Ja, jij ex-footballer, we moeten nog steeds eens naar een game Falcons vs Cardinals/Crusaders (bij gebrek aan the Admirals )quote:
Aan de helm trekken mag niet.quote:Op maandag 4 februari 2013 00:57 schreef jrk1990 het volgende:
Ontzettende leek meldt zich:
Zijn er nog regels bij het tackelen? Ik zag net een tackle waarbij iemands ruggengraat een aardige zijwaartse klap te verduren kreeg.
Ahum, je mag een ander niet doodslaanquote:Op maandag 4 februari 2013 00:57 schreef jrk1990 het volgende:
Zijn er nog regels bij het tackelen? Ik zag net een tackle waarbij iemands ruggengraat een aardige zijwaartse klap te verduren kreeg.
Eensch,quote:
Geen helmet to helmetquote:Op maandag 4 februari 2013 00:57 schreef jrk1990 het volgende:
Moet er toch maar weer een Europese Football league komenquote:Op maandag 4 februari 2013 00:57 schreef superkokje het volgende:
maart beginnen ze weerFalcons hebben het mooiste FB veld van nederlend, en misschien wel van europa
Zie ik niet gebeuren. Dutch Lions zijn wel steeds fanatieker bezig.quote:Op maandag 4 februari 2013 01:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Moet er toch maar weer een Europese Football league komen
Vanuit de NFL willen ze het wel weer, vandaar dat ze nu ook weer ieder jaar een game in Europa (willen) spelen.quote:Op maandag 4 februari 2013 01:03 schreef superkokje het volgende:
[..]
Zie ik niet gebeuren. Dutch Lions zijn wel steeds fanatieker bezig.
Zou mooi zijn, denk dat er ook meer europese spelers klaar voor zijnquote:Op maandag 4 februari 2013 01:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Vanuit de NFL willen ze het wel weer, vandaar dat ze nu ook weer ieder jaar een game in Europa (willen) spelen.
4quote:Op maandag 4 februari 2013 01:04 schreef baaart het volgende:
Hoeveel pogingen krijg je om die 10 yards te halen? 3 (dus t/m 3rd)?
quote:
Slaapcollegequote:
Dit jaar spelen ze er al tweequote:Op maandag 4 februari 2013 01:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Vanuit de NFL willen ze het wel weer, vandaar dat ze nu ook weer ieder jaar een game in Europa (willen) spelen.
Neuh, hoogstens worden de powerpoints erop gegooid. Achjaquote:Op maandag 4 februari 2013 01:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Slaapcollege
Kan je bij jullie niet de college's via blackboard terugzien
chill toch?quote:Op maandag 4 februari 2013 01:07 schreef Guard het volgende:
Refs laten veel toe, zowel tijdens als na de plays...
Ik heb afgelopen jaar zo'n beetje de helft van het seizoen gemist (persoonlijke omstandigheden), maar vorig jaar dat er in Wembley Stadiuk gespeeld werd.quote:
Kutquote:Op maandag 4 februari 2013 01:09 schreef Rickazio het volgende:
jammer dat de New York Giants niet in de finale staan, hoe hebben die het gedaan dit seizoen?
Maatje, die het college kan filmen? Jeetje, ik studeerde in de '90 jaren, en toen hadden we zonder alle social media al genoeg om een college te kunnen missenquote:Op maandag 4 februari 2013 01:07 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Neuh, hoogstens worden de powerpoints erop gegooid. Achja
Jammer dat de Atlanta Falcons nu niet spelenquote:Op maandag 4 februari 2013 01:09 schreef Rickazio het volgende:
jammer dat de New York Giants niet in de finale staan, hoe hebben die het gedaan dit seizoen?
iemand die het volgt?
why?quote:Op maandag 4 februari 2013 01:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Jammer dat de Atlanta Falcons nu niet spelen
Ik neem aan dat dit een retorische vraag wasquote:
Zeker jammer.quote:Op maandag 4 februari 2013 01:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Jammer dat de Atlanta Falcons nu niet spelen
Uitgeschakeld door de 49ers die geweldig speelden (Kaepernick TDquote:Op maandag 4 februari 2013 01:10 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Green Bay Packers waren zo goed toch? die dan?
Meh.. Ze willen wel maar pakken het niet structureel aan. Ze hebben een behoorlijke stap terug gezet door NFLEurope te elimineren. Maar ja dat was 'politiek'.quote:Op maandag 4 februari 2013 01:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen jaar zo'n beetje de helft van het seizoen gemist (persoonlijke omstandigheden), maar vorig jaar dat er in Wembley Stadiuk gespeeld werd.Vanuit de USA bestaat denk ik echt wel de intentie om American Football (weer) in Europa op de kaart te zetten.
nee, leg uitquote:Op maandag 4 februari 2013 01:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik neem aan dat dit een retorische vraag was
Och een hoorcollege missen is zo erg niet hoor.quote:Op maandag 4 februari 2013 01:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Maatje, die het college kan filmen? Jeetje, ik studeerde in de '90 jaren, en toen hadden we zonder alle social media al genoeg om een college te kunnen missen
Het gebaar vanuit de USA vind ik daarom zo bemoedigend. Ja, 'we' 'Europa' laten het afweten, maar een team als in de '80's als de Admirals hebben we ook niet meer. Kost tijd, maar ik hoop er wel opquote:Op maandag 4 februari 2013 01:13 schreef Guard het volgende:
[..]
Meh.. Ze willen wel maar pakken het niet structureel aan. Ze hebben een behoorlijke stap terug gezet door NFLEurope te elimineren. Maar ja dat was 'politiek'.
En door 3 jaar lang de europese fans op te schepen met de Jags is ook niet echt een mooi gebaar...
De Royal Rumble was vorige week (WWE)quote:
Falcons hebben goede reeks neer gezet. En ik heb bij de Arnhem Falcons gespeeld, dus wat mij betreft speelt dat een beetje meequote:Op maandag 4 februari 2013 01:14 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Het lijkt me dat ze fan is van de Falcons
Wat zeur je dan, gewoon lekker meekijkenquote:Op maandag 4 februari 2013 01:14 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Och een hoorcollege missen is zo erg niet hoor.
Bal heeft de grond geraakt. Fumble.quote:Op maandag 4 februari 2013 01:17 schreef baaart het volgende:
Wat gebeurde er nou? De speler moet tegen de grond zijn voor de bal? Waarom mochten de ravens nou niet door nadat die dikke de bal pakte ?
80's? Ik ben oud, maar zo oud ook weer niet.quote:Op maandag 4 februari 2013 01:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Het gebaar vanuit de USA vind ik daarom zo bemoedigend. Ja, 'we' 'Europa' laten het afweten, maar een team als in de '80's als de Admirals hebben we ook niet meer. Kost tijd, maar ik hoop er wel op
quote:
En dat kokje bij de Arnhem Falcons gespeeld heeft doet er niet aan toe. Ik heb in Atlanta gewoond en gewerkt en daardoor een zwak voor de Falcons, ze hebben gewoon goed gespeeld dit seizoen. Net niet goed genoeg helaasquote:Op maandag 4 februari 2013 01:15 schreef superkokje het volgende:
[..]
Falcons hebben goede reeks neer gezet. En ik heb bij de Arnhem Falcons gespeeld, dus wat mij betreft speelt dat een beetje mee
quote:Op maandag 4 februari 2013 01:16 schreef Monopoly het volgende:
4th Quarter gaan de 49'ers vlammen. Ze beginnen redelijk, maar nog niet super.
Echt doen. Supergezellig en Rob is echt de perfecte gastheerquote:Op maandag 4 februari 2013 01:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Mono
Hoe is het in het Schiedamsche Football hok
Moet ik volgend jaar toch maar een slaapplaats reserveren
Telefoon... auto-correct... Sorry xDquote:Op maandag 4 februari 2013 01:15 schreef PirE het volgende:
[..]
De Royal Rumble was vorige week (WWE)
Had ik niet verwachtquote:Op maandag 4 februari 2013 01:19 schreef Monopoly het volgende:
Hadden jullie ook verwacht dat de Ravens de 1e TD zouden maken? Ik denk dat de 49'ers winnen, maar ze spelen nog van "mwoah mwoah"
tuurlijkquote:Op maandag 4 februari 2013 01:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Had ik niet verwacht
Ik riep gister nog dat de '49-ers deze wel even zouden pakken, maar de Ravens laten hun snavels echt wel zien.
Laatste Superbowls kwam het neer in het 4e Quarter. Hoop dat het dit jaar weer dan pas ECHT los gaat. Terugkomen voor de 49'ers. Dit is drama. Ravens spelen wel superieur momenteel.quote:Op maandag 4 februari 2013 01:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Had ik niet verwacht
Ik riep gister nog dat de '49-ers deze wel even zouden pakken, maar de Ravens laten hun snavels echt wel zien.
Ja, ja, ik weet, volgend jaar gaan we weer wél gewoon wedden, en ik denk dat je deze final op the Ravens gaat halenquote:
quote:Op maandag 4 februari 2013 01:23 schreef MikelenniuM het volgende:
En dat is 2![]()
Edit: Gamepass loopt dus 1 minuut achter?
1 minuut/ anderhalve minuut op ESPN America iig.quote:Op maandag 4 februari 2013 01:23 schreef MikelenniuM het volgende:
En dat is 2![]()
Edit: Gamepass loopt dus 1 minuut achter?
Hou op over de Q4's, heb iets te vaak op het puntje van mijn stoel gezeten Q4 gelijkspel, OT etc....quote:Op maandag 4 februari 2013 01:22 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Laatste Superbowls kwam het neer in het 4e Quarter. Hoop dat het dit jaar weer dan pas ECHT los gaat. Terugkomen voor de 49'ers. Dit is drama. Ravens spelen wel superieur momenteel.
Willen jullie dan 1 minuutje wachtenquote:Op maandag 4 februari 2013 01:24 schreef Monopoly het volgende:
[..]
1 minuut/ anderhalve minuut op ESPN America iig.
Zoals het nu gaat is het 4th Q echt niet meer belangrijkquote:Op maandag 4 februari 2013 01:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hou op over de Q4's, heb iets te vaak op het puntje van mijn stoel gezeten Q4 gelijkspel, OT etc....
Eigenlijk is American Football helemaal geen gezonde sport voor mij om te kijken
quote:Op maandag 4 februari 2013 01:25 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Zoals het nu gaat is het 4th Q echt niet meer belangrijkHopen dat de 49'ers gaan vlammen deze Q.
quote:
Beyonce zorgt voor de ommekeerquote:Op maandag 4 februari 2013 01:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Helaas, kokje gaat toch mijn persoonlijke NFL-weddenschap met hem winnen
Nee hoor, 49ers hebben wel eerder laten zien een achterstand te kunnen wegwerken (Falcons).quote:Op maandag 4 februari 2013 01:34 schreef baaart het volgende:
Als de Ravens nu nog een touchdown halen... dan lijkt het me wel redelijk gespeeld, toch? Om er 3 terug te komen.. ?
quote:Op maandag 4 februari 2013 01:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Helaas, kokje gaat toch mijn persoonlijke NFL-weddenschap met hem winnen
Als de ravens nu nog een TD weten te scoren is de kans echt heel klein dat de 49-ers die weten in te halen. Maar hč, zou niet voor het eerst zijn dat in de laatste minuten van Q4 de bepalende TD valtquote:Op maandag 4 februari 2013 01:34 schreef baaart het volgende:
Als de Ravens nu nog een touchdown halen... dan lijkt het me wel redelijk gespeeld, toch? Om er 3 terug te komen.. ?
Kijk dat is een positive post, ik heb niets met boyonce, en ze zal wel weer playbackenquote:Op maandag 4 februari 2013 01:35 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Beyonce zorgt voor de ommekeer
Als ze het verliezen op drie punten kun je het hier aan wijtenquote:Op maandag 4 februari 2013 01:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Als de ravens nu nog een TD weten te scoren is de kans echt heel klein dat de 49-ers die weten in te halen. Maar hč, zou niet voor het eerst zijn dat in de laatste minuten van Q4 de bepalende TD valt
Fixedquote:Op maandag 4 februari 2013 01:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Als de ravens nu nog een TD weten te scoren is de kans echt heel klein dat de 49-ers die weten in te halen. Maar hč, zou niet voor het eerst zijn dat in de laatste minuten seconden van Q4 de bepalende TD valt
Ze zijn iig wel zelfverzekerd.quote:Op maandag 4 februari 2013 01:36 schreef The_Playmaker het volgende:
Dure gok. Hier moet je gewoon voor de FG gaan.
Vrij dom ook, je hebt momentum en met zo'n stop geef je de Niners een flinke boost voor hun moraal.quote:Op maandag 4 februari 2013 01:36 schreef The_Playmaker het volgende:
Dure gok. Hier moet je gewoon voor de FG gaan.
Ze is gewoon tering lekker , zacht uitgedrukt danquote:Op maandag 4 februari 2013 01:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kijk dat is een positive post, ik heb niets met boyonce, en ze zal wel weer playbacken
quote:Op maandag 4 februari 2013 01:39 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ze is gewoon tering lekker , zacht uitgedrukt dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♔ KoningenUitGroningen ♔
Ja, zat ik ook aan te denken, maar ik wist niet meer welke wedstrijd dat was, was dit jaar of vorig jaar, dat echt in de laatste minuut een TD viel en toegekend werd +1 waardoor ze net wonnenquote:
welkequote:
Die VW reclamequote:
Jullie zitten allemaal in de VS?quote:Op maandag 4 februari 2013 01:43 schreef WickedTunes het volgende:
En wat een commercials, helft van de tijd
Okquote:
#7 gaat Kruger vandaag nog wel een paar van (te) dichtbij zienquote:Op maandag 4 februari 2013 01:42 schreef The_Playmaker het volgende:
De Ravens D hebben wel een ideale defense als je een voorsprong hebt. Dan komt de pass rush en ze hebben een aantal aardige ball hawks in hun secondary,
Is ook bij een echte wedstrijd zo, veel stilleggen, en uitleggen door de scheids wat er fout was en zo. Eigenlijk vallen de breaks op TV mij nog wel mee.... in mijn herinnering waren die bij de echte live wedstrijden veel erger.quote:Op maandag 4 februari 2013 01:43 schreef WickedTunes het volgende:
SF moet nu wel komen.
Amerikaanse sporten...quote:Op maandag 4 februari 2013 01:43 schreef WickedTunes het volgende:
SF moet nu wel komen.
Heb jij echt een game pass genomenquote:
Omdat gratisquote:Op maandag 4 februari 2013 01:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Heb jij echt een game pass genomen![]()
![]()
Waarom
aha, dan heb ik liever dat ze dat uitzenden... mja, geen commercials, geen sportquote:Op maandag 4 februari 2013 01:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Is ook bij een echte wedstrijd zo, veel stilleggen, en uitleggen door de scheids wat er fout was en zo. Eigenlijk vallen de breaks op TV mij nog wel mee.... in mijn herinnering waren die bij de echte live wedstrijden veel erger.
Omdat het gratis is?quote:Op maandag 4 februari 2013 01:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Heb jij echt een game pass genomen![]()
![]()
Waarom![]()
Die van Doritos, met die mannen in prinsessenjurkjes hahaquote:
quote:Op maandag 4 februari 2013 01:49 schreef Suc het volgende:
Ik begrijp die hele schedule niet. Wanneer zijn de andere matches? Iemand een overzicht?
Volgende wedstrijd: begin augustus, preseason...quote:Op maandag 4 februari 2013 01:49 schreef Suc het volgende:
Ik begrijp die hele schedule niet. Wanneer zijn de andere matches? Iemand een overzicht?
Is er nog wel College Football tussendoor ?quote:Op maandag 4 februari 2013 01:50 schreef Guard het volgende:
[..]
Volgende wedstrijd: begin augustus, preseason...
Ik gebruikte het Nederlandse woord punt.quote:
Game pass gratisquote:
Als je in NL woont heb je free game pass dit seizoen.quote:Op maandag 4 februari 2013 01:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Game pass gratis
Ow, dat wist ik niet, heb wel tig NFL-points, maar een free game-pass niet
quote:Op maandag 4 februari 2013 01:50 schreef Monopoly het volgende:
I
[..]
Is er nog wel College Football tussendoor ?
Was voor heel Nederland zoquote:Op maandag 4 februari 2013 01:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Game pass gratis
Ow, dat wist ik niet, heb wel tig NFL-points, maar een free game-pass niet
Nope..quote:Op maandag 4 februari 2013 01:50 schreef Monopoly het volgende:
I
[..]
Is er nog wel College Football tussendoor ?
snap niet dat je hardcore fan hiervan kan zijnquote:Op maandag 4 februari 2013 01:52 schreef Guard het volgende:
[..]
Nope..
AFL is volgens mij in het voorjaar.
Het echte football begint in de herfst..
Zowel college als NFL
quote:Op maandag 4 februari 2013 01:52 schreef BobW het volgende:
[..]
Als je in NL woont heb je free game pass dit seizoen.
Humm, heb ik dus toch echt iets gemist......quote:Op maandag 4 februari 2013 01:52 schreef BobW het volgende:
[..]
Als je in NL woont heb je free game pass dit seizoen.
quote:Op maandag 4 februari 2013 01:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]College Football gaat het hele jaar door, met uitzondering van Jul/Aug, iets met een summer break.
CL is ook maar 1 matchquote:Op maandag 4 februari 2013 01:53 schreef Suc het volgende:
Oh het is maar 1 match. Ik dacht net als Champions League
Ja maar een punt is dit in AFquote:Op maandag 4 februari 2013 01:50 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik gebruikte het Nederlandse woord punt.
waarom wordt hij niet van het veld gestuurd?quote:Op maandag 4 februari 2013 01:53 schreef The_Playmaker het volgende:
[ afbeelding ]
Carry Williams duwt hier gewoon keihard de ref. Dat was dus eigenlijk een ejection.
Weet ik.quote:Op maandag 4 februari 2013 01:54 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Ja maar een punt is dit in AF
http://en.wikipedia.org/wiki/Punt_%28gridiron_football%29
Ik bedoelde ook de practise onderlingquote:Op maandag 4 februari 2013 01:53 schreef Guard het volgende:
[..]Terzij je spring football bedoelt, maar dat is practise onderling
Niet zo'n klein duwtje ook.quote:Op maandag 4 februari 2013 01:53 schreef The_Playmaker het volgende:
[ afbeelding ]
Carry Williams duwt hier gewoon keihard de ref. Dat was dus eigenlijk een ejection.
ga je nu al slapen? we zijn net begonnenquote:Op maandag 4 februari 2013 01:54 schreef baaart het volgende:
Dit is gespeeld... gj Falcons.. wel truste allemaal
Als je zoiets in de Eredivsie doet hoef je dit seizoen niet weer te komen.quote:Op maandag 4 februari 2013 01:53 schreef The_Playmaker het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 4 februari 2013 01:54 schreef baaart het volgende:
Dit is gespeeld... gj Falcons.. wel truste allemaal
HAHAHAHA... edit was niet op tijdquote:Op maandag 4 februari 2013 01:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Jammer dat je nu al afhaakt, Falcons gaan het volgend jaar zeker halen
Dat is natuurlijk niet echtquote:Op maandag 4 februari 2013 01:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook de practise onderling
TD Ravens of 49-ersquote:Op maandag 4 februari 2013 01:57 schreef Monopoly het volgende:
Wat een shitzooi. Gewoon nog een TD maken voor de half time. Dan is het 21-10 met kick. Dan kan je nog wat doen.
Lukt ze al niet meer
Weet ik tenminste dat ik één Fok!er in mijn 'kamp' hebquote:
quote:Op maandag 4 februari 2013 01:58 schreef Monopoly het volgende:
Nachos met kaas en guacamloe nu. Beter dan wat de 49'ers doen.
Maar Rob mist mijn zelf gepofte popcornquote:Op maandag 4 februari 2013 01:58 schreef Monopoly het volgende:
Nachos met kaas en guacamloe nu. Beter dan wat de 49'ers doen.
Gewoon niet kunnen zingen zonder de wondere wereld van de opnamestudioquote:Op maandag 4 februari 2013 02:01 schreef bambino het volgende:
Thanks one republic. Nummer verneukt door slecht live optreden.
Ik denk niet dat ik Beyonce nog ga trekkenquote:Op maandag 4 februari 2013 02:04 schreef Rickazio het volgende:
anders doet die kerel bij bbc die belachelijke headset even af
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |