je bent nog onlinequote:Op maandag 4 februari 2013 02:02 schreef Moira. het volgende:
[..]
ik ga ook ongeveer hihislaap lekkah!
Ik ookquote:Op maandag 4 februari 2013 02:38 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Hier ook, morgen kan ik uitslapen
Mwa, 11 uur is nog >8 uur slapen, meer dan zat dusquote:Op maandag 4 februari 2013 02:40 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik ookMaar dan ben ik liever om 11 uur uitgeslapen dan om 15 uur
Dus eigenlijk moet ik al slapen
Jawel maar echt uitslapen, dus wanneer je niet meer kán slapenquote:Op maandag 4 februari 2013 02:47 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Mwa, 11 uur is nog >8 uur slapen, meer dan zat dus
Ik voel me vaak prima na 8 uur slaapquote:Op maandag 4 februari 2013 02:48 schreef Moira. het volgende:
[..]
Jawel maar echt uitslapen, dus wanneer je niet meer kán slapenWanneer je écht de neiging krijgt om nu rechtop te gaan zitten en op te staan
Dat zal bij mij vast niet over 8 uur zijn
Ik na zo'n weekend waarschijnlijk nietquote:Op maandag 4 februari 2013 02:53 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ik voel me vaak prima na 8 uur slaap
Wat heb je gedaan dan?quote:Op maandag 4 februari 2013 02:53 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik na zo'n weekend waarschijnlijk niet
But it was worth every last bit
M'n hele lichaam meer dan 24 uur bont en blauw geneukt en gestoeid en 3/4e xtc pilletjequote:
Damnquote:Op maandag 4 februari 2013 02:55 schreef Moira. het volgende:
[..]
M'n hele lichaam meer dan 24 uur bont en blauw geneukt en gestoeid en 3/4e xtc pilletje
Heb buiten bovengenoemde ook voornamelijk samen in/op bed liggen chillen hoorquote:Op maandag 4 februari 2013 02:59 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Damn
Ja dan kan ik het begrijpen
Ik heb weinig gedaan dit weekend, dus ik ben aardig uitgerust
Ik las net je berichtje in het borderline topicquote:
Ik vind het eigenlijk zo gek dat ik al die tijd niet wist dat ik Borderline hadquote:Op maandag 4 februari 2013 03:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik las net je berichtje in het borderline topicHeb er zelf ook niet veel last meer van
Ik mis wiet in het rijtjequote:Op maandag 4 februari 2013 03:13 schreef Monopoly het volgende:
Zit lekker de Superbowl te kijken met vrienden en Amerikaans bier, nachos, chicken wings en hot dogs. Super tof. Jammer van stroomstoring maar het is kei gezellig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeg, komt er ooit nog iets van de topicpointer terecht waar we geen oogkanker van krijgen?
Fuck the EBU.
quote:Op maandag 4 februari 2013 03:14 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik mis wiet in het rijtjeSchool is weer begonnen dus in principe kan het. Binnenkort samen een harde J doen ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeg, komt er ooit nog iets van de topicpointer terecht waar we geen oogkanker van krijgen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |