Het werd bij RTL Boulevard gezegd, volgens mij in de Linda.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:46 schreef Copycat het volgende:
Waar heeft Linda die uitspraak gedaan?
ik ben benieuwd of ze wel laten zien!quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:32 schreef icloud het volgende:
Sex tape van sylvie nu in rtlboulevard.
Sylvie eist uitzendverbod en bereid rechtszaak voor.
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:23 schreef Haaibaaike het volgende:
Niks krijg je te zien. Gelijk heeft ze de uitzendverbod!
Ben je nou zo dom?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:23 schreef Haaibaaike het volgende:
Niks krijg je te zien. Gelijk heeft ze de uitzendverbod!
Waarom zeggen jij en static niks van icloud die had ook over sextape ! Maar nee hoor ik krijg van hem altijd de schuld.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:24 schreef Laysa het volgende:
![]()
Het ging gewoon over het feit dat Sylvie vals zingt. niks geen sex tape
Is dit nu serieus of wat?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:32 schreef icloud het volgende:
Sex tape van sylvie nu in rtlboulevard.
Sylvie eist uitzendverbod en bereid rechtszaak voor.
Q-music meldde het, en kwalbert had het over een verboden tape.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:35 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Waarom zeggen jij en static niks van icloud die had ook over sextape ! Maar nee hoor ik krijg van hem altijd de schuld.
Natuurlijk niet.quote:
Een tape met een lallende Sylvie lijkt mij persoonlijk vele malen vermakelijker dan een sekstapequote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:31 schreef Laysa het volgende:
Ik was overigens ook teleurgesteld dat het enkel een tape betrof waarop ze te horen en te zien was als een dronken kraai
nou....geloof me...het was niksquote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een tape met een lallende Sylvie lijkt mij persoonlijk vele malen vermakelijker dan een sekstape
Ik ben in Amsterdam. Al zou dat wel buitenland voor jou zijn ja.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:32 schreef Haaibaaike het volgende:
En jij zit in het buitenland dus....
Waarom Hong Kong ?Amsterdam ligt in Nederland slimpiequote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:48 schreef static het volgende:
Ik ben in Amsterdam. Al zou dat wel buitenland voor jou zijn ja.
Heeft iemand het gezien op RTL+?quote:
Een documentaire over het seksuele leven van een paardenbloem is nog interessanterquote:Op zondag 24 februari 2013 13:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, zelfs de keuze tussen herhaling van Youp en een matige Najib was al interessanter dan dat.
Laat je niet zo opnaaien en neem die vent niet serieus.quote:Op zondag 24 februari 2013 08:57 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Waarom Hong Kong ?Amsterdam ligt in Nederland slimpieBehandel mij niet als een dom iemand
Maar wij op FOK! zoeken er niets achter. Geen gewiekst tactisch plan om haar populariteit op te krikken of zo. Ze liet zich gewoon spontaan gaan en dat moet kunnen. Wat een echte, warme vrouw! Chapeau!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:18 schreef tong80 het volgende:
Erdbeerlounge is vol lof over het optreden. De website vindt dat de tranen Sylvie sympathieker en oprechter maken
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:40 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Maar wij op FOK! zoeken er niets achter. Geen gewiekst tactisch plan om haar populariteit op te krikken of zo. Ze liet zich gewoon spontaan gaan en dat moet kunnen. Wat een echte, warme vrouw! Chapeau!
Ik zag het. Nou, nou, wat een tranendal.quote:
Klein traantje ?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:17 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik zag het. Nou, nou, wat een tranendal.
Zeg ik al jaren tegen Haaibaaike.quote:Op zondag 24 februari 2013 14:15 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Laat je niet zo opnaaien en neem die vent niet serieus.
Wij zouden er nooit wat achter zoeken, want inderdaad Sil is zo'n warme vrouw.. die zomaar dacht dat Raf boekhouder was.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:40 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Maar wij op FOK! zoeken er niets achter. Geen gewiekst tactisch plan om haar populariteit op te krikken of zo. Ze liet zich gewoon spontaan gaan en dat moet kunnen. Wat een echte, warme vrouw! Chapeau!
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:18 schreef tong80 het volgende:
Ook tijdens de uitzending vocht Sylvie tegen de tranen. 'Ik zong voor mijn zoontje Damian die in het publiek zat', zei ze met betraande ogen.
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:40 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
quote:Sylvie op stap met Raf en Sabia Boulahrouz van onze redactie
AMSTERDAM - Sylvie, Rafael van der Vaart en Sabia Boulahrouz zijn na ellende rondom hun stukgelopen relaties gezellig met elkaar op stap geweest.
De twee hartsvriendinnen arriveerden dinsdag samen in het trendy restaurant Marsbar in Hamburg. Een uur later kregen Sylvie en Sabia echter gezelschap van niemand minder dan Rafael van der Vaart. De voetballer van HSV was eerst aanwezig op een Sports Gala.
Na het etentje nam het trio een taxi richting huis, waarop Sylvie, Sabia en Rafael na elkaar werden afgezet bij hun eigen woning.
Sylvie en Sabia zijn elkaars grote steun en toeverlaat sinds hun breuken met voetballers Rafael en Khalid. De twee vriendinnen worden regelmatig samen gespot.
Eerder dit jaar liep de relatie van Sabia en Khalid Boulahrouz na zeven jaar op de klippen. Zij leerden elkaar in 2005 kennen, een jaar later stapten de twee in het huwelijksbootje.
Sabia was er ook bij op oudejaarsavond, toen de bom tussen Rafael en Sylvie barstte.
Stelde weinig voor, jaquote:
Ze steekt wel lekker af naast die rooie.quote:Op zondag 3 maart 2013 08:20 schreef Deisyy het volgende:
Sylvie bij de show van Viktor & Rolf in Parijs, ze doet me hier een beetje denken aan de zonnebankmoeder.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |