Ligt eraan of je zo'n cheapo ding neemt of een goede glazen bong.quote:Op maandag 4 februari 2013 03:32 schreef Moira. het volgende:
[..]
Haha ik moet echt een bong aanschaffenHoeveel kost zoiets?
Haha tegelijk. Ik denk dat dit mijn 5de wordtquote:Op maandag 4 februari 2013 03:33 schreef Moira. het volgende:
[..]
Zullen we dit keer zondigen en toch nog even een 2e doenZodat we dan lekker snel stoned in slaapvallen daarna?
Is dan m'n 4e vandaag
maar cheap-o is niet goed?quote:Op maandag 4 februari 2013 03:33 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ligt eraan of je zo'n cheapo ding neemt of een goede glazen bong.
Alhoewel mijn bong voor een glazen bong vrij goedkoop is, met een prijskaartje van 35 euro, en op zich doet ie het prima
Ik heb dezequote:Op maandag 4 februari 2013 03:33 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ligt eraan of je zo'n cheapo ding neemt of een goede glazen bong.
Alhoewel mijn bong voor een glazen bong vrij goedkoop is, met een prijskaartje van 35 euro, en op zich doet ie het prima
quote:Op maandag 4 februari 2013 03:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb deze
[ afbeelding ]
Was 27,50
Ja de relatie adviezen in dat forum zijn tenenkrommendquote:Op maandag 4 februari 2013 03:29 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik ben nu een jaar of 4 van alles af
2x overwogen om terug te gaan (heb ervan geleerd alles op te kroppen en was dus ook van plan om op tijd aan de bel te rinkelen, zoals mij aangeraden was) maar tegen de tijd dat ik bij de daadwerkelijke aanmelding was had ik het zelf al opgelost, dus ben wel sterker uit die periode gekomen
Als ik ook soms lees in dat R&P topic van 'de kunst van het loslaten van je ex' zie je iedereen haten op Borderliners omdat ze zo kut zijn in relaties ofzo, ben daar ook een keertje uitgevallen omdat ik er gek van werd dat iedereen gelijk "je ex heeft borderline" riep zodra het gaat over een ietwat veranderlijke ex met moodswingsMaar ik heb er dus totaal geen last van in relaties ofzo, natuurlijk zijn er hier en daar wat issues op relationeel gebied maar niet anders dan in alle andere relaties. Ik kreeg met Piet toen ik nog in therapie zat en pillen slikte, en heb het daar 3,5 jaar mee weten vol te houden, bij hem was ik zeker weten de meest rationele van de twee. En nu met Henk denk ik dat soms ook wel
Hoewel Henk en ik dat wel mooi afwisselen
ja, altijd standaard!quote:Op maandag 4 februari 2013 03:35 schreef Moira. het volgende:
[..]
wats met die voetbal van jou altijd
Een vriend heeft een bamboe/houten bong gehad, die is kapot gesplitst, plastic is kut en lastig schoon te maken omdat je geen schoonmaakmiddel kan gebruiken vanwege barsten enzo.quote:Op maandag 4 februari 2013 03:35 schreef Moira. het volgende:
[..]
maar cheap-o is niet goed?
Want ik heb altijd liever cheap-o
Brrr plastice bongs..quote:Op maandag 4 februari 2013 03:37 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Een vriend heeft een bamboe/houten bong gehad, die is kapot gesplitst, plastic is kut en lastig schoon te maken omdat je geen schoonmaakmiddel kan gebruiken vanwege barsten enzo.
Glas rookt het prettigst, zonder bijsmaak, splitst niet, tenzij je em laat vallen, en is ontzettend makkelijk schoon te maken.
Daarom blijf ik het dus ook maar mooi emotie-regulatie stoornis noemenquote:Op maandag 4 februari 2013 03:36 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Ja de relatie adviezen in dat forum zijn tenenkrommend![]()
Aan generalisaties geen gebrek en mensen die gelijk denken hoe de vork in de steel zit op basis van (waarschijnlijk nog minder dan) de helft van het verhaal![]()
Heb zelf best wel een tijdje in therapie gezeten voor depressie en een angststoornis. Ik snap die therapie wel helemaal, maar 't lukt me alleen niet zo om dat in de praktijk te brengen. Van de week maar weer even babbelen.
Mijn eerste bong was een plastic bong, nu ik er aan terug denk had ik net zo goed meteen voor een glazen kunnen gaanquote:
Ik heb ooit een kleintje gekocht en dat ding knetterde gewoon! Dacht ligt misschien aan de wiet maar nee hoor, de bong knetterde haha. Sindsdien walg ik van plastice bongsquote:Op maandag 4 februari 2013 03:40 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Mijn eerste bong was een plastic bong, nu ik er aan terug denk had ik net zo goed meteen voor een glazen kunnen gaan
Ik had een wat grotere, maar dat ding was ontzettend onpraktisch met schoon houden, dat ging echt gewoon nietquote:Op maandag 4 februari 2013 03:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb ooit een kleintje gekocht en dat ding knetterde gewoon! Dacht ligt misschien aan de wiet maar nee hoor, de bong knetterde haha. Sindsdien walg ik van plastice bongs
Hell yeah voor glazen bongsquote:Op maandag 4 februari 2013 03:41 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ik had een wat grotere, maar dat ding was ontzettend onpraktisch met schoon houden, dat ging echt gewoon niet
Das wel fijn dat 'ie je zo goed helpt, wel prettig zo iemand in de buurt. En ja iemand die er van buitenaf tegenaan kijkt kan best wel wat verhelderende dingen zeggen.quote:Op maandag 4 februari 2013 03:38 schreef Moira. het volgende:
[..]
Daarom blijf ik het dus ook maar mooi emotie-regulatie stoornis noemenEn dat ik dat ben overkomen, haha
Babbelen kan nooit kwaad, neeOverweeg zelf ook om alsnog maar eens op bezoek te gaan, merk dat ik soms wel wat 'guidance' kan gebruiken van iemand die objectief mijn zaken kan bekijken enzo. Ben niet depressief ofzo, maar merk dat ik een beetje in een sleur zit waar ik me niet goed bij voel. Henk helpt me behoorlijk goed, dus even kijken wat er terecht komt als ik weer m'n eigen echte plekje hier in huis heb en volgend jaar weer ga studeren. Als ik dan nog niet gelukkig op mezelf ben dan ga ik wel weer even aankloppen
quote:
ga ik eens op zoek naar een glazen bongquote:Op maandag 4 februari 2013 03:37 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Een vriend heeft een bamboe/houten bong gehad, die is kapot gesplitst, plastic is kut en lastig schoon te maken omdat je geen schoonmaakmiddel kan gebruiken vanwege barsten enzo.
Glas rookt het prettigst, zonder bijsmaak, splitst niet, tenzij je em laat vallen, en is ontzettend makkelijk schoon te maken.
Goeie zaakquote:Op maandag 4 februari 2013 03:44 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Das wel fijn dat 'ie je zo goed helpt, wel prettig zo iemand in de buurt. En ja iemand die er van buitenaf tegenaan kijkt kan best wel wat verhelderende dingen zeggen.
Zit zelf ook een beetje vast, maar dan qua nieuwe stappen zetten e.d. Daarom heb ik ook die afspraak.
Ik 4quote:Op maandag 4 februari 2013 03:44 schreef Midnight_snack het volgende:
Verdomme ik zou een uur geleden naar bed gaan
Ik speelde best vaak Rummikubquote:Op maandag 4 februari 2013 03:50 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben no life spelletjes aan 't spelen op FB
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |