quote:Doel: Kenneth Vermeer (Ajax), Tim Krul (Newcastle United)
Verdediging: Stefan de Vrij (Feyenoord), Daley Blind (Ajax), Ron Vlaar (Aston Villa), Daryl Janmaat, Bruno Martins Indi, Joris Mathijsen (allen Feyenoord), Ricardo van Rhijn (Ajax)
Middenveld: Jordy Clasie (Feyenoord), Marco van Ginkel (Vitesse), Jonathan de Guzman (Swansea City), Adam Maher (AZ), Kevin Strootman (PSV)
Aanval: Klaas Jan Huntelaar (Schalke 04), Ola John (Benfica), Dirk Kuyt (Fenerbahce), Jeremain Lens (PSV) en Robin van Persie (Manchester United).
Poll: Gaat Oranje Italie verslaan?quote:Doel: Gianluigi Buffon (Juventus), Morgan De Sanctis (Napoli), Federico Marchetti (Lazio), Salvatore Sirigu (Paris Saint-Germain)
Verdediging: Ignazio Abate (AC Milan), Davide Astori (Cagliari), Andrea Barzagli (Juventus), Daniele Gastaldello (Sampdoria), Federico Peluso (Juventus), Andrea Ranocchia (Internazionale), Davide Santon (Newcastle United)
Middenveld: Antonio Candreva (Lazio), Daniele De Rossi, Alessandro Florenzi (beiden AS Roma), Alessandro Diamanti (Bologna), Emanuele Giaccherini, Andrea Pirlo (Juventus), Riccardo Montolivo, Antonio Nocerino (AC Milan), Marco Verratti (Paris Saint-Germain)
Aanval: Mario Balotelli, Stephan El Shaarawy (beiden AC Milan), Alberto Gilardino (Bologna), Sebastian Giovinco (Juventus) en Pablo Osvaldo (AS Roma).
Zo heb ik 'm net ook ingevuld op de website van VI!quote:Op maandag 4 februari 2013 14:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
Krul
van Rhijn - Vlaar - BMI - Blind
de Guzman - Maher - Strootman
Lens - van Persie - John
Jij hebt veel verstand van voetbalquote:Op maandag 4 februari 2013 15:07 schreef Obiekulu het volgende:
[..]
Zo heb ik 'm net ook ingevuld op de website van VI!
douglas kan er echt niets van, maar stel hem maar op, interesseert mij geen fuckquote:Op maandag 4 februari 2013 16:55 schreef Plasterk het volgende:
Ik snap nog steeds niet waarom Douglas niet tegenover Balotelli wordt gezet.
kongoloquote:Op maandag 4 februari 2013 16:55 schreef Plasterk het volgende:
Ik snap nog steeds niet waarom Douglas niet tegenover Balotelli wordt gezet.
Stinho weetquote:Op maandag 4 februari 2013 17:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
douglas kan er echt niets van, maar stel hem maar op, interesseert mij geen fuck
Vermeer staat natuurlijk op doel, want Ajax en meevoetballend;)quote:Op maandag 4 februari 2013 14:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
Vermeer
Lens - van Persie - John
Douglas is de beste Nederlandse verdediger na VDW en Martins Indi.quote:Op maandag 4 februari 2013 17:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
douglas kan er echt niets van, maar stel hem maar op, interesseert mij geen fuck
Vormquote:Op maandag 4 februari 2013 14:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
Krul
Lens - van Persie - John
Buttner speelt over een half jaar bij QPR of Norwichquote:Op maandag 4 februari 2013 17:51 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Vorm
Van Der Wiel - Douglas - Martins Indi - Büttner
Fer - De Jong
Robben - De Guzman - Van Persie
Babel (of een andere balvast/snelle spits met inzicht die uit een jeugdopleiding komt en zich stormachtig ontwikkelt)
Kijk dit wil ik volgend jaar zien, dit gaan we ook zien als Louis niet blijft kloten met z'n kut filosofie.
Daarom hoop ik dat we 5 - 0 geklaard worden en dat Louis wakker wordt.
Janmaat...![]()
Die Bert zit gewoon bijna dood te gaan van het lachen...
Tiendalli dan, anders BMI als LB en De Vrij als CBquote:Op maandag 4 februari 2013 17:56 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Buttner speelt over een half jaar bij QPR of Norwich
Tiendalli ook zo.. mwa . Mss werkt een systeem met 3 verdedigers beter .quote:Op maandag 4 februari 2013 18:02 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Tiendalli dan, anders BMI als LB en De Vrij als CB
3 verdedigers?quote:Op maandag 4 februari 2013 18:03 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Tiendalli ook zo.. mwa . Mss werkt een systeem met 3 verdedigers beter .
Maarja dankzij van Gaal komen we toch niet verder dan de groepsfase op dat WK
De Vrij, Douglas en BMI ofzo . Met daarvoor 2 brekers ofzoquote:Op maandag 4 februari 2013 18:07 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
3 verdedigers?
Eigenlijk een goed idee.
Omdat wij toch geen verdedigend fatsoenlijke linksback hebben.
En VDW is niet consistent (is verdedigend veel beter geworden bij PSG, ga maar een keer kijken).
Dus tja, goed idee.
Waarom? het is de enige Nederlandse voetbal team met nog een beetje krediet heeft internationaal..quote:
Gister een goal gemaakt.quote:Op maandag 4 februari 2013 18:22 schreef ha_n het volgende:
Van der Wiel
Voetbalt hij nog dan? Ik dacht dat ie nu full-time wanna be rapper is..
Gewoon lekker verder met Van Rhijn en hopen dat ie wel goede carriere keuzes maakt.
vdWiel was al 10x verder dan vRhijn op zijn leeftijd. Plus vRhijn is een matige rbquote:Op maandag 4 februari 2013 18:22 schreef ha_n het volgende:
Van der Wiel
Voetbalt hij nog dan? Ik dacht dat ie nu full-time wanna be rapper is..
Gewoon lekker verder met Van Rhijn en hopen dat ie wel goede carriere keuzes maakt.
Dieze boy weet mensen...quote:Op maandag 4 februari 2013 19:40 schreef Doublepain het volgende:
[..]
vdWiel was al 10x verder dan vRhijn op zijn leeftijd. Plus vRhijn is een matige rb
Valt wel mee hoe goed die was. vd Wiel was zeker een talent, maar hij heeft daar verder weinig mee gedaan. Spelde een geweldige WK, maar is vervolgens veel te veel in zich zelf gaan geloven en heeft veel te lang stil gestaan in zijn ontwikkeling, totaal geen ambitie. ..En nu functioneert hij als bankverwarmer voor een 30 jaar oude Jallet bij PSG.quote:Op maandag 4 februari 2013 19:40 schreef Doublepain het volgende:
[..]
vdWiel was al 10x verder dan vRhijn op zijn leeftijd. Plus vRhijn is een matige rb
10 keer niet maar wel verder, is ook echt een rechtsback, Van Rhijn is een CV die rechtsback speeltquote:Op maandag 4 februari 2013 19:40 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Eens. Maar wie er op het middenveld speelt is me om het even.quote:Op maandag 4 februari 2013 14:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
Krul
Lens - van Persie - John
Van Rhijn is potentiële wereldtop.quote:Op maandag 4 februari 2013 19:40 schreef Doublepain het volgende:
[..]
daar is overigens niks mis mee toch? Ik heb veel liever een back die vroeger een CV was dan een back die vroeger een buitenspeler was bijvoorbeeld. Van Rhijn hoef van mij nooit meer terug naar centraal en mag zich volledig richten op de RB positie bij Ajax en Oranje.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 09:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
10 keer niet maar wel verder, is ook echt een rechtsback, Van Rhijn is een CV die rechtsback speelt
Greg is geen wereldtop potentie?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:02 schreef Syntix het volgende:
[..]
Van Rhijn is potentiële wereldtop.
Mensen die dat niet zien
Overigens moet Vermeer natuurlijk op doel, want Ajax en meevoetballende keeper.
Wie anders?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:57 schreef Doublepain het volgende:
Clasie en Lens in de basis
Die van Gaal is raar bezig
vGaal speelt toch:quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:59 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Is toch een aanvallende middenvelder? Dan wordt je middenveld totaal overlopen.
Mij lijkt Maher en De Guzman samen op het middenveld iets teveel van het goede. Al zal hij in de tweede helft wel gaan spelen denk ik.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:00 schreef Doublepain het volgende:
[..]
vGaal speelt toch:
Aanvallende-Aanvallende
------------Verdedigende
Dat werd iig bij VI/SV gezegd
Ik hoop hetquote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:01 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Mij lijkt Maher en De Guzman samen op het middenveld iets teveel van het goede. Al zal hij in de tweede helft wel gaan spelen denk ik.
Jammer, kies dan een speler waar je op kan bouwen. Klinkt ws gek maar kies dan een speler van jong Oranje. Zoals Luuk de Jong of een Locadiaquote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:02 schreef alors het volgende:
Robben is trouwens opgeroepen ter vervanging van Huntelaar.
Ben ik het eigenlijk wel mee eens, ik denk dat hij zijn beste dagen wel heeft gehad. Ik denk ook niet dat Guardiola het in hem ziet en dat hij in de zomer een stap omlaag moet doen.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:05 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Jammer, kies dan een speler waar je op kan bouwen. Klinkt ws gek maar kies dan een speler van jong Oranje. Zoals Luuk de Jong of een Locadia
Net niet, enkel Maher speelt ipv Guz.quote:Op maandag 4 februari 2013 17:56 schreef Grifte het volgende:
Krul
Janmaat - De Vrij - Indi - Blind
Strootman - Clasie - De Guzman
John - RVP - Lens
twitter:feyenoordpings twitterde op dinsdag 05-02-2013 om 15:41:54Opstelling #Oranje bij #nedita: Krul; Janmaat, De Vrij, Martins Indi, Blind; Maher, Clasie, Strootman; Lens, Van Persie, John. #Feyenoord reageer retweet
Luukinho en Locadia hebben beide vandaag gescoord. Ik zou ze gewoon belonen, het pakt sowieso alleen maar positiever uit. Robben die leeft als een geboren verliezer, die heeft geen motivatie meer, blessuregevoelig en geen toekomstperspectief meer.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:25 schreef Chiappucci het volgende:
De beste spelers op dit moment horen gewoon geselecteerd te worden. En dan is Robben nog altijd veel beter dan Schaken of Luuk de Jong. Locadia is al helemaal veel te vroeg.
Hoezo niet?quote:
Robben geen motivatie?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:41 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Luukinho en Locadia hebben beide vandaag gescoord. Ik zou ze gewoon belonen, het pakt sowieso alleen maar positiever uit. Robben die leeft als een geboren verliezer, die heeft geen motivatie meer, blessuregevoelig en geen toekomstperspectief meer.
Kan iemand mij dit uitleggen?quote:Centrale duo
De keuze van Van Gaal voor het centrale verdedigende duo Martins Indi-De Vrij is pikant, omdat Joris Mathijsen bij hun club Feyenoord centraal speelt en Martins Indi linksback. ,,Ik heb het met Ronald Koeman besproken. Ik neem aan dat hij er niet echt gelukkig mee is.’’ Dan, met een knipoog: ,,Maar hij zei niet dat ik het niet mocht doen.’’
Knap van hem idd, maar hij is 29, niet meer zo snel als vroeger en het is tijd voor nieuwe spelers. Alleen vPersie kan het niveau aan van de oude spelersquote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:42 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Robben geen motivatie?
Als jij zoveel blessures had een zoveel "doekoe" was je al lang gestopt.
Robben heeft een echte winnaars mentaliteit man!
Robben is bijna geen snelheid kwijtgeraakt, alleen wat minder explosief.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Knap van hem idd, maar hij is 29, niet meer zo snel als vroeger en het is tijd voor nieuwe spelers. Alleen vPersie kan het niveau aan van de oude spelers
Dat denk je, Robben was vroeger a la Messi op snelheid dodelijk. Nu is hij zwaar minder, houdt zich vaak in ivm angst voor een blessure..quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:44 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Robben is bijna geen snelheid kwijtgeraakt, alleen wat minder explosief.
Ach, jou boeit het weer als we in de finale staan. Zo'n persoon ben jijquote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom stressen jullie je over het nederlands elftal?
clubvoetbal is vele malen interessanter
Ja man, als we door de poulefases komen sta je voor de TV met spanning,quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom stressen jullie je over het nederlands elftal?
clubvoetbal is vele malen interessanter
beetje vertrouwen hebben!quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Knap van hem idd, maar hij is 29, niet meer zo snel als vroeger en het is tijd voor nieuwe spelers. Alleen vPersie kan het niveau aan van de oude spelers
GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOALquote:Op dinsdag 5 februari 2013 18:10 schreef tochweerhenk het volgende:
Arjen Robben doet het
Ooh wat een kans wat een kans
Guzman = Creatiefquote:Op dinsdag 5 februari 2013 18:01 schreef ShaoliN het volgende:
Jonge spelers door laten komen valt wel iets voor te zeggen, maar we nemen nu afscheid van zowat elke creatieve speler die oranje gehad heeft de laatste 8 jaar. Ik hoop op een wonder, maar erin geloven doe ik nog niet..
BMI wordt echt overschat, is een goede voetballer, maar was even in topvorm en iedereen zat aan z'n zwarte slungel, hij speelt nu echt minder, maar is wel de 1 na beste eredivisie CB.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 18:11 schreef KingRoland het volgende:
BMI , Robben Strootgod en RVP? komt goed
Narsingh creatief? Waar heb jij naar gekeken?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 18:10 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Guzman = Creatief
Strootman = Creatief
Maher = Creatief
Narsingh = Creatief
BMI = Creatief
achja soms weten wij het allemaal niet meer hequote:Op dinsdag 5 februari 2013 18:23 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Ik snap echt niet wat van Gaal ziet in Daryl fucking Janmaat. Middelmatigheid ten top.
Janmaat, Blind, Clasie en Lens. Pure middelmaatquote:Op dinsdag 5 februari 2013 18:23 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Ik snap echt niet wat van Gaal ziet in Daryl fucking Janmaat. Middelmatigheid ten top.
Van Rhijn, Vlaar?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:00 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Janmaat, Blind, Clasie en Lens. Pure middelmaat
Martins Indi kan ooit een topspeler worden...quote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:16 schreef Pedroso het volgende:
Wat een armoe. Alleen v. Persie (uiteraard) van wereldklasse, de rest zit daar ver, erg ver achter.
Omdat je nogal overdrijft.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:42 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Hoezo niet?
Die verdediging man... Darryl Janmaat
En de grootste grap:
Strontman en Clasie krijgen voorkeur boven De Guzman.
En de Guzman is geen 10 volgens Louis van Gaal...
Ik denk het ook wel als hij zijn mentaliteit verbeterd.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:56 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Greg is geen wereldtop potentie?
Als jij hem bij PSG ziet spelen zie je dat zijn mentaliteit veranderd is.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:47 schreef Syntix het volgende:
[..]
Ik denk het ook wel als hij zijn mentaliteit verbeterd.
Als je dit serieus meent snij ik Cara in mijn huid (no jk)quote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:54 schreef Cara het volgende:
Janmaat
Heeft de potentie een van de beste backs ter wereld te kunnen worden.
Gewoon 1,5 jaar laten staan, die komt er wel.
Ik dacht dat hij daar meer rechtshalf speelde?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:54 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Als jij hem bij PSG ziet spelen zie je dat zijn mentaliteit veranderd is.
Hij kan een van de beste RBs ter wereld worden, alleen die %@%#% Ancelotti heeft hem als excuus gebruikt voor alle pech en hij krijgt nu minder minuten dan Jallet terwijl hij veel beter is.
nope, want kakkerlak.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:54 schreef Cara het volgende:
Janmaat
Dat was maar 1 keer door blessures.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:55 schreef Syntix het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij daar meer rechtshalf speelde?
Van Rhijn > blackcard.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:58 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Dat was maar 1 keer door blessures.
En geloof me, iedereen weet dat hij fucking goed is (teamgenoten), en hij speelt veel beter dan Jallet.
En wat hebben we daar nou aan als hij nooit speelt? Hij is gewoon dom bezig geweest door naar zo'n club te gaan, en nu moet hij op de blaren/bank zitten. Ik heb sowieso vraagtekens bij de mentale gesteldheid van die jongen.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:58 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Dat was maar 1 keer door blessures.
En geloof me, iedereen weet dat hij fucking goed is (teamgenoten), en hij speelt veel beter dan Jallet.
Uhm hij speelde eerst wel gewoon regelmatig (zelfs meer dan Jallet) alleen hij werd alsnog niet geselecteerd door Louis.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:30 schreef alors het volgende:
[..]
En wat hebben we daar nou aan als hij nooit speelt? Hij is gewoon dom bezig geweest door naar zo'n club te gaan, en nu moet hij op de blaren/bank zitten. Ik heb sowieso vraagtekens bij de mentale gesteldheid van die jongen.
...quote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:54 schreef Cara het volgende:
Janmaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |