreef n00b13 het volgende:
[..]
En zelfs tafelvoetbal wordt volgens Van Gaals filosofie gespeeld schijnt het.
Die neusquote:Op woensdag 6 februari 2013 17:28 schreef Stiggie het volgende:
Van Gaal zal de tegenstander bij een nederlaag na afloop complimeteren dat ze volgens de filosofie van Louis hebben gespeeld.
[ afbeelding ]
Ik volg PSG en ik heb geen idee waar je het over hebt.. Hij is een van de slechtste spelers van PSG. Gewoon terecht op de bank daar.quote:Op woensdag 6 februari 2013 15:02 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Oké man, jij kijkt dus geen wedstrijden van PSG. Die man is gewoon goed als hij speelt en de beste RB als hij minuten maakt. Hij was bij Ajax niet meer gemotiveerd op het einde en heeft inderdaad een mindere periode gehad.
Scoorde wel de 0-4 tegen Toulouse afgelopen week, moet gewoon spelen.quote:Op woensdag 6 februari 2013 17:33 schreef ha_n het volgende:
[..]
Ik volg PSG en ik heb geen idee waar je het over hebt.. Hij is een van de slechtste spelers van PSG. Gewoon terecht op de bank daar.
die speelde pas een half jaar in de basis bij ajax...quote:Op woensdag 6 februari 2013 17:36 schreef Stiggie het volgende:
Greg speelt of gigantisch kut of heel goed. Vind niet echt dat er een tussenweg bij hem is. Of hij krijgt een 3 of een 8. Kortom, hij was er eigenlijk nog niet klaar voor om bij Ajax weg te gaan.
WK was hij super idd. EK dramatisch. Snap niet dat Van Rhijnn toen ook niet mee was
Stap toch op, Jallet is echt niet beter.quote:Op woensdag 6 februari 2013 17:33 schreef ha_n het volgende:
[..]
Ik volg PSG en ik heb geen idee waar je het over hebt.. Hij is een van de slechtste spelers van PSG. Gewoon terecht op de bank daar.
Wat is waar te zien? #NEDITA op SBS6, #FRADUI op ARD1, #ENGBRA op @eredivisielive, #SPAURU op Eurosport 2quote:Op woensdag 6 februari 2013 17:39 schreef Nober het volgende:
[..]
En dan heb je nog Frankrijk - Duitsland en Portugal - Ecuador.
Brazilië is op EL.quote:Op woensdag 6 februari 2013 17:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat is waar te zien? #NEDITA op SBS6, #FRADUI op ARD1, #ENGBRA op @eredivisielive, #SPAURU op Eurosport 2
Rai Uno natuurlijk voor Holanda Italia als ze het niet blokkeren zoals met CL wedstrijden.quote:Op woensdag 6 februari 2013 17:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat is waar te zien? #NEDITA op SBS6, #FRADUI op ARD1, #ENGBRA op @eredivisielive, #SPAURU op Eurosport 2
Ik vind Jallet ook geen geweldige back maar hij is nog steeds beter dan vd Wiel. Hij houd die mislukte back van Nederland wel op de bank.quote:Op woensdag 6 februari 2013 17:39 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Stap toch op, Jallet is echt niet beter.
Lol noem 1 ding waarin Jallet beter is?quote:Op woensdag 6 februari 2013 17:45 schreef ha_n het volgende:
[..]
Ik vind Jallet ook geen geweldige back maar hij is nog steeds beter dan vd Wiel. Hij houd die mislukte back van Nederland wel op de bank.
Mentaliteit, leven voor de sport.quote:Op woensdag 6 februari 2013 17:47 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Lol noem 1 ding waarin Jallet beter is?
Hieruit concludeer ik al dat jij PSG totaal niet volgt en gewoon onzin uitkraamt. Als je zin hebt om zomaar wat te zeggen moet je naar ONZ gaan. Jallet is een publiekslieveling en ruk maatje van Ancelotti, hij zou hem nooit uit de basis spelen. Greg heeft de verkeerde keuze gemaakt, en zou bij iedere subtop in de basis staan.quote:Op woensdag 6 februari 2013 17:45 schreef ha_n het volgende:
[..]
Ik vind Jallet ook geen geweldige back maar hij is nog steeds beter dan vd Wiel. Hij houd die mislukte back van Nederland wel op de bank.
quote:Op woensdag 6 februari 2013 17:47 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Lol noem 1 ding waarin Jallet beter is?
Heb je vd wel eens zien vechten bij PSG?quote:Op woensdag 6 februari 2013 17:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mentaliteit, leven voor de sport.
Waar de fuck heb jij het allemaal over manquote:Op woensdag 6 februari 2013 17:48 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Heb je vd wel eens zien vechten bij PSG?
Nee, want je hebt hem 1 keer bekeken toen hij is ingevallen.
lol "vechten"quote:Op woensdag 6 februari 2013 17:48 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Heb je vd wel eens zien vechten bij PSG?
Nee, want je hebt hem 1 keer bekeken toen hij is ingevallen.
Bij PSG voert hij zijn verdedigende taken altijd uit.quote:Op woensdag 6 februari 2013 17:52 schreef Stiggie het volgende:
V/d wiel is aanvallend goed. Verdedigend soms ontluisterend slecht.
Denk dat Ajacied422 wel meer dan genoeg Vd Wiel heeft gezien de afgelopen jaren
vd Wiel is op en top prof juist.quote:Op woensdag 6 februari 2013 17:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Enige Fransman, Aanvoerder, Cult bij achterban. Dit was overigens al duidelijk voordat hij tekende dus het blijft zijn eigen schuld, maar beter is Van der Wiel welquote:Op woensdag 6 februari 2013 17:45 schreef ha_n het volgende:
[..]
Ik denk niet dat een poenclub als PSG haar oren laat hangen naar argumenten als 'cult bij achterban'quote:Op woensdag 6 februari 2013 17:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Enige Fransman, Aanvoerder, Cult bij achterban. Dit was overigens al duidelijk voordat hij tekende dus het blijft zijn eigen schuld, maar beter is Van der Wiel wel
Hij laat dat iig niet zien. vd Wiel heeft maar 8 of 9 wedstrijden gespeld, maar is nu al verantwoordelijk voor een par van de grootste verdedigende blunders dit seizoen. In de zomer komt er zeker weten een nieuwe back en dan kan gregory vertrekken.quote:Op woensdag 6 februari 2013 17:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Enige Fransman, Aanvoerder, Cult bij achterban. Dit was overigens al duidelijk voordat hij tekende dus het blijft zijn eigen schuld, maar beter is Van der Wiel wel
Ja, want dat is ook exact hetgeen ik beweer.quote:Op woensdag 6 februari 2013 18:30 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Nee, Janmaat, de Vrij, BMI en Mathijsen zijn inderdaad 4x zo goed.![]()
Oké.quote:Op woensdag 6 februari 2013 18:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, want dat is ook exact hetgeen ik beweer.
Greg liet zien het talent te hebben, maar dat zie ik bij vRhijn niet. Snap niet wat al die Ajacieden in hem zienquote:Op woensdag 6 februari 2013 13:23 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 6 februari 2013 17:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zlatan dan?quote:Op woensdag 6 februari 2013 17:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
NOS langs de lijn, als de wedstrijd begint denk ikquote:Op woensdag 6 februari 2013 18:53 schreef admiraal_anaal het volgende:
Is dit ergens op de radio te volgen en hoe laat?
Ben er ook nog niet kapot van dus laat dat al maar wegquote:Op woensdag 6 februari 2013 18:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Greg liet zien het talent te hebben, maar dat zie ik bij vRhijn niet. Snap niet wat al die Ajacieden in hem zien
hoelaat is dat ook alweer?quote:Op woensdag 6 februari 2013 18:55 schreef Doublepain het volgende:
[..]
NOS langs de lijn, als de wedstrijd begint denk ik
Pieters, die is ook matig op LB. Laat hem maar centraal staan dan, aanvallende kwaliteiten heeft hij niet.quote:Op woensdag 6 februari 2013 18:58 schreef ValHallen het volgende:
[..]
En het is natuurlijk van oorsprong een CV he, ik ken maar weinig voorbeelden van centrale verdedigers die succesvol om worden geturnd tot een back.
Hoelaat? Ik luister het nooit maar als de wedstrijd begint 20:30? of al om 20:00quote:Op woensdag 6 februari 2013 19:00 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
hoelaat is dat ook alweer?en NOS langs de lijn is radio 1 toch?
Sorry zit mobiel en aan het werk dus even zoeken lukt me niet
Dat bedoel ik ja. Je kunt nog beter een buitenspeler omturnen tot back dan een CV, in de meeste gevallen.quote:Op woensdag 6 februari 2013 19:00 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Pieters, die is ook matig op LB. Laat hem maar centraal staan dan, aanvallende kwaliteiten heeft hij niet.
Dat pakt idd beter uit.quote:Op woensdag 6 februari 2013 19:02 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ja. Je kunt nog beter een buitenspeler omturnen tot back dan een CV, in de meeste gevallen.
Italie heeft zelf toch ook een vrij onervaren team?quote:Op woensdag 6 februari 2013 19:08 schreef Doublepain het volgende:
Ben echt benieuwd, als dit team gewoon van Italië wint, dan gaat het wel de wereld over.
De keeper heeft al meer ervaring dan alle 11 bijelkaar van Oranjequote:Op woensdag 6 februari 2013 19:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Italie heeft zelf toch ook een vrij onervaren team?
Fijn voor Buffon maar mijn stelling blijft intact. Dit Italie is ook geen geweldig team. Al zie ik ze wel winnen vanavond.quote:Op woensdag 6 februari 2013 19:09 schreef Doublepain het volgende:
[..]
De keeper heeft al meer ervaring dan alle 11 bijelkaar van Oranje
Mwah, best een aardige verdediging en hun aanval is ook niet mis. 2 topspitsen.quote:Op woensdag 6 februari 2013 19:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Fijn voor Buffon maar mijn stelling blijft intact. Dit Italie is ook geen geweldig team. Al zie ik ze wel winnen vanavond.
2 bazen ja.quote:Op woensdag 6 februari 2013 19:14 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Mwah, best een aardige verdediging en hun aanval is ook niet mis. 2 topspitsen.
Oh das moeilijkquote:Op woensdag 6 februari 2013 19:09 schreef Doublepain het volgende:
[..]
De keeper heeft al meer ervaring dan alle 11 bijelkaar van Oranje
Averagequote:Keeper: Tim Krul (Newcastle United)
Om te janken (like always?)quote:Verdediging:
Daryl Janmaat, Stefan de Vrij, Bruno Martins Indi en Daley Blind
Maher is een talent. Clasie nog niet goed genoeg. Strootman subtop.quote:Middenveld
Middenveld: Jordy Clasie (Feyenoord), Kevin Strootman (PSV) en Adam Maher (AZ)
Op Robin na ook kutquote:Aanval
Aanval: Jeremain Lens (PSV), Robin van Persie (Man. Utd.) en Ola John (Benfica).
Ook niet op en top. De spelers die er nu instaan zijn niet veel slechter dan de dikgedrukte namen. En De Jong over een jaar al helemaal niet.quote:Op woensdag 6 februari 2013 19:44 schreef Stiggie het volgende:
[..]
Average
[..]
Om te janken (like always?)
[..]
Maher is een talent. Clasie nog niet goed genoeg. Strootman subtop.
[..]
Op Robin na ook kut
Tis te hopen dat over een jaar Elia, Robben, Sneijder, Steek, Nigel De Jong, Emanuelson, Huntelaar, Siem de Jong, Appelflap in vorm zijn. Zou het ook niet het proberen waard zijn om Nigel eens als CV uit te proberen. Dekt tenminste door, speelt het middenveld aan en tackelt als een beest.
Kuyt is ook een spits. Wel een hele slechte, maar wel een spits.quote:Op woensdag 6 februari 2013 19:56 schreef Stiggie het volgende:
Van Persie gaat geloof ik ook maar 45min spelenBen benieuwd wie daarna in de spits gaat staan.
edit: Zal wel Kuyt zijn... die ziet hij tenslotte als spits
quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:03 schreef Keukendrol het volgende:
Echt opflikkeren met je hoerenprofielschets kutlouis.
Die stream loopt gewoon precies gelijk met mijn tvquote:Op woensdag 6 februari 2013 20:12 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Hmm, stream ziet er prima uit bij SBS
Scheelt natuurlijk voor SBS dat ze die stream gelijk op het internet knallen en dat die niet door verschillende provider omgezet moet worden etc.quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:13 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Die stream loopt gewoon precies gelijk met mijn tv
Pizza in de spits, spaghetti rechts, macaroni linksquote:
Terwijl hij zelf weer niet te onderscheiden is van zn broerquote:Op woensdag 6 februari 2013 20:15 schreef Caland het volgende:
Ronald de Boer is de enige die het onderscheid blijkbaar wel kan maken.
Tagliatelle op de bank?quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:16 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Pizza in de spits, spaghetti rechts, macaroni links
lasagne doet niet mee?quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:16 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ze delen zelfs een twitteraccount.quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:16 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Terwijl hij zelf weer niet te onderscheiden is van zn broer
Een Chinees op rechts?quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:16 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:17 schreef Caland het volgende:
Haha ja grappig allemaal Italiaans eten Xdeej
Hopelijk een hattrickquote:Op woensdag 6 februari 2013 20:18 schreef Stiggie het volgende:
Lens dus straks in de spits. En ik maar denken dat Lens niet zo in zn profielschets zou staan
Als je 1 van de 3 beste spelers op het veld bent in de halve finale van een EK.. Ja.quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:18 schreef Grifte het volgende:
Nee inderdaad, Balotelli en Shaarawy zijn doorgewinterde veteranen internationaal.
Zit hier nog een extra filter overheen ofzo? Zo donker kan een mens toch niet zijn..quote:
Mooiste vond ik nog dat toen hij het eindelijk met hulp aan had gekregen, bleek het nog de verkeerde kleur ook te zijn.quote:
quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:23 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Jij stopt bier in een Barbara Barend?
Niet zoals hij.quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:22 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Iedereen heeft dat wel eens gehad met voetbalhesjes...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar zou het bier dan uitkomen?quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:23 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Jij stopt bier in een Barbara Barend?
Toen je 10 was jaquote:Op woensdag 6 februari 2013 20:22 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Iedereen heeft dat wel eens gehad met voetbalhesjes...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |