Goed geraden, alvast chili con carne aan het maken voor vanavond.quote:Op zondag 3 februari 2013 10:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Beetje met een pollepel en alles.
Dat is echt afgrijselijk.quote:Op zondag 3 februari 2013 14:10 schreef Karina het volgende:
Als jullie je vervelen, op TLC is net Honey boo boo begonnenWat een nest en die moeder
Dat klopt. Eerste keer dat ik het gezien heb.quote:Op zondag 3 februari 2013 14:59 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Dat is echt afgrijselijk.
Ik ook niet.quote:Op zondag 3 februari 2013 15:06 schreef sp3c het volgende:
ik weet niet wat het is met Jersey Shore
eigenlijk vind ik het waardeloos maar ik kon niet stoppen met kijken
Valt toch wel mee?quote:
bij Ronnie niet, daar gaat een knop om en hij begint dingen te slopenquote:
Het vorige deel was voor de helft gevuld met "mensen waar je je aan ergert'quote:
Oh ja? Moet ik even teruglezen. Of misschien ook maar nietquote:Op zondag 3 februari 2013 15:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Het vorige deel was voor de helft gevuld met "mensen waar je je aan ergert'Dan schiet het wel op.
Valt niet zoveel te lezen hoor, gewoon een hoop posts achter elkaar met namen.quote:Op zondag 3 februari 2013 15:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh ja? Moet ik even teruglezen. Of misschien ook maar niet
Die zit er ook wel ernstig aan ja. Opgepomte knakker.quote:Op zondag 3 februari 2013 15:11 schreef sp3c het volgende:
[..]
bij Ronnie niet, daar gaat een knop om en hij begint dingen te slopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |