Het werd bij RTL Boulevard gezegd, volgens mij in de Linda.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:46 schreef Copycat het volgende:
Waar heeft Linda die uitspraak gedaan?
ik ben benieuwd of ze wel laten zien!quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:32 schreef icloud het volgende:
Sex tape van sylvie nu in rtlboulevard.
Sylvie eist uitzendverbod en bereid rechtszaak voor.
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:23 schreef Haaibaaike het volgende:
Niks krijg je te zien. Gelijk heeft ze de uitzendverbod!
Ben je nou zo dom?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:23 schreef Haaibaaike het volgende:
Niks krijg je te zien. Gelijk heeft ze de uitzendverbod!
Waarom zeggen jij en static niks van icloud die had ook over sextape ! Maar nee hoor ik krijg van hem altijd de schuld.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:24 schreef Laysa het volgende:
![]()
Het ging gewoon over het feit dat Sylvie vals zingt. niks geen sex tape
Is dit nu serieus of wat?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:32 schreef icloud het volgende:
Sex tape van sylvie nu in rtlboulevard.
Sylvie eist uitzendverbod en bereid rechtszaak voor.
Q-music meldde het, en kwalbert had het over een verboden tape.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:35 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Waarom zeggen jij en static niks van icloud die had ook over sextape ! Maar nee hoor ik krijg van hem altijd de schuld.
Natuurlijk niet.quote:
Een tape met een lallende Sylvie lijkt mij persoonlijk vele malen vermakelijker dan een sekstapequote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:31 schreef Laysa het volgende:
Ik was overigens ook teleurgesteld dat het enkel een tape betrof waarop ze te horen en te zien was als een dronken kraai
nou....geloof me...het was niksquote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een tape met een lallende Sylvie lijkt mij persoonlijk vele malen vermakelijker dan een sekstape
Ik ben in Amsterdam. Al zou dat wel buitenland voor jou zijn ja.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:32 schreef Haaibaaike het volgende:
En jij zit in het buitenland dus....
Waarom Hong Kong ?Amsterdam ligt in Nederland slimpiequote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:48 schreef static het volgende:
Ik ben in Amsterdam. Al zou dat wel buitenland voor jou zijn ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |