Op de meet toch, die is er volgende maand al waarschijnlijkquote:Op maandag 4 februari 2013 03:15 schreef Monopoly het volgende:
[..]
School is weer begonnen dus in principe kan het. Binnenkort samen een harde J doen ?
Ik durf wel te zeggen dat ik het heb (als je met me in één huis woont merk je het af en toe wel aan kleine dingen maar niemand vind het storend hier) maar heb nog maar van weinig dingen last, was vroeger stuk erger maar ik kan sowieso beter met dingen omgaan. Schaam me er ook niet voor want ik heb het toch in een lichte vormquote:Op maandag 4 februari 2013 03:14 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk zo gek dat ik al die tijd niet wist dat ik Borderline had
Hoewel ERS gewoon hetzelfde is![]()
![]()
Maar weet nog steeds niet of ik nou echt volmondig durf te zeggen of ik dat heb, omdat ik er dus idd nooit echt last van heb gehadEn al helemaal niet op de manieren die veel mensen aan Borderliners typeren
Misschien daarom ook maar beter dat mijn psych het destijds emotie-regulatie stoornis noemde
Top. Ik fix wat lekker spul uit Den Haag, en ik ga wierook regelen. Gaan we trippy op levenservaringen teren.quote:Op maandag 4 februari 2013 03:15 schreef Moira. het volgende:
[..]
Op de meet toch, die is er volgende maand al waarschijnlijk
Ja daar kwam ik afgelopen jaar dus pas achterquote:Op maandag 4 februari 2013 03:15 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Das gewoon een andere naam.
Wat voor dingen merk je aan jou dan als je met jou in één huis leef? Ben benieuwd of ik me daarin kan vindenquote:Op maandag 4 februari 2013 03:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik durf wel te zeggen dat ik het heb (als je met me in één huis woont merk je het af en toe wel aan kleine dingen maar niemand vind het storend hier) maar heb nog maar van weinig dingen last, was vroeger stuk erger maar ik kan sowieso beter met dingen omgaan. Schaam me er ook niet voor want ik heb het toch in een lichte vorm
nice nicequote:Op maandag 4 februari 2013 03:17 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Top. Ik fix wat lekker spul uit Den Haag, en ik ga wierook regelen. Gaan we trippy op levenservaringen teren.
Beter wel dat je er niet zo'n last van hebt. Dat van dingen niet laten escaleren herken ik wel een beetje.quote:Op maandag 4 februari 2013 03:18 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja daar kwam ik afgelopen jaar dus pas achter
Toen ik 14 was wist ik dat niet
Bovendien heb ik nu ook geen klachten meer die me belemmeren in het dagelijks leven.
Nog een beetje dwang-tics van de OCD maar dat zal nooit helemaal weggaan denk ik, word soms een beetje moe van mezelf maar verder niemand die er last van heeft.
En schuif mijn eigen emoties soms nog wel aan de kant om sommige zaken niet te laten escaleren, waardoor ik me soms weer een beetje down voel als dat op hoopt, maar aan de andere kant ben ik ook weer niet op mijn mondje gevallen en vind ik het in andere situaties juist weer prettig als ik zeg wat ik ergens van vind en/of hoe ik me ergens bij voel
Verder geen last meer van de dingen die destijds tot die diagnose hebben geleid
Kan soms pissig worden over iets kleins (niet vaak hoor) maar ben ook altijd wel vrij snel weer vrolijk. Verder kan ik af en toe erg lomp overkomen door wat ik zeg omdat ik best wel eerlijk en direct ben maar of dat daar door komt weet ik niet haha. Kan verder erg impulsief zijn maar dat is dan buiten de deur en ik weet niet goed hoe ik omgaan met stressvolle situatie's.. Dan raak ik beetje zwart voor mijn ogen. Maar zoals ik al zei heb er nauwelijks last van en mijn huisgenoten hebben er ook nauwelijks geen last vanquote:Op maandag 4 februari 2013 03:19 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wat voor dingen merk je aan jou dan als je met jou in één huis leef? Ben benieuwd of ik me daarin kan vinden
Ik ken het verhaal niet, want ik lees net weer mee. Maar erkenning is al een grote stap weetje.quote:Op maandag 4 februari 2013 03:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Kan soms pissig worden over iets kleins (niet vaak hoor) maar ben ook altijd wel vrij snel weer vrolijk. Verder kan ik af en toe erg lomp overkomen door wat ik zeg omdat ik best wel eerlijk en direct ben maar of dat daar door komt weet ik niet haha. Kan verder erg impulsief zijn maar dat is dan buiten de deur en ik weet niet goed hoe ik omgaan met stressvolle situatie's.. Dan raak ik beetje zwart voor mijn ogen. Maar zoals ik al zei heb er nauwelijks last van en mijn huisgenoten hebben er ook nauwelijks geen last van
Ik heb het jaren geleden al erkendquote:Op maandag 4 februari 2013 03:24 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik ken het verhaal niet, want ik lees net weer mee. Maar erkenning is al een grote stap weetje.
Goeie vraag..quote:Op maandag 4 februari 2013 03:25 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Waar gaat die meet uberhaupt gehouden worden
Daarom! Dat is goed. Genoeg mensen die nog ontkennen etc.quote:Op maandag 4 februari 2013 03:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb het jaren geleden al erkend
Dat is niet goed, als je weet wat er 'mis' is dan kun je er aan werkenquote:Op maandag 4 februari 2013 03:26 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Daarom! Dat is goed. Genoeg mensen die nog ontkennen etc.
quote:Op maandag 4 februari 2013 03:27 schreef Monopoly het volgende:
Ik ben gewoon trots op jullie allemaal.
Ik ben nu een jaar of 4 van alles afquote:Op maandag 4 februari 2013 03:21 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Beter wel dat je er niet zo'n last van hebt. Dat van dingen niet laten escaleren herken ik wel een beetje.
Trouwens, ik moet van de week ook weer naar de psych
Herken dat wel een beetje ja, ben ook erg eerlijk en direct (daarom ook vaker one of the guys dan echt van dat achter-de-rug-om girltalk gedoe) en impulsief was ik wel af en toe, nu niet echt noemenswaardig meer. Bij stressvolle situaties heb ik dat ik op de automatische piloot schakel en verder op m'n kont ga zitten niks doen en huilen over hoe stressvol mijn situatie is ipv van m'n kont af te komen en actie te ondernemen om die situatie op te lossenquote:Op maandag 4 februari 2013 03:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Kan soms pissig worden over iets kleins (niet vaak hoor) maar ben ook altijd wel vrij snel weer vrolijk. Verder kan ik af en toe erg lomp overkomen door wat ik zeg omdat ik best wel eerlijk en direct ben maar of dat daar door komt weet ik niet haha. Kan verder erg impulsief zijn maar dat is dan buiten de deur en ik weet niet goed hoe ik omgaan met stressvolle situatie's.. Dan raak ik beetje zwart voor mijn ogen. Maar zoals ik al zei heb er nauwelijks last van en mijn huisgenoten hebben er ook nauwelijks geen last van
Ik denk in Utrecht, waarschijnlijkquote:Op maandag 4 februari 2013 03:25 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Waar gaat die meet uberhaupt gehouden worden
quote:Op maandag 4 februari 2013 03:27 schreef Monopoly het volgende:
Ik ben gewoon trots op jullie allemaal.
Ik moet nu echt minderen met de wietquote:Op maandag 4 februari 2013 03:28 schreef Amarantha het volgende:
Twijfels.. Rook ik nog een joint of ga ik slapen? Hmmm
Heb een bong gerookt en ik zit echt nog steeds flink gebakken voor mijn pcquote:Op maandag 4 februari 2013 03:31 schreef Moira. het volgende:
[..]
[..]
Ik moet nu echt minderen met de wietHeb ook zin in een 2e maar het valt me gewoon op dat ik nauwelijks meer (of maar heel kort) wat voel na een joint. En dan doe ik er meer in dan ik bijv. een half jaar geleden deed en toen was ik na 3 trekjes al 2 uur stoned
Is voor mij een beetje een teken dat dit net iets té gebruikelijk wordt.
Ben wel benieuwd of ik het volhou om een week gewoon niet te blowen
Hoop voor je dat het luktquote:Op maandag 4 februari 2013 03:31 schreef Moira. het volgende:
[..]
[..]
Ik moet nu echt minderen met de wietHeb ook zin in een 2e maar het valt me gewoon op dat ik nauwelijks meer (of maar heel kort) wat voel na een joint. En dan doe ik er meer in dan ik bijv. een half jaar geleden deed en toen was ik na 3 trekjes al 2 uur stoned
Is voor mij een beetje een teken dat dit net iets té gebruikelijk wordt.
Ben wel benieuwd of ik het volhou om een week gewoon niet te blowen
Haha ik moet echt een bong aanschaffenquote:Op maandag 4 februari 2013 03:32 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Heb een bong gerookt en ik zit echt nog steeds flink gebakken voor mijn pc
Zullen we dit keer zondigen en toch nog even een 2e doenquote:Op maandag 4 februari 2013 03:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hoop voor je dat het luktZal eigenlijk ook wel flink mogen minderen hihi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |