Ik zag te laat dat ik Lapo had, dus paniek alomquote:
Schatquote:
nu al? Isnie avond nu!quote:Op woensdag 16 januari 2013 13:43 schreef PatriQue89 het volgende:
Net boodschappen gedaan.. alleen maar gezond.
ik zit nu aan een bord brocolli en kip.
NOM
Dat is een lunch.quote:
Zo'n leraar wiskunde had ikquote:Op woensdag 16 januari 2013 14:32 schreef Lutte het volgende:
Wat een docent is dit___!
Blablabla niemand snapt er iets van of heeft een idee van wat hij nu aan het uitleggen is, 'ja nou dat zit zo als je bekijkt.... Waar ging het eigenlijk over?'
In before franklop die er wel een kusje op wil gevenquote:Op woensdag 16 januari 2013 14:34 schreef roos85 het volgende:
aauuww verbrand net mijn tong aan een opkikkertje
Wat dronk je?quote:Op woensdag 16 januari 2013 14:34 schreef roos85 het volgende:
aauuww verbrand net mijn tong aan een opkikkertje
Dat is hem geraden ookquote:Op woensdag 16 januari 2013 14:41 schreef Lutte het volgende:
[..]
In before franklop die er wel een kusje op wil geven
Opkikker bouillon.. stond er niet bij stil dat het in een dubbelwandig glas zat en het dus warm blijftquote:
quote:Op woensdag 16 januari 2013 14:45 schreef roos85 het volgende:
[..]
Dat is hem geraden ook
[..]
Opkikker bouillon.. stond er niet bij stil dat het in een dubbelwandig glas zat en het dus warm blijft
Ik zal voortaan overal wel de namen opschrijven... ieder een eigen pot jam/pindakaas en zulks..quote:
hahaquote:Op woensdag 16 januari 2013 15:20 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik zal voortaan overal wel de namen opschrijven... ieder een eigen pot jam/pindakaas en zulks..
quote:Op woensdag 16 januari 2013 15:20 schreef Lutte het volgende:
Als ik het ooit van mn leven echt niet meer weet ga ik Opkikker drinkenOf ik pleur een lepel zout en wat E-nummers in een (evt dubbelwandig) glas en drink dat op. Keuzes.
Ach H maakte het gister nog bonter, hij was te lam om op te staan dus ik moest maar een koekje in z'n mond stoppenquote:Op woensdag 16 januari 2013 15:20 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik zal voortaan overal wel de namen opschrijven... ieder een eigen pot jam/pindakaas en zulks..
de rooie zeker?quote:Op woensdag 16 januari 2013 15:37 schreef roos85 het volgende:
Ik heb mezelf helemaal tegen de tafel gezet.. zodat een van de katten niet op schoot kan springen.. loopt ze allemaal te fiepen
Dankje schatje!quote:Op woensdag 16 januari 2013 17:53 schreef Renesite het volgende:
[..]
Komt wel goed schatje. Neem een Roosviceetje
komt goed schatquote:
Door een communicatiefout van school wordt er een derde kans aangeboden, dus altijd fijn om deze achter de hand te hebben.quote:
Maak er geen tijd voor!quote:Op woensdag 16 januari 2013 19:01 schreef Lutte het volgende:
KeelpijnDaar heb ik helegaar geen tijd voor....
Herkenbaar, kop dicht, geen tijd voorquote:Op woensdag 16 januari 2013 19:01 schreef Lutte het volgende:
KeelpijnDaar heb ik helegaar geen tijd voor....
was ingecalculeerd liefquote:
quote:Op woensdag 16 januari 2013 20:45 schreef franklop het volgende:
[..]
was ingecalculeerd liefmisschien nog genoeg goed gegokt
de kachel in de slaapkamer staat al tijdje voor je aan!
thxxxquote:
laat ik die nou net gehaald hebbenquote:Op woensdag 16 januari 2013 21:16 schreef roos85 het volgende:
Zin in olijven, nouja eigenlijk chips maar die mag ik niet van mezelf.
Zak mooi voor jezelf.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:17 schreef franklop het volgende:
[..]
laat ik die nou net gehaald hebben
quote:
M'n keel is nu zo dik als Peter Beensequote:Op woensdag 16 januari 2013 21:15 schreef MissJ het volgende:
[..]
thxxx![]()
Hoe gaat het met jouw keelpijn?
ooow hihiquote:Op woensdag 16 januari 2013 21:19 schreef Lutte het volgende:
[..]
M'n keel is nu zo dik als Peter BeenseDe griepjes en keeltjes heersen
Ikke welquote:Op woensdag 16 januari 2013 21:19 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hihi. Hoi! Ik ken jou nog niet van dichtbij
Hier ook 1, zo fijn weerquote:Op woensdag 16 januari 2013 21:20 schreef MissJ het volgende:
[..]
ooow hihi![]()
Ja ik voel ook wat opkomen, behhhGelukkig een heel rustig weekend in zicht
quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:19 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hihi. Hoi! Ik ken jou nog niet van dichtbij
Ah, Hoi! Mag ik meedoen? Bij mij begint ook iets.quote:
Jij wel hoorquote:Op woensdag 16 januari 2013 21:21 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ah, Hoi! Mag ik meedoen? Bij mij begint ook iets.
quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:21 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nee ik zou ook nog liever opkikker nemen
Cool, met zijn allen in bedquote:Op woensdag 16 januari 2013 21:22 schreef MissJ het volgende:
aww laten we gezellig met z'n allen ziekjes zijn dan
Specs ASL?quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
Niks. Ik ben naakt. Ik FOK! altijd naakt
Lekker op de bank met filmpjes en een dekentje?quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:20 schreef MissJ het volgende:
[..]
ooow hihi![]()
Ja ik voel ook wat opkomen, behhhGelukkig een heel rustig weekend in zicht
Dingenquote:Op woensdag 16 januari 2013 21:23 schreef Renesite het volgende:
[..]
Simultaan keelpijn snotje dingen.
jaaaaquote:
Zoiets ja, heerlijk!quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:23 schreef Lutte het volgende:
[..]
Lekker op de bank met filmpjes en een dekentje?
Mijn weekend zit ernstig vol
Hoe lekker is datquote:
quote:
Een bloedlul van 11cm, 16 jaar, man en kom uit Margraten.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
vleeschschwanz van 32cm, 56 jaar, man, Sexbierum
Jij?
Ben jij Pat nou aan het opkisten?quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:25 schreef Renesite het volgende:
[..]
Een bloedlul van 11cm, 16 jaar, man en kom uit Margraten.
Laten we afspreken in een stil parkje.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:25 schreef Renesite het volgende:
[..]
Een bloedlul van 11cm, 16 jaar, man en kom uit Margraten.
In Gulpen? HAHAHAH GULP IN JE BROEK!quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Laten we afspreken in een stil parkje.
quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:28 schreef Renesite het volgende:
[..]
In Gulpen? HAHAHAH GULP IN JE BROEK!
quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:28 schreef Renesite het volgende:
[..]
In Gulpen? HAHAHAH GULP IN JE BROEK!
Whahaha er moest pooieren staanquote:Op woensdag 16 januari 2013 21:28 schreef Renesite het volgende:
[..]
Neeeee joh. Ik kist alleen mijn wietstekkies.
Is dat nuquote:Op woensdag 16 januari 2013 21:32 schreef PatriQue89 het volgende:
Prikje in je piemel #DitIsMijnLijf
Ik ook, van snoepquote:Op woensdag 16 januari 2013 21:34 schreef PatriQue89 het volgende:
Ok. Ben nu al misselijk...
zappen maar
Sinds ik in de lengte doorgesneden piemels heb gezien kan ik alles aan. Nadat ik m'n trauma verwerkt had dan.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:32 schreef PatriQue89 het volgende:
Prikje in je piemel #DitIsMijnLijf
quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:35 schreef Lutte het volgende:
[..]
Sinds ik in de lengte doorgesneden piemels heb gezien kan ik alles aan. Nadat ik m'n trauma verwerkt had dan.
Je mamsquote:Op woensdag 16 januari 2013 21:37 schreef Renesite het volgende:
Mijn digitale TV kastje is gestolen door een dievegge, moet nu analoog instellen
En terechtquote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja
"Mijne is stuk, ik pak de jouwe ja?"
Bekijk het zo, jij naar de huiskamer of zij naar jouw kamerquote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja
"Mijne is stuk, ik pak de jouwe ja?"
Geen last vanquote:
quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:48 schreef iBenny het volgende:
Dog Owners Wearing Clothes Made From Their Pet’s Fur
Ik krijg al jeuk als ik ernaar kijk
Ik nietquote:Op woensdag 16 januari 2013 22:02 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Iedereen heeft jouw tieten al gezien man!
quote:
Ehh... ok?quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:05 schreef Renesite het volgende:
zal even navragen, zou ook een parteh hebben bij vrienden
Ik bedoelde wanneer Pat ze gezien heeftquote:Op woensdag 16 januari 2013 22:05 schreef Renesite het volgende:
zal even navragen, zou ook een parteh hebben bij vrienden
oooow, dacht voor bezichtigingquote:Op woensdag 16 januari 2013 22:06 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik bedoelde wanneer Pat ze gezien heeft
Zegquote:
Mijn kop zit vol, maar geen keelpijn, hoesten voel ik wel trouwensquote:Op donderdag 17 januari 2013 03:18 schreef Renesite het volgende:
Krimp hrlemaal in een bij hoesten en ademen doet zelfs pijn. Bitch keelpijn. Trachitol is op
quote:Op donderdag 17 januari 2013 07:41 schreef PatriQue89 het volgende:
Bohhh... Ik dacht vanmorgen: krijg allemaal de vogelgriep, ik ga lkkr in mn joggingbroek naar school. Ja.... En toen bedacht ik me opeens.. Ohja 10.40 uur een sollicitatiegesprek (op school welliswaar.. Maar representatief bla bla etc.)
Nu zit ik dus in mn beste broek en schoenen en een overhemd in de trein bij te komen van mijn uberzware ontbijt..
Maar ik ben wel afgevallen sinds gister![]()
luck!quote:Op donderdag 17 januari 2013 07:55 schreef Kally het volgende:
Vandaag jongste zijn laatste gesprek voor adhd, wish me luck
Good luckquote:Op donderdag 17 januari 2013 07:55 schreef Kally het volgende:
Vandaag jongste zijn laatste gesprek voor adhd, wish me luck
Bepaalde omega 3/6 vetzuren zouden helpen idd, kan mocht het nodig zijn wel eens kijken of er artikelen zijn die dat ook echt bewijzen?quote:Op donderdag 17 januari 2013 11:29 schreef Kally het volgende:
Nou vanmiddag de uitslag. Papa en ik zijn het eens dat we hoe dan ook niet aan de medicatie gaan, vitaminesupplementen en visolie schijnt ook enigzins te helpen dus eerst dat maar
Ik hoor het net van een vrouwtje wiens zoon het ook heeftquote:Op donderdag 17 januari 2013 11:36 schreef Lutte het volgende:
[..]
Bepaalde omega 3/6 vetzuren zouden helpen idd, kan mocht het nodig zijn wel eens kijken of er artikelen zijn die dat ook echt bewijzen?
Nee, komt van de juf op school vorig jaar, wel enige concentratieproblemen maar daar werkt omega goed bij weet ik, en zijn woedeaanvallen, maar om daar nu medicatie voor te gevenquote:Op donderdag 17 januari 2013 11:41 schreef -Vaduz- het volgende:
Is hij de laatste tijd opvallend drukker geworden?
ditoooquote:Op donderdag 17 januari 2013 11:54 schreef PatriQue89 het volgende:
hongerrrrrrrr, over half uurtje pauze. dan mag ik weer schranzen
Niet op vrijdagquote:Op donderdag 17 januari 2013 12:35 schreef Renesite het volgende:
Lekkerbekje. Volgende week moet ik trakteren
Moet je hem even ergens insteken om warm te worden..quote:Op donderdag 17 januari 2013 13:09 schreef Kally het volgende:
Ik heb een koude middelvinger, en nee ik wil geen commentaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oei Oei Oei. Straks, thuis, even doenquote:Op donderdag 17 januari 2013 13:16 schreef Lutte het volgende:
Vingeren Kal! Je vraagt erom hoor
Lekker de WIDM prono nog niet ingevuld in de hoop op een geyle PM van Pat
quote:Op donderdag 17 januari 2013 13:16 schreef Lutte het volgende:
Vingeren Kal! Je vraagt erom hoor
Lekker de WIDM prono nog niet ingevuld in de hoop op een geyle PM van Pat
ze bekrotiseerd me moedahquote:Op donderdag 17 januari 2013 17:53 schreef Kally het volgende:
René, heb je de reactie terug gezien van C. op FB onder mijn post
Ze weet toch niet dat gij thuus woont jonguuuhhhhquote:
Dan moet ze dat eerst onderzoekenquote:Op donderdag 17 januari 2013 18:15 schreef Kally het volgende:
[..]
Ze weet toch niet dat gij thuus woont jonguuuhhhh
quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:16 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Dan moet ze dat eerst onderzoeken
Ik denk dat ze niet zonder elkaar etenquote:
quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:18 schreef Kally het volgende:
[..]
Ze is hartstikke lief, en Runeeh begon
Oja.quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik denk dat ze niet zonder elkaar eten
Lijkt me logisch toch?quote:
Nou nou nou, als je elkaar lief hebt dan uit je dat door samenvoedingquote:
Niks bederft de liefde zo snel dan de ander zien etenquote:Op donderdag 17 januari 2013 18:27 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nou nou nou, als je elkaar lief hebt dan uit je dat door samenvoeding
Heb ik jou lief? Ben bij jou voor je centen en dat weet je!quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:27 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nou nou nou, als je elkaar lief hebt dan uit je dat door samenvoeding
veel minder goed dan haarquote:
dat dusquote:Op donderdag 17 januari 2013 18:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat is echt m'n grootste nachtmerriequote:Op donderdag 17 januari 2013 18:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Samen eten??quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:34 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat is echt m'n grootste nachtmerrieMag je God op je blote knietjes danken dat je geen Siamese tweeling bent krijg je dit
Nee samen koken, samen eten, das leukquote:
Ik zou zo vaak alleen eten als mensen niet op mij zouden wachtenquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:10 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nee samen koken, samen eten, das leukMaar ik ga er niet op wachten hoor
En andersom ook niet gelukkig. Beide ontzettend onregelmatige tijden
Zoiets...quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik zou zo vaak alleen eten als mensen niet op mij zouden wachten
Ooh zoquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:10 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nee samen koken, samen eten, das leukMaar ik ga er niet op wachten hoor
En andersom ook niet gelukkig. Beide ontzettend onregelmatige tijden
Wij eten rond vijf uur, vrij vroeg dus, en soms ben ik dan niet thuis. Half zes wachten ze altijd wel, zes uur vaak ook, maar daarna eten ze gewoonquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik zou zo vaak alleen eten als mensen niet op mij zouden wachten
Vinnik wel. Respect voor de Koninginquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:24 schreef Lutte het volgende:
[..]
Wij eten rond vijf uur, vrij vroeg dus, en soms ben ik dan niet thuis. Half zes wachten ze altijd wel, zes uur vaak ook, maar daarna eten ze gewoonEn soms ben ik een week iedere dag om half acht thuis en dan eet ik altijd in m'n uppie, wel lekker voor de tv en er zit altijd wel iemand bij
De rest is gewoon thuis, ik vind dat ik niet van hen kan verwachten dat ze hun hele dag aanpassen op wanneer mevrouw Lutte thuis isEn het is ook niet dat je het ritme naar een uur later kunt verplaatsen of zo, daar mijn rooster zo onregelmatig is.
quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:26 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Vinnik wel. Respect voor de Koningin
Ahjaa.. Das wel fijn inderdaadquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:28 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nou ja mama houdt wel rekening met wat ze klaarmaaktIets dat opgewarmd ook nog lekker is, of iets dat gauw nog ff klaar te maken is (bv een portie aardappelen, groente en vlees apart gehouden, zo klaar maar toch vers).
Ik verwacht ook niet dat mensen op mij wachten, mijn moeder doet het tot een uur of acht, daarna zoek ik het zelf maar uit.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:24 schreef Lutte het volgende:
[..]
Wij eten rond vijf uur, vrij vroeg dus, en soms ben ik dan niet thuis. Half zes wachten ze altijd wel, zes uur vaak ook, maar daarna eten ze gewoonEn soms ben ik een week iedere dag om half acht thuis en dan eet ik altijd in m'n uppie, wel lekker voor de tv en er zit altijd wel iemand bij
De rest is gewoon thuis, ik vind dat ik niet van hen kan verwachten dat ze hun hele dag aanpassen op wanneer mevrouw Lutte thuis isEn het is ook niet dat je het ritme naar een uur later kunt verplaatsen of zo, daar mijn rooster zo onregelmatig is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik verwacht ook niet dat mensen op mij wachten, mijn moeder doet het tot een uur of acht, daarna zoek ik het zelf maar uit.Zorgen dus dat je het niet meer doetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik verwacht ook niet dat mensen op mij wachten, mijn moeder doet het tot een uur of acht, daarna zoek ik het zelf maar uit.Word geen dinges.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Doe het ook niet meer, alhoewel ik een chaoot ben ben ik nu in het ergste geval een kwartiertje later ergens.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Zorgen dus dat je het niet meer doet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Doe het ook niet meer, alhoewel ik een chaoot ben ben ik nu in het ergste geval een kwartiertje later ergens.En dat weet ze, en als ze het dan wegwuift is het prima.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
Dat zal wel, maar toch blijft het aan me knagenquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:35 schreef Kally het volgende:
[..]
En dat weet ze, en als ze het dan wegwuift is het prima.
Zegt me nietsquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:39 schreef Kally het volgende:
Ik ken alleen, dinges, je weet het maar hoe heet het
Tv programmaquote:
quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:50 schreef Lutte het volgende:
Zo spannend, ik voel het in m'n kut. C Paulien
Je zei friettentquote:Op donderdag 17 januari 2013 22:49 schreef PatriQue89 het volgende:
Hebben jullie dat filmpje gezien van die overval in die friettent?
Went snel genoegquote:Op vrijdag 18 januari 2013 08:03 schreef Pheno het volgende:
Nee, hier niet. Vanavond mijn allereerste bril ophalen en laten stellen. Volgens mij ga ik dat ding raar vinden op mijn neus
Jij ook een hele geile goedemorgenquote:
Hier ookquote:
OMG, code rood, weeralarmquote:
Op Pat zijn FBquote:
Owwwwquote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:03 schreef PatriQue89 het volgende:
Als een man zegt : Most 'm daip in de bek hemm...? Betekend moet je m diep in je bek hebben?? Zijn geslachtsorgaan dus... bek hemm en beckham klinkt precies hetzelfde
Oh ja, ganz vergessen mensen toe te voegen. Gisteren nieuwjaarsborrel, eergisteren weet ik wat en de dag ervoor vast nog een kutsmoes om gewoon te zeggen dat ik het vergeten ben.quote:
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh ja, ganz vergessen mensen toe te voegen. Gisteren nieuwjaarsborrel, eergisteren weet ik wat en de dag ervoor vast nog een kutsmoes om gewoon te zeggen dat ik het vergeten ben.
Het betreffende object was een man en wilde wel mee?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:02 schreef Kally het volgende:
Omg
Ik zet net op mijn status dat ik nergens zin in heb, krijg ik een berichtje privé dat ik lekker naar de sauna moet ofzo
Ja dat dusquote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:58 schreef Lutte het volgende:
[..]
Het betreffende object was een man en wilde wel mee?
Welke man wil dat nu niet?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:58 schreef Lutte het volgende:
[..]
Het betreffende object was een man en wilde wel mee?
Ik wil niet elke manquote:
Kritisch zijn is een goede eigenschapquote:
Dacht ik ookquote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kritisch zijn is een goede eigenschap
Heuy, ordi boy, ik denk dat mijn verjaardag dit jaar een feest wordt in een zaaltje, ik regel slaapplekken voor jou en Renéquote:
OH MYquote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:33 schreef Kally het volgende:
[..]
Heuy, ordi boy, ik denk dat mijn verjaardag dit jaar een feest wordt in een zaaltje, ik regel slaapplekken voor jou en René
Jawel, maar tochquote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:35 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
OH MY
Maar dat duurt nog 1234 maanden, toch?
40? Nee toch? 38 toch?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:37 schreef Kally het volgende:
[..]
Jawel, maar toch
Zaaltje, 80's en 90's muziek en denk thema verkleden
Gewoon omdat 40 en doe eens gek
Ja I wishquote:
Mooi, dan hoef je ook nergens meer rekening mee te houdenquote:
quote:
Ohhh, ook iets voor te zeggenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mooi, dan hoef je ook nergens meer rekening mee te houden
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:46 schreef Kally het volgende:
[..]![]()
Dan begint je 2e jeugd
Vandaar feest, geboortefeestje
quote:
De liefde daar danquote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:00 schreef -Vaduz- het volgende:
Ooit hebben we een eigen vleugel in het bejaardentehuis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |