OH JEEEEEEEEEquote:Op maandag 4 februari 2013 14:04 schreef Lutte het volgende:
OOOOMMMMGG IK GA NAAR DE THEATERSHOW VAN DE 3js!!!!!
Ik las K3. Maar dat ligt niet aan jou en je imago hoor.quote:Op maandag 4 februari 2013 14:04 schreef Lutte het volgende:
Gecondoleerd, ze zijn toch met z'n tweeën?quote:Op maandag 4 februari 2013 14:04 schreef Lutte het volgende:
Nee, de zoon van die oude gaat het overnemen.. en das toevallig ook een J.quote:Op maandag 4 februari 2013 15:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gecondoleerd, ze zijn toch met z'n tweeën?
Uiteraard, je bent zo overtuigend altijd!quote:Op maandag 4 februari 2013 15:21 schreef roos85 het volgende:
Ze hebben de modules nu op een dag gepland
Zou mijn mail dan toch geholpen hebben?
Je had een 9 voor Nederlands ja?quote:Op maandag 4 februari 2013 12:59 schreef PatriQue89 het volgende:
En het toetsje was gewoon Nederlands. Beetje spreekwoorden en gezegdes aanvullen, verklaren wat het betekendt
quote:
Dan is het goedtquote:Op maandag 4 februari 2013 17:12 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Efteling, in het voorjaar, ik ga mee!
xoxox
Raakquote:
Kssstquote:Op maandag 4 februari 2013 15:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gecondoleerd, ze zijn toch met z'n tweeën?
Schattigquote:Op maandag 4 februari 2013 18:55 schreef PatriQue89 het volgende:
Mama heeft sjans met een herdershondt
quote:
wat triestquote:Op maandag 4 februari 2013 19:41 schreef Lutte het volgende:
Ik ben in een kleuterklas beland geloof ik, we mogen bepaalde colleges alleen binnen met een kaart van een bepaalde kleurHet systeem heeft sowieso geen nut en is daarnaast zo lek als een mandje.
Vonden we een beetje kinderachtig.. Dus morgen allemaal stickers mee, lekker op niveau stickers bij elkaar plakken als je braaf naar college komt, je sommetjes gemaakt hebt en je telefoontje in de tas laat.
Niet als je het citeert en de bron vermeldt.quote:Op maandag 4 februari 2013 19:50 schreef roos85 het volgende:
Ik ben bezig met een verslag, moet ik informatie over de instelling in verwerken.
Mag niet rechtstreeks de informatie van de website overnemen, want dat is plagiaat
Jaaa want dat bedoelen ze met plagiaat. Logisch weerquote:Op maandag 4 februari 2013 19:50 schreef roos85 het volgende:
Ik ben bezig met een verslag, moet ik informatie over de instelling in verwerken.
Mag niet rechtstreeks de informatie van de website overnemen, want dat is plagiaat
Ik herschrijf het maar, bij een ander vak vond de docent het plagiaatquote:Op maandag 4 februari 2013 19:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Niet als je het citeert en de bron vermeldt.
Jaaa is het ook echtquote:Op maandag 4 februari 2013 19:52 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jaaa want dat bedoelen ze met plagiaat. Logisch weer
Publieke domein wil niet zeggen dat het meteen geen plagiaat is.quote:Op maandag 4 februari 2013 20:09 schreef franklop het volgende:
Informatie over een bedrijf overnemen van hun eigen website is geen plagiaat
jaaaa schat, tis gewoon onzin eerste klasquote:Op maandag 4 februari 2013 20:10 schreef roos85 het volgende:
Je hebt de feedback van die docent toch gelezen?
ja ok, maar overnemen en niks aanpassen met bronvermelding is dus geen plagiaatquote:Op maandag 4 februari 2013 20:11 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Publieke domein wil niet zeggen dat het meteen geen plagiaat is.
Waar en waarom je het ook overneemt een bronvermelding moet toch.
Volgens haar docent dus wel. Volgens mij dus ook niet.quote:Op maandag 4 februari 2013 20:12 schreef franklop het volgende:
[..]
ja ok, maar overnemen en niks aanpassen met bronvermelding is dus geen plagiaat
maar goed die docent is geen rechtendocent, dus dat verklaard het ook wel weerquote:Op maandag 4 februari 2013 20:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Volgens haar docent dus wel. Volgens mij dus ook niet.
Ik heb geen idee wat voor docent het is.quote:Op maandag 4 februari 2013 20:13 schreef franklop het volgende:
[..]
maar goed die docent is geen rechtendocent, dus dat verklaard het ook wel weer
Een zeurquote:Op maandag 4 februari 2013 20:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat voor docent het is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |