we zijn naar K3 geweest. Was erg leuk.quote:Op zondag 3 februari 2013 16:47 schreef livelink het volgende:
Welke film ben je geweest, Vicky? Ik zit nu met een half oog 'Kruistocht in Spijkerbroek' te kijken.
ik.zar in dubio.. K3 of Nijntje maar Amber is te groot voor Nijntje..quote:Op zondag 3 februari 2013 17:01 schreef livelink het volgende:
K3 ligt inmiddels ver achter me, maar ik heb nog boeken en dvd's thuis liggen.
met drie jongens is het ook wat ambitieusquote:Op zondag 3 februari 2013 16:52 schreef laziness het volgende:
Wij hebben net het witte vloerkleed weg gedaan en een donkere neer gelegd want het was nog wat te ambitieus met peuter en twee kotsende katten.
Dat kan toch heel prima tegelijk?quote:Op zondag 3 februari 2013 16:50 schreef debuurvrouw het volgende:
En ik weet niet of de kat schuldbewust keek of een nieuwe kotsactie zat te plannen
Maar dan zou je er achteraf gezien gewoon te veel tijd in gestoken hebbenquote:Op zondag 3 februari 2013 17:21 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Dat kan toch heel prima tegelijk?
Ik val bijna van m'n stoel. Gisteren tot 3 uur doorgewerkt, vanochtend om 8 uur opgestaan en een half uur later weer aan de slag, en nu net m'n deadline om 22:00 uur (ruim, voor mijn doen) gehaald. Ik zou er echt veel voor geven als ik eens op tijd zou kunnen beginnen
Nou ja, en dan lekker twee dagen vantevoren klaar, bedoelde ik eigenlijk he....quote:Op zondag 3 februari 2013 17:35 schreef leonieke het volgende:
[..]
Maar dan zou je er achteraf gezien gewoon te veel tijd in gestoken hebben
Voor jen ging het nog net.quote:Op zondag 3 februari 2013 17:03 schreef Vicky het volgende:
[..]
ik.zar in dubio.. K3 of Nijntje maar Amber is te groot voor Nijntje..
Het is maar 70 minuten en bij onze bios zit er ook pauze bij. Zelfs leyla kon het volhouden. Het is echt een verhaaltje dat de aandacht trekt. En de hele zaal zit vol met kindjes, die echt niet allemaal stil zitten.quote:Op zondag 3 februari 2013 19:14 schreef Saffier het volgende:
Ik denk dat het een te lange zit is voor Ylana. Jammer want ik had wel willen gaan met haar.
welnee! dan mis je al de fun van tóch je deadline halen.quote:Op zondag 3 februari 2013 17:21 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Dat kan toch heel prima tegelijk?
Ik val bijna van m'n stoel. Gisteren tot 3 uur doorgewerkt, vanochtend om 8 uur opgestaan en een half uur later weer aan de slag, en nu net m'n deadline om 22:00 uur (ruim, voor mijn doen) gehaald. Ik zou er echt veel voor geven als ik eens op tijd zou kunnen beginnen
Utopolis Zoetermeer.quote:Op zondag 3 februari 2013 19:21 schreef Saffier het volgende:
Ylana houdt het thuis ook niet langer vol dan max 15 minuten. Ze is wel Nijntje fan. Het gaat me niet zozeer om het stilzitten maar om het 70 min in die zaal blijven en naar Nijntje kijken.
Onze bios heeft geen pauze.
Hehequote:Op zondag 3 februari 2013 21:12 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik denk dat ik ook zand daaronder heb...
oh, jouw wisseldag is op de 28e?quote:Op zondag 3 februari 2013 21:17 schreef RockabeIIa het volgende:
Wassen?
Ti's nog niet eind van de maand hoor!
quote:Op zondag 3 februari 2013 21:18 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
oh, jouw wisseldag is op de 28e?
Niet met een washandje in elk geval *schuur*quote:Op zondag 3 februari 2013 21:20 schreef debuurvrouw het volgende:
Gewoon met ruim water douchen. Denk ik.
Gek genoeg wil mijn vechtgenoot wel graag naar het strand.. Hij houdt van schuren dan denk ik?quote:Op zondag 3 februari 2013 21:19 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Gewoon niet naar het strand gaan. Probleem opgelost.
Dan gaat hij toch alleen? Dat gezeik altijd met alles samen willen doenquote:Op zondag 3 februari 2013 21:21 schreef Morretje het volgende:
[..]
Gek genoeg wil mijn vechtgenoot wel graag naar het strand.. Hij houdt van schuren dan denk ik?
We gaan gewoon nietquote:Op zondag 3 februari 2013 21:22 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Dan gaat hij toch alleen? Dat gezeik altijd met alles samen willen doen
Is dat hardgeworden stof?quote:Op zondag 3 februari 2013 21:12 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik denk dat ik ook zand daaronder heb...
Je bent lesbies tegenwoordig? Hipquote:Op zondag 3 februari 2013 21:24 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Teckels?
Mijn vriendin heeft er sinds kort ook 1 <3
Piemel in het zand en rukken maar?quote:Op zondag 3 februari 2013 21:22 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Dan gaat hij toch alleen? Dat gezeik altijd met alles samen willen doen
ja, oh zo. Leuk hè, zo lekker samen spelen. Mijn ouders hebben een pup. Zo een scheetje. Hij durfde alleen niet in de sneeuw te poepenquote:Op zondag 3 februari 2013 21:24 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Teckels?
Mijn vriendin heeft er sinds kort ook 1 <3
Das wel een hele natuurlijk scrub. Voor als je niet van die kunstmatige cremes houdt endezo.quote:Op zondag 3 februari 2013 21:25 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Piemel in het zand en rukken maar?
Prachtigquote:Op zondag 3 februari 2013 21:25 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja, oh zo. Leuk hè, zo lekker samen spelen. Mijn ouders hebben een pup. Zo een scheetje. Hij durfde alleen niet in de sneeuw te poepen
Die naakte van ons deed helemaal naks in de sneeuw!quote:Op zondag 3 februari 2013 21:25 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja, oh zo. Leuk hè, zo lekker samen spelen. Mijn ouders hebben een pup. Zo een scheetje. Hij durfde alleen niet in de sneeuw te poepen
Ja duh, zou ik ook niet doen hoorquote:Op zondag 3 februari 2013 21:28 schreef moussy het volgende:
[..]
Die naakte van ons deed helemaal naks in de sneeuw!
quote:Op zondag 3 februari 2013 21:28 schreef moussy het volgende:
[..]
en danook in de gang? Deed de pup van mijn ouders wel.quote:Op zondag 3 februari 2013 21:28 schreef moussy het volgende:
[..]
quote:Op zondag 3 februari 2013 21:30 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
en danook in de gang? Deed de pup van mijn ouders wel.en dan hopen dat de andere, oudere niet denkt, dat is een goed idee!
Ik liet dr nagels al groeien zodat het spikes waren, maar helaasquote:
Hai, ios 6.1 update gedaan , foon dood , na veel gezeik gelukt om 6.1 er op nieuw op te zetten , foto's kwijtquote:
Die zijn probleem vrij iddquote:Op maandag 4 februari 2013 12:29 schreef Spuuglokje het volgende:
Zo blij met m'n Samsung Galaxy SIII
Iphone 4 surequote:Op maandag 4 februari 2013 12:44 schreef debuurvrouw het volgende:
Nou ja, ik mag mijn crapberry bijna vervangen en ik hink tussen een iphone (4s dan denk ik, wegens duur) of een Galaxy SIII
What to do....
Blackberry heeft voor mij geen toegevoegde waarde alhoewel het toetsenbord wel erg fijn is met whatsappen en mailen.
De nieuwe windows phone's zijn gaaf idd.quote:Op maandag 4 februari 2013 12:54 schreef Luigi het volgende:
Alle telefoons zijn kut en gaan stuk. Als je kunt leven met het Apple ecosysteem, dan een iPhone en anders zou ik eens naar Windows Phone kijken. Android ben ik geen fan van.
Ik heb thuis vóór de voordeur (buiten dus) 3G, en 1 stap over de drempel helemaal niks meerquote:Op maandag 4 februari 2013 12:54 schreef debuurvrouw het volgende:
Haha, ja, mijn zus heeft ook op bepaalde plekken in huis wel bereik en voor de rest nergens. Irritant met bellen. Gaat ze verzitten, verbinding weg.
Maar ik heb Wifi voor de 'leuke' dingen thuis. Scheelt weer dataverbruik.
whatsapp doet het ook op Edge.quote:Op maandag 4 februari 2013 12:55 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ik heb thuis vóór de voordeur (buiten dus) 3G, en 1 stap over de drempel helemaal niks meer. Binnen meestal (!) GPRS.
Maar goed thuis moet je daar niet naar kijken, daar heb je wifi voor idd.
ik wil niet meer zonder zo'n chineesquote:Op maandag 4 februari 2013 09:53 schreef Limone het volgende:
NaakthondDat is de enige 'hond' die ik wel zou willen. Helaas zijn daar de meningen hier in huis over verdeeld...
hahaha! alsof je een warme handtas aaitquote:Op maandag 4 februari 2013 15:51 schreef Limone het volgende:
Hoe voelt dat nou, zo'n hondje? Zacht of een beetje stoppelig? Oprechte nieuwsgierigheid, hoor! Maar staat wel een beetje dubieus zo![]()
![]()
echt?quote:Op maandag 4 februari 2013 15:57 schreef Limone het volgende:
Duidelijke uitleg, ik begrijp 'm gewoon!
Ik heb relax 35 met onbeperkt internet. Wat ik ook zou afsluiten, onbeperkt internet krijg je niet meer. Verder bel en sms ik zelden, dus hoger gaan zitten is gewoon dom. Ik heb m stilzwijgend laten verlengen. Ik vind het prima.quote:Op maandag 4 februari 2013 18:35 schreef amaranta het volgende:
Ik mag ook mijn abo verlengen, maar ik ga er hoe dan ook op achteruit.
Heb nog een ouderwets abo van tmobiel uit 2008 nog.
300 belmin + 300sms + onb. Internet voor 31 euro.
Nu krijg ik als advies over tw stappen op eenabo met minder belminuten voor 45 EURO. En met beperkt internet :,)
En ja, ik maak die 300 min niet op. Maar ik ga toch niet 15e per maand meer betalen voor minder waar¿
Dan maar geen nieuwe tel en laat ik deze wel stilzwijgend doorlopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |