SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
vroeger was alles beter
ìk_vôél_më_èëñzâám_ën_ållêén_vándàâg_wïl_ìemånd_mêt_mê_prätéñ![]()
Not done
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Jij kunt alles op Fok.quote:Op maandag 4 februari 2013 12:00 schreef Vinniiee het volgende:
Ik mag dan wel mobiel zitten, maar ik kan heus wel een topic openen![]()
ZHE GERMANS ZHEY ARE COMMING!!!!1111111einzroflcopterwtfbbqsausage!~
[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 04-02-2013 12:01:30 ]![]()
Welke geniale TT had je in gedachten dan?quote:Op maandag 4 februari 2013 12:00 schreef Vinniiee het volgende:
Ik mag dan wel mobiel zitten, maar ik kan heus wel een topic openenIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
OH NOESSSSSSSSSSSSSSquote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Je hebt toch niet ook Iron Sky zitten kijken he ?quote:Op maandag 4 februari 2013 12:01 schreef LovelyLady het volgende:
ZHE GERMANS ZHEY ARE COMMING!!!!1111111einzroflcopterwtfbbqsausage!~
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Neequote:Op maandag 4 februari 2013 12:01 schreef fietsie het volgende:
[..]
Je hebt toch niet ook Iron Sky zitten kijken he ?![]()
![]()
Jawel joh, dat weet je alleen nog nietquote:Op maandag 4 februari 2013 12:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Niet. Ik kan bijvoorbeeld geen topics sluiten, posts verwijderen, notes of bans uitdelen.![]()
Hitler's basis op de donkere kant van de maan... anno nu...quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
1marcelfilms moet opflikkeren!quote:Op maandag 4 februari 2013 12:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Welke geniale TT had je in gedachten dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waar zijn de taalnazi's?quote:Op maandag 4 februari 2013 12:02 schreef fietsie het volgende:
[..]
Hitler's basis op de donkere kant van de maan... anno nu...![]()
![]()
Dat blok-knopje in de PM is best handig
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik beroep me op koorts, bij alle aangetroffen foutenquote:
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Verstandigquote:Op maandag 4 februari 2013 12:04 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik beroep me op koorts, bij alle aangetroffen fouten![]()
![]()
quote:Op maandag 4 februari 2013 12:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Het gaat over Hitler, dat is Duits, dus dat laten we aan jou over.
![]()
![]()
Hitler's > Hitlersquote:Op maandag 4 februari 2013 12:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
![]()
![]()
Haal jij dat aapestrofje maar wegquote:
quote:Op maandag 4 februari 2013 12:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[b]AirwiN schreef [/b]
Moet je wel goed quoten hequote:
Krijg je met dat gezuig....quote:Op maandag 4 februari 2013 12:07 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]![]()
Ik beroep me ook op plotselinge temperatuurstijging in m'n kop.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Beetje rustig hier he.
Kapen is not done inderdaad.I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
doe er wat aanquote:Op maandag 4 februari 2013 12:07 schreef Tamashii het volgende:
Beetje rustig hier he.
Kapen is not done inderdaad.![]()
![]()
Geef Vinnie banrechtenquote:Op maandag 4 februari 2013 12:07 schreef Tamashii het volgende:
Beetje rustig hier he.
![]()
Schouders en nek krijgen het aardig te verduren natuurlijkquote:Op maandag 4 februari 2013 12:08 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Klopt, kan best vermoeiend zijnProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Tam!!quote:Op maandag 4 februari 2013 12:07 schreef Tamashii het volgende:
Beetje rustig hier he.
Kapen is not done inderdaad.
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op maandag 4 februari 2013 12:08 schreef fietsie het volgende:
[..]
Schouders en nek krijgen het aardig te verduren natuurlijk![]()
![]()
hangt ook alleen maar van de positie afquote:Op maandag 4 februari 2013 12:08 schreef fietsie het volgende:
[..]
Schouders en nek krijgen het aardig te verduren natuurlijk![]()
![]()
Onder het bed zuigen is niet goed voor de nek (en rug!)quote:Op maandag 4 februari 2013 12:09 schreef rival het volgende:
[..]
hangt ook alleen maar van de positie af![]()
![]()
Tamquote:Op maandag 4 februari 2013 12:07 schreef Tamashii het volgende:
Beetje rustig hier he.
![]()
![]()
Helleuw.quote:Vinniiee moet zich leren inhouden!quote:I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Vinnie moet baas van Fok wordenquote:Op maandag 4 februari 2013 12:10 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Vinniiee moet zich leren inhouden!![]()
![]()
Kibbeling?quote:Op maandag 4 februari 2013 12:09 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga eens even een lekkere lunsj inelkaar flansen
Ben je helemaal gek. Dan wordt het hier een rare bende.quote:Op maandag 4 februari 2013 12:10 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Vinnie moet baas van Fok wordenI wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Ikke? Ik kaap nietquote:Op maandag 4 februari 2013 12:10 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Helleuw.
[..]
Vinniiee moet zich leren inhouden!![]()
![]()
Ik zou idd snel van Fok verwijderd worden dan jaquote:Op maandag 4 februari 2013 12:11 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ben je helemaal gek. Dan wordt het hier een rare bende.![]()
![]()
Boven het bed welquote:Op maandag 4 februari 2013 12:10 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Onder het bed zuigen is niet goed voor de nek (en rug!)![]()
![]()
Lukt alles met de iphone?quote:Whehequote:Op maandag 4 februari 2013 12:10 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Vinnie moet baas van Fok worden![]()
![]()
quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Kapen is niet zo boeiend verder. Het is ook niet tegen de regels ofzo.quote:I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Ik moet effies iets verzinnen met zo min mogelijk suiker en snelle koolhydraten, waar kleine wel warm en verzadigd van raakt en wat ze lekker vind....
Dan krijg ik dr makkelijk op bed en slaapt ze lekker lang
Waar is die regel gebleven dat je 5 minuten moet wachten voordat een ander het topic mag openen?quote:Op maandag 4 februari 2013 12:13 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Kapen is niet zo boeiend verder. Het is ook niet tegen de regels ofzo.![]()
![]()
Ga maar liggen, krijg je een massagequote:Op maandag 4 februari 2013 12:13 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Onder de kast bij pap en mam op de kamer is ook niet zo lekker voor je rug..![]()
![]()
Kan er niks aan doen. Dit brengt niet genoeg geld in het laatje!quote:Op maandag 4 februari 2013 12:11 schreef rival het volgende:
[..]
zo denken de blauwe er anno 2013 dus overI wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Break all the rules!!quote:Op maandag 4 februari 2013 12:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waar is die regel gebleven dat je 5 minuten moet wachten voordat een ander het topic mag openen?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik lig alquote:Op maandag 4 februari 2013 12:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ga maar liggen, krijg je een massage![]()
![]()
Jaaaaa. Wat een prachtding!!quote:Op maandag 4 februari 2013 12:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Lukt alles met de iphone?
[..]
Whehe![]()
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
dat is alles waar men nog aan denkt.. geld geld geld geldquote:Op maandag 4 februari 2013 12:16 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Kan er niks aan doen. Dit brengt niet genoeg geld in het laatje!![]()
![]()
De postbezorgermeneer was dus toch nog genegen uit zijn auto te komen?quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Dat is niet echt een regel geloof ik, tenminste er was toen nog een discussie in SEX fb of deze sc, waarin dat uitgebreid besproken werd en toen kwam het meer neer op fatsoen en beleefdheid. Waar ik dus zelf wel pro voor ben.quote:Op maandag 4 februari 2013 12:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waar is die regel gebleven dat je 5 minuten moet wachten voordat een ander het topic mag openen?I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
En geluk. En Liefde.quote:Op maandag 4 februari 2013 12:17 schreef rival het volgende:
[..]
dat is alles waar men nog aan denkt.. geld geld geld geld
Owja, het is alweer bijna etenstijdquote:Op maandag 4 februari 2013 12:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oke lunch laat nog even op zich wachten![]()
![]()
Uiteindelijk, na die barre slopende tocht, heeft hij mij toch maar geholpen en aangebeld.quote:Op maandag 4 februari 2013 12:17 schreef fietsie het volgende:
[..]
De postbezorgermeneer was dus toch nog genegen uit zijn auto te komen?I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Ah. Na ja ik dacht dar het een regel was. Duidelijk.quote:Op maandag 4 februari 2013 12:17 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat is niet echt een regel geloof ik, tenminste er was toen nog een discussie in SEX fb of deze sc, waarin dat uitgebreid besproken werd en toen kwam het meer neer op fatsoen en beleefdheid. Waar ik dus zelf wel pro voor ben.![]()
Daarom moet jij baas worden. Hard aanpakken die handel, hou ik wel vanquote:Op maandag 4 februari 2013 12:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ah. Na ja ik dacht dar het een regel was. Duidelijk.![]()
![]()
middag
heb je al weinig geld deze maand, mag je ook nog eens 15 euro betalen om je examen te mogen maken omdat je te laat was met inschrijven
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Wat moet je als je geen geld hebt? Op straat "leven"?quote:Op maandag 4 februari 2013 12:17 schreef rival het volgende:
[..]
dat is alles waar men nog aan denkt.. geld geld geld geld![]()
Sukkelquote:Op maandag 4 februari 2013 12:18 schreef AldoTheApache het volgende:
middag
heb je al weinig geld deze maand, mag je ook nog eens 15 euro betalen om je examen te mogen maken omdat je te laat was met inschrijven![]()
![]()
Zweep erop!quote:Op maandag 4 februari 2013 12:18 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Daarom moet jij baas worden. Hard aanpakken die handel, hou ik wel van![]()
Neuken om weer geld te krijgen?quote:Op maandag 4 februari 2013 12:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat moet je als je geen geld hebt? Op straat "leven"?![]()
deze vraag van jouquote:Op maandag 4 februari 2013 12:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat moet je als je geen geld hebt? Op straat "leven"?
dan moet je onder een steen natuurlijk![]()
![]()
quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Stacey!!quote:Op maandag 4 februari 2013 12:20 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Neuken om weer geld te krijgen?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Die zweep? Ja die wil ik welquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Voetbalteam over je heen laten gaanquote:Op maandag 4 februari 2013 12:20 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Neuken om weer geld te krijgen?quote:Op maandag 4 februari 2013 12:20 schreef rival het volgende:
[..]
deze vraag van jou
dan moet je onder een steen natuurlijk![]()
![]()
Don & Ad!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
ik heb waarschijnlijk spanningshoofdpijn. nu moet ik op 15 maart nog een MRI scan laten maken.Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Als ze dan 100 euro de man betalen heb je weer een maandsalaris binnenquote:Op maandag 4 februari 2013 12:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Voetbalteam over je heen laten gaan![]()
![]()
Dat is eerder lachwekkend dan geilquote:Op maandag 4 februari 2013 12:22 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Vinnie met zweep bedoelde ik![]()
![]()
Where's the fun in thatquote:Op maandag 4 februari 2013 12:22 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Vinnie met zweep bedoelde ik
[b]AirwiN schreef [/b]
Whehequote:Op maandag 4 februari 2013 12:22 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Als ze dan 100 euro de man betalen heb je weer een maandsalaris binnen![]()
![]()
Nope.quote:
Ik had geen zin in een oncontroleerbare lachbui
[b]AirwiN schreef [/b]
1100........ daar kom ik niet een maand mijn bed voor uit hoorquote:Op maandag 4 februari 2013 12:22 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Als ze dan 100 euro de man betalen heb je weer een maandsalaris binnen
of noujah, het bed voor in, in dit geval![]()
![]()
Als die uk nou es gaat slapen straks dan kan ik beginnen aan een nieuw verhaal....Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik ook niet hoorquote:Op maandag 4 februari 2013 12:24 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Geen idee, daarom mag jij hem hebben. Ik hoef hem niet
[b]AirwiN schreef [/b]
Een voetbalteam bestaat niet uit elf manquote:Op maandag 4 februari 2013 12:24 schreef rival het volgende:
[..]
1100........ daar kom ik niet een maand mijn bed voor uit hoor
of noujah, het bed voor in, in dit geval![]()
![]()
Als het nou een dameselftal was daarentegenquote:Op maandag 4 februari 2013 12:24 schreef rival het volgende:
[..]
1100........ daar kom ik niet een maand mijn bed voor uit hoor
of noujah, het bed voor in, in dit geval
quote:Op maandag 4 februari 2013 12:25 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Als het nou een dameselftal was daarentegen![]()
![]()
![]()
Helaas is er dan een groot aandeel waarschijnlijk niet echt man-gericht... schijnt, uit roddels vernomen, zonder te willen discrimineren of seksistisch te willen zijnquote:Op maandag 4 februari 2013 12:25 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Als het nou een dameselftal was daarentegenProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Allemaal natuurlijk. Sowieso getrouwd met JijHebtGeenRokje.quote:
teamfoto van het Nederlands vrouwenelftal tijdens het volksliedquote:Op maandag 4 februari 2013 12:26 schreef fietsie het volgende:
[..]
Helaas is er dan een groot aandeel waarschijnlijk niet echt man-gericht... schijnt, uit roddels vernomen, zonder te willen discrimineren of seksistisch te willen zijn
En daar vin opzetten?quote:Op maandag 4 februari 2013 12:25 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
En nu?
Marktplaats proberen?
Aangeboden! teab! Steenlever met zweep!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Sorry maar dat is dus echt grote bullshit!!quote:Op maandag 4 februari 2013 12:26 schreef fietsie het volgende:
[..]
Helaas is er dan een groot aandeel waarschijnlijk niet echt man-gericht... schijnt, uit roddels vernomen, zonder te willen discrimineren of seksistisch te willen zijnIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op maandag 4 februari 2013 12:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En daar vin opzetten?
Aangeboden! teab! Steenlever met zweep!![]()
![]()
quote:Op maandag 4 februari 2013 12:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En daar vin opzetten?
Aangeboden! teab! Steenlever met zweep!![]()
![]()
Zie de disclaimerquote:Op maandag 4 februari 2013 12:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sorry maar dat is dus echt grote bullshit!!
Vriendin van me zit op voetballen. Volgens is het percentage met vriend niet hoger of lager dan bij niet-voetballers.quote:Op maandag 4 februari 2013 12:26 schreef fietsie het volgende:
[..]
Helaas is er dan een groot aandeel waarschijnlijk niet echt man-gericht... schijnt, uit roddels vernomen, zonder te willen discrimineren of seksistisch te willen zijn![]()
![]()
Ik ken dat verhaal alleen uit het rugby eigenlijkquote:Op maandag 4 februari 2013 12:26 schreef fietsie het volgende:
een groot aandeel waarschijnlijk niet echt man-gericht... schijnt, uit roddels vernomen, zonder te willen discrimineren of seksistisch te willen zijn
Rustig aan.![]()
Ik ga op zoek of er nog ergens een betere pijnstiller in de koffer met med's zit... die paracetamol doet geen *piep*Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Muziek
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik heb heel lang met alleen crappy geluid van netbook gedaan.quote:
Ben zo blij met mn boxen en PC![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik zit in de goede bus
Lopen doet pijn, want dat wondje aan mijn teen van het zwemmen zit er nog steeds![]()
![]()
waar denk je waar mee ik luisterquote:Op maandag 4 februari 2013 12:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb heel lang met alleen crappy geluid van netbook gedaan.
Ben zo blij met mn boxen en PC![]()
![]()
![]()
Hier de geluiden van kinder TV over speakers... om heel droevig van te worden....quote:Op maandag 4 februari 2013 12:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb heel lang met alleen crappy geluid van netbook gedaan.
Ben zo blij met mn boxen en PC
Nog steeds?quote:Op maandag 4 februari 2013 12:36 schreef Vinniiee het volgende:
Ik zit in de goede bus
Lopen doet pijn, want dat wondje aan mijn teen van het zwemmen zit er nog steeds![]()
DAMN!! Watje
Ja, dat vind ik dus niks! Muziek moet je kunnen horenquote:Op maandag 4 februari 2013 12:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
waar denk je waar mee ik luister![]()
* Huppelmuts praat mee met Devin the dude!!
Leaving nutty rubbers all over the roomIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ja nog steeds.quote:Op maandag 4 februari 2013 12:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nog steeds?![]()
DAMN!! Watje
[..]
Ja, dat vind ik dus niks! Muziek moet je kunnen horen![]()
Leaving nutty rubbers all over the room
Ik heb leren schoenen aan![]()
![]()
Jouw foutquote:Op maandag 4 februari 2013 12:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja nog steeds.
Ik heb leren schoenen aan
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik vind het ook niksquote:Op maandag 4 februari 2013 12:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nog steeds?![]()
DAMN!! Watje
[..]
Leaving nutty rubbers all over the room![]()
![]()
Dan kom je hier muziek luisterenquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Leugensquote:Op maandag 4 februari 2013 12:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nette schoenen zijn nu eenmaal van leerIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik heb een vriend ooit aangeraden boxen te kopen van 250 euro.quote:Op maandag 4 februari 2013 12:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nog steeds?![]()
DAMN!! Watje
[..]
Leaving nutty rubbers all over the room
Hij is super blij met mijn advies
Rustig aan.![]()
Komt onze muzieksmaak een beetje overeen?quote:Op maandag 4 februari 2013 12:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan kom je hier muziek luisteren
Ik moet om 3 uur weer naar school he ?![]()
![]()
Ik heb al een paar dagen een zeer foute bui. Niet echt jouw ding geloof ikquote:Op maandag 4 februari 2013 12:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Komt onze muzieksmaak een beetje overeen?
Ik moet om 3 uur weer naar school he ?![]()
Rap enz
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik heb wel wat beters te doen jaquote:Op maandag 4 februari 2013 12:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Link van nette schoenen die niet van leer zijn en onder een grijs pak kunnen.
[b]AirwiN schreef [/b]
K-rino
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op maandag 4 februari 2013 12:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb al een paar dagen een zeer foute bui. Niet echt jouw ding geloof ik![]()
Rap enzhmm
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die zijn er dus nietquote:Op maandag 4 februari 2013 12:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb wel wat beters te doen ja![]()
![]()
Nee de enige redelijke installatie is J's PC maar ik ga NIET boven zittenquote:Op maandag 4 februari 2013 12:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ah. CD-speler waar je 'm op aan kan sluiten?![]()
quote:Op maandag 4 februari 2013 12:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]hmm
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zo af en toe is dat best lekkere muziek hoor
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op maandag 4 februari 2013 12:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]hmm
![]()
![]()
Oh, dat is minderquote:Op maandag 4 februari 2013 12:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee de enige redelijke installatie is J's PC maar ik ga NIET boven zittenDan gaat het over
![]()
![]()
Immortal technique - dance with the devil.quote:Op maandag 4 februari 2013 12:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Zo af en toe is dat best lekkere muziek hoorRustig aan.![]()
Even luisterenquote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Dat weet ik ook welquote:Op maandag 4 februari 2013 12:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Zo af en toe is dat best lekkere muziek hoorNee het gaat niet overquote:Op maandag 4 februari 2013 12:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh, dat is minderDan gaat het over
Er komt heus nog wel wat hier beneden...
![]()
![]()
Zwaait naar Evie
Nee, ik ga weer terug naar
[b]AirwiN schreef [/b]
Dan luistert ik die.quote:Rustig aan.![]()
Die tekstquote:![]()
Purple drank
[b]AirwiN schreef [/b]
Whehequote:Op maandag 4 februari 2013 12:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat weet ik ook wel
[..]
Nee het gaat niet overEr komt heus nog wel wat hier beneden...
![]()
![]()
Ik ga die gabber op de hoek en de schlagermeute van hiernaast even wegblazen met wat gitaren hoorquote:
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-02-2013 12:50:34 ]![]()
Mijn zoon is zo stoer![]()
Deze staat op, komt het kind al c-walkend voorbij geschoven![]()
Damn hij is goed
[b]AirwiN schreef [/b]
Er is nog zoveel meerquote:Op maandag 4 februari 2013 12:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik ben wel redelijk eminem fan...
Lekkere verknipte teksten altijd
[b]AirwiN schreef [/b]
Lijkt me een goed planquote:Op maandag 4 februari 2013 12:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ga die gabber op de hoek en de schlagermeute van hiernaast even wegblazen met wat gitaren hoor![]()
![]()
Immortal technique... Cunninlynguists... Paar nummers van 2pac.quote:
Daar blijft het wel bij, lil wayne etc hoef ik niet.Rustig aan.![]()
Wat een baasquote:Op maandag 4 februari 2013 12:50 schreef Huppelmuts het volgende:
Damn hij is goed![]()
![]()
Dan nog!quote:Op maandag 4 februari 2013 12:52 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Immortal technique... Cunninlynguists... Paar nummers van 2pac.
Daar blijft het wel bij, lil wayne etc hoef ik niet.
Er is zoveel meer! mr. Sche, Chamillionaire, Bun B, UGK, Pimp C enz enz enzIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Hij kan echt goed dansenquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Very nicequote:Op maandag 4 februari 2013 12:50 schreef Huppelmuts het volgende:
Damn hij is goed![]()
Heb je toevallig deze gast wel eens gezien, vanmorgen op FB geplaatst...
![]()
Ah chamillionaire,als er iets kut is dan is het dat welquote:Op maandag 4 februari 2013 12:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan nog!
Er is zoveel meer! mr. Sche, Chamillionaire, Bun B, UGK, Pimp C enz enz enz
Lil jon
Rustig aan.![]()
Ja die ken ikquote:Op maandag 4 februari 2013 12:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Very nice![]()
Heb je toevallig deze gast wel eens gezien, vanmorgen op FB geplaatst...![]()
Y. is de laatste tijd vooral bezig met powermoves en popping &locking.
Ik ben benieuwd hoeveel chicks hij gaat scoren straks als ie mag gaan stappen met zn moves
[b]AirwiN schreef [/b]
Echt die gast is wel goedquote:Op maandag 4 februari 2013 12:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja die ken ik![]()
Y. is de laatste tijd vooral bezig met powermoves en popping &locking.
Ik ben benieuwd hoeveel chicks hij gaat scoren straks als ie mag gaan stappen met zn moves![]()
En Y is ook goed bezigHij is toch al aardig met chickies bezig?
![]()
![]()
Cham kut vinden en Lil Jonquote:Op maandag 4 februari 2013 12:54 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ah chamillionaire,als er iets kut is dan is het dat wel
[ afbeelding ]
Lil jon??
Rival kom er maar in!!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Hij zat zaterdag met zn oma op een verjaardag!!quote:Op maandag 4 februari 2013 12:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Echt die gast is wel goed![]()
En Y is ook goed bezigHij is toch al aardig met chickies bezig?
Hij heeft daar gewoon een chick zitten hosselen!
Meid van 16!!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Kvind hem grappig, tgaat niet om zijn muziek maar meer om zijn OKAAYYYYquote:Op maandag 4 februari 2013 12:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Cham kut vinden en Lil Jon??
Rival kom er maar in!!
Rustig aan.![]()
quote:Op maandag 4 februari 2013 12:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij zat zaterdag met zn oma op een verjaardag!!
Meid van 16!!! Awesome
![]()
![]()
Niets mis mee toch?quote:Op maandag 4 februari 2013 12:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij zat zaterdag met zn oma op een verjaardag!!
Meid van 16!!Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
[b]AirwiN schreef [/b]
Het valt me op hoe weinig er gebroken wordt met breakdancenquote:Op maandag 4 februari 2013 13:02 schreef Fototoestel90 het volgende:
Ik zou nek, rug en tenminste één been en arm breken
[b]AirwiN schreef [/b]
Geweldig hequote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Als je het kunt, breek je natuurlijk ook niet zomaar iets. Maar als ik dat nu ineens ging doen...quote:Op maandag 4 februari 2013 13:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het valt me op hoe weinig er gebroken wordt met breakdancen![]()
![]()
Langzaamaan opbouwen natuurlijkquote:Op maandag 4 februari 2013 13:04 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Als je het kunt, breek je natuurlijk ook niet zomaar iets. Maar als ik dat nu ineens ging doen...
[b]AirwiN schreef [/b]
Links voor rechts en rechts voor links.quote:
Zo lopen de meeste mensen
[b]AirwiN schreef [/b]
Jaaaquote:Op maandag 4 februari 2013 13:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Langzaamaan opbouwen natuurlijk
Ik begin er maar niet aan![]()
![]()
Ow moet dat zoquote:Op maandag 4 februari 2013 13:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Links voor rechts en rechts voor links.
Zo lopen de meeste mensen
dus![]()
Zo moeilijk is het nietquote:Op maandag 4 februari 2013 13:05 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Jaaa
Ik begin er maar niet aan![]()
Ik moet wel zeggen dat ik vrouwen vaak stijfjes vind breaken
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op maandag 4 februari 2013 13:04 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Tweede linksaf en dan het derde gebouw aan de rechterkant van de straatquote:Op maandag 4 februari 2013 13:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Links voor rechts en rechts voor links.
Zo lopen de meeste mensen_!!!!
![]()
Geen idee. Ik zie het bijna nooitquote:Op maandag 4 februari 2013 13:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zo moeilijk is het niet![]()
Ik moet wel zeggen dat ik vrouwen vaak stijfjes vind breaken![]()
![]()
Ik heel vaakquote:Op maandag 4 februari 2013 13:06 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Geen idee. Ik zie het bijna nooit![]()
Meiden lijken wel bang om iets verkeerd te doen. Denken na over de volgende move en dat maakt het stijfjes.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Hijo de la Luna![]()
Straks over op gitaren
[b]AirwiN schreef [/b]
Succes babequote:Op maandag 4 februari 2013 13:08 schreef Vinniiee het volgende:
Ik loop de goede richting op
Ben er bijna dus adios
Heerlijk weer trouwens!
[b]AirwiN schreef [/b]
Fijn he, buiten, overdag?quote:Op maandag 4 februari 2013 13:08 schreef Vinniiee het volgende:
Ik loop de goede richting op
Ben er bijna dus adios
Heerlijk weer trouwens!
Dacht ik vandaag lekker kreupel thuis te blijven, zel je zien dat het nu goed gaat met m'n knie
Nouja over een paar uur maar even afwachten hoe het gaat...![]()
Mja, het is sowieso niets voor mijquote:Op maandag 4 februari 2013 13:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heel vaak![]()
Meiden lijken wel bang om iets verkeerd te doen. Denken na over de volgende move en dat maakt het stijfjes.![]()
![]()
Je kunt toch ook zogenaamd lekker kreupel thuis blijven?quote:Op maandag 4 februari 2013 13:10 schreef Faxie het volgende:
Dacht ik vandaag lekker kreupel thuis te blijven, zel je zien dat het nu goed gaat met m'n knie
Nouja over een paar uur maar even afwachten hoe het gaat...![]()
![]()
Dat moge duidelijk zijnquote:Op maandag 4 februari 2013 13:10 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Mja, het is sowieso niets voor mij
[b]AirwiN schreef [/b]
Jij bent echt van de blessures het afgelopen jaar of niet? (knuf)quote:Op maandag 4 februari 2013 13:10 schreef Faxie het volgende:
Nouja over een paar uur maar even afwachten hoe het gaat...dus![]()
Nah da's niet zo mijn dingquote:Op maandag 4 februari 2013 13:11 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Je kunt toch ook zogenaamd lekker kreupel thuis blijven?Geweten enzo.
![]()
Ja nogal, di's de 3e alquote:Op maandag 4 februari 2013 13:11 schreef Evie het volgende:
[..]
Jij bent echt van de blessures het afgelopen jaar of niet? (knuf)![]()
![]()
Yes!!! Nog 1 zakje Brufen-bruis in huis![]()
(Doe geen dansje, dan hoest ik me weer blauw)Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Baltimore Ravensquote:Op maandag 4 februari 2013 13:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik lag er pas om half 6 in.
Superbowl![]()
![]()
Veel last gehad van de blackout?quote:Op maandag 4 februari 2013 13:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik lag er pas om half 6 in.
SuperbowlProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ja blijkbaar goede mental coachquote:Op maandag 4 februari 2013 13:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
40 minuten ongeveer, en zorgde wel voor een kanteling in de wedstrijd.
Nog naar FM Blue gekeken?quote:Op maandag 4 februari 2013 13:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
40 minuten ongeveer, en zorgde wel voor een kanteling in de wedstrijd.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Kort nachtje...quote:Op maandag 4 februari 2013 13:13 schreef Evie het volgende:
[..]van een uurtje of 2 tot vanmorgen 8 uur
Ook Fatal?quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Valt wel mee.... eergister was ik om 12 uur in slaap.. tot 12 uur de volgende dagquote:
Dus had al te veel geslapen voorheen
dus![]()
Die reclame is geweldig jaquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Nou hopen dat die Brufen beetje snel inkickt.... pijn is niet leuk meer....Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
GIMME GIMME GIMME!!quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Hoi jijquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
zag hem gisteravond en vond em ook erg goedquote:![]()
![]()
Sinaasappel smaakje?quote:Op maandag 4 februari 2013 13:17 schreef fietsie het volgende:
Nou hopen dat die Brufen beetje snel inkickt.... pijn is niet leuk meer....![]()
![]()
Uhuhquote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Wat is er aan het handje dan?quote:Op maandag 4 februari 2013 13:17 schreef fietsie het volgende:
Nou hopen dat die Brufen beetje snel inkickt.... pijn is niet leuk meer....dus![]()
Kom maar hierheenquote:Op maandag 4 februari 2013 13:26 schreef Fototoestel90 het volgende:
Meh, het mag best een keer stoppen met regenen ofzo![]()
![]()
Welke regen?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op maandag 4 februari 2013 13:29 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Het regent hier al de hele morgen.
En eigenlijk al vanaf dinsdag bijna non stop![]()
Hier is het stralend helder blauweluchtenweer met zonquote:Op maandag 4 februari 2013 13:26 schreef Fototoestel90 het volgende:
Meh, het mag best een keer stoppen met regenen ofzoProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Tot zoquote:Op maandag 4 februari 2013 13:35 schreef fietsie het volgende:
[..]
Hier is het stralend helder blauweluchtenweer met zon![]()
![]()
![]()
Hij; Haha, ik vind het leuk!
Ik; Ik vind jou leuk![]()
Hij; En ik jou![]()
Ik; Oke, nu gaat die grijns al helemaal niet meer van mn smoel![]()
![]()
![]()
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
Ben je verliefd ja?quote:Op maandag 4 februari 2013 13:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Hij; En ik jou![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik begin nu toch wel een beetje kriebels te voelen jaquote:
omgquote:Op maandag 4 februari 2013 13:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Hij; En ik jou![]()
![]()
![]()
Ik zeg zo vaak dat ik mensen leuk vind![]()
![]()
![]()
hihi leukquote:Op maandag 4 februari 2013 13:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik begin nu toch wel een beetje kriebels te voelen ja![]()
![]()
![]()
Gaat er iemand van hier nog naar die fokfilm? a.s. donderdag?
GC / [SIGHTSEERS] 192 FOK!kers gratis naar de film! 7 feb. Amsterdam![]()
Ik niet. Eigenlijk. En al helemaal niet met die intonatie.quote:Op maandag 4 februari 2013 13:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
omg
Ik zeg zo vaak dat ik mensen leuk vind
quote:![]()
![]()
![]()
hmz moet er ook maar een gaan zoekenquote:Op maandag 4 februari 2013 13:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Hij; En ik jou![]()
![]()
![]()
dus![]()
quote:Op maandag 4 februari 2013 13:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik niet. Eigenlijk. En al helemaal niet met die intonatie.
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee werkenquote:Op maandag 4 februari 2013 13:43 schreef LovelyLady het volgende:
Gaat er iemand van hier nog naar die fokfilm? a.s. donderdag?
GC / [SIGHTSEERS] 192 FOK!kers gratis naar de film! 7 feb. Amsterdam
Welke intonatiequote:Op maandag 4 februari 2013 13:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik niet. Eigenlijk. En al helemaal niet met die intonatie.
het is een stukje tekst![]()
Je snapt wel wat ik bedoel!quote:Op maandag 4 februari 2013 13:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Welke intonatie
het is een stukje tekstWhat you forget, you are gonna repeat.
quote:Op maandag 4 februari 2013 13:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Je snapt wel wat ik bedoel!![]()
ik plaag je maar
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 04-02-2013 13:47:55 ]![]()
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
En ik las de TT en zag dat N de laatste reactie had gepost, en had zoiets van
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Er wordt wat afgeadoreerd hier....quote:Op maandag 4 februari 2013 13:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En ik las de TT en zag dat N de laatste reactie had gepost, en had zoiets van![]()
![]()
Is daar wat mis mee ?quote:Op maandag 4 februari 2013 13:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Er wordt wat afgeadoreerd hier....Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Jquote:Op maandag 4 februari 2013 13:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En ik las de TT en zag dat N de laatste reactie had gepost, en had zoiets van
Nquote:
Kind is de hele dag foetsie![]()
Nu verveel ik mij
[b]AirwiN schreef [/b]
En wie zegt jou dat er ook geen adorerende mensen voor jou zijn?quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Spelen met je nieuwe pcquote:Op maandag 4 februari 2013 13:54 schreef Huppelmuts het volgende:
Nu verveel ik mij![]()
![]()
Boek al uit dan?quote:Op maandag 4 februari 2013 13:54 schreef Huppelmuts het volgende:
Nu verveel ik mijProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Was de bruiloft nog leuk ja?quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 4 februari 2013 13:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Was de bruiloft nog leuk ja?Er was drank dus ik heb me wel vermaakt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ga buiten spelenquote:Op maandag 4 februari 2013 13:54 schreef Huppelmuts het volgende:
Nu verveel ik mij
Nou dat had ik ook nog wel in huisquote:Op maandag 4 februari 2013 13:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Er was drank dus ik heb me wel vermaakt.![]()
![]()
Yesss Uk in bed, 2 uurtjes -rust-Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
gratis drank, altijd goedquote:Op maandag 4 februari 2013 13:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Er was drank dus ik heb me wel vermaakt.![]()
![]()
Checklist van vandaag:
- boodschappen gedaan
- ziggo bellen
- Koen inschrijven voor zwemles
Klaar!
Ik moet alleen nog stofzuigen en de wc en dan vind ik het wel weer best![]()
Cool! Dat doet Abby ook sinds 2 wekenquote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Mag dat al dan? Hier mag dat vanaf 4 jaar pasquote:Op maandag 4 februari 2013 14:02 schreef fietsie het volgende:
[..]
Cool! Dat doet Abby ook sinds 2 weken
Oh sinds vorig jaar vanaf 3
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 04-02-2013 14:03:23 ]![]()
Ja hoor, les met mamma/pappa erbij. Dus geen meute-tegelijk.quote:Op maandag 4 februari 2013 14:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mag dat al dan? Hier mag dat vanaf 4 jaar pas
Max 6 kids tegelijk.
Geen straf
Ah okequote:Op maandag 4 februari 2013 14:03 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ja hoor, les met mamma/pappa erbij. Dus geen meute-tegelijk.
Max 6 kids tegelijk.
Geen strafwel leuk
Forum Opties Forumhop: Hop naar: