Jaquote:Op maandag 4 februari 2013 04:42 schreef Boezeidekoe het volgende:
Wanneer gaat de tijd nu lopen zodra de bal aangeraakt wordt na de kick?
na de kick toch ?quote:Op maandag 4 februari 2013 04:42 schreef Boezeidekoe het volgende:
Wanneer gaat de tijd nu lopen zodra de bal aangeraakt wordt na de kick?
Nee pas als de reciever de ball raakt (zonder fair catch)quote:
quote:
verkeerd gelezen. las voor of na de kick. is laat hequote:Op maandag 4 februari 2013 04:44 schreef Guard het volgende:
[..]
Nee pas als de reciever de ball raakt (zonder fair catch)
Amenquote:Op maandag 4 februari 2013 04:47 schreef PirE het volgende:
alleen jammer dat die moordenaar nu een 2e ring krijgt.
Ray Lewis, dat hij eeuwig mag branden in de hel
in NL? amper iemand kent die clubquote:Op maandag 4 februari 2013 04:47 schreef Boezeidekoe het volgende:
Morgen loop ik trots met mijn Ravens petje over straat
Ik heb mijn muts op. LOLquote:Op maandag 4 februari 2013 04:47 schreef Boezeidekoe het volgende:
Morgen loop ik trots met mijn Ravens petje over straat
Weet ik, daarom juistquote:Op maandag 4 februari 2013 04:48 schreef Rickazio het volgende:
[..]
in NL? amper iemand kent die club
Dat duurde lang, voordat er iemand over rugby begon...quote:
quote:Op maandag 4 februari 2013 04:49 schreef Guard het volgende:
[..]
Dat duurde lang, voordat er iemand over rugby begon...
Tja, er moet verschil zijn tussen de VS en Europaquote:Op maandag 4 februari 2013 04:49 schreef Guard het volgende:
[..]
Dat duurde lang, voordat er iemand over rugby begon...
Zijn gevangenisnummerquote:Op maandag 4 februari 2013 04:53 schreef Xetran het volgende:
heeft ray nu een bijbel verse op zijn tshirt geprint?
Je bent gek.quote:Op maandag 4 februari 2013 04:52 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Tja, er moet verschil zijn tussen de VS en Europa
enige leuke aan Amerikaanse sporten is de entourage
CBB / MarchMadness moet ik misschien dit jaar ook maar eens gaan oppakken... Er word genoeg CBB uitgezonden op ESPN namellijk.quote:Op maandag 4 februari 2013 04:52 schreef Guard het volgende:
iedereen.
Ik zie de stamgasten wel weer terug in MLB en MarchMadness topics
dat heeft ie altijdquote:Op maandag 4 februari 2013 04:53 schreef Xetran het volgende:
heeft ray nu een bijbel verse op zijn tshirt geprint?
Ik leg de vinger op de zere plek voor sommige liefhebbers, in welke sport heb je nou in de pauze een popconcert, enough said.quote:
MLB kijk ik niet en March Madness volg ik niet echt op FOK.quote:Op maandag 4 februari 2013 04:52 schreef Guard het volgende:
iedereen.
Ik zie de stamgasten wel weer terug in MLB en MarchMadness topics
Bij Ajax komt Peter Beense wel eens.quote:Op maandag 4 februari 2013 04:57 schreef Rickazio het volgende:
Ik leg de vinger op de zere plek voor sommige liefhebbers, in welke sport heb je nou in de pauze een popconcert, enough said.
Je hebt nog 213 dagen om te sparen las ik netquote:Op maandag 4 februari 2013 04:57 schreef Greenpeas het volgende:
Hoe ga ik volgend jaar trouwens overleven zonder de gratis gamepass!
na maximaal een kwartier wordt die waarschijnlijk van het veld getraptquote:
quote:Op maandag 4 februari 2013 04:57 schreef Rickazio het volgende:
Ik leg de vinger op de zere plek voor sommige liefhebbers, in welke sport heb je nou in de pauze een popconcert, enough said.
ESPN America kijken, heb ik de jaren hiervoor ook alleen maar gedaanquote:Op maandag 4 februari 2013 04:57 schreef Greenpeas het volgende:
Hoe ga ik volgend jaar trouwens overleven zonder de gratis gamepass!
Ja, ik ook. Maar de luxe van zelf je wedstrijden in de middag en avond kiezen is toch wel iets wat ik heel fijn vond met de gamepass. Ik ga denk ik maar die 213 sparen.quote:Op maandag 4 februari 2013 04:58 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
ESPN America kijken, heb ik de jaren hiervoor ook alleen maar gedaan
Ach, je hebt ook sporten waarin spelers in de rust hun kapsel veranderenquote:Op maandag 4 februari 2013 04:57 schreef Rickazio het volgende:
Is maar een euro per dagquote:Op maandag 4 februari 2013 04:59 schreef Greenpeas het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Maar de luxe van zelf je wedstrijden in de middag en avond kiezen is toch wel iets wat ik heel fijn vond met de gamepass. Ik ga denk ik maar die 213 sparen.
Ze konden in deze wedstrijd gemakkelijk even naar de kapper en terug naar het stadion en ze waren nog optijdquote:Op maandag 4 februari 2013 05:00 schreef PirE het volgende:
[..]
Ach, je hebt ook sporten waarin spelers in de rust hun kapsel veranderen.
Dat mag niet tijdens de super bowl, alleen tijdens regular season wedstrijden,quote:Op maandag 4 februari 2013 05:01 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Ze konden in deze wedstrijd gemakkelijk even naar de kapper en terug naar het stadion en ze waren nog optijd
als je niet weet waar je het over hebt mag je ook niet posten hoorquote:Op maandag 4 februari 2013 05:04 schreef Rickazio het volgende:
zo'n stad waar je zelden iets van hoort... Baltimore
waar heb je het over?quote:Op maandag 4 februari 2013 05:04 schreef Xetran het volgende:
[..]
als je niet weet waar je het over hebt mag je ook niet posten hoor
the wirequote:Op maandag 4 februari 2013 05:04 schreef Rickazio het volgende:
zo'n stad waar je zelden iets van hoort... Baltimore
Is dat de moeite waard om te kijken?quote:Op maandag 4 februari 2013 05:05 schreef PirE het volgende:
Ik ga naar bed.
En niet vergeten 23-26 februari, NFL scouting combine
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |