een blauwe?quote:
graag gedaan!quote:
dat vond ik dus ookquote:
Ik niet, ik haat bellenquote:Op zondag 3 februari 2013 13:25 schreef Againzender het volgende:
[..]
dat vond ik dus ook
ga ik onthouden die terugbelgarantie.
Die zijn bier en chips aan het kopen voor tijdens de radioshow van Bartquote:Op zondag 3 februari 2013 14:21 schreef minthy het volgende:
Topic is rustig, waar zijn al die Timur-fans van de afgelopen tijd nu?!
Ik denk dat Rockie te druk is met zijn Sims familiequote:Op zondag 3 februari 2013 14:21 schreef minthy het volgende:
Druk bezigquote:Op zondag 3 februari 2013 14:21 schreef minthy het volgende:
Ik denk het ook... Dan stort het hier vaak nog harder in dan tijdens TORquote:Op zondag 3 februari 2013 14:22 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Die zijn bier en chips aan het kopen voor tijdens de radioshow van Bart
Hij moordt ze uitquote:Op zondag 3 februari 2013 14:23 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik denk dat Rockie te druk is met zijn Sims familie.
Hallonquote:Op zondag 3 februari 2013 14:32 schreef SilentChaos het volgende:
ff zwaaien aangezien ik morgen waarschijnlijk de halve dag m'n mail aan het checken ben
Maar ik ben dus weer terug lieverds
Hey!quote:Op zondag 3 februari 2013 14:32 schreef SilentChaos het volgende:
ff zwaaien aangezien ik morgen waarschijnlijk de halve dag m'n mail aan het checken ben
Welcome back! Alles nog heel?quote:Op zondag 3 februari 2013 14:32 schreef SilentChaos het volgende:
Klinkt tofquote:Op zondag 3 februari 2013 14:34 schreef SilentChaos het volgende:
Jazeker
Heerlijke vakantie, elke dag vol op de piste van 9 tot een uurtje of half 4, daarna lekker après skiën en rond 8 uur heerlijk etenom vervolgens om 10 uur je bed op te zoeken en het de dagen erna allemaal weer te herhalen
Tofquote:Op zondag 3 februari 2013 14:34 schreef SilentChaos het volgende:
Jazeker
Heerlijke vakantie, elke dag vol op de piste van 9 tot een uurtje of half 4, daarna lekker après skiën en rond 8 uur heerlijk etenom vervolgens om 10 uur je bed op te zoeken en het de dagen erna allemaal weer te herhalen
Nicequote:Op zondag 3 februari 2013 14:35 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Welcome back! Alles nog heel?
Ik heb het riool goed doorgesmeerd voor je!
haha nee, een groot hengstenbal altijd dat apres skiënquote:
Kan ik je inhuren voor mijn riool?quote:Op zondag 3 februari 2013 14:35 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Welcome back! Alles nog heel?
Ik heb het riool goed doorgesmeerd voor je!
Want een vakantie is mislukt zonder een wijf gehosseld te hebben.quote:
Daar heb ik dan weer geen problemen mee, dat loopt gewoon doorquote:
Ik ben bang dat ik hem alleen maar meer verstopquote:
TMI lieverd, TMIquote:Op zondag 3 februari 2013 14:40 schreef minthy het volgende:
[..]
Daar heb ik dan weer geen problemen mee, dat loopt gewoon door
Nja, daar heb ik niks aanquote:Op zondag 3 februari 2013 14:40 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik hem alleen maar meer verstop
Wolf
Absoluut!!quote:Op zondag 3 februari 2013 14:45 schreef wolfrolf het volgende:
Ik ben niet een hork maar heel lief en begrijpend enzo
Zeker, je stuurt altijd een berichtje terug, zelfs als'ie naar Gerlos moetquote:Op zondag 3 februari 2013 14:45 schreef wolfrolf het volgende:
Ik ben niet een hork maar heel lief en begrijpend enzo
En toch; het poept nergens zo fijn als op je eigen potquote:Op zondag 3 februari 2013 14:53 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Zeker, je stuurt altijd een berichtje terug, zelfs als'ie naar Gerlos moet
De tandjes, wat heb ik daar lekker zitten kakken zeg
Nee ik zoek een bandje, heb nu een keer meegespeeld met een bandje, ff kijken of het wat wordtquote:
Helemaal gelijk inquote:Op zondag 3 februari 2013 14:54 schreef minthy het volgende:
[..]
En toch; het poept nergens zo fijn als op je eigen pot![]()
Net als slapen, dat doe ik het liefst in m'n eigen nest
Ik snap, maar wij hebben maar 1 toilet op het werk... Dan liever thuisquote:Op zondag 3 februari 2013 14:55 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Helemaal gelijk in
Alhoewel ik meestal op werk schijt, bezuinigen op WC papier thuis, t'is crisis, je weet zelluf
Nee een enkelbandjequote:
Zal hem vanavond thuis eens bekijken, zit nu bij moeders. Kan mee etenquote:
Nicequote:Op zondag 3 februari 2013 15:14 schreef minthy het volgende:
[..]
Zal hem vanavond thuis eens bekijken, zit nu bij moeders. Kan mee eten![]()
Nasiquote:Op zondag 3 februari 2013 15:15 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nice
Ik heb nasi meegekregen van m'n moeder
Dit tegeltje is baas.quote:Op zondag 3 februari 2013 15:17 schreef minthy het volgende:
[..]
Nasi![]()
Sowieso moeders![]()
Je leert ze pas echt waarderen als je uit huis bent
Welkom alhier!quote:
Ja, die brownies van jou durf ik ook niet aanquote:Op zondag 3 februari 2013 15:24 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Welkom alhier!
De koffie pruttelt nog even, minthy heeft brownies gebakken!
Heb mijn koffie zojuist achterover geslagenquote:Op zondag 3 februari 2013 15:24 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Welkom alhier!
De koffie pruttelt nog even, minthy heeft brownies gebakken!
Pinoooquote:
quote:Op zondag 3 februari 2013 15:25 schreef SilentChaos het volgende:
Koffie, wat een topidee wolf
En je weet wat koffie opwekt
Geniet! Ik zet hier zelf wel een bakkie, weinig zin om 1,5u in de auto te zitten nuquote:Op zondag 3 februari 2013 15:31 schreef SilentChaos het volgende:
Thanks Wolf
[ afbeelding ]
En proost
Gewoon negeren.quote:Op zondag 3 februari 2013 15:33 schreef minthy het volgende:
M'n broer post/leest hier niet eens meer mee, maar hij neemt wel jullie gedrag over...
Hij sluit net een gesprek op WhatsApp af met "ik ga schijten"
Nee joh, ik lach eromquote:Op zondag 3 februari 2013 15:34 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Gewoon negeren.
Net zoals de posts hier, gaat het vanzelf wel over.
Ik denk dat Rolf en ik het heel lang volhouden hoor, ook zonder reactiesquote:Op zondag 3 februari 2013 15:34 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Gewoon negeren.
Net zoals de posts hier, gaat het vanzelf wel over.
Prima.quote:Op zondag 3 februari 2013 15:36 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik denk dat Rolf en ik het heel lang volhouden hoor, ook zonder reacties
Wat zeg ik, 2 à 3 maal daags!
Trouwens, over chickies gesproken, wel m'n ex tegengekomen op de pistequote:
Ik mag jouw broer wel!quote:Op zondag 3 februari 2013 15:33 schreef minthy het volgende:
M'n broer post/leest hier niet eens meer mee, maar hij neemt wel jullie gedrag over...
Hij sluit net een gesprek op WhatsApp af met "ik ga schijten"
Welke?quote:Op zondag 3 februari 2013 15:37 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Trouwens, over chickies gesproken, wel m'n ex tegengekomen op de pistealtijd leuk
Ik ook, het is de tofste die je je kan wensenquote:
Die ik via Lexa had leren kennen, de enige voor wie ik echt m'n FB relatiestatus heb gewijzigdquote:
Das dan mooi stomtoevalligquote:Op zondag 3 februari 2013 15:45 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Die ik via Lexa had leren kennen, de enige voor wie ik echt m'n FB relatiestatus heb gewijzigd![]()
![]()
We zijn als vrienden uit elkaar gegaan dus was best leuk hoor om haar weer ff te spreken
Nou niet helemaalquote:
Fixedquote:Op zondag 3 februari 2013 15:48 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nou niet helemaal
We wisten dat we allebei naar Gerlos gingen in dezelfde periode, aangezien we gingen boeken toen we nog bij elkaar waren
Alleen zij ging met haar familie en ik met vrienden.
We hebben wel wat heen en weer gesmst om elkaar ff gedag te kunnen zeggen hoor
En ja, dat was omdat ik haar nog een keer schandalig wilde uitwonen
quote:
quote:
Nice!!!quote:
Het is groen en opent z'n reet voor je?quote:
Het groen en het tikt/kliktquote:Op zondag 3 februari 2013 15:58 schreef wolfrolf het volgende:
Het is groen en het is zwart
Kermit de nikker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |