quote:
You tell'em Muis!quote:
Degene die niet weet wat een presse papier is lacht mij uit?quote:
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:18 schreef Muis006 het volgende:
[..]ja okee
Ik wilde je gewoon klapjes geven
Toe lachen, toe lachenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Degene die niet weet wat een presse papier is lacht mij uit?
Helemaal lekkerrrrr!quote:
Die mag ook een knuffel.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:36 schreef Greys het volgende:
Oeh en als Elies naar heur timmerklas is ga ik Monoën hoor ik net
Spontane plannen, ik houd er van!
Dat!quote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:39 schreef Muis006 het volgende:
Waarom o waarom is het anderhalf uur rijden
Ik zal van je verloofde afblijvenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:39 schreef Muis006 het volgende:
Waarom o waarom is het anderhalf uur rijden
Vergeet *joop, wammes, bitterballen en peter* niet!quote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat!![]()
Muis, wij gaan onze stand in Henk hier in de buurt zoeken.
*googlet op bingo, sjoelen, kroeg en vorklepelkoffie*
Hjamaar dat is niet the real thing. Net zoiets als corn flakes die niet van Kelloggs isquote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat!![]()
Muis, wij gaan onze stand in Henk hier in de buurt zoeken.
*googlet op bingo, sjoelen, kroeg en vorklepelkoffie*
Ik weet het.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:42 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hjamaar dat is niet the real thing. Net zoiets als corn flakes die niet van Kelloggs isje weet dat het niet hetzelfde is maar je eet toch door want je hebt niets beters.
*wacht al twee uur*quote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:42 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hjamaar dat is niet the real thing. Net zoiets als corn flakes die niet van Kelloggs isje weet dat het niet hetzelfde is maar je eet toch door want je hebt niets beters.
Best wel ja. Jij hebt zo'n goede moves.quote:
In 12 minuten bij jou? Doe de voordeur maar vast van het slot.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:48 schreef Monopoly het volgende:
Als iemand een bingomachine heeft en bier, kom maar langs bij mij vanavond. Mini meet bingo party. Incl Mono bips
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:48 schreef Monopoly het volgende:
Als iemand een bingomachine heeft en bier, kom maar langs bij mij vanavond. Mini meet bingo party. Incl Mono bips
De nacht is nog jong! Avonden vloeien weg in lange passionele nachten vol spanningenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
In 12 minuten bij jou? Doe de voordeur maar vast van het slot.
Ik moet morgen om 10 uur weer in de kerk zijn.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:50 schreef Monopoly het volgende:
[..]
De nacht is nog jong! Avonden vloeien weg in lange passionele nachten vol spanningen
Ik ben ooit eens wakker geworden in een kerk na een avond vol bierquote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik moet morgen om 10 uur weer in de kerk zijn.
Dan gaat ie toch voor het zingen de kerk uit?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik moet morgen om 10 uur weer in de kerk zijn.
Dan moet hij uiterlijk om 10 over half 10 weg zijn want dan beginnen we.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:53 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dan gaat ie toch voor het zingen de kerk uit?
Knap als je dat in 'mijn' kerk kan! Dat is zoeen inpandige kloosterkerk. Tot een paar jaar geleden konden er alleen monniken in.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:53 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik ben ooit eens wakker geworden in een kerk na een avond vol bier
Volgens mij heb ik dat zaterdagavond ook nog verteld.
Tempting.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:48 schreef Monopoly het volgende:
Die tent waar ik heen ging was een discotheek. Hartstikke gezellig, veelsteveel bier en al mijn collega's waren al naar de camping gelopen. Ik viel in slaap en op zondagochtend werd ik wakker op het balkon en toen bleek het op zondag dienst te doen als kerk.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Knap als je dat in 'mijn' kerk kan! Dat is zoeen inpandige kloosterkerk. Tot een paar jaar geleden konden er alleen monniken in.
quote:Op zondag 3 februari 2013 00:00 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Die tent waar ik heen ging was een discotheek. Hartstikke gezellig, veelsteveel bier en al mijn collega's waren al naar de camping gelopen. Ik viel in slaap en op zondagochtend werd ik wakker op het balkon en toen bleek het op zondag dienst te doen als kerk.
True story.
De monobips is er klaar voor?quote:
quote:Op zondag 3 februari 2013 00:00 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Die tent waar ik heen ging was een discotheek. Hartstikke gezellig, veelsteveel bier en al mijn collega's waren al naar de camping gelopen. Ik viel in slaap en op zondagochtend werd ik wakker op het balkon en toen bleek het op zondag dienst te doen als kerk.
True story.
Oh leuk dat ze dat ook daadwerkelijk kijkt enzoquote:Op zondag 3 februari 2013 00:11 schreef Greys het volgende:
Gister plaatste ik een liedje op mijn FB en er onder kwam 'Joan likes je bericht'
Onze ESF Joan, dus
M'n Flip Flipsen nummer link dingetje?quote:Op zondag 3 februari 2013 00:11 schreef Greys het volgende:
Gister plaatste ik een liedje op mijn FB en er onder kwam 'Joan likes je bericht'
Onze ESF Joan, dus
Jaaaaaaaa diequote:Op zondag 3 februari 2013 00:17 schreef Cee het volgende:
[..]
M'n Flip Flipsen nummer link dingetje?
Het is overigens een cover, hier is het origineel (nooit uitgebracht, hij heeft 'm 'uitgeleend'):
Wat de hellquote:Op zondag 3 februari 2013 00:02 schreef Greys het volgende:
What seems to be the prr.... prrrrrrrrrrofficer???![]()
Ja hequote:
Ik ga subben. Ik ken overigens een papegaai die heel lang in een winkel heeft gestaan. En die doet dus het het pinautomaatje na. Dat zijn die drie snelle toontjes bij een geslaagde transactie.quote:Op zondag 3 februari 2013 00:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja heWat een baas
Hij heeft zijn eigen youtubekanaal en veel fans op facebook.
ik wil ja zeggen maar ik weet niet waar het over gaatquote:Op zondag 3 februari 2013 01:32 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ah!
We zien je maandag aan de ballen??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
van die drie cola en twee fanta? Nee, daar was ik na een dag of vier wel overheen.quote:Op zondag 3 februari 2013 19:44 schreef Cat22 het volgende:
Iedereen nog steeds aan het uitbrakken van the week after?
Livin' on the edge jongequote:Op zondag 3 februari 2013 20:02 schreef Bart het volgende:
[..]
van die drie cola en twee fanta? Nee, daar was ik na een dag of vier wel overheen.
Bikkel!quote:Op zondag 3 februari 2013 20:02 schreef Bart het volgende:
[..]
van die drie cola en twee fanta? Nee, daar was ik na een dag of vier wel overheen.
Dat zou wel heul zot zijn.quote:Op zondag 3 februari 2013 19:44 schreef Cat22 het volgende:
Nee, maar wel een tof weekend gehad en daarom niet onlinequote:Op zondag 3 februari 2013 19:44 schreef Cat22 het volgende:
heb je straks zeep in je oogquote:Op zondag 3 februari 2013 20:33 schreef sp3c het volgende:
nu zit het in mijn oog
* sp3c gaat zijn handjes wassen
toevallig, vinnie was ook weinig onlinequote:Op zondag 3 februari 2013 20:41 schreef Puala het volgende:
[..]
Nee, maar wel een tof weekend gehad en daarom niet online
Dat kan kloppen jaquote:Op zondag 3 februari 2013 20:41 schreef Bart het volgende:
[..]
toevallig, vinnie was ook weinig online
Moet je het volgende eens proberen: spaanse peper snijden, je handen GOED wassen en een half uur daarna je lens in doen.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:33 schreef sp3c het volgende:
nu zit het in mijn oog
* sp3c gaat zijn handjes wassen
quote:
Only right wayquote:Op zondag 3 februari 2013 20:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Moet je het volgende eens proberen: spaanse peper snijden, je handen GOED wassen en een half uur daarna je lens in doen.![]()
![]()
![]()
Sindsdien hanteer ik die Spaanse krengen alleen nog maar met handschoenen.
Onsquote:Op zondag 3 februari 2013 20:59 schreef kanovinnie het volgende:
Nog wat gemist sinds de laatste keer dat ik hier was?
Klopt, maar niet allemaal.quote:
mooie neutrale term en er moet een schuldige aan te wijzen zijn voor dit peperfiascoquote:
Ik zou het op prijs stellen als je onze privé info voor je hield.quote:
Wie niet danquote:
Neutraal?quote:Op zondag 3 februari 2013 21:02 schreef sp3c het volgende:
[..]
mooie neutrale term en er moet een schuldige aan te wijzen zijn voor dit peperfiasco
Is dat het antwoord op mijn vraag?quote:
Zo bedoel ik het niet.quote:
Mijn vriendinnetjequote:
quote:
Ik zat in een hotel (met overigens weer een héérlijk ontbijtquote:Op zondag 3 februari 2013 19:44 schreef Cat22 het volgende:
Nee dat is ik die blij is om jouw aanwezigheid waar te nemen.quote:Op zondag 3 februari 2013 21:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Is dat het antwoord op mijn vraag?
quote:Op zondag 3 februari 2013 21:06 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee dat is ik die blij is om jouw aanwezigheid waar te nemen.
Oh dat lijkt me fantastisch!quote:Op zondag 3 februari 2013 21:09 schreef Cee het volgende:
Ooit in m'n leven wil ik met Steve op vakantie.
quote:Op zondag 3 februari 2013 21:05 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zo bedoel ik het niet.
[..]
Mijn vriendinnetje
quote:Op zondag 3 februari 2013 21:26 schreef Muis006 het volgende:
Als ik met iemand van hier op vakantie zou gaan dan zou het Oognip zijn, en dan worden we ladderzat en maken we onze bestemming onveilig.
quote:Op zondag 3 februari 2013 21:25 schreef Greys het volgende:
En dat we dan naar Flip Flipsen gaan luisteren
quote:Op zondag 3 februari 2013 21:26 schreef Muis006 het volgende:
Als ik met iemand van hier op vakantie zou gaan dan zou het Oognip zijn, en dan worden we ladderzat en maken we onze bestemming onveilig.
Niet piepen.quote:
Brabbelenquote:Op zondag 3 februari 2013 21:30 schreef Cee het volgende:
Ik zit me overigens al 2 minuten af te vragen wat ook alweer de verleden tijd van 'spreken' is. IK KOM ER NIET OP.
Spraken?quote:Op zondag 3 februari 2013 21:30 schreef Cee het volgende:
Ik zit me overigens al 2 minuten af te vragen wat ook alweer de verleden tijd van 'spreken' is. IK KOM ER NIET OP.
Ja of spreekte? Sprak? Sprak klinkt niet. Ik voel me net als die ene keer dat ik de auto in stapte en gewoon ECHT niet meer wist wat het gaspedaal en wat de koppeling was.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Oh we gaan naar Sodom en Gomorra?quote:Op zondag 3 februari 2013 21:32 schreef Oognip het volgende:
Muis, ik wil dan wel polonaise doen tussen batsende gasten door
Zij spraken over bitterballen. Done deal!quote:Op zondag 3 februari 2013 21:31 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja of spreekte? Sprak? Sprak klinkt niet. Ik voel me net als die ene keer dat ik de auto in stapte en gewoon ECHT niet meer wist wat het gaspedaal en wat de koppeling was.
Spraken! Ja nu klinkt het logisch. Ik ga gewoon overal bitterballen in verwerken.quote:Op zondag 3 februari 2013 21:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zij spraken over bitterballen. Done deal!
Zaterdag is er optocht in Eindhovenquote:
Tyfustering.quote:Op zondag 3 februari 2013 21:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zaterdag is er optocht in Eindhoven![]()
![]()
Ik heb uit welingelichte bron begrepen dat het 485747372 keer beter is om dan met de trein te komen ipv met de auto. Stad afgesloten, parkeergarages vol olijke carnavalsvierders en zulks.
OMG dat had ik laatst met de ruitenwisser en het lichtquote:Op zondag 3 februari 2013 21:31 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja of spreekte? Sprak? Sprak klinkt niet. Ik voel me net als die ene keer dat ik de auto in stapte en gewoon ECHT niet meer wist wat het gaspedaal en wat de koppeling was.
Most likelyquote:Op zondag 3 februari 2013 21:39 schreef Cee het volgende:
[..]
Tyfustering.Zit ik dan ook met allemaal naar alcohol stinkende koekwauzen in de trein?
Stukken duidelijker. Die U was maar verwarrend.quote:
quote:Op zondag 3 februari 2013 21:37 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik was *zo* dichtbij om te gaan Googlen
Erg is dat hè?quote:Op zondag 3 februari 2013 21:39 schreef Greys het volgende:
[..]
OMG dat had ik laatst met de ruitenwisser en het licht
Ik was er ineens van overtuigd dat die stengels andersom zaten. In dezelfde auto
Ligt eraan hoe laat we gaan maar de kans is best wel aanwezig ja. Bij de middagvoorstelling zal het nog meevallen. Hangen ze allemaal in de kroeg.quote:Op zondag 3 februari 2013 21:39 schreef Cee het volgende:
[..]
Tyfustering.Zit ik dan ook met allemaal naar alcohol stinkende koekwauzen in de trein?
Ik ging al uit van de middagvoorstelling. Anders wordt 't zo laat. I need my beauty sleep.quote:Op zondag 3 februari 2013 21:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe laat we gaan maar de kans is best wel aanwezig ja. Bij de middagvoorstelling zal het nog meevallen. Hangen ze allemaal in de kroeg.
Ik dacht, meld het maar effe.
Je moet mij nooit laten uitleggen aan een ander waar gas en koppeling zit.quote:Op zondag 3 februari 2013 21:39 schreef Greys het volgende:
[..]
OMG dat had ik laatst met de ruitenwisser en het licht
Ik was er ineens van overtuigd dat die stengels andersom zaten. In dezelfde auto
Mijn plan ook.quote:Op zondag 3 februari 2013 21:44 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ging al uit van de middagvoorstelling. Anders wordt 't zo laat. I need my beauty sleep.
Ja, ik ben stiekem best jaloers op mensen met een Prius.quote:
waarom?quote:Op zondag 3 februari 2013 21:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, ik ben stiekem best jaloers op mensen met een Prius.
quote:Op zondag 3 februari 2013 21:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, ik ben stiekem best jaloers op mensen met een Prius.
Omdat dan bij Bart de rillingen over de rug lopen.quote:
Ik heb nog niets uitgekozen hequote:Op zondag 3 februari 2013 21:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Omdat dan bij Bart de rillingen over de rug lopen.![]()
Die heeft pas smaak, kiest een Witte Auto uit
Rood ook.quote:Op zondag 3 februari 2013 22:01 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik heb nog niets uitgekozen he. Laat staan een kleur
.
Wit is wel hoerig, want echt megasnel vies.
Rode auto wil ik nog niet dood in gevonden wordenquote:
Ik heb geen keuze, maar hij bevalt prima. Al zitten er sinds zaterdag krassen opquote:Op zondag 3 februari 2013 22:13 schreef Bart het volgende:
[..]
Rode auto wil ik nog niet dood in gevonden worden. Zelf vind ik donkerblauw altijd wel mooi.
Oh? Kano erin laten rijden?quote:Op zondag 3 februari 2013 22:16 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik heb geen keuze, maar hij bevalt prima. Al zitten er sinds zaterdag krassen op
Nee zeker niet. Auto stond geparkeerd en er is iemand tegenaan gereden. Snap nog steeds niet hoequote:
quote:Op zondag 3 februari 2013 22:18 schreef Puala het volgende:
[..]
Nee zeker niet. Auto stond geparkeerd en er is iemand tegenaan gereden. Snap nog steeds niet hoeMaar had wel netjes een briefje onder mn ruit
Oh da's nog wel netjes. Zie je niet vaak in deze tijdquote:Op zondag 3 februari 2013 22:19 schreef Puala het volgende:
[..]
Nee "ik heb tegen uw auto aan gezeten, volgens mij krassen. Gr "naam en 06 en adres"
Oh dat valt me reuze meequote:Op zondag 3 februari 2013 22:19 schreef Puala het volgende:
[..]
Nee "ik heb tegen uw auto aan gezeten, volgens mij krassen. Gr "naam en 06 en adres"
Klopt. Gister auto door de wasstraat en wel degelijk krassenquote:Op zondag 3 februari 2013 22:19 schreef Bart het volgende:
[..]
Oh da's nog wel netjes. Zie je niet vaak in deze tijd.
Lekker!quote:Op maandag 4 februari 2013 17:48 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Met de groeten van Elies en Mono!
Soms is die verleiding groot, maar juist dan eet ik liever een portie verse sla.quote:
Ik geef dat altijd aan het konijn. Sla.quote:Op maandag 4 februari 2013 17:56 schreef Stephan5 het volgende:
[..]
Soms is die verleiding groot, maar juist dan eet ik liever een portie verse sla.
Sla met tomaten en ei.... jammie.quote:Op maandag 4 februari 2013 17:57 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ik geef dat altijd aan het konijn. Sla.
Pling!quote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:56 schreef Greys het volgende:
Ik miste Dirkh wel.
Zou mijn Dirkalert nog werken?
Even testen...
*KNALLERS!*
quote:
Ohhhh lekker, veel plezier!quote:Op maandag 4 februari 2013 17:48 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Met de groeten van Elies en Mono!
quote:Op maandag 4 februari 2013 21:12 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Vind je het gek met zoeen pose.
Ook oma's zijn dolletjes op Mono's witte bolletjes
Hij blendt er erg mooi in.quote:
Als ik de F&F SC zo nalees is dat tegenwoordig niet alleen meer Qwea modus.quote:Op maandag 4 februari 2013 21:42 schreef Oognip het volgende:
[..]
Hangt je broekje al op je knieën?
/Qweamodus
Mijn bouwvakkersdecolleté was te wit.quote:Op maandag 4 februari 2013 19:28 schreef Goodbye het volgende:
[..]![]()
Waarom was jij er niet 26 januari?
Heb jij ook hoor.quote:
Ik heb niet een koppeling in mijn auto. Ik heb twee koppelingen in mijn auto.quote:
Dat is correct.quote:Op maandag 4 februari 2013 21:55 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik heb niet een koppeling in mijn auto. Ik heb twee koppelingen in mijn auto.
Ik ga morgen weer een dagje Star Trek doen. Ben bijna door de eerste serie heen.quote:Op maandag 4 februari 2013 21:59 schreef Muis006 het volgende:
Ik heb zin om the Sound of Music te kijken.
quote:Op maandag 4 februari 2013 21:48 schreef Cat22 het volgende:
Date met Cee: GEREGELD!![]()
![]()
![]()
One... Uhm.... four days mooooooore!
quote:Op maandag 4 februari 2013 22:06 schreef Cee het volgende:
[..]
Four days more to revolution we will nip in in the bud, we'll be ready for these schoolboys, they will wet themselves....
...
..
...
with blood.
Meh. DS9 en NGquote:
Ik heb de hele serie.quote:
Voyager wilde al meteen terug.... Maar kon niet.quote:Op maandag 4 februari 2013 22:09 schreef sp3c het volgende:
DS9 is matig mang!
beetje rondtrollen op zo'n ruimtestation is helemaal niet leuk, waarom denk je dat Andre Kuiper weer terug kwam?
Gul Dukat, Dax en Quark. Nuff said.quote:Op maandag 4 februari 2013 22:09 schreef sp3c het volgende:
DS9 is matig mang!
beetje rondtrollen op zo'n ruimtestation is helemaal niet leuk, waarom denk je dat Andre Kuiper weer terug kwam?
En jij had het over 'Tom McClane' dus ik neem jouw mening soberso niet meer serieus.quote:Op maandag 4 februari 2013 22:09 schreef sp3c het volgende:
DS9 is matig mang!
Odo is ook kewlquote:Op maandag 4 februari 2013 22:12 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Gul Dukat, Dax en Quark. Nuff said.
ok granted!quote:
Wil Wheaton is een baasquote:Op maandag 4 februari 2013 22:12 schreef Cat22 het volgende:
Ik ben opgegroeid met NG dus die blijft toch het meest speesjaal.![]()
Al ga ik me vast weer ergeren aanWesley Crusher
je moet niet alles onthouden wat ik zeg ja!quote:Op maandag 4 februari 2013 22:13 schreef Muis006 het volgende:
[..]
En jij had het over 'Tom McClane' dus ik neem jouw mening soberso niet meer serieus.
Nee, Janeway en schoothondje Chakotay.... daar win je punten mee.quote:Op maandag 4 februari 2013 22:12 schreef sp3c het volgende:
ja terug naar moeder de vrouw enzo
op DS9 nemen ze die gewoon mee ... met bijbehorende drama
Chakotayquote:Op maandag 4 februari 2013 22:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee, Janeway en schoothondje Chakotay.... daar win je punten mee.![]()
Hoewel vrouw aan het roer uiteraard een prima zet was.
Kun je dat herhalen? De echo davert wat vervelend door de net ontstane generatiekloofquote:Op maandag 4 februari 2013 22:13 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Wil Wheaton is een baasniet haten!
Kijk! We zijn het eens!quote:
De dokterquote:Op maandag 4 februari 2013 22:15 schreef Muis006 het volgende:
Neelix en de dokter zijn dan wel weer awesome.
Oh god Kesquote:Op maandag 4 februari 2013 22:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
De dokter![]()
![]()
![]()
Neelix wordt na een poosje wel vervelend. En over Kes gaan we het maar niet hebben.
Bwehehehe! Al had hij zijn accent nog wel wat mogen bijschaven.quote:
Liefquote:
Aanrader? Ben er nog niet aan toe gekomen.quote:Op maandag 4 februari 2013 22:19 schreef sp3c het volgende:
over beter sci fi gesproken trouwens
iemand?
Aanrader? Ben er nog niet aan toegekomen.quote:
Jazekerquote:Op maandag 4 februari 2013 22:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Aanrader? Ben er nog niet aan toegekomen.
*noteert*quote:
absoluutquote:Op maandag 4 februari 2013 22:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Aanrader? Ben er nog niet aan toe gekomen.
Er is (onterecht) veel te vroeg de stekker uit getrokken maar de afleveringen die er zijn zijn tofquote:
*op lijstje erbij zet*quote:Op maandag 4 februari 2013 22:23 schreef sp3c het volgende:
[..]
absoluut
1 seizoen maar dus echt veel tijd kost het je ook niet
Oh en als je de serie af hebt moet je Serenity kijken, die film is gemaakt om te proberen wat losse eindjes aan elkaar te knopen.quote:Op maandag 4 februari 2013 22:23 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Er is (onterecht) veel te vroeg de stekker uit getrokken maar de afleveringen die er zijn zijn tof
Hater!quote:Op maandag 4 februari 2013 22:24 schreef sp3c het volgende:
firefly vond ik een beetje hit/miss eigenlijk
concept vond ik wel leuk maar de uitvoering wat minder
hun ruimteschip was lelijk en die western setting deed me ook niet zoveel
Net als Flying Doctors dus. Die had ik ook nooit meer opnieuw moeten kijken na al die jaren.quote:Op maandag 4 februari 2013 22:25 schreef Muis006 het volgende:
Ik heb pas geleden op Sci Fi weer eens Xena: Warrior Princess zitten kijken.
Dat was vroeger veul spannender.
terechtquote:Op maandag 4 februari 2013 22:28 schreef Muis006 het volgende:
Xena heeft het topic doodvermoord.
Ik ga maar eens slapen
*reanimeert*quote:Op maandag 4 februari 2013 22:28 schreef Muis006 het volgende:
Xena heeft het topic doodvermoord.
Ik ga maar eens slapen
misschiemquote:Op maandag 4 februari 2013 22:50 schreef [url=httpchiem://forum.fok.nl/user/profile/163650]Greys[/url] het volgende:
Doe je volgende keer mee sp3c?
Op een avond dat ik niet werk graagquote:
mag ik ookquote:
Werk je elke maandagavond?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
Op een avond dat ik niet werk graag
Jaquote:
Maandags ben ik vrij. Gister was ik alleen invallendquote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Werk je elke maandagavond?
Mono en ik zijn gister al geweest
briljant. Een echte competitiequote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:43 schreef Greys het volgende:
[..]
JaEn ik ga robdriessen ook even informeren want die woont ook aardig in de buurt en BrandX enzo. Gaan we een tafel FOK! en een tafel Sjoeligans maken
Nou mooi, want de FOK! sjoelclup wordt op maandagavondquote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
Maandags ben ik vrij. Gister was ik alleen invallend
Ja en zoals DeZwabber zei (die komt ook)... op maandag, dat breekt zo lekker de week!quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:44 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
briljant. Een echte competitie
En je bent gewoon een verdomd schattig jong, dus wil ik niet van je winnenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:45 schreef Monopoly het volgende:
Jullie hebben aan mij een uitstekende kandidaat om de Sjoeligans het benauwd te laten krijgen.
Mijn uitmundende (staande) techniek gecombineerd met een uiterst goed gevormd achterwerk maakt mij een gevaarlijke bad-ass sjoeler natuurlijk
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:57 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En je bent gewoon een verdomd schattig jong, dus wil ik niet van je winnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:59 schreef ElisaB het volgende:
Ik kan samen met mijn timmermaatje wel een sjoelbak voor jullie timmerenCustom made met logo van ons team er in, en sjoelstenen gemaakt van goud ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sjoelstenen met de naam van het team ingelegd in perenhoutquote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:00 schreef Monopoly het volgende:
Custom made met logo van ons team er in, en sjoelstenen gemaakt van goud ?
Hihihihihihi, je zei assquote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:45 schreef Monopoly het volgende:
Jullie hebben aan mij een uitstekende kandidaat om de Sjoeligans het benauwd te laten krijgen.
Mijn uitmundende (staande) techniek gecombineerd met een uiterst goed gevormd achterwerk maakt mij een gevaarlijke bad-ass sjoeler natuurlijk
Dan maken de Sjoeligans geen schijn van kans natuurlijkquote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:01 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Sjoelstenen met de naam van het team ingelegd in perenhout
Bezield perenhout?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:01 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik timmer ook een tissue-doosquote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:02 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dan maken de Sjoeligans geen schijn van kans natuurlijk
Suggestie voor Pau Ferroquote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:01 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En doe er een EHBO doos bij. Dit zal hard tegen hard gaan!quote:
Nicequote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Suggestie voor Pau Ferro
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |