Ligt eraan of je zo'n cheapo ding neemt of een goede glazen bong.quote:Op maandag 4 februari 2013 03:32 schreef Moira. het volgende:
[..]
Haha ik moet echt een bong aanschaffenHoeveel kost zoiets?
Haha tegelijk. Ik denk dat dit mijn 5de wordtquote:Op maandag 4 februari 2013 03:33 schreef Moira. het volgende:
[..]
Zullen we dit keer zondigen en toch nog even een 2e doenZodat we dan lekker snel stoned in slaapvallen daarna?
Is dan m'n 4e vandaag
maar cheap-o is niet goed?quote:Op maandag 4 februari 2013 03:33 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ligt eraan of je zo'n cheapo ding neemt of een goede glazen bong.
Alhoewel mijn bong voor een glazen bong vrij goedkoop is, met een prijskaartje van 35 euro, en op zich doet ie het prima
Ik heb dezequote:Op maandag 4 februari 2013 03:33 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ligt eraan of je zo'n cheapo ding neemt of een goede glazen bong.
Alhoewel mijn bong voor een glazen bong vrij goedkoop is, met een prijskaartje van 35 euro, en op zich doet ie het prima
quote:Op maandag 4 februari 2013 03:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb deze
[ afbeelding ]
Was 27,50
Ja de relatie adviezen in dat forum zijn tenenkrommendquote:Op maandag 4 februari 2013 03:29 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik ben nu een jaar of 4 van alles af
2x overwogen om terug te gaan (heb ervan geleerd alles op te kroppen en was dus ook van plan om op tijd aan de bel te rinkelen, zoals mij aangeraden was) maar tegen de tijd dat ik bij de daadwerkelijke aanmelding was had ik het zelf al opgelost, dus ben wel sterker uit die periode gekomen
Als ik ook soms lees in dat R&P topic van 'de kunst van het loslaten van je ex' zie je iedereen haten op Borderliners omdat ze zo kut zijn in relaties ofzo, ben daar ook een keertje uitgevallen omdat ik er gek van werd dat iedereen gelijk "je ex heeft borderline" riep zodra het gaat over een ietwat veranderlijke ex met moodswingsMaar ik heb er dus totaal geen last van in relaties ofzo, natuurlijk zijn er hier en daar wat issues op relationeel gebied maar niet anders dan in alle andere relaties. Ik kreeg met Piet toen ik nog in therapie zat en pillen slikte, en heb het daar 3,5 jaar mee weten vol te houden, bij hem was ik zeker weten de meest rationele van de twee. En nu met Henk denk ik dat soms ook wel
Hoewel Henk en ik dat wel mooi afwisselen
ja, altijd standaard!quote:Op maandag 4 februari 2013 03:35 schreef Moira. het volgende:
[..]
wats met die voetbal van jou altijd
Een vriend heeft een bamboe/houten bong gehad, die is kapot gesplitst, plastic is kut en lastig schoon te maken omdat je geen schoonmaakmiddel kan gebruiken vanwege barsten enzo.quote:Op maandag 4 februari 2013 03:35 schreef Moira. het volgende:
[..]
maar cheap-o is niet goed?
Want ik heb altijd liever cheap-o
Brrr plastice bongs..quote:Op maandag 4 februari 2013 03:37 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Een vriend heeft een bamboe/houten bong gehad, die is kapot gesplitst, plastic is kut en lastig schoon te maken omdat je geen schoonmaakmiddel kan gebruiken vanwege barsten enzo.
Glas rookt het prettigst, zonder bijsmaak, splitst niet, tenzij je em laat vallen, en is ontzettend makkelijk schoon te maken.
Daarom blijf ik het dus ook maar mooi emotie-regulatie stoornis noemenquote:Op maandag 4 februari 2013 03:36 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Ja de relatie adviezen in dat forum zijn tenenkrommend![]()
Aan generalisaties geen gebrek en mensen die gelijk denken hoe de vork in de steel zit op basis van (waarschijnlijk nog minder dan) de helft van het verhaal![]()
Heb zelf best wel een tijdje in therapie gezeten voor depressie en een angststoornis. Ik snap die therapie wel helemaal, maar 't lukt me alleen niet zo om dat in de praktijk te brengen. Van de week maar weer even babbelen.
Mijn eerste bong was een plastic bong, nu ik er aan terug denk had ik net zo goed meteen voor een glazen kunnen gaanquote:
Ik heb ooit een kleintje gekocht en dat ding knetterde gewoon! Dacht ligt misschien aan de wiet maar nee hoor, de bong knetterde haha. Sindsdien walg ik van plastice bongsquote:Op maandag 4 februari 2013 03:40 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Mijn eerste bong was een plastic bong, nu ik er aan terug denk had ik net zo goed meteen voor een glazen kunnen gaan
Ik had een wat grotere, maar dat ding was ontzettend onpraktisch met schoon houden, dat ging echt gewoon nietquote:Op maandag 4 februari 2013 03:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb ooit een kleintje gekocht en dat ding knetterde gewoon! Dacht ligt misschien aan de wiet maar nee hoor, de bong knetterde haha. Sindsdien walg ik van plastice bongs
Hell yeah voor glazen bongsquote:Op maandag 4 februari 2013 03:41 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ik had een wat grotere, maar dat ding was ontzettend onpraktisch met schoon houden, dat ging echt gewoon niet
Das wel fijn dat 'ie je zo goed helpt, wel prettig zo iemand in de buurt. En ja iemand die er van buitenaf tegenaan kijkt kan best wel wat verhelderende dingen zeggen.quote:Op maandag 4 februari 2013 03:38 schreef Moira. het volgende:
[..]
Daarom blijf ik het dus ook maar mooi emotie-regulatie stoornis noemenEn dat ik dat ben overkomen, haha
Babbelen kan nooit kwaad, neeOverweeg zelf ook om alsnog maar eens op bezoek te gaan, merk dat ik soms wel wat 'guidance' kan gebruiken van iemand die objectief mijn zaken kan bekijken enzo. Ben niet depressief ofzo, maar merk dat ik een beetje in een sleur zit waar ik me niet goed bij voel. Henk helpt me behoorlijk goed, dus even kijken wat er terecht komt als ik weer m'n eigen echte plekje hier in huis heb en volgend jaar weer ga studeren. Als ik dan nog niet gelukkig op mezelf ben dan ga ik wel weer even aankloppen
quote:
ga ik eens op zoek naar een glazen bongquote:Op maandag 4 februari 2013 03:37 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Een vriend heeft een bamboe/houten bong gehad, die is kapot gesplitst, plastic is kut en lastig schoon te maken omdat je geen schoonmaakmiddel kan gebruiken vanwege barsten enzo.
Glas rookt het prettigst, zonder bijsmaak, splitst niet, tenzij je em laat vallen, en is ontzettend makkelijk schoon te maken.
Goeie zaakquote:Op maandag 4 februari 2013 03:44 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Das wel fijn dat 'ie je zo goed helpt, wel prettig zo iemand in de buurt. En ja iemand die er van buitenaf tegenaan kijkt kan best wel wat verhelderende dingen zeggen.
Zit zelf ook een beetje vast, maar dan qua nieuwe stappen zetten e.d. Daarom heb ik ook die afspraak.
Ik 4quote:Op maandag 4 februari 2013 03:44 schreef Midnight_snack het volgende:
Verdomme ik zou een uur geleden naar bed gaan
Ik speelde best vaak Rummikubquote:Op maandag 4 februari 2013 03:50 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben no life spelletjes aan 't spelen op FB
Gewijzigd. Haha ik speel vet vaak Rummikub via FBquote:Op maandag 4 februari 2013 03:53 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik speelde best vaak RummikubSowieso irl een bazenspel maar da's ook zo'n beetje het enige FB spel waar je niet constant al je vrienden voor lastig hoeft te vallen
En ik heb daar 100+ van die coins en speel dan in een eigen kamer tegen zo'n bot, gaat een stuk sneller dan tegen echte mensen (waar je soms 2 minuten moet wachten op een volledig stompzinnige reactie en waar ze het hele bord omgooien) en je wint eigenlijk altijd
Waardoor meer coins en nooit uitgespeeld
Overigens moet je niet iedereen die hier post gelijk in de OP zettenPaul (de laatste) is geen stoner
quote:Op maandag 4 februari 2013 03:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Gewijzigd. Haha ik speel vet vaak Rummikub via FBGeniaal, ken echt niemand die dat doet hihi
Wat een kutspelquote:Op maandag 4 februari 2013 03:55 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
http://distractionware.com/games/flash/hexagon/
Dit spel is geniaal, echt te trippy
De steam/ios/android versie daarvan is echt de bom
Hahaquote:Op maandag 4 februari 2013 03:56 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dit begint wel een beetje ziek te worden
Ik wil t wel lezen maar ik kan mijn concentratie echt niet bij zo'n lap tekst houdenquote:Op maandag 4 februari 2013 03:57 schreef Moira. het volgende:
R&P / Even een ervaring delen...
Wtf lees ik
Wel vet als je er eenmaal in komt te zitten jaquote:Op maandag 4 februari 2013 03:55 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Ik snap ook echt niks van wat ik leesquote:Op maandag 4 februari 2013 03:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik wil t wel lezen maar ik kan mijn concentratie echt niet bij zo'n lap tekst houden
Wat een aids verhaalquote:Op maandag 4 februari 2013 03:57 schreef Moira. het volgende:
R&P / Even een ervaring delen...
Wtf lees ik
quote:Mensen die zelfvertrouwen hebben in zichzelf.
quote:Op maandag 4 februari 2013 04:00 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Wat een aids verhaal![]()
Maar deze is wel diep:
[..]
fuckkk dit is verslavendquote:Op maandag 4 februari 2013 03:55 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Ik kan dat verhaal maar net volgenquote:Op maandag 4 februari 2013 04:05 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ergens vind ik het ook zielig voor die mensen, die zitten in een soort gedachte-waan waarvan ze denken dat het volkomen normaal is, of wel weten dat het niet normaal is maar dat juist fascinerend vinden en erover gaan vertellen, maar niet snappen dat wat ze vertellen nergens op slaat voor ons, of wel snappen dat wij ze niet snappen, maar daar juist weer allerlei onsamenhangende onzin-theoriën voor gaan bedenkenMaar ze hebben geen psychische problemen, hoor! Daar weten ze wel weer wat ander vaag geblabber tegen in te brengen
Bizar wat voor gedachten dat in een mens teweeg kan brengenquote:Op maandag 4 februari 2013 04:15 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Ik kan dat verhaal maar net volgenDe samenhang is ver te zoeken. En dan dat hele verhaal naar aanleiding van een yt video van een truukje.
Night nightquote:
Die dandybleu ken ik niet, misschien dat ik toen een tijdje hier niet zat te lurkenquote:Op maandag 4 februari 2013 04:17 schreef Moira. het volgende:
[..]
Bizar wat voor gedachten dat in een mens teweeg kan brengen![]()
Doet me ergens een beetje denken aan de bloedserieuze kletspraat van dandybleu (hoewel die volgens mij ook echt maar een IQ van 90 heeft), en kwam laatst ook al weer zo'n gekkie tegen hier, weet de username niet meer
Wel vermakelijk om te lezen, maar super frustrerend dat je niet tot die mensen door kan dringen dat ze poep praten
Nee?quote:Op maandag 4 februari 2013 04:22 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Die dandybleu ken ik niet, misschien dat ik toen een tijdje hier niet zat te lurken![]()
Bij dit soort vage verhalen denk ik altijd dat het wel een troll moet zijn, ik bedoel dat sommige mensen echt zo zijn kan ik maar moeilijk geloven.![]()
Mwah de echte probleemgevallen ga je ook niet op andere gedachten kunnen brengen zo, denk ik. Die voelen zich dan alleen maar meer gesterkt in hun mening.
Het lijkt wel pokeren voor nep-geld.quote:Op maandag 4 februari 2013 03:53 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik speelde best vaak RummikubSowieso irl een bazenspel maar da's ook zo'n beetje het enige FB spel waar je niet constant al je vrienden voor lastig hoeft te vallen
En ik heb daar 100+ van die coins en speel dan in een eigen kamer tegen zo'n bot, gaat een stuk sneller dan tegen echte mensen (waar je soms 2 minuten moet wachten op een volledig stompzinnige reactie en waar ze het hele bord omgooien) en je wint eigenlijk altijd
Waardoor meer coins en nooit uitgespeeld
Overigens moet je niet iedereen die hier post gelijk in de OP zettenPaul (de laatste) is geen stoner
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor wie echter grof wil gokken zit de gier, geduldig als zij zijn, echter achter zijn PC te wachten op een mogelijk slachtoffer. Op wie zich misschien afvraagt wie het slachtoffer aan de tafel is, wacht na enige tijd meestal een onprettige mededeling.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor een duppie spelen met 320 man of zo is echter best wel eens leuk voor de spanning, de strategie, de snelheid en vooral tegen de verveling dus. D´r gaat alleen zo veel tijd inzitten zeg maar.
I´ll send you the bill
quote:Op maandag 4 februari 2013 04:32 schreef dr.Qwak het volgende:
[..]
Het lijkt wel pokeren voor nep-geld.![]()
Zoals Amerikanen (alleen maar) mogen van de staat op Pokerstars.eu of zo.![]()
Echt trieste gevallen kom je daar tegen op die site schijnbaar. Alsof die weggeefpunten alles zijn in hun leven op dat moment.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor wie echter grof wil gokken zit de gier, geduldig als zij zijn, echter achter zijn PC te wachten op een mogelijk slachtoffer. Op wie zich misschien afvraagt wie het slachtoffer aan de tafel is, wacht meestal een onprettige mededeling.Welkom! We hadden het net over jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor een duppie spelen met 320 man of zo is echter best wel eens leuk voor de spanning, de strategie, de snelheid en vooral tegen de verveling dus. D´r gaat alleen zo veel tijd inzitten zeg maar.
Fuck the EBU.
Nee, die episode op Fok! heb ik gemistquote:Op maandag 4 februari 2013 04:24 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee?Ook wel bekend als Edwin Emanuel Posse
Nou, ik denk dat zulke onsamenhangende verhalen typen te moeilijk is voor een troll, en ik weet dat zulke woorden wel uit de mond van een psychoot (wat voor soort dan ook) komen, dus ben bang dat 't vaak geen trolls zijnOok jammer dat het inderdaad vaak zo ver door moet biljven gaan tot je gebruik kunt maken van een gedwongen opname
Of het lost vanzelf wel weer op maar dan heeft het al genoeg schade aangericht voor de omgeving etc
Mwah lijkt me een beetje tricky. Dadelijk knapt er echt ietsquote:Op maandag 4 februari 2013 04:27 schreef Moira. het volgende:
Maar als die gekkies zich op FOK! durven te wagen zou het eigenlijk ook wel geinig zijn om juist hén voor een keertje te trollen
Gewoon helemaal serieus in gaan op (delen van) hun verhaal ook al slaat dat de plank dubbel zo hard mis, en waarschijnlijk gaat die gekkie daar dan weer op inEn dan kun je zo een heel 'serieus' gesprek met hem hebben terwijl jij gewoon geen idee hebt waar de fuck je het over hebt en die gast jou 'helemaal begrijpt' enzo
![]()
Ben alleen nu te stoned voor
Nee joh, die mensen zijn allang blij dat ze kunnen 'filosoferen' over 'diepgaande zaken in het leven die de Jan Modaal niet ziet'quote:Op maandag 4 februari 2013 04:34 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Nee, die episode op Fok! heb ik gemist![]()
Maar je hebt waarschijnlijk gelijk dat er minder trolls zijn dan ik denk(hoop). Zou wel een hele goede moeten zijn dan.
Zoals ik het lees kan 'ie best dicht bij een psychose zijn ja... Althans, die onsamenhangendheid en vage verhalen hebben er wel wat van weg.
[..]
Mwah lijkt me een beetje tricky. Dadelijk knapt er echt iets
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |