Lol gelukkig ben jij verder niet bevooroordeeldquote:Op maandag 4 februari 2013 02:08 schreef PirE het volgende:
RG3 voor rookie of the year is ook belachelijk trouwens, die gast kan niet eens een play-off game winnen. Zelfde voor die faalhaas van een Luck.
Ik ben heel objectief. Kuechly vond ik wel verdiend voor defensive rookiequote:Op maandag 4 februari 2013 02:09 schreef Guard het volgende:
[..]
Lol gelukkig ben jij verder niet bevooroordeeld
Dat hoop ik ook, want vorig jaar ben ik echt een rondje gaan rennen, overweeg het nu ookquote:Op maandag 4 februari 2013 02:09 schreef bambino het volgende:
Nou hopelijk is deze show van hogere kwaliteit als Madonna vorig jaar
Kokkie, nu al ...halftimequote:Op maandag 4 februari 2013 02:10 schreef superkokje het volgende:
mensen, veel plezier nog, Ik ben er weg van
Dat is natuurlijk ook heel terecht...quote:Op maandag 4 februari 2013 02:10 schreef PirE het volgende:
[..]
Ik ben heel objectief. Kuechly vond ik wel verdiend voor defensive rookie
Ze zingt prima.quote:Op maandag 4 februari 2013 02:10 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Anders gaat ze even zuiver zingen
quote:Op maandag 4 februari 2013 02:11 schreef WammesWaggel het volgende:
Beyonce... Ieder jaar weer iets blanker
quote:Op maandag 4 februari 2013 02:11 schreef WammesWaggel het volgende:
Beyonce... Ieder jaar weer iets blanker
ga mijn best doenquote:Op maandag 4 februari 2013 02:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kokkie, nu al ...halftime
Hoop je weer vaker hier op FOK! te zien
En dan te bedenken dat vorig jaar beter was dan het jaar daarvoorquote:Op maandag 4 februari 2013 02:13 schreef Greenpeas het volgende:
Beter dan vorig jaar is dan ook niet echt moeilijk.
]quote:Op maandag 4 februari 2013 02:12 schreef versterker het volgende:
wat denken jullie, komen de 49ers nog terug?
Moet ik (als fossiel) wel mee eensch zijnquote:Op maandag 4 februari 2013 02:12 schreef ThePlaneteer het volgende:
Tering dit is toch wel wat beter dan dat fossiel van vorig jaar.
quote:Op maandag 4 februari 2013 02:13 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
]
Zou knap lullig zijn voor het publiek als ze binnen blijven.
It ain't gonna get better in life than this moment, voor die mensen die daar aan het podium staan...quote:Op maandag 4 februari 2013 02:12 schreef Suc het volgende:
Iedereen met zijn telefoon in de lucht. Sjonge jonge
Black Eyed Peas was van een ongekend niveauquote:Op maandag 4 februari 2013 02:13 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat vorig jaar beter was dan het jaar daarvoor
Dat was dan ook het enige hoogtepunt. Het enige punt eigenlijk.quote:Op maandag 4 februari 2013 02:15 schreef Greenpeas het volgende:
Black Eyed Peas hadden wel een cameo van Slash.
uurquote:Op maandag 4 februari 2013 02:16 schreef tostitomaatkaas het volgende:
hoe lang nog voor ze verder gaan?
Ahum. nee ik wil de rest van de wedstrijd Ravens @ 49-ersquote:Op maandag 4 februari 2013 02:16 schreef WammesWaggel het volgende:
Wij willenTaylor Swift
en snel ook
Rammsteinquote:Op maandag 4 februari 2013 02:18 schreef Guard het volgende:
Matige fire effects.
Volgend jaar RAMMSTEIN
Dat ook ja... Nu luisteren wij naar een verhaal over hoe Beyonce haar eigen ring kooptquote:Op maandag 4 februari 2013 02:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ahum. nee ik wil de rest van de wedstrijd Ravens @ 49-ers
jeyonce...quote:Op maandag 4 februari 2013 02:17 schreef ThePlaneteer het volgende:
Haha dit is dan wel weer obvious playback.
Jay-Z is maar een lucky bastard, wat een lijf.
echt? jezusquote:
Te langquote:
kwartiertjequote:
Al is het maar voor het oog.quote:Op maandag 4 februari 2013 02:20 schreef napoleonfour het volgende:
Nu al beter dan de Playback Eyed Peas.
Beter doen ze dan bück dich, zijn we meteen verlost van die halftimeshowquote:Op maandag 4 februari 2013 02:18 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Rammstein, die Amerikanen weten niet wat ze overkomen
Weet je die nog ludi? God wat een aanfluiting was dat zeg _o-quote:
1 miljard wereldwijd dacht ikquote:Op maandag 4 februari 2013 02:20 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wat zijn de schattingen van het aantal tv kijkers en in vergelijking met andere sport evenementen?
quote:Op maandag 4 februari 2013 02:21 schreef Cubewood. het volgende:
Niet mijn type muziek maar ze doet het wel goed
Anders Google je lekker zelf als wij de halftime show kijken.quote:Op maandag 4 februari 2013 02:20 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wat zijn de schattingen van het aantal tv kijkers en in vergelijking met andere sport evenementen?
I clean my toilet with ajaxquote:Op maandag 4 februari 2013 02:22 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
bijna net zoveel als een wedstrijdje van ajax dus
Yep geen helicopter leg.quote:Op maandag 4 februari 2013 02:22 schreef Greenpeas het volgende:
Qua 'showgehalte' vond ik het minder dan vorig jaar. De artiets en het optreden waren wel iets beter.
quote:Op maandag 4 februari 2013 02:22 schreef Monopoly het volgende:
Niet eens een camel toe. Wat een puriteins gedoe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♔ KoningenUitGroningen ♔
de rest van de wereldquote:Op maandag 4 februari 2013 02:25 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
110 miljoen in de vs waar komen die andere 900 miljoen dan vandaan?
Dat was vorig jaar het getal dacht ikquote:Op maandag 4 februari 2013 02:24 schreef aswesleep het volgende:
[..]
En is dat ergens op gebaseerd of een gokje?
[..]
Is dat ergens op gebaseerd of een gokje?
Duitsers zijn echt gek op American Football. Maar denk dat Zuid Amerkia, Canada, Mexico, Europa, Azië en Australië nog een hoop kijkers hebben.quote:Op maandag 4 februari 2013 02:25 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
110 miljoen in de vs waar komen die andere 900 miljoen dan vandaan?
Het schijnt 1 miljard te zijn. te snel gelezenquote:Op maandag 4 februari 2013 02:24 schreef aswesleep het volgende:
[..]
En is dat ergens op gebaseerd of een gokje?
[..]
Is dat ergens op gebaseerd of een gokje?
http://en.wikipedia.org/wiki/Super_Bowlquote:In press releases preceding each year's event, the NFL typically claims that that year's Super Bowl will have a potential worldwide audience of around one billion people in over 200 countries.[11] This figure refers to the number of people able to watch the game, not the number of people actually watching. However the statements have been frequently misinterpreted in various media as referring to the latter figure, leading to a common misperception about the game's actual global audience.[12][13] The New York-based media research firm Initiative measured the global audience for the 2005 Super Bowl at 93 million people, with 98 percent of that figure being viewers in North America, which meant roughly 2 million people outside North America watched the Super Bowl that year.[12]
Puntige knieënquote:Op maandag 4 februari 2013 02:26 schreef RensAjacied het volgende:
Kut boelers niet haten op Beyonce mothafuckers. Kijk hoe perfect lichaam ze heeft. Wat een show ze weggeeft.
Beyonce
quote:Op maandag 4 februari 2013 02:24 schreef Rickazio het volgende:
[..]Daar kwam onlangs nog een kleine Jay-Z uit, do not wantSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waarheidquote:Op maandag 4 februari 2013 02:26 schreef RensAjacied het volgende:
Kut boelers niet haten op Beyonce mothafuckers. Kijk hoe perfect lichaam ze heeft. Wat een show ze weggeeft.
Beyonce
Vast wel...quote:Op maandag 4 februari 2013 02:26 schreef PirE het volgende:
Houden ze ook rekening met de Rooney-rule bij het aanstellen van de refs?
Als ze nou smiddags spelen, kan heel europa savonds kijkenquote:Op maandag 4 februari 2013 02:26 schreef Drolflap het volgende:
[..]
Het schijnt 1 miljard te zijn. te snel gelezen
http://www.volkskrant.nl/(...)campaign=Cookiecheck
Nee en al helemaal geen van de Dallas Cowboysquote:Op maandag 4 februari 2013 02:26 schreef Suc het volgende:
Geen cheerleader shows? Of heb ik die gemist?
Ik had een hap pepers. Goed dat er nog bier is!quote:Op maandag 4 februari 2013 02:30 schreef robdriessen het volgende:
Epic nachos strike again. Vier man tot de nek toe vol. Met nachos dus. Dat dat duidelijk is.
NFC teams die achterstonden bij rust hebben volgens mij een redelijk record deze play-offsquote:
Atlanta choked (kuch)quote:Op maandag 4 februari 2013 02:33 schreef Rickazio het volgende:
hoe kan het dat SF in de finale staat ?!!!!!
Klopt. Einde oefening.quote:Op maandag 4 februari 2013 02:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dit gaan ze niet meer te boven komen.
Omdat ze alle playoff wedstrijden hebben gewonnen. Until now.quote:Op maandag 4 februari 2013 02:33 schreef Rickazio het volgende:
hoe kan het dat SF in de finale staat ?!!!!!
De hele wereld weet toch dat hij deze run alleen kan doen omdat Ray aan de rand van het veld stond te biddenquote:
Zo zie je maar, als je maar gelooft, dan kun je moorden en overspel plegen wat je wilt, God is your buddyquote:Op maandag 4 februari 2013 02:34 schreef PirE het volgende:
[..]
De hele wereld weet toch dat hij deze run alleen kan doen omdat Ray aan de rand van het veld stond te bidden
quote:Op maandag 4 februari 2013 02:38 schreef Monopoly het volgende:
Iedereen inpakken en naar huis. New Orleans ziet die bui al hangen
quote:Op maandag 4 februari 2013 02:38 schreef raptorix het volgende:
Waarom laten ze alleen negers spelen! ?
niet zulke troep dumpen op fokquote:Op maandag 4 februari 2013 02:39 schreef Monopoly het volgende:
Het licht gaat uit vannacht
Kom we brengen het beest naar buiten,
Het is enkel nog de Duivel die praaahaaaahaaaat
Het is de hemel op aaaahaaaahaaaard.
quote:Op maandag 4 februari 2013 02:40 schreef Strani het volgende:
Amerika laat de wereld zien wat het kan. 70 virtuele Beyonce's is geen probleem maar het licht aanhouden wordt toch lastig
Neuh, ze zijn de spots aan het verplaatsen zodat ze allemaal op Ray staanquote:Op maandag 4 februari 2013 02:38 schreef Guard het volgende:
God doet de lampen alvast uit, deze wedstrijd is gespeeld...
Mooi, dan kunnen we gaan slapen.quote:Op maandag 4 februari 2013 02:38 schreef Guard het volgende:
God doet de lampen alvast uit, deze wedstrijd is gespeeld...
quote:Op maandag 4 februari 2013 02:42 schreef Guard het volgende:
Iedereen kijkt naar Lewis: Los eens op, je bent vriendjes met de man daarboven
quote:Op maandag 4 februari 2013 02:42 schreef bambino het volgende:
Niet zo aanstellen. Lichtgevende pakjes aan. Lichtgevende bal en gaan.
Alsof ik een film met James Belushi aan het kijken ben. Unreal!quote:
Echt hèquote:
Snap ikquote:Op maandag 4 februari 2013 02:48 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Dat is gewoon de CBS coverage hoor.
1000: 1 to hold the bulb, and 999 to rotate the stadionquote:Op maandag 4 februari 2013 02:47 schreef ß het volgende:
How many footballers does it take to change a lightbulb?
Die zouden Robin van Galen als expert laten opdravenquote:Op maandag 4 februari 2013 02:48 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hoe zou de NOS dit doen denk je?
Naaah Arno Vermeulen, die vindt zichzelf overal expert inquote:Op maandag 4 februari 2013 02:50 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Die zouden Robin van Galen als expert laten opdraven
Dat zou ook kunnen, iemand die zijn spotlight steeltquote:Op maandag 4 februari 2013 02:49 schreef Greenpeas het volgende:
Drew Brees was boos en heeft de stroomkabels doorgeknipt.
Ik twijfel nu ook heel erg.quote:Op maandag 4 februari 2013 02:48 schreef WammesWaggel het volgende:
Ben even afwassen en mijn schoenen poetsen, tot over 10 minuten... Of ik ga gewoon slapen
waterkoker én krultangquote:Op maandag 4 februari 2013 02:51 schreef Rickazio het volgende:
beyonce heeft al het stroom opgemaakt
Ze spelen in een dome. Dat is een gif van een ander stadion en dat was in 2011.quote:
en andere wedstrijdquote:Op maandag 4 februari 2013 02:55 schreef VelitoX het volgende:
Wel geweldig dat dat een totaal ander stadion is.
Wel eens gespeelt met slecht licht? Dat valt echt tegen hoor. Vorig jaar nog gespeelt met gek licht, als keeper zag ik totaal geen diepte, was echt comedy capers.quote:Op maandag 4 februari 2013 02:54 schreef marcodej het volgende:
Lijkt toch genoeg veldlicht te zijn om door te spelen?
ZOMG, waar is het dak!!!!!!!1111111111quote:
camera's kunnen het een stuk lichter laten lijken.quote:Op maandag 4 februari 2013 02:54 schreef marcodej het volgende:
Lijkt toch genoeg veldlicht te zijn om door te spelen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |