quote:Op maandag 4 februari 2013 00:37 schreef Fopje het volgende:
Jullie hebben gewoon het goede nummertje in de TT staan... Proficiat!
We kunnen het ook wel... somsquote:Op maandag 4 februari 2013 00:37 schreef Fopje het volgende:
Ik moest lachenquote:Op maandag 4 februari 2013 00:37 schreef Fopje het volgende:
Nu heb ik geen drank opquote:Op maandag 4 februari 2013 00:37 schreef Fopje het volgende:
quote:Op maandag 4 februari 2013 00:43 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb Onorgineel uitgeroepen tot stoner van de week!
Daar neem ik nog een paar hijsjes opquote:Op maandag 4 februari 2013 00:43 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb Onorgineel uitgeroepen tot stoner van de week!
Omdat ik t sneu vind dat hij ook last had van de drank en wiet van gisterenquote:
Ik doe met je mee!quote:Op maandag 4 februari 2013 00:47 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Daar neem ik nog een paar hijsjes op
nicequote:Op maandag 4 februari 2013 00:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Omdat ik t sneu vind dat hij ook last had van de drank en wiet van gisterenLotgenoot haha! Daarbij moest ik kiezen tussen allemaal mensen en dat vind ik al vet kut haha. Alles is weer geupdate als het goed is! Ga ik nu weer verder kijken naar Alberto
Ik niet, ik heb flink de bongripper uitgehangen, valt zwaarquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm not lost, it's just I've no idea where I am
Ja ik ga zo ook denk ikquote:Op maandag 4 februari 2013 01:54 schreef Studeur het volgende:
[..]
nee ben stoned met muziekje straks weer slapen
ik ga ook ongeveer hihiquote:Op maandag 4 februari 2013 02:00 schreef Midnight_snack het volgende:
Ik had gewoon niet zo'n zin om te typen![]()
Maar ik ga (proberen te) slapen.
Trusten iedereen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |