een blauwe?quote:
graag gedaan!quote:
dat vond ik dus ookquote:
Ik niet, ik haat bellenquote:Op zondag 3 februari 2013 13:25 schreef Againzender het volgende:
[..]
dat vond ik dus ook
ga ik onthouden die terugbelgarantie.
Die zijn bier en chips aan het kopen voor tijdens de radioshow van Bartquote:Op zondag 3 februari 2013 14:21 schreef minthy het volgende:
Topic is rustig, waar zijn al die Timur-fans van de afgelopen tijd nu?!
Ik denk dat Rockie te druk is met zijn Sims familiequote:Op zondag 3 februari 2013 14:21 schreef minthy het volgende:
Druk bezigquote:Op zondag 3 februari 2013 14:21 schreef minthy het volgende:
Ik denk het ook... Dan stort het hier vaak nog harder in dan tijdens TORquote:Op zondag 3 februari 2013 14:22 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Die zijn bier en chips aan het kopen voor tijdens de radioshow van Bart
Hij moordt ze uitquote:Op zondag 3 februari 2013 14:23 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik denk dat Rockie te druk is met zijn Sims familie.
Hallonquote:Op zondag 3 februari 2013 14:32 schreef SilentChaos het volgende:
ff zwaaien aangezien ik morgen waarschijnlijk de halve dag m'n mail aan het checken ben
Maar ik ben dus weer terug lieverds
Hey!quote:Op zondag 3 februari 2013 14:32 schreef SilentChaos het volgende:
ff zwaaien aangezien ik morgen waarschijnlijk de halve dag m'n mail aan het checken ben
Welcome back! Alles nog heel?quote:Op zondag 3 februari 2013 14:32 schreef SilentChaos het volgende:
Klinkt tofquote:Op zondag 3 februari 2013 14:34 schreef SilentChaos het volgende:
Jazeker
Heerlijke vakantie, elke dag vol op de piste van 9 tot een uurtje of half 4, daarna lekker après skiën en rond 8 uur heerlijk etenom vervolgens om 10 uur je bed op te zoeken en het de dagen erna allemaal weer te herhalen
Tofquote:Op zondag 3 februari 2013 14:34 schreef SilentChaos het volgende:
Jazeker
Heerlijke vakantie, elke dag vol op de piste van 9 tot een uurtje of half 4, daarna lekker après skiën en rond 8 uur heerlijk etenom vervolgens om 10 uur je bed op te zoeken en het de dagen erna allemaal weer te herhalen
Nicequote:Op zondag 3 februari 2013 14:35 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Welcome back! Alles nog heel?
Ik heb het riool goed doorgesmeerd voor je!
haha nee, een groot hengstenbal altijd dat apres skiënquote:
Kan ik je inhuren voor mijn riool?quote:Op zondag 3 februari 2013 14:35 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Welcome back! Alles nog heel?
Ik heb het riool goed doorgesmeerd voor je!
Want een vakantie is mislukt zonder een wijf gehosseld te hebben.quote:
Daar heb ik dan weer geen problemen mee, dat loopt gewoon doorquote:
Ik ben bang dat ik hem alleen maar meer verstopquote:
TMI lieverd, TMIquote:Op zondag 3 februari 2013 14:40 schreef minthy het volgende:
[..]
Daar heb ik dan weer geen problemen mee, dat loopt gewoon door
Nja, daar heb ik niks aanquote:Op zondag 3 februari 2013 14:40 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik hem alleen maar meer verstop
Wolf
Absoluut!!quote:Op zondag 3 februari 2013 14:45 schreef wolfrolf het volgende:
Ik ben niet een hork maar heel lief en begrijpend enzo
Zeker, je stuurt altijd een berichtje terug, zelfs als'ie naar Gerlos moetquote:Op zondag 3 februari 2013 14:45 schreef wolfrolf het volgende:
Ik ben niet een hork maar heel lief en begrijpend enzo
En toch; het poept nergens zo fijn als op je eigen potquote:Op zondag 3 februari 2013 14:53 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Zeker, je stuurt altijd een berichtje terug, zelfs als'ie naar Gerlos moet
De tandjes, wat heb ik daar lekker zitten kakken zeg
Nee ik zoek een bandje, heb nu een keer meegespeeld met een bandje, ff kijken of het wat wordtquote:
Helemaal gelijk inquote:Op zondag 3 februari 2013 14:54 schreef minthy het volgende:
[..]
En toch; het poept nergens zo fijn als op je eigen pot![]()
Net als slapen, dat doe ik het liefst in m'n eigen nest
Ik snap, maar wij hebben maar 1 toilet op het werk... Dan liever thuisquote:Op zondag 3 februari 2013 14:55 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Helemaal gelijk in
Alhoewel ik meestal op werk schijt, bezuinigen op WC papier thuis, t'is crisis, je weet zelluf
Nee een enkelbandjequote:
Zal hem vanavond thuis eens bekijken, zit nu bij moeders. Kan mee etenquote:
Nicequote:Op zondag 3 februari 2013 15:14 schreef minthy het volgende:
[..]
Zal hem vanavond thuis eens bekijken, zit nu bij moeders. Kan mee eten![]()
Nasiquote:Op zondag 3 februari 2013 15:15 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nice
Ik heb nasi meegekregen van m'n moeder
Dit tegeltje is baas.quote:Op zondag 3 februari 2013 15:17 schreef minthy het volgende:
[..]
Nasi![]()
Sowieso moeders![]()
Je leert ze pas echt waarderen als je uit huis bent
Welkom alhier!quote:
Ja, die brownies van jou durf ik ook niet aanquote:Op zondag 3 februari 2013 15:24 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Welkom alhier!
De koffie pruttelt nog even, minthy heeft brownies gebakken!
Heb mijn koffie zojuist achterover geslagenquote:Op zondag 3 februari 2013 15:24 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Welkom alhier!
De koffie pruttelt nog even, minthy heeft brownies gebakken!
Pinoooquote:
quote:Op zondag 3 februari 2013 15:25 schreef SilentChaos het volgende:
Koffie, wat een topidee wolf
En je weet wat koffie opwekt
Geniet! Ik zet hier zelf wel een bakkie, weinig zin om 1,5u in de auto te zitten nuquote:Op zondag 3 februari 2013 15:31 schreef SilentChaos het volgende:
Thanks Wolf
[ afbeelding ]
En proost
Gewoon negeren.quote:Op zondag 3 februari 2013 15:33 schreef minthy het volgende:
M'n broer post/leest hier niet eens meer mee, maar hij neemt wel jullie gedrag over...
Hij sluit net een gesprek op WhatsApp af met "ik ga schijten"
Nee joh, ik lach eromquote:Op zondag 3 februari 2013 15:34 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Gewoon negeren.
Net zoals de posts hier, gaat het vanzelf wel over.
Ik denk dat Rolf en ik het heel lang volhouden hoor, ook zonder reactiesquote:Op zondag 3 februari 2013 15:34 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Gewoon negeren.
Net zoals de posts hier, gaat het vanzelf wel over.
Prima.quote:Op zondag 3 februari 2013 15:36 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik denk dat Rolf en ik het heel lang volhouden hoor, ook zonder reacties
Wat zeg ik, 2 à 3 maal daags!
Trouwens, over chickies gesproken, wel m'n ex tegengekomen op de pistequote:
Ik mag jouw broer wel!quote:Op zondag 3 februari 2013 15:33 schreef minthy het volgende:
M'n broer post/leest hier niet eens meer mee, maar hij neemt wel jullie gedrag over...
Hij sluit net een gesprek op WhatsApp af met "ik ga schijten"
Welke?quote:Op zondag 3 februari 2013 15:37 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Trouwens, over chickies gesproken, wel m'n ex tegengekomen op de pistealtijd leuk
Ik ook, het is de tofste die je je kan wensenquote:
Die ik via Lexa had leren kennen, de enige voor wie ik echt m'n FB relatiestatus heb gewijzigdquote:
Das dan mooi stomtoevalligquote:Op zondag 3 februari 2013 15:45 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Die ik via Lexa had leren kennen, de enige voor wie ik echt m'n FB relatiestatus heb gewijzigd![]()
![]()
We zijn als vrienden uit elkaar gegaan dus was best leuk hoor om haar weer ff te spreken
Nou niet helemaalquote:
Fixedquote:Op zondag 3 februari 2013 15:48 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nou niet helemaal
We wisten dat we allebei naar Gerlos gingen in dezelfde periode, aangezien we gingen boeken toen we nog bij elkaar waren
Alleen zij ging met haar familie en ik met vrienden.
We hebben wel wat heen en weer gesmst om elkaar ff gedag te kunnen zeggen hoor
En ja, dat was omdat ik haar nog een keer schandalig wilde uitwonen
quote:
quote:
Nice!!!quote:
Het is groen en opent z'n reet voor je?quote:
Het groen en het tikt/kliktquote:Op zondag 3 februari 2013 15:58 schreef wolfrolf het volgende:
Het is groen en het is zwart
Kermit de nikker
Hansquote:Op zondag 3 februari 2013 16:00 schreef Dagoduck het volgende:
Het is weg en queenfan?
Hans de fokker.
het fokt en het heeft dikke tettenquote:Op zondag 3 februari 2013 16:00 schreef Dagoduck het volgende:
Het is weg en queenfan?
Hans de fokker.
QFTquote:Op zondag 3 februari 2013 16:01 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
het fokt en het heeft dikke tetten
minthy
Deze man weet.quote:Op zondag 3 februari 2013 16:01 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
minthy
Godver...quote:Op zondag 3 februari 2013 16:01 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
minthy
JeZweetZelluf.quote:
fout, ik keek een klassieke film op Belgie1quote:Op zondag 3 februari 2013 14:23 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik denk dat Rockie te druk is met zijn Sims familie.
leuk (matig) topicquote:
Niet doen, gewoon ergens in het midden blijven hangenquote:Op zondag 3 februari 2013 16:16 schreef SilentChaos het volgende:
Ik ben weer beland op een uithoekje van het internet
Wat doe je hier dan?quote:Op zondag 3 februari 2013 16:27 schreef minthy het volgende:
[..]
Niet doen, gewoon ergens in het midden blijven hangen
Ik gebruik jullie om te voorkomen dat ik me ga vervelenquote:
En lekker.quote:
Nou heb ik dorstquote:
Hou em stijf, die poot!!quote:Op zondag 3 februari 2013 16:42 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nou heb ik dorst
En na mijn exorbitante drankgebruik op wintersport wou ik ff een rustweek houden
Zonder alcohol lukt dat welquote:
Dat is zo drie weken geledenquote:Op zondag 3 februari 2013 16:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ze zitten nu allerlei 'morgen werken' grappen in de groepschat van onze opleiding te spammen.
die poot bedoelde ik nu nietquote:
Goed topic in je sig man. Alleen moeten jullie niet de grappen uit onze groepsWA stelenquote:
quote:Op zondag 3 februari 2013 17:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Goed topic in je sig man. Alleen moeten jullie niet de grappen uit onze groepsWA stelen
Klopt, maar met de juist gedoseerde hoeveelheid hou je het als man wel langer volquote:Op zondag 3 februari 2013 17:01 schreef minthy het volgende:
[..]
die poot bedoelde ik nu niet![]()
Maar goed, het klopt wel. Alcohol werkt niet positief in dat opzicht
Geloof ik graagquote:Op zondag 3 februari 2013 17:09 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Klopt, maar met de juist gedoseerde hoeveelheid hou je het als man wel langer vol
Klopt!quote:
Maar 4 potjes, en toch 2 dagen nodig voor een antwoordquote:Op zondag 3 februari 2013 17:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Klopt!![]()
Ik heb inmiddels maar 4 potjes meer lopen, die rust
Druk met andere zaken en ik ben nogal vergeetachtig en chaotisch van aardquote:Op zondag 3 februari 2013 17:23 schreef D. het volgende:
[..]
Maar 4 potjes, en toch 2 dagen nodig voor een antwoord
Het zij je vergevenquote:Op zondag 3 februari 2013 17:24 schreef minthy het volgende:
[..]
Druk met andere zaken en ik ben nogal vergeetachtig en chaotisch van aard
Nee. Ik zou het geweldig vinden en er waanzinnig goed in zijn. Om te voorkomen dat ik er niet meer mee kan stoppen, begin ik er maar niet aan.quote:
Da's zo voorbij hoor. Is 1 of 2 weken leuk, en dan ken je het welquote:Op zondag 3 februari 2013 17:27 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee. Ik zou het geweldig vinden en er waanzinnig goed in zijn. Om te voorkomen dat ik er niet meer mee kan stoppen, begin ik er maar niet aan.
Verslavingsgevoeligheid![]()
Nee, ik ken mezelf daarvoor goed genoegquote:Op zondag 3 februari 2013 17:28 schreef D. het volgende:
[..]
Da's zo voorbij hoor. Is 1 of 2 weken leuk, en dan ken je het wel
FOK!quote:Op zondag 3 februari 2013 17:29 schreef Pino112 het volgende:
[..]
FOK!.
Alleen verbeteren als je het zelf wél goed kan spellen.
Meestal eindig je een zin met een leesteken dus wat is je probleem?quote:Op zondag 3 februari 2013 17:30 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
FOK!
Alleen verbeteren als je het zelf wél goed kan spellen.
Er staat toch al een !quote:Op zondag 3 februari 2013 17:31 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Meestal eindig je een zin met een leesteken dus wat is je probleem?
Ik wist niet dat een uitroepteken geen leesteken was.quote:Op zondag 3 februari 2013 17:31 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Meestal eindig je een zin met een leesteken dus wat is je probleem?
Dat is een deel van de naam.quote:Op zondag 3 februari 2013 17:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik wist niet dat een uitroepteken geen leesteken was.
Dus?quote:
Vind ik wel want anders lijkt het net een vraag.quote:Op zondag 3 februari 2013 17:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dus?
Moet ik voortaan ook "Ik luister graag naar Therapy?." zeggen?
was het niet 45 euro per week?quote:Op zondag 3 februari 2013 17:37 schreef MarijeH het volgende:
Strax Barend en Wijnand. Zij proberen om 1 maand te leven van 45 euro per maand.
nee dat is idd ruim voldoende voor 1 persoonquote:Op zondag 3 februari 2013 17:54 schreef minthy het volgende:
Is dat bedrag alleen voor eten en drinken? Dat is geen uitdaging
Klopt. Ik ken mensen die het met minder dan 30 euro per week moeten doen en dat ook gewoon reddenquote:Op zondag 3 februari 2013 17:58 schreef Evertjan het volgende:
[..]
nee dat is idd ruim voldoende voor 1 persoon
vind het af en toe ook een uitdaging om voor zo weinig mogelijk geld eten te kokenquote:Op zondag 3 februari 2013 18:11 schreef minthy het volgende:
[..]
Klopt. Ik ken mensen die het met minder dan 30 euro per week moeten doen en dat ook gewoon redden
Op m'n werk krijgen bewoners 45 euro per week voor voeding, een aantal spaart van dat geldquote:Op zondag 3 februari 2013 18:14 schreef Evertjan het volgende:
[..]
vind het af en toe ook een uitdaging om voor zo weinig mogelijk geld eten te koken
joe!quote:
Heb je ook maar 30 te besteden?quote:Op zondag 3 februari 2013 18:14 schreef Evertjan het volgende:
[..]
vind het af en toe ook een uitdaging om voor zo weinig mogelijk geld eten te koken
Iedere dag macaroni?quote:Op zondag 3 februari 2013 18:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Op m'n werk krijgen bewoners 45 euro per week voor voeding, een aantal spaart van dat geld
quote:Tall dark and handsome
Iedereen heeft het wel: een ideale man of vrouw. De partner waar je stiekem over droomt. Maar bestaat die ook?
Sofie laat haar ideale partner een weekendje in de steek en wordt vervangen door Sharid. Zij heeft het samen met Paul over het beeld dat veel mensen van hun toekomstige partner of relatie hebben. Over welke eigenschappen moet die persoon beschikken? Hoe moet hij of zij er uit zien en wat moet je allemaal met diegene kunnen delen?
Romantische tijger
Je partner is natuurlijk intelligent, knap, grappig, lief, romantisch en een absolute tijger in bed. Verder is hij/zij de favoriet van je ouders en lopen al je vrienden en vriendinnen met hem of haar weg. En natuurlijk gaan jullie samen huppelend door het leven, vervelen jullie je nooit en waan je je voor eeuwig op een roze wolk. Is dit jouw beeld van een relatie en je toekomstige partner? Dan kan het nog lastig worden om gelukkig te worden in de liefde. Wanneer is een relatie ideaal? Moet alles kloppen of moet je genoegen nemen met minder?
Praat mee!
Laat weten hoe jij denkt over de ideale liefde, door te smsen naar 3333. Twitteren mag natuurlijk ook, met #PSRadio.
quote:
Leuk onderwerp! Je merkt vaak aan mensen die langere tijd single zijn dat de eisen torenhoog zijn, niet aan te voldoen.quote:
Zelfs dat niet. Gewoon agv of nasi/bami/pastaquote:
Babyboom over 9 maanden hier in het dorpquote:
quote:Op zondag 3 februari 2013 21:16 schreef themauster het volgende:
[..]
Babyboom over 9 maanden hier in het dorp.
Ziek op de bank, met koorts. Ik zag net roze olifantjes langs huppelenquote:
Oa thuisquote:
niet te veel aan de hoestsiroop zitten hequote:Op zondag 3 februari 2013 21:36 schreef minthy het volgende:
[..]
Ziek op de bank, met koorts. Ik zag net roze olifantjes langs huppelen
Weinig last van hoesten, dus die troep heb ik ook niet nodigquote:Op zondag 3 februari 2013 21:43 schreef Evertjan het volgende:
[..]
niet te veel aan de hoestsiroop zitten he
Ik was er gewoon, ja!quote:Op zondag 3 februari 2013 21:43 schreef Pino112 het volgende:
[..]
En dan niet eens hier zijn? Schaam je
Sorry voor dat ik een leven hebquote:
Naja, soms wil ik ook wel eens wat anders doen dan Fokkenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lekker faxen heel de dag echt genot
quote:Op zondag 3 februari 2013 22:32 schreef wolfrolf het volgende:
De film Spring Breakers lijkt mij een explosief succes te gaan wordenMooi. Veel natuurschoon ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
quote:Op zondag 3 februari 2013 22:32 schreef wolfrolf het volgende:
De film Spring Breakers lijkt mij een explosief succes te gaan wordenzijn die wel 18?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hells yesquote:
zullen we samen gaanquote:Op zondag 3 februari 2013 22:54 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Hells yes
4 hoogtepunten op rij in 1 film! Star Trek Into Darkness, Iron Man 3 en The Hobbit: The Desolation Of Smaug move over want dit is de film van het jaar.
Ha! Ik ben maar zo half in een film gedoken net, Jennifer Anistonquote:Op zondag 3 februari 2013 22:54 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Hells yes
4 hoogtepunten op rij in 1 film! Star Trek Into Darkness, Iron Man 3 en The Hobbit: The Desolation Of Smaug move over want dit is de film van het jaar.
Nou en dan te bedenken dat die al 43 isquote:Op zondag 3 februari 2013 22:57 schreef minthy het volgende:
[..]
Ha! Ik ben maar zo half in een film gedoken net, Jennifer Aniston![]()
Als ik toch eens op vrouwen viel...
lekker scharen!quote:Op zondag 3 februari 2013 22:57 schreef minthy het volgende:
[..]
Ha! Ik ben maar zo half in een film gedoken net, Jennifer Aniston![]()
Als ik toch eens op vrouwen viel...
Daar voel je niks van, dat leeftijdsverschilquote:Op zondag 3 februari 2013 22:58 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nou en dan te bedenken dat die al 41 is
Zeer neuckbaar
quote:Op zondag 3 februari 2013 22:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Daar voel je niks van, dat leeftijdsverschil
Niet zo mij opgeilenquote:Op zondag 3 februari 2013 23:01 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ben jaloers, alleen qua tetjes win ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lekker faxen heel de dag echt genot
Duik maar op je vriendin, of desnoods op Evert.quote:
quote:Op zondag 3 februari 2013 23:02 schreef wolfrolf het volgende:
Oh sorry heer. amen ik zal niet meer zo vulgair pratenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorry god
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
12quote:Op zondag 3 februari 2013 23:06 schreef wolfrolf het volgende:
Dus je zit met je paargepunte lans in je knuist, kom je ineens dit tegen
[ afbeelding ]
Lekker denk je. Hoe oud schatten de experts in dit topic deze ginger in?
Jaartje of 14?quote:Op zondag 3 februari 2013 23:06 schreef wolfrolf het volgende:
[ afbeelding ]
Geboren als willem?quote:Op zondag 3 februari 2013 23:06 schreef wolfrolf het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op zondag 3 februari 2013 22:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Daar voel je niks van, dat leeftijdsverschil
Rolf...quote:Op zondag 3 februari 2013 23:10 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Evertjan, wat zou jij in haar mond willen stoppen? Ze staat er immers veelvragend bij!
Je kan overdrijven qua verschil in leeftijd...quote:
Aniston is bijna 20 jaar ouderquote:Op zondag 3 februari 2013 23:13 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee hoor, ik hang kurkdroog op de bank
Hoe kom je er in vredesnaam bij dat ik boos ben?quote:Op zondag 3 februari 2013 23:15 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Noesje niet boos worden, ik maak maar een lolletje
Aaai noesje aaaaaai noesjequote:Op zondag 3 februari 2013 23:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Hoe kom je er in vredesnaam bij dat ik boos ben?
Godsamme zeg!
Tof! *prrrr*quote:Op zondag 3 februari 2013 23:17 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Aaai noesje aaaaaai noesje*geeft paracetamolletje tegen de koorts*
Dank je, komt wel weer goedquote:Op zondag 3 februari 2013 23:33 schreef Evertjan het volgende:
weltrusten mensen en beterschap aan minthy!!
Welke film?quote:Op zondag 3 februari 2013 23:20 schreef minthy het volgende:
De film is echt geen kloot aan, net een verfilming van een flutromannetje
Met die stewardess?quote:Op zondag 3 februari 2013 23:41 schreef Pino112 het volgende:
Test je Vriend zometeen weer op 538
Liep een poosje terug zo enorm uit de klauwen_ Priceless.
Die ook ja. Hoezo fake?quote:Op zondag 3 februari 2013 23:42 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Met die stewardess?
Damn dat was fake
Kom op zeg, aan de lijn blijven tijdens razendsnel omkleden en naar die gast z'n huis lopen?quote:
godsamme. ik ga 3 jaar in haar tuin kamperen tot ze meerderjarig is!quote:Op zondag 3 februari 2013 23:06 schreef wolfrolf het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Oh, dacht dat je het over jezelf hadquote:Op maandag 4 februari 2013 00:41 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Tja, had ie maar eerder moeten beginnen
Dacht ik al. Moet je maar 3FM luisteren!111quote:Op maandag 4 februari 2013 00:43 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh, dacht dat je het over jezelf had
Ik vond de radio slecht. In plaats van te mekkeren (zoals de rest hier) heb ik de knop gevondenquote:Op maandag 4 februari 2013 00:44 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dacht ik al. Moet je maar 3FM luisteren!111
Ik begin daar niet meer aan zo laat. En ik heb geen SK meer he
SK is zoooo middelbare schoolquote:Op maandag 4 februari 2013 00:47 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik vond de radio slecht. In plaats van te mekkeren (zoals de rest hier) heb ik de knop gevonden![]()
En dat weet ik allemaal niet, je vakkenpakket is mij niet bekend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |