Lol gelukkig ben jij verder niet bevooroordeeldquote:Op maandag 4 februari 2013 02:08 schreef PirE het volgende:
RG3 voor rookie of the year is ook belachelijk trouwens, die gast kan niet eens een play-off game winnen. Zelfde voor die faalhaas van een Luck.
Ik ben heel objectief. Kuechly vond ik wel verdiend voor defensive rookiequote:Op maandag 4 februari 2013 02:09 schreef Guard het volgende:
[..]
Lol gelukkig ben jij verder niet bevooroordeeld
Dat hoop ik ook, want vorig jaar ben ik echt een rondje gaan rennen, overweeg het nu ookquote:Op maandag 4 februari 2013 02:09 schreef bambino het volgende:
Nou hopelijk is deze show van hogere kwaliteit als Madonna vorig jaar
Kokkie, nu al ...halftimequote:Op maandag 4 februari 2013 02:10 schreef superkokje het volgende:
mensen, veel plezier nog, Ik ben er weg van
Dat is natuurlijk ook heel terecht...quote:Op maandag 4 februari 2013 02:10 schreef PirE het volgende:
[..]
Ik ben heel objectief. Kuechly vond ik wel verdiend voor defensive rookie
Ze zingt prima.quote:Op maandag 4 februari 2013 02:10 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Anders gaat ze even zuiver zingen
quote:Op maandag 4 februari 2013 02:11 schreef WammesWaggel het volgende:
Beyonce... Ieder jaar weer iets blanker
quote:Op maandag 4 februari 2013 02:11 schreef WammesWaggel het volgende:
Beyonce... Ieder jaar weer iets blanker
ga mijn best doenquote:Op maandag 4 februari 2013 02:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kokkie, nu al ...halftime
Hoop je weer vaker hier op FOK! te zien
En dan te bedenken dat vorig jaar beter was dan het jaar daarvoorquote:Op maandag 4 februari 2013 02:13 schreef Greenpeas het volgende:
Beter dan vorig jaar is dan ook niet echt moeilijk.
]quote:Op maandag 4 februari 2013 02:12 schreef versterker het volgende:
wat denken jullie, komen de 49ers nog terug?
Moet ik (als fossiel) wel mee eensch zijnquote:Op maandag 4 februari 2013 02:12 schreef ThePlaneteer het volgende:
Tering dit is toch wel wat beter dan dat fossiel van vorig jaar.
quote:Op maandag 4 februari 2013 02:13 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
]
Zou knap lullig zijn voor het publiek als ze binnen blijven.
It ain't gonna get better in life than this moment, voor die mensen die daar aan het podium staan...quote:Op maandag 4 februari 2013 02:12 schreef Suc het volgende:
Iedereen met zijn telefoon in de lucht. Sjonge jonge
Black Eyed Peas was van een ongekend niveauquote:Op maandag 4 februari 2013 02:13 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat vorig jaar beter was dan het jaar daarvoor
Dat was dan ook het enige hoogtepunt. Het enige punt eigenlijk.quote:Op maandag 4 februari 2013 02:15 schreef Greenpeas het volgende:
Black Eyed Peas hadden wel een cameo van Slash.
uurquote:Op maandag 4 februari 2013 02:16 schreef tostitomaatkaas het volgende:
hoe lang nog voor ze verder gaan?
Ahum. nee ik wil de rest van de wedstrijd Ravens @ 49-ersquote:Op maandag 4 februari 2013 02:16 schreef WammesWaggel het volgende:
Wij willenTaylor Swift
en snel ook
Rammsteinquote:Op maandag 4 februari 2013 02:18 schreef Guard het volgende:
Matige fire effects.
Volgend jaar RAMMSTEIN
Dat ook ja... Nu luisteren wij naar een verhaal over hoe Beyonce haar eigen ring kooptquote:Op maandag 4 februari 2013 02:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ahum. nee ik wil de rest van de wedstrijd Ravens @ 49-ers
jeyonce...quote:Op maandag 4 februari 2013 02:17 schreef ThePlaneteer het volgende:
Haha dit is dan wel weer obvious playback.
Jay-Z is maar een lucky bastard, wat een lijf.
echt? jezusquote:
Te langquote:
kwartiertjequote:
Al is het maar voor het oog.quote:Op maandag 4 februari 2013 02:20 schreef napoleonfour het volgende:
Nu al beter dan de Playback Eyed Peas.
Beter doen ze dan bück dich, zijn we meteen verlost van die halftimeshowquote:Op maandag 4 februari 2013 02:18 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Rammstein, die Amerikanen weten niet wat ze overkomen
Weet je die nog ludi? God wat een aanfluiting was dat zeg _o-quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |