Ja, jij ex-footballer, we moeten nog steeds eens naar een game Falcons vs Cardinals/Crusaders (bij gebrek aan the Admirals )quote:
Aan de helm trekken mag niet.quote:Op maandag 4 februari 2013 00:57 schreef jrk1990 het volgende:
Ontzettende leek meldt zich:
Zijn er nog regels bij het tackelen? Ik zag net een tackle waarbij iemands ruggengraat een aardige zijwaartse klap te verduren kreeg.
Ahum, je mag een ander niet doodslaanquote:Op maandag 4 februari 2013 00:57 schreef jrk1990 het volgende:
Zijn er nog regels bij het tackelen? Ik zag net een tackle waarbij iemands ruggengraat een aardige zijwaartse klap te verduren kreeg.
Eensch,quote:
Geen helmet to helmetquote:Op maandag 4 februari 2013 00:57 schreef jrk1990 het volgende:
Moet er toch maar weer een Europese Football league komenquote:Op maandag 4 februari 2013 00:57 schreef superkokje het volgende:
maart beginnen ze weerFalcons hebben het mooiste FB veld van nederlend, en misschien wel van europa
Zie ik niet gebeuren. Dutch Lions zijn wel steeds fanatieker bezig.quote:Op maandag 4 februari 2013 01:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Moet er toch maar weer een Europese Football league komen
Vanuit de NFL willen ze het wel weer, vandaar dat ze nu ook weer ieder jaar een game in Europa (willen) spelen.quote:Op maandag 4 februari 2013 01:03 schreef superkokje het volgende:
[..]
Zie ik niet gebeuren. Dutch Lions zijn wel steeds fanatieker bezig.
Zou mooi zijn, denk dat er ook meer europese spelers klaar voor zijnquote:Op maandag 4 februari 2013 01:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Vanuit de NFL willen ze het wel weer, vandaar dat ze nu ook weer ieder jaar een game in Europa (willen) spelen.
4quote:Op maandag 4 februari 2013 01:04 schreef baaart het volgende:
Hoeveel pogingen krijg je om die 10 yards te halen? 3 (dus t/m 3rd)?
quote:
Slaapcollegequote:
Dit jaar spelen ze er al tweequote:Op maandag 4 februari 2013 01:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Vanuit de NFL willen ze het wel weer, vandaar dat ze nu ook weer ieder jaar een game in Europa (willen) spelen.
Neuh, hoogstens worden de powerpoints erop gegooid. Achjaquote:Op maandag 4 februari 2013 01:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Slaapcollege
Kan je bij jullie niet de college's via blackboard terugzien
chill toch?quote:Op maandag 4 februari 2013 01:07 schreef Guard het volgende:
Refs laten veel toe, zowel tijdens als na de plays...
Ik heb afgelopen jaar zo'n beetje de helft van het seizoen gemist (persoonlijke omstandigheden), maar vorig jaar dat er in Wembley Stadiuk gespeeld werd.quote:
Kutquote:Op maandag 4 februari 2013 01:09 schreef Rickazio het volgende:
jammer dat de New York Giants niet in de finale staan, hoe hebben die het gedaan dit seizoen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |