Jaquote:Op maandag 4 februari 2013 04:42 schreef Boezeidekoe het volgende:
Wanneer gaat de tijd nu lopen zodra de bal aangeraakt wordt na de kick?
na de kick toch ?quote:Op maandag 4 februari 2013 04:42 schreef Boezeidekoe het volgende:
Wanneer gaat de tijd nu lopen zodra de bal aangeraakt wordt na de kick?
Nee pas als de reciever de ball raakt (zonder fair catch)quote:
quote:
verkeerd gelezen. las voor of na de kick. is laat hequote:Op maandag 4 februari 2013 04:44 schreef Guard het volgende:
[..]
Nee pas als de reciever de ball raakt (zonder fair catch)
Amenquote:Op maandag 4 februari 2013 04:47 schreef PirE het volgende:
alleen jammer dat die moordenaar nu een 2e ring krijgt.
Ray Lewis, dat hij eeuwig mag branden in de hel
in NL? amper iemand kent die clubquote:Op maandag 4 februari 2013 04:47 schreef Boezeidekoe het volgende:
Morgen loop ik trots met mijn Ravens petje over straat
Ik heb mijn muts op. LOLquote:Op maandag 4 februari 2013 04:47 schreef Boezeidekoe het volgende:
Morgen loop ik trots met mijn Ravens petje over straat
Weet ik, daarom juistquote:Op maandag 4 februari 2013 04:48 schreef Rickazio het volgende:
[..]
in NL? amper iemand kent die club
Dat duurde lang, voordat er iemand over rugby begon...quote:
quote:Op maandag 4 februari 2013 04:49 schreef Guard het volgende:
[..]
Dat duurde lang, voordat er iemand over rugby begon...
Tja, er moet verschil zijn tussen de VS en Europaquote:Op maandag 4 februari 2013 04:49 schreef Guard het volgende:
[..]
Dat duurde lang, voordat er iemand over rugby begon...
Zijn gevangenisnummerquote:Op maandag 4 februari 2013 04:53 schreef Xetran het volgende:
heeft ray nu een bijbel verse op zijn tshirt geprint?
Je bent gek.quote:Op maandag 4 februari 2013 04:52 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Tja, er moet verschil zijn tussen de VS en Europa
enige leuke aan Amerikaanse sporten is de entourage
CBB / MarchMadness moet ik misschien dit jaar ook maar eens gaan oppakken... Er word genoeg CBB uitgezonden op ESPN namellijk.quote:Op maandag 4 februari 2013 04:52 schreef Guard het volgende:
iedereen.
Ik zie de stamgasten wel weer terug in MLB en MarchMadness topics
dat heeft ie altijdquote:Op maandag 4 februari 2013 04:53 schreef Xetran het volgende:
heeft ray nu een bijbel verse op zijn tshirt geprint?
Ik leg de vinger op de zere plek voor sommige liefhebbers, in welke sport heb je nou in de pauze een popconcert, enough said.quote:
MLB kijk ik niet en March Madness volg ik niet echt op FOK.quote:Op maandag 4 februari 2013 04:52 schreef Guard het volgende:
iedereen.
Ik zie de stamgasten wel weer terug in MLB en MarchMadness topics
Bij Ajax komt Peter Beense wel eens.quote:Op maandag 4 februari 2013 04:57 schreef Rickazio het volgende:
Ik leg de vinger op de zere plek voor sommige liefhebbers, in welke sport heb je nou in de pauze een popconcert, enough said.
Je hebt nog 213 dagen om te sparen las ik netquote:Op maandag 4 februari 2013 04:57 schreef Greenpeas het volgende:
Hoe ga ik volgend jaar trouwens overleven zonder de gratis gamepass!
na maximaal een kwartier wordt die waarschijnlijk van het veld getraptquote:
quote:Op maandag 4 februari 2013 04:57 schreef Rickazio het volgende:
Ik leg de vinger op de zere plek voor sommige liefhebbers, in welke sport heb je nou in de pauze een popconcert, enough said.
ESPN America kijken, heb ik de jaren hiervoor ook alleen maar gedaanquote:Op maandag 4 februari 2013 04:57 schreef Greenpeas het volgende:
Hoe ga ik volgend jaar trouwens overleven zonder de gratis gamepass!
Ja, ik ook. Maar de luxe van zelf je wedstrijden in de middag en avond kiezen is toch wel iets wat ik heel fijn vond met de gamepass. Ik ga denk ik maar die 213 sparen.quote:Op maandag 4 februari 2013 04:58 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
ESPN America kijken, heb ik de jaren hiervoor ook alleen maar gedaan
Ach, je hebt ook sporten waarin spelers in de rust hun kapsel veranderenquote:Op maandag 4 februari 2013 04:57 schreef Rickazio het volgende:
Is maar een euro per dagquote:Op maandag 4 februari 2013 04:59 schreef Greenpeas het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Maar de luxe van zelf je wedstrijden in de middag en avond kiezen is toch wel iets wat ik heel fijn vond met de gamepass. Ik ga denk ik maar die 213 sparen.
Ze konden in deze wedstrijd gemakkelijk even naar de kapper en terug naar het stadion en ze waren nog optijdquote:Op maandag 4 februari 2013 05:00 schreef PirE het volgende:
[..]
Ach, je hebt ook sporten waarin spelers in de rust hun kapsel veranderen.
Dat mag niet tijdens de super bowl, alleen tijdens regular season wedstrijden,quote:Op maandag 4 februari 2013 05:01 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Ze konden in deze wedstrijd gemakkelijk even naar de kapper en terug naar het stadion en ze waren nog optijd
als je niet weet waar je het over hebt mag je ook niet posten hoorquote:Op maandag 4 februari 2013 05:04 schreef Rickazio het volgende:
zo'n stad waar je zelden iets van hoort... Baltimore
waar heb je het over?quote:Op maandag 4 februari 2013 05:04 schreef Xetran het volgende:
[..]
als je niet weet waar je het over hebt mag je ook niet posten hoor
the wirequote:Op maandag 4 februari 2013 05:04 schreef Rickazio het volgende:
zo'n stad waar je zelden iets van hoort... Baltimore
Is dat de moeite waard om te kijken?quote:Op maandag 4 februari 2013 05:05 schreef PirE het volgende:
Ik ga naar bed.
En niet vergeten 23-26 februari, NFL scouting combine
niet mijn serie...quote:
Tot over een jaar trol!quote:Op maandag 4 februari 2013 05:07 schreef Rickazio het volgende:
[..]
niet mijn serie...
ken de stad omdat het een van de beruchte mafia-steden in de VS was in de jaren 30
Ik vind het wel leuk om te kijken. Vooral de receiver en QB-drills.quote:Op maandag 4 februari 2013 05:06 schreef Xetran het volgende:
[..]
Is dat de moeite waard om te kijken?
Je zei Amerikaanse sporten, NHL, MLB, NBA kennen bij mijn weten geen concerten in de pauze. Lekker trolletje ben je trouwens. Verder leent de sport zich ervoor, het is de grootste single day sportsevent ter wereld.quote:Op maandag 4 februari 2013 04:56 schreef Rickazio het volgende:
[..]
naja thx voor de tipquote:Op maandag 4 februari 2013 05:10 schreef PirE het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk om te kijken. Vooral de receiver en QB-drills.
Ik gaf een voorbeeld.. geen standaard, en ga je nou serieus ontkennen dat Amerikaanse sporten in het algemeen niet een meer entertainment gehalte hebben? Wat ben jij naīef.quote:Op maandag 4 februari 2013 05:14 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Je zei Amerikaanse sporten, NHL, MLB, NBA kennen bij mijn weten geen concerten in de pauze.
In dit geval zeg ik troll, want je bent de hele tijd al je kont tegen de krib aan het gooien.quote:Op maandag 4 februari 2013 05:16 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Ik gaf een voorbeeld.. geen standaard, en ga je nou serieus ontkennen dat Amerikaanse sporten in het algemeen niet een meer entertainment gehalte hebben? Wat ben jij naīef.
ps: leer eens een normaal woord, want trol kun je iemand altijd noemen als je een andere mening hebt
Beste serie op deze aardbol.quote:Op maandag 4 februari 2013 05:06 schreef Xetran het volgende:
[..]
Is dat de moeite waard om te kijken?
quote:Op maandag 4 februari 2013 05:07 schreef Rickazio het volgende:
[..]
niet mijn serie...
ken de stad omdat het een van de beruchte mafia-steden in de VS was in de jaren 30
Klopt niks van dat waren New York en Chicago en in mindere mate Philadelphia en nog wat andere steden. Baltimore zeker niet.quote:Op maandag 4 februari 2013 05:07 schreef Rickazio het volgende:
[..]
niet mijn serie...
Zo, 1 euro in de spaarpot. Dit gewoon elke dag doen tot 5 september en je hebt je gamepassquote:Op maandag 4 februari 2013 04:57 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]
Je hebt nog 213 dagen om te sparen las ik net
Atlantic Cityquote:Op maandag 4 februari 2013 13:50 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Klopt niks van dat waren New York en Chicago en in mindere mate Philadelphia en nog wat andere steden. Baltimore zeker niet.
New Yorkquote:Op maandag 4 februari 2013 13:50 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Klopt niks van dat waren New York en Chicago en in mindere mate Philadelphia en nog wat andere steden. Baltimore zeker niet.
Heeeee een mede Broncos fan!quote:Op maandag 4 februari 2013 18:18 schreef Sasman het volgende:
Genoten deze nacht.![]()
Mooi seizoen gehad en eigenlijk ook een spannende superbowl.
Hopelijk volgend jaar Denver in de superbowl zou het nog beter maken.
Mara ja. Mooie seizoen gehad. Tot volgend jaar jongens!
http://www.bbc.co.uk/news/entertainment-arts-21318245quote:Op maandag 4 februari 2013 18:59 schreef TheGOAT het volgende:
Heeft er iemand een goede link (youtube of torrent) naar de half-time show van Beyonce? Zou hem graag nog eens in z'n geheel zien, was top hoor
Beste show ooit van Beyonce misschienquote:Op maandag 4 februari 2013 20:43 schreef Oliviertje1994 het volgende:
[..]
http://www.bbc.co.uk/news/entertainment-arts-21318245
Beste show ooit! Geen twijfel aan mogelijk!
Beste halftime show bedoelde ikquote:Op maandag 4 februari 2013 20:48 schreef Guard het volgende:
[..]
Beste show ooit van Beyonce misschien
Jij kijkt zeker pas vanaf je 18e?quote:Op maandag 4 februari 2013 20:54 schreef Oliviertje1994 het volgende:
[..]
Beste halftime show bedoelde ik
Nee, ik heb veel halftime shows gezien (als in niet live maar via youtube etc.)quote:Op maandag 4 februari 2013 20:56 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Jij kijkt zeker pas vanaf je 18e?
Vond The Boss enkele malen beter dan dat gehijg van gisteren.quote:Op maandag 4 februari 2013 20:57 schreef Oliviertje1994 het volgende:
[..]
Nee, ik heb veel halftime shows gezien (als in niet live maar via youtube etc.)
quote:Date: Jan. 26, 1997
Theme: Blues Brothers Bash
Performer(s): The Blues Brothers (Dan Aykroyd, John Goodman and James Belushi), ZZ Top, James Brown, Catherine Crier ("news" intro)
Producer: Select Productions, Radio City, House of Blues
Sponsor: Oscar Mayer
Setlist:
"Everybody Needs Somebody to Love," (The Blues Brothers)
"Soul Man" (The Blues Brothers)
"I Got You (I Feel Good)" (James Brown)
Tush (ZZ Top)
Legs (ZZ Top)
"Gimme Some Lovin'" (all performers joined together)
Paypal in de europe NFL shop?quote:Op maandag 4 februari 2013 22:36 schreef DeZoektocht het volgende:
iemand enig idee waar je zonder credit card een NFL jersey kan kopen?
Voor zover ik weet zenden ze alleen College Football uit.quote:Op maandag 4 februari 2013 23:50 schreef ThePlaneteer het volgende:
Zendt ESPN trouwens alle games uit normaliter?
En begin je ook met spelen? :-)quote:Op maandag 4 februari 2013 23:13 schreef M.rak het volgende:
Net nog even de wedstrijd afgekeken, ben na de power outage gaan slapen. De uitslag had ik helaas al gehoord (toen ik de keuken inliep vanmorgen was dat het eerste wat ik hoorde op de radio), maar toch nog een mooie en spannende wedstrijd geworden!
Het was m'n eerste seizoen dit jaar, nadat ik de Superbowl van vorig jaar had gevolgd, maar ik ga het volgend jaar zeker weer volgen(helaas zonder GamePass waarschijnlijk).
Dat is niet altijd zo, de meest aantrekkelijke/belangrijke matchups worden uitgezonden, met een absurde voorkeur voor NFC East teamsquote:Op dinsdag 5 februari 2013 08:20 schreef Dos37 het volgende:
En volgens mij ook altijd één van Fox en één van CBS.
Nee, daarmee houd ik het toch maar bij voetbalquote:Op dinsdag 5 februari 2013 09:37 schreef DeZoektocht het volgende:
[..]
En begin je ook met spelen? :-)
mehhhh had wel paypal maar kan er niet meer in en om zo'n account gedeblokkeerd te krijgen is a hell of a hassle.quote:
quote:Doesn't change a thing, the team still sucks
quote:Decorated donkey is still an ass
quote:Y r the jags worrying about a logo?
quote:This is fucking awful. Looks like a god damn cartoon, and even worse, looks feminine and belongs in the WNBA
Right..quote:Joe Flacco's agent said last offseason that his client deserved top-five quarterback money. Most of us scoffed. Now Flacco's camp is aiming even higher.
CNBC asked Flacco's agent Joe Linta on Tuesday if Flacco should be the highest-paid quarterback in the NFL. The answer was simple: "Yes."
"When you do a contract of this magnitude, you look at what is the player's body of work presently, and what are the expectations going forward over the next four, five or six years," Linta said. "Joe wins on both accounts."
This won't be an easy negotiation for the Ravens, but these are good problems to have. Flacco simply hasn't performed over a 16-game regular season like Aaron Rodgers, Drew Brees, Tom Brady or Peyton Manning. Flacco has the skill set to make any throw, and he played like a quarterback worthy of such a contract during the playoffs this year. But he just hasn't been that guy consistently enough.
A lot will be written about Flacco's contract this offseason, but the end result is preordained. He's not going anywhere. A deal will eventually be done. Linta is just setting the highest bar possible before negotiating begins in earnest.
Het lijkt me vrij logisch dat zijn agent hoog inzet en Flacco als een elite QB neerzet.quote:
Het word steeds gekker wat die spelers tegenwoordig vinden wat ze waard zijn.quote:According to ESPN 1500 Twin Cities, the "word circulating in league circles" is that Percy Harvin wants at least an annual $10 million in his new contract, with the "real goal" perhaps being $12 million or more.
That would make Harvin the league's highest paid receiver not named Calvin Johnson or Larry Fitzgerald.
Beat writer Tom Pelissero confirms Harvin's suspected contract demands are a "bigger issue" in trade talks than the draft picks it would take to acquire him.
Ik wacht nog op de speler die god vervloekt als het niet goed gaat.quote:
Je kunt je nog wel naar die 10M toepraten als je hem nodig hebt, maar het maakt geen hol uit hoeveel je een WR betaald, als je niet een een fatsoenlijke QB hebt. Zie Fitz.quote:Op donderdag 14 februari 2013 01:20 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
Het word steeds gekker wat die spelers tegenwoordig vinden wat ze waard zijn.
Never a dull moment met TOquote:11:46 AM ET 02.16 | Terrell Owens was confronted by the LAPD around 4:30 AM Friday morning ... after cops got a call that he'd been banging on a woman's door for roughly 3 hours and refused to leave ... TMZ has learned. Owens was NOT arrested ... but according to law enforcement sources, the woman who lives in the home says she couldn't get the guy to go away after she made it clear he wasn't welcome. When cops arrived to the scene, the woman told police she was not afraid for her safety ... she just wanted him off the property ASAP. Cops passed the message along to the ex-NFL star ... who obliged ... and just like that, the crisis was over.
Zat er niet een salarycap in de NFL? Of was dat een andere sport.quote:Op donderdag 14 februari 2013 01:20 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
Het word steeds gekker wat die spelers tegenwoordig vinden wat ze waard zijn.
Zeker en ook zelfs een salaryfloor voor de teams die niet alles willen uitgeven.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:53 schreef mattttPUNTnl het volgende:
[..]
Zat er niet een salarycap in de NFL? Of was dat een andere sport.
quote:Former Georgia linebacker Alec Ogletree, a potential first-round pick in the 2013 NFL draft was arrested for DUI, reports Pro Football Talk.
Ogletree accounted for 98 tackles, including 11.5 tackles for a loss last season and also recorded three sacks, five pass breakups and one interception.
Ogletree had 8.5 tackles for loss, an interception, fumble recovery and returned a blocked field goal for a touchdown in Georgia’s SEC Championship Game loss to Alabama.
“Last weekend, my client Alec Ogletree was pulled over for speeding and a lane violation in Arizona,” agent Pat Dye, Jr. tells PFT. “After the officers smelled alcohol, they conducted tests and also cited him for DUI. Although Alec regrets this incident terribly, he is thankful that there was no accident and that no one was hurt. Because this matter is still pending, we cannot comment further publicly at this time.”
Ogletree, a second-team All-SEC selection, was suspended four games during the 2012 season after a positive drug test. Ogletree was also suspended for the first game of the 2010 season following an arrest for misdemeanor theft.
quote:As of late last week, USC quarterback Matt Barkley was planning to fully participate in drills at this year's NFL Scouting Combine, calling it "probably the biggest test of my life."
Those plans have changed after the decision appears to have been taken out of his hands. A source with knowledge of Barkley's plans told NFL.com's Ian Rapoport on Monday that Barkley won't throw at the combine because he has not been medically cleared.
" The charges carry a minimum sentence of 3½ years in prison."quote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:31 schreef Maravilla het volgende:
Da'quan Bowers doet een knappe poging om z'n carriere naar de kloten te helpen. Wilde een wapen meenemen in het vliegtuig in z'n handbagage..
quote:New England Patriots cornerback Alfonzo Dennard is facing up to six years in prison after being found guilty of assaulting a police officer, a felony, and resisting arrest, according to the Lincoln Journal Star.
A former Nebraska star, Dennard had been charged with third-degree assault of an officer, resisting arrest and third-degree assault of a 22-year-old man following an incident on April 21. He was found not guilty on the charges involving the 22-year-old man. Dennard will be sentenced on April 11.
The week-long trial ended Wednesday, a day after a jury of four men and eight women failed to reach a verdict after six hours of deliberation. The jury sided with prosecution, which contended that Dennard punched a police officer outside a Lincoln bar.
The incident came just days before the 2012 NFL Draft, causing Dennard to free-fall down boards. The Patriots took a chance on Dennard in the seventh round, and he was an impact player in his rookie season, making seven starts and finishing with three interceptions.
Dennard had been in line to start for the Patriots at right cornerback in 2013, though Wednesday's guilty verdict might force a change in plans. With Dennard facing prison time, the Patriots might be more inclined to bring back Aqib Talib, a pending free agent.
quote:Dallas Cowboys nose tackle Josh Brent, who is being charged with intoxicated manslaughter, was traveling at least 110 mph during the early hours of Dec. 8 before the crash that killed teammate Jerry Brown, according to police documents obtained by KXAS-TV.
According to the report, Brent was traveling at a minimum of 110 mph and might have gone as fast as 134 mph down stretches of Highway 114 in Texas.
Bent lost control of the car, which flipped. Neither Brent nor Brown had seatbelts on that night.
Brent's blood alcohol level was reportedly twice the legal limit during the deadly crash. The 25-year-old is out on bail. The case could go to trial as early as this summer.
quote:Op donderdag 21 februari 2013 20:33 schreef Guard het volgende:
http://daveartlocker.blog(...)os-were-british.html
![]()
![]()
Onterio Mccalebb 4,21!quote:Op zondag 24 februari 2013 16:39 schreef rgras het volgende:
Er is twee keer een 4,25 gelopen, CJ2K's record blijft dus nog even staan.
quote:According to CBS' Jason La Canfora, the 49ers have "expressed to others" that an Alex Smith trade is "effectively complete."
Any potential deal cannot be finalized until the new league year begins on March 12. La Canfora does not know the acquiring team, but lists the Chiefs and Jaguars as "two teams that make sense.
Jags zouden het niet zijn. Blijven de Chiefs dus over. Ik zou er wel blij mee zijn, al hoop ik niet dat er teveel wordt opgegeven.quote:
Het gaat niet om het verschil (al heb ik nog nooit bij een atletiekwedstrijd een tijdcorrectie meegemaakt van meer dan een paar 100ste), het gaat erom dat er allelei scouts daar met een stopwatch zelf iets staan te klokken en dat dan bekend maken. Ik bedoel meer dat toch direct een "officiele" tijd van de NFL bekend gemaakt kan worden, moet dat echt een paar uur duren?quote:Op zondag 24 februari 2013 22:40 schreef rgras het volgende:
Dat is inderdaad een heel groot verschil..
In de draft zal je niks beters vinden.quote:Op maandag 25 februari 2013 08:51 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Jags zouden het niet zijn. Blijven de Chiefs dus over. Ik zou er wel blij mee zijn, al hoop ik niet dat er teveel wordt opgegeven.
quote:ģ Everywhere I go in Indianapolis, I hear someone say that the Alex Smith-to-Kansas City Chiefs deal is all but done. (Now CBS is reporting a deal is "effectively done" for Smith, but won't name the team.) Jacksonville Jaguars general manager Dave Caldwell said it's "not us" who has a deal in place in a text to the Florida Times-Union. NFL.com's Albert Breer reported a high-ranking San Francisco 49ers source says he's not aware of a deal being done. NFL.com's Ian Rapoport says the Chiefs have showed the most interest. Mr. RapSheet also hears the Chiefs are particularly high on tackle Luke Joeckel as a No. 1 overall pick candidate.
zo werkt het dus niet helemaal, er zijn namelijk 3 tijden per 40 yard dash, de onofficiele is de tijd voor de rep, de officiele is het gemiddelde van de 6 tijden in de 2 40 yards die je looptquote:Op maandag 25 februari 2013 09:04 schreef Guard het volgende:
[..]
Het gaat niet om het verschil (al heb ik nog nooit bij een atletiekwedstrijd een tijdcorrectie meegemaakt van meer dan een paar 100ste), het gaat erom dat er allelei scouts daar met een stopwatch zelf iets staan te klokken en dat dan bekend maken. Ik bedoel meer dat toch direct een "officiele" tijd van de NFL bekend gemaakt kan worden, moet dat echt een paar uur duren?
Smith is dan ook waarschijnlijk een pleistertje voor een seizoen of 2, de draft dit jaar zit niet echt vol met baanbrekend talent dus de Chiefs zagen meer waarde in Smith dan de 2nd round pick.quote:Op donderdag 28 februari 2013 00:11 schreef Jeroen1990 het volgende:
Geniale trade van de Niners dit hoor. Gewoon een hele goede pick en dan voor volgend jaar ook nog een lage 3rd of hoge 2nd afhankelijk van het aantal wins. Zou me als Chiefs fan echt slecht voelen want Smith is gewoon middelmatige QB.
@revolverocelot
Barkley is een degelijke QB maar er word verwacht dat hij niet zoveel meer kan groeien aangezien hij geen hele bijzondere arm heeft en daarnaast doen USC QB's het bijna nooit echt goed. Ook is het zo dat hij bij USC 2 hele goede WR's had en het dus de vraag is of hij hun beter maakt of andersom.
Gaafquote:Op donderdag 28 februari 2013 11:46 schreef Guard het volgende:
herkenbaar voor de mensen die al eens een game op wembley bezocht hebben:
[ afbeelding ]
Dus dan is het heel erg mogelijk dat hij gewoon een product is van het systeem dat Harbaugh bij de Niners invoerde. Zoals ene Matt Cassell bij de Patriots.quote:Op donderdag 28 februari 2013 12:40 schreef zjroentje het volgende:
Haha, nu is Smith ineens een middelmatige QB.In al die jaren in San Francisco heeft hij volgens mij elk jaar een nieuwe OC gehad, op de laatste 2 jaar na. Onder Harbaugh speelde hij gewoon erg goed. Vorig jaar bijna in de SB en dit jaar de highest rated passer in de NFL tot zijn hersenschudding.
Nee, het is geen Brady of Manning, maar met middelmatig doe je hem echt te kort hoor. En zelfs een middelmatige QB zou een upgrade zijn voor de Chiefs.
Kampioen van de short passes is nou niet echt een major achievementquote:Op donderdag 28 februari 2013 12:40 schreef zjroentje het volgende:
Haha, nu is Smith ineens een middelmatige QB.In al die jaren in San Francisco heeft hij volgens mij elk jaar een nieuwe OC gehad, op de laatste 2 jaar na. Onder Harbaugh speelde hij gewoon erg goed. Vorig jaar bijna in de SB en dit jaar de highest rated passer in de NFL tot zijn hersenschudding.
Nee, het is geen Brady of Manning, maar met middelmatig doe je hem echt te kort hoor. En zelfs een middelmatige QB zou een upgrade zijn voor de Chiefs.
Cassel en Kolb hebben allebei hun kans gehad als starter. Flynn is niet eens starter. Flynn is een dure back-up maar Seattle kan niet heel veel besparen als ze hem dumpen. Een free agent QB kost gewoon geld of ze moeten de positie invullen tijdens de draft.quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:46 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
Dus dan is het heel erg mogelijk dat hij gewoon een product is van het systeem dat Harbaugh bij de Niners invoerde. Zoals ene Matt Cassell bij de Patriots.Zie ook Kolb bij de Eagles en Flynn bij de Packers.
Kampioen van de short passes is nog altijd Brees en als je naar de statistieken kijkt valt Smith zo beetje rond de 10e plaats kwa YPA.quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:03 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Kampioen van de short passes is nou niet echt een major achievement. Zijn hoge completion-rate is puur het gevolg van het systeem.
Kansas City geeft gewoon teveel op voor Smith en voor SF is het maximale profit en ik ben benieuwd wat ze met hun karrevracht aan draft picks gaan doen.
Hoax, ze bewegen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:46 schreef Guard het volgende:
herkenbaar voor de mensen die al eens een game op wembley bezocht hebben:
[ afbeelding ]
Met short passes kun je ook een heel eind komen als je deze complementeert met een nette rungamequote:Op donderdag 28 februari 2013 14:03 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Kampioen van de short passes is nou niet echt een major achievement. Zijn hoge completion-rate is puur het gevolg van het systeem.
Kansas City geeft gewoon teveel op voor Smith en voor SF is het maximale profit en ik ben benieuwd wat ze met hun karrevracht aan draft picks gaan doen.
Wat sowieso de focus moet zijn van de Chiefs met een stud als Charlesquote:Op donderdag 28 februari 2013 14:57 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Met short passes kun je ook een heel eind komen als je deze complementeert met een nette rungame
Het was een reactie op hoe men soms omgaat met statistieken. Je hebt nutteloze statistieken (zeg maar alles wat Brees doet) en statistieken die er echt om doen. De statistieken van Smith zijn in mijn ogen vooral een resultaat van het systeem en je kan er zo 5 andere QBs neerzetten die precies hetzelfde trucje kunnen doen. Smith is gewoon een QB met weinig upside en een vrij beperkte skillset waardoor je als snel vastzit aan een bepaalde speelstijl. Dan kan goed gaan zolang de Chiefs weten wat zijn beperkingen zijn.quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:57 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Met short passes kun je ook een heel eind komen als je deze complementeert met een nette rungame
Probeer dat Andy Reid maar eens wijs te maken. Die komt altijd met 3 passing plays achter elkaar in de red zone.quote:Op donderdag 28 februari 2013 15:02 schreef Guard het volgende:
[..]
Wat sowieso de focus moet zijn van de Chiefs met een stud als Charles
Vorig seizoen 4de qua YPA tot zijn blessure, dus kampioen van de short passes is onzin.quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:35 schreef Jeroen1990 het volgende:
[..]
Kampioen van de short passes is nog altijd Brees en als je naar de statistieken kijkt valt Smith zo beetje rond de 10e plaats kwa YPA.
Allemaal leuk en aardig, maar je kan Smith wel nu het veld opsturen, met die middelmatige QB's in de draft heb je dat niet, en het is gebleken dat de Chiefs ook niet kunnen winnen met Cassel en Quinn.quote:Op donderdag 28 februari 2013 15:14 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Het was een reactie op hoe men soms omgaat met statistieken. Je hebt nutteloze statistieken (zeg maar alles wat Brees doet) en statistieken die er echt om doen. De statistieken van Smith zijn in mijn ogen vooral een resultaat van het systeem en je kan er zo 5 andere QBs neerzetten die precies hetzelfde trucje kunnen doen. Smith is gewoon een QB met weinig upside en een vrij beperkte skillset waardoor je als snel vastzit aan een bepaalde speelstijl. Dan kan goed gaan zolang de Chiefs weten wat zijn beperkingen zijn.
En kijk nu is naar de YAC daar. Zowel Pats als Saints leiden in YAC dit is gedeeltelijk omdat ze dus hun receiver open kunnen gooien maar ook gewoon veel korte screens en checkdowns in de open ruimte.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 07:50 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Vorig seizoen 4de qua YPA tot zijn blessure, dus kampioen van de short passes is onzin.
Ik ben enkel van mening dat SF de betere deal heeft, zeker als ze nog wat nuttigs gaan doen met de 2nd-rounder.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 09:00 schreef kidkash19 het volgende:
Ik ook niet hoor, best QB available incl de draft die een beetje betaalbaar is. Ik snap niet dat mensen deze trade belachelijk maken
Zo zit je snel aan je capquote:Joe Flacco and the Baltimore Ravens reached a tentative agreement Friday on a new contract that would make the Super Bowl MVP the highest-paid player in NFL history.
If the deal is finalized, the veteran quarterback would receive in excess of $120 million over six years, according to a person close to the negotiations who spoke on condition of anonymity because the contract has not yet been signed.
Flacco would earn more than the $20 million average salary Drew Brees receives with the New Orleans Saints.
Flacco played out his rookie contract last season for $6.76 million and led Baltimore to the NFL championship.
Het is de prijs die je betaalt als je de superbowl wint. Maar ik weet zeker dat 20 teams best jaloers zijn op de Ravens.quote:Op zondag 3 maart 2013 18:36 schreef popolon het volgende:
Da's over een jaar of wat het meest slechte NFL contract ooit.
Ik blijf het raar vinden dat men in de NFL meent te moeten betalen voor iets wat in het verleden is bereikt.quote:Op zondag 3 maart 2013 22:59 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Het is de prijs die je betaalt als je de superbowl wint. Maar ik weet zeker dat 20 teams best jaloers zijn op de Ravens.
Dat zal men toch echt in de sport zelf moeten oplossen, maar dan gaat men gewoon weer terug naar het "don't ask, don't tell" principe. De NFL verschilt wat dat betreft niet van al die andere "mannelijke" teamsporten.quote:Op maandag 4 maart 2013 01:19 schreef emokid het volgende:
Niemand hier die dit ter sprake wilt brengen? http://www.huffingtonpost(...)-kasa_n_2770102.html
Zoveel mis hiermee.
Money = Skill en je krijgt extra punten voor elk buitenechtelijk kindquote:Op maandag 4 maart 2013 08:36 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik blijf het raar vinden dat men in de NFL meent te moeten betalen voor iets wat in het verleden is bereikt.
Als Flacco zo zelfverzekerd is dat ie de beste is (of welke andere QB dat dan ook denkt), waarom dan geen contract met allerlei escalators erin ipv een belachelijk base salary?
Klinkt als een NFL versie van Grand Theft Autoquote:Op maandag 4 maart 2013 08:46 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Money = Skill en je krijgt extra punten voor elk buitenechtelijk kind
Ook lekker voor je cap dit.quote:Op maandag 4 maart 2013 08:36 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik blijf het raar vinden dat men in de NFL meent te moeten betalen voor iets wat in het verleden is bereikt.
Als Flacco zo zelfverzekerd is dat ie de beste is (of welke andere QB dat dan ook denkt), waarom dan geen contract met allerlei escalators erin ipv een belachelijk base salary?
Wat zegt dit over Tom Brady, die geloof ik minder dan $10m gaat verdienen? Hij zou immers meer kunnen verdienen, of niet?quote:Op maandag 4 maart 2013 12:40 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ook lekker voor je cap dit.
Ik snap het echt niet. Wat kan je met 20m per jaar wat je met 10m niet kan?Gaat alleen maar om ego, heeft niks met sportieve ambities te maken. Anders nam je wel genoegen met minder zodat de Ravens bijvoorbeeld Ellerbe en Reed kunnen resignen ...
Nou laten we nou niet van Brady de barmhartige samaritaan maken, die kan het zich zeker wel veroorloven om niet het onderste uit de kan te halen, die heeft zijn schaapjes wel op het droge.quote:Op maandag 4 maart 2013 15:47 schreef emokid het volgende:
[..]
Wat zegt dit over Tom Brady, die geloof ik minder dan $10m gaat verdienen? Hij zou immers meer kunnen verdienen, of niet?
Ik impliceerde ook verder niets, maar vroeg mij af of er een onderliggende reden is die ik over het hoofd zie.quote:Op maandag 4 maart 2013 16:06 schreef Guard het volgende:
[..]
Nou laten we nou niet van Brady de barmhartige samaritaan maken, die kan het zich zeker wel veroorloven om niet het onderste uit de kan te halen, die heeft zijn schaapjes wel op het droge.
Bovendien is toch wel wat ouder dus echt topmoney zou ie niet meer krijgen.
Net ook gezien.quote:Op maandag 4 maart 2013 08:31 schreef rgras het volgende:
http://www.nfl.com/videos(...)ay-for-female-kicker
quote:According to Fox Sports, the Baltimore Ravens have given an ultimatum to wide receiver Anquan Boldin: Take a pay cut or get released Tuesday.
Zo duur is Boldin niet. Maar waarschijnlijk denken ze dat Flacco zo elite is dat hij zijn eigen passes kan vangenquote:
Ik vind het ook raar, om zo'n ultimatum te stellen aan hem net nadat je dat belachelijke contract hebt gegeven aan Flacco.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:39 schreef PirE het volgende:
[..]
Zo duur is Boldin niet. Maar waarschijnlijk denken ze dat Flacco zo elite is dat hij zijn eigen passes kan vangen. Boldin is toch vaak de go-to guy als ze wat moeten doen.
Dat gaat hij ook doenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:46 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik vind het ook raar, om zo'n ultimatum te stellen aan hem net nadat je dat belachelijke contract hebt gegeven aan Flacco.
Zou me niets verbazen als Boldin zegt: I'll test the FA market.
quote:Seahawks acquired WR Percy Harvin from the Vikings in exchange for undisclosed draft-pick compensation.
quote:The Palm Beach Post hears from "someone (it) trusts" that free agent Mike Wallace to Miami is a "done deal."
ESPN, Sports Illustrated and USA Today have all insinuated as such over the past 24 hours, making the evidence that Wallace is planning to take his talents to South Beach overwhelming.
quote:USA Today's Jim Corbett reports free agent Tony Gonzalez is expected to inform the Falcons that he will return for the 2013 season.
Harvin trade is een 2013, 1st & 7th round pick en een 2014 (mid-rounder). Nu maar even afwachten wat voor contract hij krijgt en of zijn naam niet te vaak op de injured reserve list voorkomt.quote:
twitter:BreakingNews twitterde op dinsdag 12-03-2013 om 21:26:24Buffalo Bills release starting quarterback Ryan Fitzpatrick - @buffalobills http://t.co/87Un7KL8nm reageer retweet
Zag hem voorbij komen ja, goeie move van de Brownsquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:52 schreef zjroentje het volgende:
En Kruger naar de Browns. 5 years/40 million ....
Overpaid mijns inziens. Volgens mij is hij helemaal niet zo goed zonder Suggs etc.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:54 schreef Guard het volgende:
[..]
Zag hem voorbij komen ja, goeie move van de Browns
Ligt eraan hoe het contract in elkaar zit, als het voornamelijk escalators zijn en geen belachelijke garantees is het prima...quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:00 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Overpaid mijns inziens. Volgens mij is hij helemaal niet zo goed zonder Suggs etc.
quote:Broncos signed OG Louis Vasquez to a four-year, $23.5 million contract.
quote:Titans agreed to terms with TE Delanie Walker, formerly of the 49ers, on a four-year contract.
quote:Titans agreed to terms with OG Andy Levitre on a five-year, $39 million contract.
quote:Bears agreed to terms with TE Martellus Bennett on a four-year contract.
quote:Vikings re-signed RT Phil Loadholt to a multi-year contract.
quote:Colts agreed to terms with CB Greg Toler, formerly of the Cardinals.
Die hebben ook geen hele ruime caproom, dus is het niet verwondelijk dat ze niet direct een big splash maken.quote:Op woensdag 13 maart 2013 10:49 schreef ssebass het volgende:
Chargers zijn nog stil, ben wel benieuwd naar hun plannen met nieuwe GM en HC. Heb weer hoop na het vertrek van Norv Turner en AJ Smith.
Al verbaast me dat wel, want alle grote namen (met bijbehorend salaris) deden ze altijd de deur uit. Stel je voor dat ze eens echt iets zouden winnenquote:Op woensdag 13 maart 2013 11:14 schreef Guard het volgende:
[..]
Die hebben ook geen hele ruime caproom, dus is het niet verwondelijk dat ze niet direct een big splash maken.
Pollard ook gecut nu. Dat wordt een flinke overhaul zo daar.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:53 schreef Guard het volgende:
Ellerbe naar de Fins..
Blijft weinig over van de Ravens defense
Al was het nooit de bedoeling dat Ellerbe er niet meer zou zijn. Boldin is juist getrade om Jonge spelers als Ellerbe te behouden...quote:Op woensdag 13 maart 2013 16:44 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Pollard ook gecut nu. Dat wordt een flinke overhaul zo daar.
Fok natuurlijkquote:Op woensdag 13 maart 2013 18:33 schreef TheFastOne het volgende:
Dit seizoen maar eens NFL gaan volgen naast de NBA![]()
Tips voor websides/fora die me hierbij kunnen helpen?
Je kunt je ook afvragen hoe het kan dat Pollard zelden langer dan één jaar bij een team blijft. Hij gaat nu naar zijn 4de team in 4 jaar tijd. Dan is er wel meer aan de hand.quote:Op woensdag 13 maart 2013 18:27 schreef popolon het volgende:
Niet ontevreden met de Lions' signings.
En de Ravens!!!De beste tackler laten ze nu ook gaan.
quote:As one league source said in response to the news, “Three teams in how many years. Soon four. What does that tell you?”
Another source says that Pollard has a reputation for being outspoken, for complaining, and for drawing too much attention to himself. He wears on a team, with his talent keeping him around for a second year or third year.
quote:Op woensdag 13 maart 2013 19:37 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
Je kunt je ook afvragen hoe het kan dat Pollard zelden langer dan één jaar bij een team blijft. Hij gaat nu naar zijn 4de team in 4 jaar tijd. Dan is er wel meer aan de hand.
[..]
Ik durf wel te zeggen dat ik een behoorlijk leek ben, taktieken, plays en namen zeggen me vrij weinig met uitzondering van Tebow, Brady, Flacco en nog een paar.quote:Op woensdag 13 maart 2013 18:48 schreef Guard het volgende:
[..]
Fok natuurlijk![]()
Als je vragen hebt kun je die hier altijd stellen
KAKquote:Op woensdag 13 maart 2013 20:05 schreef The_Playmaker het volgende:
Wes Welker waarschijnlijk naar Denver.
Hard knocks zeker een aanrader.quote:Op woensdag 13 maart 2013 20:09 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Ik durf wel te zeggen dat ik een behoorlijk leek ben, taktieken, plays en namen zeggen me vrij weinig met uitzondering van Tebow, Brady, Flacco en nog een paar.
Oude seizoenen van Hard Knocks zijn leuk om te kijken?
Zou wel leuk zijn.quote:Op woensdag 13 maart 2013 20:05 schreef The_Playmaker het volgende:
Wes Welker waarschijnlijk naar Denver.
Juist. Al heeft dat voor mij natuurlijk andere redenen.quote:
Nou ja, de Broncos zijn zeg maar een concurrent in de AFC West.quote:
quote:A source close to Tom Brady tells CSN New England he is "beyond enraged" at the Patriots letting Wes Welker for two years and $12 million, and feels it is a "disgrace" and a "disservice."
quote:The ex-Rams wide receiver agrees to five-year, $31 million deal, Ian Rapoport reports, after New England loses Wes Welker.
twitter:RapSheet twitterde op donderdag 14-03-2013 om 00:24:00The Patriots agreed to a 5-year deal with Danny Amendola, source says. 5 years, $31M. $10 guaranteed. Avg: $6.1 reageer retweet
twitter:RapSheet twitterde op donderdag 14-03-2013 om 00:43:48I don't believe in coincidences. So: Welker leaves Patriots for $6M per year in Denver. Danny Amendola signs for $6.1M per year #Math reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |