SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
vroeger was alles beter
ìk_vôél_më_èëñzâám_ën_ållêén_vándàâg_wïl_ìemånd_mêt_mê_prätéñ![]()
Not done
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Jij kunt alles op Fok.quote:Op maandag 4 februari 2013 12:00 schreef Vinniiee het volgende:
Ik mag dan wel mobiel zitten, maar ik kan heus wel een topic openen![]()
ZHE GERMANS ZHEY ARE COMMING!!!!1111111einzroflcopterwtfbbqsausage!~
[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 04-02-2013 12:01:30 ]![]()
Welke geniale TT had je in gedachten dan?quote:Op maandag 4 februari 2013 12:00 schreef Vinniiee het volgende:
Ik mag dan wel mobiel zitten, maar ik kan heus wel een topic openenIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
OH NOESSSSSSSSSSSSSSquote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Je hebt toch niet ook Iron Sky zitten kijken he ?quote:Op maandag 4 februari 2013 12:01 schreef LovelyLady het volgende:
ZHE GERMANS ZHEY ARE COMMING!!!!1111111einzroflcopterwtfbbqsausage!~
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Neequote:Op maandag 4 februari 2013 12:01 schreef fietsie het volgende:
[..]
Je hebt toch niet ook Iron Sky zitten kijken he ?![]()
![]()
Jawel joh, dat weet je alleen nog nietquote:Op maandag 4 februari 2013 12:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Niet. Ik kan bijvoorbeeld geen topics sluiten, posts verwijderen, notes of bans uitdelen.![]()
Hitler's basis op de donkere kant van de maan... anno nu...quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
1marcelfilms moet opflikkeren!quote:Op maandag 4 februari 2013 12:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Welke geniale TT had je in gedachten dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waar zijn de taalnazi's?quote:Op maandag 4 februari 2013 12:02 schreef fietsie het volgende:
[..]
Hitler's basis op de donkere kant van de maan... anno nu...![]()
![]()
Dat blok-knopje in de PM is best handig
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik beroep me op koorts, bij alle aangetroffen foutenquote:
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Verstandigquote:Op maandag 4 februari 2013 12:04 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik beroep me op koorts, bij alle aangetroffen fouten![]()
![]()
quote:Op maandag 4 februari 2013 12:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Het gaat over Hitler, dat is Duits, dus dat laten we aan jou over.
![]()
![]()
Hitler's > Hitlersquote:Op maandag 4 februari 2013 12:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
![]()
![]()
Haal jij dat aapestrofje maar wegquote:
quote:Op maandag 4 februari 2013 12:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[b]AirwiN schreef [/b]
Moet je wel goed quoten hequote:
Krijg je met dat gezuig....quote:Op maandag 4 februari 2013 12:07 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]![]()
Ik beroep me ook op plotselinge temperatuurstijging in m'n kop.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Beetje rustig hier he.
Kapen is not done inderdaad.I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
doe er wat aanquote:Op maandag 4 februari 2013 12:07 schreef Tamashii het volgende:
Beetje rustig hier he.
Kapen is not done inderdaad.![]()
![]()
Geef Vinnie banrechtenquote:Op maandag 4 februari 2013 12:07 schreef Tamashii het volgende:
Beetje rustig hier he.
![]()
Schouders en nek krijgen het aardig te verduren natuurlijkquote:Op maandag 4 februari 2013 12:08 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Klopt, kan best vermoeiend zijnProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Tam!!quote:Op maandag 4 februari 2013 12:07 schreef Tamashii het volgende:
Beetje rustig hier he.
Kapen is not done inderdaad.
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op maandag 4 februari 2013 12:08 schreef fietsie het volgende:
[..]
Schouders en nek krijgen het aardig te verduren natuurlijk![]()
![]()
hangt ook alleen maar van de positie afquote:Op maandag 4 februari 2013 12:08 schreef fietsie het volgende:
[..]
Schouders en nek krijgen het aardig te verduren natuurlijk![]()
![]()
Onder het bed zuigen is niet goed voor de nek (en rug!)quote:Op maandag 4 februari 2013 12:09 schreef rival het volgende:
[..]
hangt ook alleen maar van de positie af![]()
![]()
Tamquote:Op maandag 4 februari 2013 12:07 schreef Tamashii het volgende:
Beetje rustig hier he.
![]()
![]()
Helleuw.quote:Vinniiee moet zich leren inhouden!quote:I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Vinnie moet baas van Fok wordenquote:Op maandag 4 februari 2013 12:10 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Vinniiee moet zich leren inhouden!![]()
![]()
Kibbeling?quote:Op maandag 4 februari 2013 12:09 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga eens even een lekkere lunsj inelkaar flansen
Ben je helemaal gek. Dan wordt het hier een rare bende.quote:Op maandag 4 februari 2013 12:10 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Vinnie moet baas van Fok wordenI wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Ikke? Ik kaap nietquote:Op maandag 4 februari 2013 12:10 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Helleuw.
[..]
Vinniiee moet zich leren inhouden!![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: