Ja, en tegen de tijd dat de Belgische mentaliteit toe is aan aanbesteding op het spoor, hoeft het niet meer want dan zijn al die lijnen allang gesloten waarschijnlijkquote:Op maandag 4 februari 2013 13:33 schreef Reya het volgende:
[..]
Bizar, inderdaad, maar om dat te veranderen is echt een lange adem nodig.
Voordeel is wel dat diezelfde cultuur er ook voor zorgt dat lijnen niet op stel en sprong worden gesloten (normaliter, dan toch).quote:Op maandag 4 februari 2013 13:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, en tegen de tijd dat de Belgische mentaliteit toe is aan aanbesteding op het spoor, hoeft het niet meer want dan zijn al die lijnen allang gesloten waarschijnlijk
Voor de rit of na de rit of als je net ff tijd hebt (20 min) voor een andere treinserie een koffie dienst. Loop je vertraging op dan heb je pech. Als je dan zelf geen flesje water bij je hebt kan dit behoorlijk pijnlijk zijn. Ooit vijf tot 6 uur zonder drinken gezeten. Tja bij een calamiteit. Dan ga je het wel merken. Het is juist belangrijk om te drinken vooral in de zomer om alert te blijven.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:39 schreef gebrokenglas het volgende:
Hoe doen machinisten dat met de koffie? Thermosfles mee in de cabine? Of gewoon een bakkie voor en na de rit, die 5 minuten dat je er tijd voor hebt?
Interessante contradictie, inderdaadquote:. NS-directeur Bert Meerstad beweerde weliswaar deze week dat de Beneluxtrein zoals wij die kenden, vooral op het binnenlandse vervoer was gericht en dat het aantal reizigers in die trein tussen Roosendaal en Antwerpen relatief gering was, maar de praktijk wees uit dat de treinen tussen Roosendaal en Antwerpen vaak tot de nok toe gevuld waren. Ik neem toch aan dat we kunnen rekenen op een behoorlijk aantal grensreizigers, want ik kan mij niet voorstellen dat we als land vele miljarden blijken te hebben geīnvesteerd in een internationale hogesnelheidslijn ten gerieve van slechts anderhalve man en een paardenkop.
Maar het is een prachtige lijn. Over anderhalve week nog ff met de rode klassiekjes Luik-Marloie doenquote:Op maandag 4 februari 2013 12:36 schreef Igen het volgende:
[..]
Vanwege de slingers is de snelheid niet erg hoog, maar er zijn (i.i.g. op Luik - Marloie) ook behoorlijk wat tunnels en bruggen. De spoorlijn slingert dus wel een stuk minder dan de rivier.
Zie ook http://zuidas.webcam.nl/quote:Op maandag 4 februari 2013 14:37 schreef Peterselieman het volgende:
Minder treinen op de Zuidas door een gestrande trein. Een motorpost van Eurailscout staat bij station RAI stil. Geen idee of het de Jules of de Jim is
Met de app kan ik het zien VOOR de trein aankomt. En alvast op een strategische plek op het perron gaan staan.quote:Op maandag 4 februari 2013 12:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar reizigers kunnen al 174 jaar zien waar in de trein nog zitplaatsen zijn. In reizigerstreinen zitten namelijk RAMEN. Enig idee wat je daarmee zou kunnen doen? DOORHEEN KIJKEN
Misschien leuk voor de incidentele reiziger maar ik weet als dagelijkse reiziger toch echt waar ik moet staan. Sinds de invoering van de nieuwe dienstregeling is het op mijn vaste stek in Deventer een stuk drukker bijvoorbeeld. Dat komt omdat het gedeelte wat eerst het verst bij de trap vandaan zat er nu het dichtst bij zit in Zwolle dus meer kans om de overstap naar Gn te halen.quote:Op maandag 4 februari 2013 15:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Met de app kan ik het zien VOOR de trein aankomt. En alvast op een strategische plek op het perron gaan staan.
Tijd dat ze dat ook invoeren in de IC Venlo - Den Haag CS vv.
Vragenlijst ingevuld, en dan zegt-ie dat ik in de Play Store moet zoeken naar InStApp. En die is dan niet te vinden... Lekker dan.quote:Op maandag 4 februari 2013 14:53 schreef dennistd het volgende:
Zo, aangemeld voor de proef met de drukteindicatoren op Zwolle-Roosendaal. Even wat screenshots:
https://play.google.com/s(...)LmFtYmlzb2Z0LnJ0cyJdquote:Op maandag 4 februari 2013 15:27 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Vragenlijst ingevuld, en dan zegt-ie dat ik in de Play Store moet zoeken naar InStApp. En die is dan niet te vinden... Lekker dan.
Thanx. Goed vermomd als knullig appje dus.quote:Op maandag 4 februari 2013 15:27 schreef Pino112 het volgende:
[..]
https://play.google.com/s(...)LmFtYmlzb2Z0LnJ0cyJd
Gewoon gezocht naar 'instapp'quote:Op maandag 4 februari 2013 15:30 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Thanx. Goed vermomd als knullig appje dus.
Kan tot 2 werkdagen duren volgens de aanmeldingspaginaquote:Op maandag 4 februari 2013 15:29 schreef dennistd het volgende:
Je hebt trouwens ook een activeringscode nodig, die staat in de PDF in de mail die je krijgt (bij mij duurde dat trouwens uren).
Jim. Reed er met de metro langs ;-).quote:Op maandag 4 februari 2013 14:37 schreef Peterselieman het volgende:
Minder treinen op de Zuidas door een gestrande trein. Een motorpost van Eurailscout staat bij station RAI stil. Geen idee of het de Jules of de Jim is
Zo heten de executables van alle beta apps lijkt me. Niks goed vermomd, gewoon half werkquote:
Als ze het dan toch zelfs per halve bak aan kunnen geven, laat ze dan ook maar aangeven welke halve bakken de stiltezones zijn. Als je nou IETS nuittigs wilt aanbieden is dat het eerste lijkt me.quote:Op maandag 4 februari 2013 14:53 schreef dennistd het volgende:
Zo, aangemeld voor de proef met de drukteindicatoren op Zwolle-Roosendaal. Even wat screenshots:
Dat doen ze toch ook? Of zouden ze die '[ s ]' per ongeluk op sommige ramen wel en op andere ramen niet getekend hebben...quote:Op maandag 4 februari 2013 15:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als ze het dan toch zelfs per halve bak aan kunnen geven, laat ze dan ook maar aangeven welke halve bakken de stiltezones zijn. Als je nou IETS nuittigs wilt aanbieden is dat het eerste lijkt me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |