Hoe?quote:Op zondag 3 februari 2013 15:28 schreef Royco1 het volgende:
Eerlijk zijn naar jezelf en naar hem toe.
Die kunnen mij alleen financieel ondersteunen met wat zakgeld. Zelf kunnen ze ook niet veel missen en dan dat het ver reizen is naar mijn studie. Nu woon ik op 20 minuten fietsen afstand.quote:Op zondag 3 februari 2013 15:32 schreef Zapata het volgende:
Waarom ga je niet weer bij je ouders wonen dan?
Dit dus. Als je de relatie echt niet meer ziet zitten moet je niet bij hem blijven omdat dat financieel beter is, want daarmee houd je hem voor het lapje en zou je in mijn ogen niets meer zijn dan een ordinaire golddigger; de man aan 't lijntje houden om van z'n centen te profiteren. Of dat nu is om je 30e paar schoenen te kopen of om je 30k schuld af te kunnen lossen doet daar naar mijn mening niets aan af.quote:Op zondag 3 februari 2013 15:32 schreef Zapata het volgende:
Waarom ga je niet weer bij je ouders wonen dan?
Door bij hem weg te gaan en zelf je verantwoordelijkheden te dragen.quote:Op zondag 3 februari 2013 15:42 schreef Agnieszka het volgende:
[..]
Hoe?
[..]
Die kunnen mij alleen financieel ondersteunen met wat zakgeld. Zelf kunnen ze ook niet veel missen en dan dat het ver reizen is naar mijn studie. Nu woon ik op 20 minuten fietsen afstand.
Fixed. En inderdaad, bijlenen bij DUO is gunstiger dan waar dan ook, dus maak daar gebruik van als je er recht op hebt. Zoals ik al zei, bij hem blijven vanwege geld/woning gaat kei- en keihard terugkomen op 't moment dat hij erachter komt dat je hem al die tijd aan 't lijntje houdt.quote:Op zondag 3 februari 2013 15:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Door bij hem weg te gaan en zelf je verantwoordelijkheden te dragen.
Ga maximaal bijlenen, zoek nog een bijbaantje, wat dan ook nodig is om het zonder hem te kunnen redden.
Dan betaal je kostgeld om je ouders te ontzien, extra werken daarvoor...goedkoper ga je echt niet zitten buiten de situatie waar je nu zit en waar je uit wil.quote:Op zondag 3 februari 2013 15:42 schreef Agnieszka het volgende:
[..]
Hoe?
[..]
Die kunnen mij alleen financieel ondersteunen met wat zakgeld. Zelf kunnen ze ook niet veel missen en dan dat het ver reizen is naar mijn studie. Nu woon ik op 20 minuten fietsen afstand.
Een hoer verkoopt alleen haar lichaam. TS verkoopt ook haar ziel. Dus een belediging voor hoeren.quote:Op zondag 3 februari 2013 17:25 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ah, je bent eigenlijk gewoon een hoer. Dat kan ook.
Of simpeler, ga schoonmaakwerk doen. Kan op alle mogelijke tijdstippen en verdient best aardig. Misschien dat TS daardoor ook de waarde van een eigen inkomen in gaat zien, als ze er keihard voor heeft moeten schrobben op een smerig toilet.quote:Op zondag 3 februari 2013 17:28 schreef Metalfrost het volgende:
Leer een aantal vaardigheden buitenshuis en verdiep jezelf hierin. Verkoop je gemaakte spullen op een webshop, krijg zo wat zakgeld.
Leer op je eigen benen te staan, dit is geen leven zo.
Hier wilde ik de term prostitutie gebruiken.quote:Op zondag 3 februari 2013 17:25 schreef DancingPhoebe het volgende:
Dat heeft ze nog niet gedaan, dan is ze haar goudmijntje kwijt.quote:Op zondag 3 februari 2013 18:10 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Hier wilde ik de term prostitutie gebruiken.
Maar jouw bewoording doet het ook goed.
@ TS, wat zei je vriend er over toen je hem over je gevoelens ( of het ontbreken ervan) vertelde?
Meid, wat een werk.quote:Hij betaalt echt alles en ik doe het huishouden en kook voor ons als soort van tegenprestatie omdat ik niet dom wil profiteren.
Dat dacht ik al.quote:Op zondag 3 februari 2013 18:12 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat heeft ze nog niet gedaan, dan is ze haar goudmijntje kwijt.
Dit. Leen inderdaad desnoods bij DUO.quote:Op zondag 3 februari 2013 16:39 schreef Bartholomeus het volgende:
Hard issues call for hard measures. Wie zijn billen brandt moet op de blaren zitten. En ga zo maar door. Je hebt er een bende van gemaakt en nu moet je de troep opruimen, aan blijven modderen heeft geen zin. Ga bij je ouders wonen, vertel je soon to be ex de waarheid, zorg dat je grip krijgt op je financiële situatie. Grow up, ffs!
quote:Op zondag 3 februari 2013 17:25 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik hoop het ook.quote:Op zondag 3 februari 2013 18:38 schreef dawg het volgende:
zo'n parasiet als jij heb ik ook kort meegemaakt. ik hoop dat hij je snel buitengooit.
Je gaat toch niet een vriend houden omdat je dan je studie kan volgen. Als t te ver reizen is vanaf je ouders( wat is lang ? ) dan stop je toch je studie, je kan het altijd weer op pakken wanneer je leven weer wat op de rails is en dan tot die tijd werken.quote:Op zondag 3 februari 2013 15:42 schreef Agnieszka het volgende:
[..]
Hoe?
[..]
Maar ja, maar goed....dat is toch veel te logisch. Stel je nou toch eens voor dat de TS zomaar ineens rationeel zou handelen en voor een leven zou kiezen waarin ze niet alles van binnenuit uitholt.quote:Op zondag 3 februari 2013 19:03 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Je gaat toch niet een vriend houden omdat je dan je studie kan volgen. Als t te ver reizen is vanaf je ouders( wat is lang ? ) dan stop je toch je studie, je kan het altijd weer op pakken wanneer je leven weer wat op de rails is en dan tot die tijd werken.
True, het is natuurlijk makkelijk om een oordeel klaar te hebben. Bij mij betalen mijn ouders gewoon alles wat ik nodig heb voor mijn studie en zit ik eigenlijk nooit in geldnood, dat is ook wel makkelijk.quote:Op zondag 3 februari 2013 19:45 schreef CafeRoker het volgende:
Het pleit nog voor TS dat ze gewetensnood heeft. Want we kunnen haar helemaal affakkelen, maar de harde waarsheid is dat er erg veel mensen rondlopen die precies ditzelfde doen, misschien zelfs zonder dat er iets van noodzaak is, en die dat gewoon helemaal ok vinden./
Ik had je meteen op straat gezet.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:11 schreef Agnieszka het volgende:
Hoeveel ik precies kwijt ben per maand of hoeveel schuld ik al had zeg ik hier liever niet. Ik ben trouwens 23 en hij 5 jaar ouder. Wat ik wel kan zeggen is dat ik op de manier van nu aflossen in circa 11 maanden alles totaal heb afgelost. Of sneller als ik echt niks meer zou uitgeven. Mijn studie duurt nog twee jaar. Dan heb ik mijn schulden afgelost deels met het geld van het ibg(lening). Dan begint de terugbetaling naar het IBG van meer dan 35.000 euro. Studie verloopt ( ook al heb ik er soms geen zin meer in door de situatie ) wel goed en sta er goed voor. Nu stoppen terwijl alles goed gaat is geen optie en wie zegt dat ik dan ooit weer ga beginnen.
Hij wist trouwens van de schuld en situatie af toen we elkaar leerden kennen.
En dat natuurlijk. Arme knul.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:15 schreef zarGon het volgende:
Je bedoeling is dus dat je je vriend nog minimaal voor 11 maanden financieel gaat misbruiken? Of... ga je na die 11 maanden door omdat je DUO nog 35.000 euro bent verschuldigd?
En, je gaat in die 11 maanden dus helemaal niets veranderen aan je situatie? En, dat vind je goed, omdat je situatie in ieder geval niet verslechtert?
Nou ja, hij kan het als een investering zien; als 'dit' achter de rug is kunnen ze samen een toekomst opbouwen. Zo te zien lukt het 'm om 2 jaar vol te houden, dus de investering zal het wel waard zijn.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:22 schreef Yuki het volgende:
Btw, niet om TS te verdedigen (golddigger alert, ik zei het al), maar... Waar is het gezond verstand (en zijn cojones) van TS d'r vriend in deze situatie?
Een beetje kerel had hier toch al lang een eind aan gemaakt?
quote:Op zondag 3 februari 2013 20:22 schreef Yuki het volgende:
Btw, niet om TS te verdedigen (golddigger alert, ik zei het al), maar... Waar is het gezond verstand (en zijn cojones) van TS d'r vriend in deze situatie?
Een beetje kerel had hier toch al lang een eind aan gemaakt?
Precies dat, en dat vind ik nog het lafste van alles.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:24 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nou ja, hij kan het als een investering zien; als 'dit' achter de rug is kunnen ze samen een toekomst opbouwen. Zo te zien lukt het 'm om 2 jaar vol te houden, dus de investering zal het wel waard zijn.
Alleen heeft TS andere plannen wat betreft het toekomst...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |