quote:
You tell'em Muis!quote:
Degene die niet weet wat een presse papier is lacht mij uit?quote:
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:18 schreef Muis006 het volgende:
[..]ja okee
Ik wilde je gewoon klapjes geven
Toe lachen, toe lachenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Degene die niet weet wat een presse papier is lacht mij uit?
Helemaal lekkerrrrr!quote:
Die mag ook een knuffel.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:36 schreef Greys het volgende:
Oeh en als Elies naar heur timmerklas is ga ik Monoën hoor ik net
Spontane plannen, ik houd er van!
Dat!quote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:39 schreef Muis006 het volgende:
Waarom o waarom is het anderhalf uur rijden
Ik zal van je verloofde afblijvenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:39 schreef Muis006 het volgende:
Waarom o waarom is het anderhalf uur rijden
Vergeet *joop, wammes, bitterballen en peter* niet!quote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat!![]()
Muis, wij gaan onze stand in Henk hier in de buurt zoeken.
*googlet op bingo, sjoelen, kroeg en vorklepelkoffie*
Hjamaar dat is niet the real thing. Net zoiets als corn flakes die niet van Kelloggs isquote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat!![]()
Muis, wij gaan onze stand in Henk hier in de buurt zoeken.
*googlet op bingo, sjoelen, kroeg en vorklepelkoffie*
Ik weet het.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:42 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hjamaar dat is niet the real thing. Net zoiets als corn flakes die niet van Kelloggs isje weet dat het niet hetzelfde is maar je eet toch door want je hebt niets beters.
*wacht al twee uur*quote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:42 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hjamaar dat is niet the real thing. Net zoiets als corn flakes die niet van Kelloggs isje weet dat het niet hetzelfde is maar je eet toch door want je hebt niets beters.
Best wel ja. Jij hebt zo'n goede moves.quote:
In 12 minuten bij jou? Doe de voordeur maar vast van het slot.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:48 schreef Monopoly het volgende:
Als iemand een bingomachine heeft en bier, kom maar langs bij mij vanavond. Mini meet bingo party. Incl Mono bips
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:48 schreef Monopoly het volgende:
Als iemand een bingomachine heeft en bier, kom maar langs bij mij vanavond. Mini meet bingo party. Incl Mono bips
De nacht is nog jong! Avonden vloeien weg in lange passionele nachten vol spanningenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
In 12 minuten bij jou? Doe de voordeur maar vast van het slot.
Ik moet morgen om 10 uur weer in de kerk zijn.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:50 schreef Monopoly het volgende:
[..]
De nacht is nog jong! Avonden vloeien weg in lange passionele nachten vol spanningen
Ik ben ooit eens wakker geworden in een kerk na een avond vol bierquote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik moet morgen om 10 uur weer in de kerk zijn.
Dan gaat ie toch voor het zingen de kerk uit?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik moet morgen om 10 uur weer in de kerk zijn.
Dan moet hij uiterlijk om 10 over half 10 weg zijn want dan beginnen we.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:53 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dan gaat ie toch voor het zingen de kerk uit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |