OH JEEEEEEEEEquote:Op maandag 4 februari 2013 14:04 schreef Lutte het volgende:
OOOOMMMMGG IK GA NAAR DE THEATERSHOW VAN DE 3js!!!!!
Ik las K3. Maar dat ligt niet aan jou en je imago hoor.quote:Op maandag 4 februari 2013 14:04 schreef Lutte het volgende:
Gecondoleerd, ze zijn toch met z'n tweeën?quote:Op maandag 4 februari 2013 14:04 schreef Lutte het volgende:
Nee, de zoon van die oude gaat het overnemen.. en das toevallig ook een J.quote:Op maandag 4 februari 2013 15:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gecondoleerd, ze zijn toch met z'n tweeën?
Uiteraard, je bent zo overtuigend altijd!quote:Op maandag 4 februari 2013 15:21 schreef roos85 het volgende:
Ze hebben de modules nu op een dag gepland
Zou mijn mail dan toch geholpen hebben?
Je had een 9 voor Nederlands ja?quote:Op maandag 4 februari 2013 12:59 schreef PatriQue89 het volgende:
En het toetsje was gewoon Nederlands. Beetje spreekwoorden en gezegdes aanvullen, verklaren wat het betekendt
quote:
Dan is het goedtquote:Op maandag 4 februari 2013 17:12 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Efteling, in het voorjaar, ik ga mee!
xoxox
Raakquote:
Kssstquote:Op maandag 4 februari 2013 15:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gecondoleerd, ze zijn toch met z'n tweeën?
Schattigquote:Op maandag 4 februari 2013 18:55 schreef PatriQue89 het volgende:
Mama heeft sjans met een herdershondt
quote:
wat triestquote:Op maandag 4 februari 2013 19:41 schreef Lutte het volgende:
Ik ben in een kleuterklas beland geloof ik, we mogen bepaalde colleges alleen binnen met een kaart van een bepaalde kleurHet systeem heeft sowieso geen nut en is daarnaast zo lek als een mandje.
Vonden we een beetje kinderachtig.. Dus morgen allemaal stickers mee, lekker op niveau stickers bij elkaar plakken als je braaf naar college komt, je sommetjes gemaakt hebt en je telefoontje in de tas laat.
Niet als je het citeert en de bron vermeldt.quote:Op maandag 4 februari 2013 19:50 schreef roos85 het volgende:
Ik ben bezig met een verslag, moet ik informatie over de instelling in verwerken.
Mag niet rechtstreeks de informatie van de website overnemen, want dat is plagiaat
Jaaa want dat bedoelen ze met plagiaat. Logisch weerquote:Op maandag 4 februari 2013 19:50 schreef roos85 het volgende:
Ik ben bezig met een verslag, moet ik informatie over de instelling in verwerken.
Mag niet rechtstreeks de informatie van de website overnemen, want dat is plagiaat
Ik herschrijf het maar, bij een ander vak vond de docent het plagiaatquote:Op maandag 4 februari 2013 19:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Niet als je het citeert en de bron vermeldt.
Jaaa is het ook echtquote:Op maandag 4 februari 2013 19:52 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jaaa want dat bedoelen ze met plagiaat. Logisch weer
Publieke domein wil niet zeggen dat het meteen geen plagiaat is.quote:Op maandag 4 februari 2013 20:09 schreef franklop het volgende:
Informatie over een bedrijf overnemen van hun eigen website is geen plagiaat
jaaaa schat, tis gewoon onzin eerste klasquote:Op maandag 4 februari 2013 20:10 schreef roos85 het volgende:
Je hebt de feedback van die docent toch gelezen?
ja ok, maar overnemen en niks aanpassen met bronvermelding is dus geen plagiaatquote:Op maandag 4 februari 2013 20:11 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Publieke domein wil niet zeggen dat het meteen geen plagiaat is.
Waar en waarom je het ook overneemt een bronvermelding moet toch.
Volgens haar docent dus wel. Volgens mij dus ook niet.quote:Op maandag 4 februari 2013 20:12 schreef franklop het volgende:
[..]
ja ok, maar overnemen en niks aanpassen met bronvermelding is dus geen plagiaat
maar goed die docent is geen rechtendocent, dus dat verklaard het ook wel weerquote:Op maandag 4 februari 2013 20:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Volgens haar docent dus wel. Volgens mij dus ook niet.
Ik heb geen idee wat voor docent het is.quote:Op maandag 4 februari 2013 20:13 schreef franklop het volgende:
[..]
maar goed die docent is geen rechtendocent, dus dat verklaard het ook wel weer
Een zeurquote:Op maandag 4 februari 2013 20:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat voor docent het is.
En krijgt het nog voor elkaar ookquote:Op maandag 4 februari 2013 20:14 schreef franklop het volgende:
de kat wil persé tussen ons in zitten
In ieder geval niet bekend met annotatie.quote:
Ik ga in ieder geval geen risico nemen, is wel bij een andere docent..quote:Op maandag 4 februari 2013 20:19 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
In ieder geval niet bekend met annotatie.
Zou ik ook niet doen.quote:Op maandag 4 februari 2013 20:20 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik ga in ieder geval geen risico nemen, is wel bij een andere docent..
Geen zin om nog vertraging oid op te lopen.
Dit gaf ze aan bij dat verslag bij info over de instelling:quote:
quote:Veel is letterlijk overgenomen, dus plagiaat!
Wij hadden het toen over Mega Toby's superzaad en Nina's magische eierenquote:Op maandag 4 februari 2013 20:25 schreef Lutte het volgende:
Tussentijdse GTST update: er is met de condooms geknoeid!
Whahaquote:Op maandag 4 februari 2013 20:26 schreef roos85 het volgende:
[..]
Wij hadden het toen over Mega Toby's superzaad en Nina's magische eieren
Gewoon mailenquote:Op maandag 4 februari 2013 20:30 schreef PatriQue89 het volgende:
Haha..
Ik had een mail gestuurd naar de gemeente hier, met de vraag of er tussen die en die periode mogelijkheden waren om stage te lopen en zo ja, waar ik mijn sollicitatiebrief + cv kan heensturen.
Krijg ik alleen een antwoord op de vraag waar ik mijn solli + cv heen kan doen.
Ik vind dat mijn vraag of er in die periode mogelijkheden tot stage lopen zijn niet beantwoord is. René vind van indirect wel.CONFUSEDDDD
En de hele dag met een treintje spelenquote:Op maandag 4 februari 2013 20:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Direct solliciteren voor burgemeester.
Daar zijn die toffe maquettes ook voor!quote:Op maandag 4 februari 2013 20:37 schreef roos85 het volgende:
[..]
En de hele dag met een treintje spelen
En op visite gaan bij Samson en Gertquote:Op maandag 4 februari 2013 20:41 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Daar zijn die toffe maquettes ook voor!
Mwahhh, dat is niet mijn ambitiequote:Op maandag 4 februari 2013 20:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Direct solliciteren voor burgemeester.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 4 februari 2013 20:55 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Mwahhh, dat is niet mijn ambitieAlvast tien stemmen binnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Pompompomquote:Op maandag 4 februari 2013 20:56 schreef PatriQue89 het volgende:
René leest mijn sollicitatiebrief nu
/wacht op de slachtbank
Sstquote:Op maandag 4 februari 2013 21:06 schreef PatriQue89 het volgende:
Gelukkig heeft René aanvullingen gedaan en kan ik hem op fouten wijzen
Jeejquote:Op maandag 4 februari 2013 21:55 schreef PatriQue89 het volgende:
Gister had ik 19 maandjes verkering joh
IDDQDquote:Op maandag 4 februari 2013 21:58 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik kom maar niet door level 50 heen van Candy Crush
God-mode code voor Doom. Sorry, nerdtalk door een ouder iemandquote:
Okquote:Op dinsdag 5 februari 2013 08:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
God-mode code voor Doom. Sorry, nerdtalk door een ouder iemand
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 08:54 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
OkDoom opstarten, ingame-console tevoorschijn toveren en een commando intypen: IDDQD. Daarna kon je niet meer dood. Volgens mij was IDDQFA alle wapens en onbeperkt ammunite.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
je snapt dat het spel dan wel erg makkelijk wordt
Vandaar: nerdgrap. Nu met bril, want die heb ik sinds kort op. Nu nog eens een blouse met pennenzakje kopen.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Aaahhh, I get it!quote:Op dinsdag 5 februari 2013 08:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Doom opstarten, ingame-console tevoorschijn toveren en een commando intypen: IDDQD. Daarna kon je niet meer dood. Volgens mij was IDDQFA alle wapens en onbeperkt ammunite.
je snapt dat het spel dan wel erg makkelijk wordt
Vandaar: nerdgrap. Nu met bril, want die heb ik sinds kort op. Nu nog eens een blouse met pennenzakje kopen.
Komt goedquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:20 schreef Kally het volgende:
Oudste met zijn cito toetsen, oh stelde niks voor
We zullen zien
met je 9ens. Kssstquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:35 schreef PatriQue89 het volgende:
Ach... mijn uitkomst was dat ik makkelijk VWO aankon... Zie waar ik nu sta
Dat is zuur inderdaadquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:46 schreef Renesite het volgende:
Ik had havo/vwo.
Ging naar vmbo door kansloze leraar
ach. hbo afgerond. Boeienddquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:54 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat is zuur inderdaadLang leve de havo kans klas, dat heeft echt veel mensen geholpen.
En daarnaast zijn er zat mensen die vmbo -> havo -> vwo doen, elf/twaalf is gewoon nog zo jong.
Ik kon de Havo niet aan. Had dat ding verprutst.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:35 schreef PatriQue89 het volgende:
Ach... mijn uitkomst was dat ik makkelijk VWO aankon... Zie waar ik nu sta
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:54 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Tuurlijk komt het goed. Zijn mama is de beste!
Ik kon het allemaal wel aan... Had alleen niet zoveel zin.. ofzo. Helaas.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:04 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik kon de Havo niet aan. Had dat ding verprutst.
Nou ja, dat hè? Hij is nog maar 11, wie weet hoe hij over 4 jaar isquote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:30 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik kon het allemaal wel aan... Had alleen niet zoveel zin.. ofzo. Helaas.
Ja, wat weet je nou op die leeftijdquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:54 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat is zuur inderdaadLang leve de havo kans klas, dat heeft echt veel mensen geholpen.
En daarnaast zijn er zat mensen die vmbo -> havo -> vwo doen, elf/twaalf is gewoon nog zo jong.
Ik wilde naar Havo, ze lieten me. Prima.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:30 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik kon het allemaal wel aan... Had alleen niet zoveel zin.. ofzo. Helaas.
Ja precies! Op de middelbare vond ik alles leuk, behalve leren.. En nu leer ik weer, omdat ik het leuk vind.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:33 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ja, dat hè? Hij is nog maar 11, wie weet hoe hij over 4 jaar is
Herkenbaarquote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:40 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja precies! Op de middelbare vond ik alles leuk, behalve leren.. En nu leer ik weer, omdat ik het leuk vind.
Mooi dat dat nu zo is!quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:40 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja precies! Op de middelbare vond ik alles leuk, behalve leren.. En nu leer ik weer, omdat ik het leuk vind.
Ik ook, dan was ik nu denk ik heel ergens anders geweestquote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:41 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Mwah... had het toen ook liever gehad hoor
Ik ook wel denk ikquote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:43 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ook, dan was ik nu denk ik heel ergens anders geweest
Hollywood!quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:43 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ook, dan was ik nu denk ik heel ergens anders geweest
Bohhhhhhquote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:45 schreef Kally het volgende:
Maar waar ik dan wel weer ben, is vlak bij een maaltijd met spareribs nomnomnom
Neuh, wel reizen dat welquote:
Zondag zuurkool opquote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:46 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Bohhhhhh
Hier hutspot met ROOKWORST
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:49 schreef Kally het volgende:
Altijd als ik zuurkool eet denk ik aan Vaduz
Whehequote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:53 schreef PatriQue89 het volgende:
Als ik aan rookworst denk, denk ik aan Rene
Awwwwquote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:57 schreef PatriQue89 het volgende:
Straks Jamie weer ophalen. Gister helemaal schuchter in een hoekje zitten, bang kijken...
Gister heen gebracht, vanmorgen geholpen. Mama en ik waren niet thuis vanochtend, dus kon het zo.quote:
Oh zo, ach arm wumrpjequote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:00 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Gister heen gebracht, vanmorgen geholpen. Mama en ik waren niet thuis vanochtend, dus kon het zo.
Ja.. Half 7 kunnen we haar weer halen (en gaan we niet voor niets 3 kwartier in de wachtkamer wachtenquote:
Prrrquote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:10 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik heb een kale poes, ik herhaal; Ik heb een kale poes!
Sorry, tegen wie heb je het?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Was na 1x zeggen ook wel duidelijk, toch Rene?
Ik reageer overal op!quote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Zo lastig dat jullie iets van jullie naam erin hebben!!
tsja als die om aandacht vraagt moet ie gegeven wordenquote:
Wel aan de juistequote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:45 schreef franklop het volgende:
[..]
tsja als die om aandacht vraagt moet ie gegeven worden
Rellenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:47 schreef PatriQue89 het volgende:
Is dit jullie eerste echtelijke ruzie?
Ja, dus datquote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:07 schreef Renesite het volgende:
Hier heeft iedereen hoofdpijn en zeurpijn.
Ik moest ooit met iemand werken die klaagde over haarpijnquote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:07 schreef Renesite het volgende:
Hier heeft iedereen hoofdpijn en zeurpijn.
Heb ik ook wel eensquote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:14 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik moest ooit met iemand werken die klaagde over haarpijn
Dat is vervelend inderdaad, zij had d'r haar gewoon in een staart en maar zuchten en kreunen dat ze haarpijn had.. ik stond echtquote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:16 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Heb ik ook wel eens
Maar dat komt dan doordat ik zwarte piet ben, panty over mn hoofd doe, om pruik aan vast te zetten.. als je dat dan af doet... mwahhh... niet echt pijn ofzo.. maar irritant
Dat is gewoon zeuren om het zeurenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:17 schreef roos85 het volgende:
[..]
Dat is vervelend inderdaad, zij had d'r haar gewoon in een staart en maar zuchten en kreunen dat ze haarpijn had.. ik stond echt
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:35 schreef roos85 het volgende:
[..]
Inderdaad, Frank dacht zomaar als PR te stoppen... maar moest maar gauw weer blauw worden
Dus ik kan ook niet stoppen?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:35 schreef roos85 het volgende:
[..]
Inderdaad, Frank dacht zomaar als PR te stoppen
Oh, nou mooi kut danquote:
Met alle bloemen van de wereld!quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:41 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Dus jij hebt ook een relazie met roos?!
Maar... dan laat je René zomaar goanquote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:36 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik wil nu een relazie met jou. Jij hebt tenminste nog aanzien.
Ach... die is leuk voor af en toe, voor erbij.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maar... dan laat je René zomaar goan?
Jij bent ook af en toe leuk. Doet niets af aan je kleur.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:50 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ach... die is leuk voor af en toe, voor erbij.
whut?quote:
AND PROUD!quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:52 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jij bent ook af en toe leuk. Doet niets af aan je kleur.
HIHIROOIE
Sandraquote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:04 schreef Pheno het volgende:
Sorry benny, ik moest erop reageren. Het was sterker dan mijzelf.
Jaquote:
is het inmiddels gelukt?quote:Op woensdag 6 februari 2013 06:57 schreef Lutte het volgende:
KUTSNEEUW
Ik heb over twee uur tentamen en het staat helemaal vast hierEllende
Wat een beunhaasquote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:11 schreef iBenny het volgende:
Ohw... nieuwe aflevering van de Rijdende rechter straks...
amaiquote:
Ik was NET op tijd, papa had me gebracht, met de bus was ik nooit op tijd gekomen. Uur en drie kwartier op gereden, het kan in veertig minuten.quote:
Fijn dat je op tijd wasquote:Op woensdag 6 februari 2013 17:47 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik was NET op tijd, papa had me gebracht, met de bus was ik nooit op tijd gekomen. Uur en drie kwartier op gereden, het kan in veertig minuten.
Op onze groep van 600 man waren er vijftig te laat (stipt negen uur mocht je niet meer binnen), moet je nagaan hoe dat is in heel NL en België samen. Dan ben je gewoon zo genaaid, kost je je propedeuse of levert je twee jaar vertraging op. No mercy...
jeej jij!quote:Op woensdag 6 februari 2013 16:52 schreef roos85 het volgende:
whoop whoopdat vreselijk moeilijke tentamen toch gehaald
[..]
Ik ben echt zo blij, bij dat tentamen zaten studenten die het voor vijfde keer moesten herkansen..quote:
Normaal ook een kwartier of half uur zelfs geloof ik, maar dit is een tentamen dat vier keer per jaar voor alle GNK studenten van bijna alle universiteiten in NL en een paar in België wordt gegeven. Komt ontzettend nauw dus. Maar het is gewoon zo naaiend.quote:Op woensdag 6 februari 2013 17:51 schreef roos85 het volgende:
[..]
Fijn dat je op tijd was50 is nog best veel
![]()
Bij ons mag je tot maximaal 15 minuten na aanvang van het tentamen nog binnen.
dafuqquote:Op woensdag 6 februari 2013 17:47 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik was NET op tijd, papa had me gebracht, met de bus was ik nooit op tijd gekomen. Uur en drie kwartier op gereden, het kan in veertig minuten.
Op onze groep van 600 man waren er vijftig te laat (stipt negen uur mocht je niet meer binnen), moet je nagaan hoe dat is in heel NL en België samen. Dan ben je gewoon zo genaaid, kost je je propedeuse of levert je twee jaar vertraging op. No mercy...
Ze zijn inderdaad belachelijk streng in het toepassen van die regels, mijn vader overleed vorig jaar vlak voor de tentamenweek.quote:Op woensdag 6 februari 2013 17:57 schreef Lutte het volgende:
[..]
Normaal ook een kwartier of half uur zelfs geloof ik, maar dit is een tentamen dat vier keer per jaar voor alle GNK studenten van bijna alle universiteiten in NL en een paar in België wordt gegeven. Komt ontzettend nauw dus. Maar het is gewoon zo naaiend.
Treinen die niet rijden, bussen te laat, maar ook een jongen die een autoongeluk had gehad en in een weiland belandde. Jammer maar helaas.
Op de plek waar ik zat zaten de eerste en vierde (?) kaars, dat is 600 man en stuk of vijftig te laat. Dus moet je nagaan wat dat van de hele groep is..
hier heb je dasrvoor allerlei commisies. Alleen weet niemand ooit wat de juiste is...quote:Op woensdag 6 februari 2013 17:59 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ze zijn inderdaad belachelijk streng in het toepassen van die regels, mijn vader overleed vorig jaar vlak voor de tentamenweek.
Uitvaart was in die week, ik met studentzaken contact opgenomen... Zou geen extra kans krijgen voor die tentamens die ik daardoor zou missen.
Leve de decaan.. mocht ik het niet redden met de hers dit jaar kan ik via haar een extra kans aanvragen.quote:Op woensdag 6 februari 2013 18:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
hier heb je dasrvoor allerlei commisies. Alleen weet niemand ooit wat de juiste is...
nice!quote:
Dat is goed geregeldquote:Op woensdag 6 februari 2013 18:06 schreef roos85 het volgende:
[..]
Leve de decaan.. mocht ik het niet redden met de hers dit jaar kan ik via haar een extra kans aanvragen.
Zij was echt heel tof, volgens mij vond ze die regels ook maar belachelijk..quote:Op woensdag 6 februari 2013 18:13 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat is goed geregeldMaar absurd idd..
Gefeliciteerd met je tentamen
Zooooooooo, wel 10 minutenquote:
Is al paar weken geledenquote:
Uhuhquote:
Opbouwen oke, maar 10 minuten René, minstens 25quote:Op woensdag 6 februari 2013 18:54 schreef Renesite het volgende:
[..]
Is al paar weken geleden!
Heb drie weken lopen zeiken met mijn gesteldheid!
quote:Op woensdag 6 februari 2013 18:56 schreef Kally het volgende:
[..]
Uhuh
[..]
Opbouwen oke, maar 10 minuten René, minstens 25
Nee, dat niet. 200call in ca. 8min of zo. 13kmph.quote:
Hoeveel calorietjes heb je binnen gekregen vandaag?quote:Op woensdag 6 februari 2013 18:58 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nee, dat niet. 200call in ca. 8min of zo. 13kmph.
Dat zet dan geen zoden aan de dijkquote:
Twee ontbijtkoek. Twee broodjes, drie koppen groente thee/citroen, glas mango/sinaasappelsap. Net een bord met een grote schep wortels en twee en halve aardappel.quote:Op woensdag 6 februari 2013 18:59 schreef Kally het volgende:
[..]
Hoeveel calorietjes heb je binnen gekregen vandaag?
quote:Op woensdag 6 februari 2013 19:06 schreef Renesite het volgende:
[..]
Twee ontbijtkoek. Twee broodjes, drie koppen groente thee/citroen, glas mango/sinaasappelsap. Net een bord met een grote schep wortels en twee en halve aardappel.
Tussendoortje: een milkyway en een roosvice sapje!
En een handje vol antaflu
quote:
Gadver.quote:Op woensdag 6 februari 2013 19:08 schreef Renesite het volgende:
Owja, bakje yoghurt en een uitgebakken karbonaadje. Lekker droog en taaiig
Dit.quote:
Ontbijtkoek is koek, puur koolhydraten/suiker. Eten omdat je het lekker vindt, niet omdat het gezond is. In sapjes zitten ook vaak suikers en de goede dingen aan fruit zoals vezels zijn eruit want die zitten in de schil. Wat voor broodjes?quote:Op woensdag 6 februari 2013 19:06 schreef Renesite het volgende:
[..]
Twee ontbijtkoek. Twee broodjes, drie koppen groente thee/citroen, glas mango/sinaasappelsap. Net een bord met een grote schep wortels en twee en halve aardappel.
Tussendoortje: een milkyway en een roosvice sapje!
En een handje vol antaflu
Maar het is wel zo. Net als die milky way en roosviceequote:Op woensdag 6 februari 2013 19:13 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ontbijtkoek is koek, puur koolhydraten/suiker. Eten omdat je het lekker vindt, niet omdat het gezond is. In sapjes zitten ook vaak suikers en de goede dingen aan fruit zoals vezels zijn eruit want die zitten in de schil. Wat voor broodjes?
Nee ik ben niet geïndoctrineerd door bepaalde topics hier op FOK!![]()
Heul welquote:Op woensdag 6 februari 2013 19:12 schreef PatriQue89 het volgende:
Karbonaadje moet sappig en mals zijn
quote:Op woensdag 6 februari 2013 19:17 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Daarom bak ik ze thuis ook altijd. Anders weet je zeker dat je zo'n taai ding krijgt
Yess, maar daar stond al eenquote:Op woensdag 6 februari 2013 19:16 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Maar het is wel zo. Net als die milky way en roosvicee
Dat mag jijquote:Op woensdag 6 februari 2013 19:18 schreef Lutte het volgende:
[..]
Yess, maar daar stond al eenbij en ik wou ook weer niet te veel zeuren
Tuurlijk welquote:Op woensdag 6 februari 2013 19:18 schreef Lutte het volgende:
[..]
Yess, maar daar stond al eenbij en ik wou ook weer niet te veel zeuren
Dan moeten ze nog niet droog en taai zijnquote:Op woensdag 6 februari 2013 19:20 schreef Renesite het volgende:
Deze karbonaadjes zijn uit de oven zeg maar. Dus droog en taai. Soms wel lekker hoor!
Naaaah... droog en taai is veel gezegd. Maar je snaaapt.quote:Op woensdag 6 februari 2013 19:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Dan moeten ze nog niet droog en taai zijn
Eerst moeten wij volgend weekend kutjebotsenquote:Op woensdag 6 februari 2013 19:20 schreef Kally het volgende:
Er komen allemaal party's aan, en volgens mij ga ik naar allemaal toe
Oh in dat geval: roomboter in plaats van margarine, je hebt vetten nodig dus beter roomboter met goede vetten dan margarine waar je al helemaal niks aan hebt. Alle light en halva shit mijden, die zoetstoffen wil je echt niet en je lichaam verwacht suiker en dat komt niet en slaat dan juist alles op.quote:
Dus ook geen Latta?quote:Op woensdag 6 februari 2013 19:21 schreef Lutte het volgende:
[..]
Oh in dat geval: roomboter in plaats van margarine, je hebt vetten nodig dus beter roomboter met goede vetten dan margarine waar je al helemaal niks aan hebt. Alle light en halva shit mijden, die zoetstoffen wil je echt niet en je lichaam verwacht suiker en dat komt niet en slaat dan juist alles op.
Ja ja
Whiehoe lekkahquote:Op woensdag 6 februari 2013 19:20 schreef Kally het volgende:
Er komen allemaal party's aan, en volgens mij ga ik naar allemaal toe
Whut?quote:Op woensdag 6 februari 2013 19:21 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Eerst moeten wij volgend weekend kutjebotsen![]()
![]()
![]()
Nee hij zou kijken met het weer en geld, dus niks bevestigd, nu heb ik al wat staanquote:Op woensdag 6 februari 2013 19:24 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Oh, ik dacht wel. Blame it on Renesite
Zou daar de samenstelling zo niet van weten, maar als je het lekker vindt vooral etenquote:
wtfquote:Op woensdag 6 februari 2013 19:25 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee hij zou kijken met het weer en geld, dus niks bevestigd, nu heb ik al wat staan
Hebben we wel bevestigd?quote:
Ohjeeeeee... another niks-to-do weekendquote:Op woensdag 6 februari 2013 19:25 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee hij zou kijken met het weer en geld, dus niks bevestigd, nu heb ik al wat staan
Ik zie geen datum of bevestiging erna toch?quote:Op woensdag 6 februari 2013 19:28 schreef Renesite het volgende:
Renesite Kally
ahaaaatjes.
17 jan 2013 @ 19:25:52
Kally Renesite
Nee wij gewoon
17 jan 2013 @ 19:25:39
Renesite Kally
Met meer mensen of dat niet?
17 jan 2013 @ 19:25:17
Renesite Kally
even in overleg met mijn ega
-----
En die kon gewoon.
Ja, dag, als jij niks laat wetenquote:Op woensdag 6 februari 2013 19:29 schreef Renesite het volgende:
Kally Renesite
Schattie mocht je nog willen komen, 16 februari kan en dan pas weer in maart, 2e niet maar 2 weken erna
---
Je kent me!
Ja dagquote:Op woensdag 6 februari 2013 19:30 schreef Renesite het volgende:
Als ik Pat moet vragen weet je al dat het doorgaat. Gewooooonteee![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |