we zijn naar K3 geweest. Was erg leuk.quote:Op zondag 3 februari 2013 16:47 schreef livelink het volgende:
Welke film ben je geweest, Vicky? Ik zit nu met een half oog 'Kruistocht in Spijkerbroek' te kijken.
ik.zar in dubio.. K3 of Nijntje maar Amber is te groot voor Nijntje..quote:Op zondag 3 februari 2013 17:01 schreef livelink het volgende:
K3 ligt inmiddels ver achter me, maar ik heb nog boeken en dvd's thuis liggen.
met drie jongens is het ook wat ambitieusquote:Op zondag 3 februari 2013 16:52 schreef laziness het volgende:
Wij hebben net het witte vloerkleed weg gedaan en een donkere neer gelegd want het was nog wat te ambitieus met peuter en twee kotsende katten.
Dat kan toch heel prima tegelijk?quote:Op zondag 3 februari 2013 16:50 schreef debuurvrouw het volgende:
En ik weet niet of de kat schuldbewust keek of een nieuwe kotsactie zat te plannen
Maar dan zou je er achteraf gezien gewoon te veel tijd in gestoken hebbenquote:Op zondag 3 februari 2013 17:21 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Dat kan toch heel prima tegelijk?
Ik val bijna van m'n stoel. Gisteren tot 3 uur doorgewerkt, vanochtend om 8 uur opgestaan en een half uur later weer aan de slag, en nu net m'n deadline om 22:00 uur (ruim, voor mijn doen) gehaald. Ik zou er echt veel voor geven als ik eens op tijd zou kunnen beginnen
Nou ja, en dan lekker twee dagen vantevoren klaar, bedoelde ik eigenlijk he....quote:Op zondag 3 februari 2013 17:35 schreef leonieke het volgende:
[..]
Maar dan zou je er achteraf gezien gewoon te veel tijd in gestoken hebben
Voor jen ging het nog net.quote:Op zondag 3 februari 2013 17:03 schreef Vicky het volgende:
[..]
ik.zar in dubio.. K3 of Nijntje maar Amber is te groot voor Nijntje..
Het is maar 70 minuten en bij onze bios zit er ook pauze bij. Zelfs leyla kon het volhouden. Het is echt een verhaaltje dat de aandacht trekt. En de hele zaal zit vol met kindjes, die echt niet allemaal stil zitten.quote:Op zondag 3 februari 2013 19:14 schreef Saffier het volgende:
Ik denk dat het een te lange zit is voor Ylana. Jammer want ik had wel willen gaan met haar.
welnee! dan mis je al de fun van tóch je deadline halen.quote:Op zondag 3 februari 2013 17:21 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Dat kan toch heel prima tegelijk?
Ik val bijna van m'n stoel. Gisteren tot 3 uur doorgewerkt, vanochtend om 8 uur opgestaan en een half uur later weer aan de slag, en nu net m'n deadline om 22:00 uur (ruim, voor mijn doen) gehaald. Ik zou er echt veel voor geven als ik eens op tijd zou kunnen beginnen
Utopolis Zoetermeer.quote:Op zondag 3 februari 2013 19:21 schreef Saffier het volgende:
Ylana houdt het thuis ook niet langer vol dan max 15 minuten. Ze is wel Nijntje fan. Het gaat me niet zozeer om het stilzitten maar om het 70 min in die zaal blijven en naar Nijntje kijken.
Onze bios heeft geen pauze.
Hehequote:Op zondag 3 februari 2013 21:12 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik denk dat ik ook zand daaronder heb...
oh, jouw wisseldag is op de 28e?quote:Op zondag 3 februari 2013 21:17 schreef RockabeIIa het volgende:
Wassen?
Ti's nog niet eind van de maand hoor!
quote:Op zondag 3 februari 2013 21:18 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
oh, jouw wisseldag is op de 28e?
Niet met een washandje in elk geval *schuur*quote:Op zondag 3 februari 2013 21:20 schreef debuurvrouw het volgende:
Gewoon met ruim water douchen. Denk ik.
Gek genoeg wil mijn vechtgenoot wel graag naar het strand.. Hij houdt van schuren dan denk ik?quote:Op zondag 3 februari 2013 21:19 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Gewoon niet naar het strand gaan. Probleem opgelost.
Dan gaat hij toch alleen? Dat gezeik altijd met alles samen willen doenquote:Op zondag 3 februari 2013 21:21 schreef Morretje het volgende:
[..]
Gek genoeg wil mijn vechtgenoot wel graag naar het strand.. Hij houdt van schuren dan denk ik?
We gaan gewoon nietquote:Op zondag 3 februari 2013 21:22 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Dan gaat hij toch alleen? Dat gezeik altijd met alles samen willen doen
Is dat hardgeworden stof?quote:Op zondag 3 februari 2013 21:12 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik denk dat ik ook zand daaronder heb...
Je bent lesbies tegenwoordig? Hipquote:Op zondag 3 februari 2013 21:24 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Teckels?
Mijn vriendin heeft er sinds kort ook 1 <3
Piemel in het zand en rukken maar?quote:Op zondag 3 februari 2013 21:22 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Dan gaat hij toch alleen? Dat gezeik altijd met alles samen willen doen
ja, oh zo. Leuk hč, zo lekker samen spelen. Mijn ouders hebben een pup. Zo een scheetje. Hij durfde alleen niet in de sneeuw te poepenquote:Op zondag 3 februari 2013 21:24 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Teckels?
Mijn vriendin heeft er sinds kort ook 1 <3
Das wel een hele natuurlijk scrub. Voor als je niet van die kunstmatige cremes houdt endezo.quote:Op zondag 3 februari 2013 21:25 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Piemel in het zand en rukken maar?
Prachtigquote:Op zondag 3 februari 2013 21:25 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja, oh zo. Leuk hč, zo lekker samen spelen. Mijn ouders hebben een pup. Zo een scheetje. Hij durfde alleen niet in de sneeuw te poepen
Die naakte van ons deed helemaal naks in de sneeuw!quote:Op zondag 3 februari 2013 21:25 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja, oh zo. Leuk hč, zo lekker samen spelen. Mijn ouders hebben een pup. Zo een scheetje. Hij durfde alleen niet in de sneeuw te poepen
Ja duh, zou ik ook niet doen hoorquote:Op zondag 3 februari 2013 21:28 schreef moussy het volgende:
[..]
Die naakte van ons deed helemaal naks in de sneeuw!
quote:Op zondag 3 februari 2013 21:28 schreef moussy het volgende:
[..]
en danook in de gang? Deed de pup van mijn ouders wel.quote:Op zondag 3 februari 2013 21:28 schreef moussy het volgende:
[..]
quote:Op zondag 3 februari 2013 21:30 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
en danook in de gang? Deed de pup van mijn ouders wel.en dan hopen dat de andere, oudere niet denkt, dat is een goed idee!
Ik liet dr nagels al groeien zodat het spikes waren, maar helaasquote:
Hai, ios 6.1 update gedaan , foon dood , na veel gezeik gelukt om 6.1 er op nieuw op te zetten , foto's kwijtquote:
Die zijn probleem vrij iddquote:Op maandag 4 februari 2013 12:29 schreef Spuuglokje het volgende:
Zo blij met m'n Samsung Galaxy SIII
Iphone 4 surequote:Op maandag 4 februari 2013 12:44 schreef debuurvrouw het volgende:
Nou ja, ik mag mijn crapberry bijna vervangen en ik hink tussen een iphone (4s dan denk ik, wegens duur) of een Galaxy SIII
What to do....
Blackberry heeft voor mij geen toegevoegde waarde alhoewel het toetsenbord wel erg fijn is met whatsappen en mailen.
De nieuwe windows phone's zijn gaaf idd.quote:Op maandag 4 februari 2013 12:54 schreef Luigi het volgende:
Alle telefoons zijn kut en gaan stuk. Als je kunt leven met het Apple ecosysteem, dan een iPhone en anders zou ik eens naar Windows Phone kijken. Android ben ik geen fan van.
Ik heb thuis vóór de voordeur (buiten dus) 3G, en 1 stap over de drempel helemaal niks meerquote:Op maandag 4 februari 2013 12:54 schreef debuurvrouw het volgende:
Haha, ja, mijn zus heeft ook op bepaalde plekken in huis wel bereik en voor de rest nergens. Irritant met bellen. Gaat ze verzitten, verbinding weg.
Maar ik heb Wifi voor de 'leuke' dingen thuis. Scheelt weer dataverbruik.
whatsapp doet het ook op Edge.quote:Op maandag 4 februari 2013 12:55 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ik heb thuis vóór de voordeur (buiten dus) 3G, en 1 stap over de drempel helemaal niks meer. Binnen meestal (!) GPRS.
Maar goed thuis moet je daar niet naar kijken, daar heb je wifi voor idd.
ik wil niet meer zonder zo'n chineesquote:Op maandag 4 februari 2013 09:53 schreef Limone het volgende:
NaakthondDat is de enige 'hond' die ik wel zou willen. Helaas zijn daar de meningen hier in huis over verdeeld...
hahaha! alsof je een warme handtas aaitquote:Op maandag 4 februari 2013 15:51 schreef Limone het volgende:
Hoe voelt dat nou, zo'n hondje? Zacht of een beetje stoppelig? Oprechte nieuwsgierigheid, hoor! Maar staat wel een beetje dubieus zo![]()
![]()
echt?quote:Op maandag 4 februari 2013 15:57 schreef Limone het volgende:
Duidelijke uitleg, ik begrijp 'm gewoon!
Ik heb relax 35 met onbeperkt internet. Wat ik ook zou afsluiten, onbeperkt internet krijg je niet meer. Verder bel en sms ik zelden, dus hoger gaan zitten is gewoon dom. Ik heb m stilzwijgend laten verlengen. Ik vind het prima.quote:Op maandag 4 februari 2013 18:35 schreef amaranta het volgende:
Ik mag ook mijn abo verlengen, maar ik ga er hoe dan ook op achteruit.
Heb nog een ouderwets abo van tmobiel uit 2008 nog.
300 belmin + 300sms + onb. Internet voor 31 euro.
Nu krijg ik als advies over tw stappen op eenabo met minder belminuten voor 45 EURO. En met beperkt internet :,)
En ja, ik maak die 300 min niet op. Maar ik ga toch niet 15e per maand meer betalen voor minder waarż
Dan maar geen nieuwe tel en laat ik deze wel stilzwijgend doorlopen.
Precies!quote:Op maandag 4 februari 2013 18:50 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik heb relax 35 met onbeperkt internet. Wat ik ook zou afsluiten, onbeperkt internet krijg je niet meer. Verder bel en sms ik zelden, dus hoger gaan zitten is gewoon dom. Ik heb m stilzwijgend laten verlengen. Ik vind het prima.
Dat ze me maar een passende aanbieding doen. Ben potverdrie al 10 jaar klant ofzo.quote:Op maandag 4 februari 2013 19:50 schreef livelink het volgende:
Ik heb ook nog onbeperkt internet voor weinig en geen speciale behoefte aan een nieuwe telefoon, dus ik laat hem ook lekker stilzwijgend verlengen.
Wij zijn gewoon geen goede klanten voor de providers.
dat jaag ik er aan foto's en filmpjes op whatsapp er al doorheenquote:Op maandag 4 februari 2013 19:55 schreef Troel het volgende:
Ik heb 200 MB internet en dat krijg ik er al niet eens doorheen
Nu zit ik wel heel vaak ook in een wifi omgeving, maar dat soort dingen doe ik dan ook nauwelijks. Af en toe een keer een foto, maar filmpjes, neequote:Op maandag 4 februari 2013 19:57 schreef Joene het volgende:
[..]
dat jaag ik er aan foto's en filmpjes op whatsapp er al doorheen
ik heb ook nog wel leuke fotos om door te sturen jaquote:Op maandag 4 februari 2013 19:57 schreef Joene het volgende:
[..]
dat jaag ik er aan foto's en filmpjes op whatsapp er al doorheen
gewoon zo ranzig mogelijk vaakquote:Op maandag 4 februari 2013 19:58 schreef amaranta het volgende:
[..]
ik heb ook nog wel leuke fotos om door te sturen ja
hmmm .....quote:Op maandag 4 februari 2013 20:02 schreef amaranta het volgende:
[..]
Als je Barney ranzig vindt dan moet je bij mij zijn
is ook de waarheid !quote:Op maandag 4 februari 2013 20:12 schreef amaranta het volgende:
En deze is speciaal voor Joene (mouwe = zeuren)
http://www.9gagbrabant.nl/overall/
Pak je toch de stofzuiger?quote:
alweer ?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
nee... Gewoon niet....quote:
Ja, daar kun je lekker van opknappen, dat samen ziek zijn en niet slapen. Goed voor de sfeer ook meestal!quote:Op dinsdag 5 februari 2013 09:35 schreef Tally het volgende:
Hier is het voornamelijk veel gesnotter en kwel. De kleine die 's nachts spookt door voorhoofdholte ontsteking. Mama die niet kan slapen door bijholteonsteking, de baby en huilende mini. En mijn man slaapt niet door dit alles
Die knallende koppijn mag weg maar gaarne ook dat snot in het gezicht van mini.
DIe radiator die je in eerste instantie zelf had gerepareerd??quote:Op dinsdag 5 februari 2013 09:32 schreef Luigi het volgende:
Ik kom er nog op terug. Eerst moet de auto door de APK en morgen komen ze een radiator en wc vervangen... als dat soepel is verlopen ben ik wel tevreden met deze week denk ik. Maar we hebben geen goede reputatie op het soepel laten verlopen van dingen.
Zeg gaan we katten?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 09:42 schreef amaranta het volgende:
[..]
DIe radiator die je in eerste instantie zelf had gerepareerd??
De sfeer valt op het moment wel mee.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 09:38 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ja, daar kun je lekker van opknappen, dat samen ziek zijn en niet slapen. Goed voor de sfeer ook meestal!.
Beterschap meis!
Je gaat failliet ?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 09:32 schreef Luigi het volgende:
Ik kom er nog op terug. Eerst moet de auto door de APK en morgen komen ze een radiator en wc vervangen... als dat soepel is verlopen ben ik wel tevreden met deze week denk ik. Maar we hebben geen goede reputatie op het soepel laten verlopen van dingen.
Daar heb ik me allang bij neergelegdquote:
Nou het deksel is ook al jaren afgebroken dus ik ben al blij als ze 'm meenemen zodat ik er niet mee hoef te leurenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 10:30 schreef amaranta het volgende:
Fijn dat het nu dan gemaakt wordt Luigi.
En die oude pot gewoon op MP zetten. Zijn altijd gekken voor te vinden.
ik ga voor de staatsloterij ?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 10:13 schreef Luigi het volgende:
[..]
Daar heb ik me allang bij neergelegd. Doel is nu de hypotheek betalen, voer op de plank, af en toe op vakantie en wat leuks kunnen kopen en dan vind ik het wel prima
.
Met mijn geluk moet ik 10.000 keer meespelen om mijn eigen geld terug te winnen ?quote:
Klinkt gevaarlijk....quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:45 schreef -Spring het volgende:
[..]
Nou!
Ik ben net op m'n werk óp de lift naar boven gegaan.
Ik leef nog.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En je mag 1500 / 2000 euro dokken om hem door de apk te halen ?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:04 schreef Luigi het volgende:
Of je krijgt voor de derde keer in je autorijcarriere een steekproef om je oren. Hoor ik net. Volgens mij staat er gewoon een vlaggetje bij onze naam ofzo...
En Spring, WAAROM?!
Dat weet ik nog niet want ik ben afhankelijk van vrouwlief die bij de garage staat en die houdt me op dit punt nog een beetje in spanning.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:06 schreef Joene het volgende:
[..]
En je mag 1500 / 2000 euro dokken om hem door de apk te halen ?
Omdat het kon. En omdat het mocht van de monteur. Niet van de veiligheidsman, die distantieerde zich ervan.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:04 schreef Luigi het volgende:
Of je krijgt voor de derde keer in je autorijcarriere een steekproef om je oren. Hoor ik net. Volgens mij staat er gewoon een vlaggetje bij onze naam ofzo...
En Spring, WAAROM?!
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:59 schreef -Spring het volgende:
[..]
Ik leef nog.
Jak!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gelukkig heb je het overleefd!
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
ik gok dat dat niet positief is ?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:06 schreef Luigi het volgende:
[..]
Dat weet ik nog niet want ik ben afhankelijk van vrouwlief die bij de garage staat en die houdt me op dit punt nog een beetje in spanning..
Whehe. Ik heb bij KPN 'gewerkt' en daar hadden ze op de Coolsingel van die paternoster liften. Ook altijd erg spannend!quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:07 schreef -Spring het volgende:
[..]
Omdat het kon. En omdat het mocht van de monteur. Niet van de veiligheidsman, die distantieerde zich ervan.
Laatste update is 'volgend jaar distributieriem verder niks'. Klinkt voorzichtig positief toch?quote:
Dat klinkt als volgend jaar 650 euro uitgeven. ?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:09 schreef Luigi het volgende:
[..]
Laatste update is 'volgend jaar distributieriem verder niks'. Klinkt voorzichtig positief toch?
Dat wel natuurlijk. Kut Renault. Als het niet meer is trouwens.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:11 schreef Joene het volgende:
[..]
Dat klinkt als volgend jaar 650 euro uitgeven. ?
875,- weet ik nog inclusief (2e hands) waterpomp.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:12 schreef Luigi het volgende:
[..]
Dat wel natuurlijk. Kut Renault. Als het niet meer is trouwens.
Ff gegoogled. Is dat een lift waarbij de wanden 'bewegen' zeg maar? Zoals bij de Hema?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:08 schreef Luigi het volgende:
[..]
Whehe. Ik heb bij KPN 'gewerkt' en daar hadden ze op de Coolsingel van die paternoster liften. Ook altijd erg spannend!
Nee, een lift die continue doorloopt (sommige mensen denken dat ie over de kop gaat bovenin maar dat klopt niet) dus je moet je instap ff timen. Staat wel ergens op wiki wat over.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:14 schreef -Spring het volgende:
[..]
Ff gegoogled. Is dat een lift waarbij de wanden 'bewegen' zeg maar? Zoals bij de Hema?
Wel raar trouwens, distributieriem is toch een onderhoudsding en geen APK onderdeel?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:13 schreef Joene het volgende:
[..]
875,- weet ik nog inclusief (2e hands) waterpomp.
Wat gaaf!quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:14 schreef Luigi het volgende:
[..]
Nee, een lift die continue doorloopt (sommige mensen denken dat ie over de kop gaat bovenin maar dat klopt niet) dus je moet je instap ff timen. Staat wel ergens op wiki wat over.
Daar is toch laatst een man geplet?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:08 schreef Luigi het volgende:
[..]
Whehe. Ik heb bij KPN 'gewerkt' en daar hadden ze op de Coolsingel van die paternoster liften. Ook altijd erg spannend!
Nope, dat was het Ziggo gebouw in Den Haag volgens de wiki: http://nl.wikipedia.org/wiki/Paternoster_%28lift%29quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:17 schreef amaranta het volgende:
[..]
Daar is toch laatst een man geplet?
Oh dat kan ook.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:18 schreef Luigi het volgende:
[..]
Nope, dat was het Ziggo gebouw in Den Haag volgens de wiki: http://nl.wikipedia.org/wiki/Paternoster_%28lift%29
Distributie heeft niks met je apk te maken idd.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:15 schreef Luigi het volgende:
[..]
Wel raar trouwens, distributieriem is toch een onderhoudsding en geen APK onderdeel?
Nouja op zich wist ik wel dat ie er aan zat te komen. Ff rekening mee houden dus. Volgend jaar grote beurt, distri, ik gok ook remmen... wordt leuk jaar qua autorijdenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:19 schreef Joene het volgende:
[..]
Distributie heeft niks met je apk te maken idd.
Wel toch? Als ie springt, kan ie je motor aan gort slaan.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:19 schreef Joene het volgende:
[..]
Die van ons is ook pas vervangen. Dat waren ze vergeten bij de 100.000 dus dat was hoognodig.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:19 schreef Joene het volgende:
[..]
http://www.apkkeuringseis(...)ne-apk-keuringseisenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:27 schreef -Spring het volgende:
http://www.apkkeuringseisen.nl/auto/distributieriem
Mja maar ik vind het altijd lastig hoe ze iets wat er voor gemaakt is om niet te slijten kunnen beoordelen op slijtage... Blijft toch een beetje preventief (en dus onderhouds) dingetje gevoelsmatig.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:25 schreef -Spring het volgende:
[..]
Wel toch? Als ie springt, kan ie je motor aan gort slaan.
kortom anderequote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:21 schreef Luigi het volgende:
[..]
Nouja op zich wist ik wel dat ie er aan zat te komen. Ff rekening mee houden dus. Volgend jaar grote beurt, distri, ik gok ook remmen... wordt leuk jaar qua autorijden.
Ik dacht dat het profiel op je banden ook een bepaald aantal mm moest zijn.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:28 schreef Joene het volgende:
[..]
http://www.apkkeuringseis(...)ne-apk-keuringseisen
Ach hij kan hooguit eraf lopen of scheuren en dan zit je motor inelkaar ,als vervangen duurder is dan de waarde van de auto niet doenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:30 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Mijn distrubutieriem had 120.000 km geleden al vervangen moeten worden. Livin on the edge
ik reed ook dat soort bakken idd , als ding er mee kapt naar de sloop en andere halen voor 250/300 euroquote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:31 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Mijn auto is geen 50 euro meer waard. Ik vind het dikke prima zo
kwestie van lezen dan weet je hetquote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:33 schreef amaranta het volgende:
Pfff vandaag oudergesprekken (nav rapport) en donderdag ook.
Gisteren al een vervelende aanvaring gehad met een moeder (van een kind uit een andere klas) en na schooltijd ook nog eens met haar puberende dochter
Ben blij als het straks vakantie is. Ff niks.
Ofja....lezen. Wat boeken lezen op de e-reader. Iemand wat tips?
Ik heb van een collega het bombardement gekregen. Is dat wat?
Overal goed voor ductape!quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:33 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb vorige winter per ongeluk doorgereden terwijl hij niet meer koelde. Dat was wel ff spannend
Maar dat kon met ducttape weer gefikst worden dus ik klaag niet
Ik vrees dat ik steeds mental images van Jan Smit in zn C&A boxer ga hebben.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:34 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
kwestie van lezen dan weet je het
Nja ik denk dat je je daar ff overheen moet zetten.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:34 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik steeds mental images van Jan Smit in zn C&A boxer ga hebben.
Ik heb een KOBO, weet zo ff niet welke versie, dacht de Touch. En ik ben er blij mee. En dat had ik van te voren niet gedacht eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:34 schreef snoopy het volgende:
Ik zou ook best een e-reader willen naast mij iPad maar zou niet weten welke ik moest nemen.
Ik heb vrouwlief een kleine variant gegeven de ehhhh... *denk* een Kobo Mini geloof ik. Leuk ding, werkt prima, gaat eeuwigheid mee.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:34 schreef snoopy het volgende:
Ik zou ook best een e-reader willen naast mij iPad maar zou niet weten welke ik moest nemen.
Ik kom er na de carnaval op terugquote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:35 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Nja ik denk dat je je daar ff overheen moet zetten.
Mij lijkt het wel een goed verhaal. Tis ook weer geen tolkien die je door moet zien te worstelen
Ik heb die van mij dus net voor de eerste keer aan de lader gehangen, en hij 'deed' het al sinds begin december. Toen mijn Spaanse vriend hem in mijn schoen had gelegd.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:37 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ik heb vrouwlief een kleine variant gegeven de ehhhh... *denk* een Kobo Mini geloof ik. Leuk ding, werkt prima, gaat eeuwigheid mee.
Ik heb een Kobo, met leren hoes met lampje erop. Echt heerlijk lezen, echt rustig beeld alsof het papier is en met dat lampje ook in het donker fijn te lezen.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:34 schreef snoopy het volgende:
Heb je het hoesje van Ebay? Ik heb zo'n hoesje op ebay gekocht, alleen deze was zonder lampje. Heb toen nog getwijfeld wat ik zou doen.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:47 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik heb een Kobo, met leren hoes met lampje erop. Echt heerlijk lezen, echt rustig beeld alsof het papier is en met dat lampje ook in het donker fijn te lezen.
Ik gok dat dat bij mijn auto niet anders is.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:30 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Mijn distrubutieriem had 120.000 km geleden al vervangen moeten worden. Livin on the edge
He, die heeft mijn man ook!quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:58 schreef Vlindur het volgende:
Wij hebben twee van deze:
[ afbeelding ]
Sony PRS-T1.
Voor deze gekozen omdat hij een van de betere is met PDF's en dat vond manlief handig.
Hij is heel fijn, maar ik heb geen lampje en met donkere dagen zie ik vrij weinig. Weet iemand waar je die lampjes haalt? Want de gene die ik zie hebben geen zachte knipjes en dan beschadigd hij![]()
(de tweede krijg manlief toen hij in het ziekenhuis lag van een collega die niet wist dat we al een hadden)
Ah thnx. Ik zoek niet zozeer het hoesje, alleen zo'n lampje. Ik zal eens op jacht. Kan ik weer mooi in bed lezenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:05 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb deze, maar dan voor de Kobo. Kan hem zo gauw niet vinden. Mijn moeder heeft deze voor haar Sony.
http://www.marktplaats.nl(...)t2-met-lamp-wit.html
Ik vind het echt ideaal.
Jup!quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:10 schreef Morretje het volgende:
Heb je hier wat aan Vlindur?
lampjes bij bol
Soms voor een euro bij Blokker. En Action heeft ze ook, dacht ik.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:07 schreef amaranta het volgende:
Ik vind het ideaal Nijna
En die lampjes heb je voor nog geen dollar op Ebay.
ik heb wat van Paul van Loon en Roald Dahlquote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:54 schreef Troel het volgende:
Zijn er eigenlijk ook al veel kinderboeken op een e-reader?
Oh dat zou ik dan weer wel doen...quote:Op dinsdag 5 februari 2013 18:01 schreef mikoxx het volgende:
Nijna, ik vind t ook fijn lezen. Ik durf m alleen niet mee te nemen in bad.... Terwijl ff ontspannen met een boek in bad zo fijn kan zijn ;-)
gebruik je hem verder nog ? Ik gebruik hem zeldenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:15 schreef Luigi het volgende:
Ik heb m'n iPad in gebruik als comic reader (voor mezelf). Op mijn NAS staan een paar jaargangen Donald Duck bijv. en die kan ik overal vandaan lezen. Maar da's nogal een geknutsel geweest. Voor comics vind ik de iPad wél weer erg geschikt trouwens.
M'n dochter is er dol op?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:25 schreef Joene het volgende:
[..]
gebruik je hem verder nog ? Ik gebruik hem zelden
installeer de Zappelin app niet!!quote:
die kut app moet hier altijd aan!quote:
hier niet meerquote:
Ze zijn dan in elk geval rustig en naken zelfs geen ruzie. Dat is me best wat waard.quote:
maar het blijft een kut appquote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:54 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ze zijn dan in elk geval rustig en naken zelfs geen ruzie. Dat is me best wat waard.
Dat wel.quote:
het staat dan ook niet in klaagbaak, ik gaf enkel de tip de app te mijdenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:57 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dat wel.
Maar ze zitten er zelden mee te spelen. Het is geen klacht waardig.
Leuke app voor de meiden. Niet mijden dus.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:58 schreef Joene het volgende:
[..]
het staat dan ook niet in klaagbaak, ik gaf enkel de tip de app te mijden
Jochem heeft de "kleine computer" van opa zichzelf zowat toegeeigend. In het begin gebruikten we dat ding om hem op het potje te krijgen. Als ie nu moet plassen komt ie dus ook om dat ding vragenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:31 schreef Vicky het volgende:
[..]
hier niet meer
en de dames hebben allebei een eigen tablet nu met Android en daar is zappelin ng niet voor![]()
Zou ik ook toe in staat geweest zijn. Ik heb het eens uitgemaakt met iemand die me per sms 'liefert' noemde.quote:Op woensdag 6 februari 2013 07:45 schreef Brighteyes het volgende:
Ik was er ook altijd vast van overtuigd dat boeken altijd zouden blijven, ben ten slotte ergens toch bibliothecaressemaar inmiddels is het gros v d boeken bij ons toch weg en heb ik alleen een kleine selectie over gehouden.
Het niet hebben van boeken was ooit eens een van de redenen dat ik een verkering uit maakte.De ouders v die jongen konden niet lezen en boeken lezen werd echt als nutteloos gezien. Iets zei me dat dat geen match for life was...
Wat een emotiodiertje ben je toch ook!quote:Op woensdag 6 februari 2013 09:39 schreef -Spring het volgende:
[..]
Zou ik ook toe in staat geweest zijn. Ik heb het eens uitgemaakt met iemand die me per sms 'liefert' noemde.
Jeroen in een huispak? Is daar een foto van?quote:Op woensdag 6 februari 2013 09:36 schreef E.T. het volgende:
Vroeger in het pre-kinderen tijdperk konden Jeroen en ik echt úren zitten lezen.. lekker in huispak, allebei een hoekje van de bank en af en toe tegelijk opkijken van je boek
quote:Op woensdag 6 februari 2013 09:39 schreef -Spring het volgende:
[..]
Zou ik ook toe in staat geweest zijn. Ik heb het eens uitgemaakt met iemand die me per sms 'liefert' noemde.
Neequote:Op woensdag 6 februari 2013 09:42 schreef snoopy het volgende:
[..]
Jeroen in een huispak? Is daar een foto van?
quote:Op woensdag 6 februari 2013 09:42 schreef snoopy het volgende:
[..]
Jeroen in een huispak? Is daar een foto van?
Helemaal +1quote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:45 schreef Keshet het volgende:
Ik heb een Kindle en ben echt verliefd op het apparaat.
Ik wilde eerst echt echt echt geen e-reader want er gaat niks boven de geur en het gevoel van een echt boek, blablala.
Tot ik er 1 een weekend mocht lenen van een collega, ik was meteen om!
Honderden boeken in je handtas, geen lamme pols meer van het vasthouden van te zware boeken in bed, niet eerst meer 5 minuten zoeken waar je nou was omdat je boekenlegger er weer eens uitgevallen is, etc.
Oh, en gratis boeken enzo.
Maaar, er staat nog steeds een flinke boekenkast in de woonkamer en die kast en de boeken in die kast gaan voorlopig nog nergens naar toe!
Is dat met mensen? Echte dus?quote:Op woensdag 6 februari 2013 10:12 schreef Ynske het volgende:
Zijn er hier nog mensen die zin hebben om samen met andere FOK!kers naar een toffe film te gaan?
GC / [SIGHTSEERS] Gratis naar de film! 7 feb. Amsterdam - Tijd gewijzigd!!
Viel de auto mee ?quote:Op woensdag 6 februari 2013 10:18 schreef Luigi het volgende:
Zo, loodgieter is lekker bezig. Soms kan ik wel jaloers zijn op zulke handige mensen hoor. Maar goed. Zo toekijkend vanaf de bank van achter je laptop heeft ook wel wat. En straks een nieuwe WC en glimmende nieuwe radiator. Goed gevoel om die dingen van het lijstje te kunnen wegstrepen.
Mijn man heeft 3 boeken tegelijk gelezen, dat kan ik ook niet, maar ik vind het wel handig dat als boek A niet boeiend is dat je dan gelijk door kunt naar boek B.quote:Op woensdag 6 februari 2013 10:09 schreef Luigi het volgende:
Ik vind het altijd wel leuk dat je 50, 100, of 1000 boeken tegelijk op een ereader kunt gooien, maar <aint nobody got time fo dat> toch? Maar wat ik al zei, dat is persoonlijk, ik kan er echt niet (meer) mee omgaan merk ik. Met alles dat zo gratis is of lijkt. Heb pas ook m'n Spotify (weer) opgezegd, ik word gek van al die muziek die je onbeperkt kunt luisteren... ik heb echt beperkingen nodig. Nu word ik dus helemaal gelukkig van een plaat bestellen of kopen in een winkel, die opzetten en er aandachtig en uitgebreid naar luisteren. Platen kun je niet voor of achteruit skippen, je kunt niet ff snel van artiest naar artiest springen, dat brengt rust.
Voor boeken geld dat ook vind ik, van 100 boeken tegelijk word ik echt gek... zeker als ik weet dat ik naast die 100 boeken nog 100000 boeken kan downloaden en die allemaal zou kunnen lezen.
Ik merk echt dat ik steeds meer analoger aan het worden ben.
Ja, verder niks. Standaard gezanik over ruitenwissers, bandje gecheckt, uiteindelijk 8 tientjes kwijt? Prima te doen?quote:
Ik kan mezelf dan niet meer inhouden. Ik vind zoveel muziek in principe geweldig, maar als ik dat ga doen dan heb ik binnen een half uur driekwart van heel Spotify geluisterd. In fragmentjes van 10 seconden dus. Muziek heeft ook geen verhaal meer zo, voor mij. Ik hou er van om ergens bij toeval tegenaan te lopen en zo verder te gaan. Kreeg van pluphy een plaat van Dave Brubeck, naam zei me uiteraard wat maar nooit wat van de beste man gehoord en nu ben ik er helemaal wild van. Voor m'n gevoel helemaal grijs gedraaid, nu ga ik voorzichtig aan wat meer luisteren en wat meer west coast jazz ontdekken. Kleine stapjes. Op Spotify kan ik binnen 10 minuten de hele discografie van die man doorskippen, dat is niks.quote:Op woensdag 6 februari 2013 10:28 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Mijn man heeft 3 boeken tegelijk gelezen, dat kan ik ook niet, maar ik vind het wel handig dat als boek A niet boeiend is dat je dan gelijk door kunt naar boek B.
En spotify vinden we geweldig. Band naar keuze selecteren, er een radio van maken en zo nieuwe muziek ontdekken.
Mastodon
Zo kan je je auto nog wel is naar de garage brengen ja.quote:Op woensdag 6 februari 2013 10:29 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ja, verder niks. Standaard gezanik over ruitenwissers, bandje gecheckt, uiteindelijk 8 tientjes kwijt? Prima te doen?
Maar goed volgend jaar gaan we failliet denk ik. Nieuwe distri, grote beurt, remmen gok ik zo, etc, etc.quote:Op woensdag 6 februari 2013 10:34 schreef Joene het volgende:
[..]
Zo kan je je auto nog wel is naar de garage brengen ja.
Nee dat schiet inderdaad niet op.quote:Op woensdag 6 februari 2013 10:31 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ik kan mezelf dan niet meer inhouden. Ik vind zoveel muziek in principe geweldig, maar als ik dat ga doen dan heb ik binnen een half uur driekwart van heel Spotify geluisterd. In fragmentjes van 10 seconden dus. Muziek heeft ook geen verhaal meer zo, voor mij. Ik hou er van om ergens bij toeval tegenaan te lopen en zo verder te gaan. Kreeg van pluphy een plaat van Dave Brubeck, naam zei me uiteraard wat maar nooit wat van de beste man gehoord en nu ben ik er helemaal wild van. Voor m'n gevoel helemaal grijs gedraaid, nu ga ik voorzichtig aan wat meer luisteren en wat meer west coast jazz ontdekken. Kleine stapjes. Op Spotify kan ik binnen 10 minuten de hele discografie van die man doorskippen, dat is niks.
oh ja dat is wel een kleine investering ja.quote:Op woensdag 6 februari 2013 10:35 schreef Luigi het volgende:
[..]
Maar goed volgend jaar gaan we failliet denk ik. Nieuwe distri, grote beurt, remmen gok ik zo, etc, etc.
En ik moet in maart ofzo nog nieuwe zomerbandjes.
Mja bewuste keuze. Oude bandjes waren echt opperdepop dus we hebben er in december winterbanden onder laten zetten met als gevolg dat we nu nieuwe zomerbanden moetenquote:Op woensdag 6 februari 2013 10:40 schreef Joene het volgende:
[..]
oh ja dat is wel een kleine investering ja.
Hier staat de 'tv' alleen aan voor de kinderen. Wij kijken series met Amerika meequote:Op woensdag 6 februari 2013 10:38 schreef Luigi het volgende:
Maar voor films en series vind ik gratiesj wel weer ok. Alhoewel ik er dan wel voor zorg dat ik geen 75 films op de digitale plank heb liggen. En series zie ik als tv kijken (ding staat hier altijd op mediaplayer input, er wordt bijna nooit 'gewoon' tv gekeken, alle series downloaden we).
In mijn "uitmaakdagen" moest SMS nog uitgevonden worden.quote:Op woensdag 6 februari 2013 09:39 schreef -Spring het volgende:
[..]
Dat deed je per postduif?quote:Op woensdag 6 februari 2013 12:28 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
In mijn "uitmaakdagen" moest SMS nog uitgevonden worden.
ja! want in your face was wel erg 1611.quote:
Troost je, WA bestond in mijn tijd ook nog niet.quote:Op woensdag 6 februari 2013 12:28 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
In mijn "uitmaakdagen" moest SMS nog uitgevonden worden.
Jup. Oogschaduwbase. Of bedoel je dat niet?quote:Op woensdag 6 februari 2013 13:21 schreef Pvoesss het volgende:
Wat loopt er uit? gebruik je primers?
Ik zou juist een prima wijf zijn.quote:Op woensdag 6 februari 2013 14:02 schreef debuurvrouw het volgende:
ik ben echt een make-up amateur ook hč.![]()
Volgens mij is er een goeie kerel aan me verloren gegaan.
Ik heb een goede dagcrčme (voor onder de primer). En van de make-up heb ik ook geen last. Mijn ogen tranen gewoon vrij snel, ook zonder make-up. En dat traanvocht zorgt voor ruwe plekjes.quote:Op woensdag 6 februari 2013 13:55 schreef Pvoesss het volgende:
Ik zou opzoek gaan naar een goede creme voor onder de primer/base
En ook letten op ingrediënten in de make-up. Dat helpt bij mij heel erg.
Ik moet echt zo min mogelijk zooi rond mijn ogen hebben.
True, true.quote:
ik zou voor de optie, acceptatie en negeren gaan.quote:Op woensdag 6 februari 2013 14:03 schreef -Spring het volgende:
[..]
Ik heb een goede dagcrčme (voor onder de primer). En van de make-up heb ik ook geen last. Mijn ogen tranen gewoon vrij snel, ook zonder make-up. En dat traanvocht zorgt voor ruwe plekjes.
Als ik geen make-up op heb smeer ik daar gewoon vaseline op, maar als ik wel make-up op heb, is dat vrij lastig.
Nee man, het is echt best wel gevoelig hoor! Ik moest een keer hard lachen en toen voelde ik het zo openscheurenquote:Op woensdag 6 februari 2013 14:04 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik zou voor de optie, acceptatie en negeren gaan.
ja, ik zou ook op mannen vallen geloof ik, als man. Aan de andere kant heb ik dan misschien wel ineens interesse voor primer op je ogen. als homosueel zijnde.quote:Op woensdag 6 februari 2013 14:04 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ik denk ik kop 'm zelf ff in.
Wel eenlesbo
dan he.
ik heb een keer een soort oog-schurft gehad. Exceem ofzo. daar smeerde ik dan van pure ellende wolvet op. Moest van de dokter.quote:Op woensdag 6 februari 2013 14:05 schreef danic het volgende:
[..]
Nee man, het is echt best wel gevoelig hoor! Ik moest een keer hard lachen en toen voelde ik het zo openscheuren
Calendulan voor de verzachting, goede primer en dan je makeup erover. Niks aan het handje. Of oogje.quote:Op woensdag 6 februari 2013 14:06 schreef -Spring het volgende:
Oké, samenvatting:
Mijn ogen tranen. Níet dankzij make-up of primer, maar gewoon altijd. Welke creme of zalf kan ik daarop smeren zonder dat m'n make-up uitloopt?
Of willen jullie zeggen dat je met een goede primer álle soorten zalfjes op je ogen kunt smeren zónder dat het uitloopt? Dat geloof ik namelijk niet.
Die denk ik idd. Roze potje. Ik weet niet zo goed wat er van al m'n smeerseltjes precies uitloopt.quote:Op woensdag 6 februari 2013 14:04 schreef danic het volgende:
Ik wilde al de tender care van Oriflame voorstellen, maar ik denk dat je die dus al gebruikt. Heb nl een paar weken terug hetzelfde gehad als jij nu en met die tender care was het zo verholpen. Geen last gehad van uitgelopen mascara btw, maar wellicht is het vooral je eyeliner?
Gebruik je al een ogencrčme naast je dagcrčme? Wellicht eens kijken of er een andere is die wat vetter/voedener is (meestal die voor de rijpere huid) en anders, als je het helemaal nog niet gebruikt, je goed laten adviseren voor een fijne ogencrčme.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |