SPOILER: AlgemeenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrainingsmethodenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OefeningenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: VoedingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RustOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SupplementatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vitamines en mineralenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SteroidenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige en informatieve linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: BlessuresOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FAQOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd., na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd. In 2011 heeft Yuri_Boyka de OP onderverdeeld in spoilers.
De OP staat hier![]()
![]()
Ben je nou aan het trollen?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:36 schreef sneez het volgende:
Welke oefeningen zijn goed om eelt te kweken? En welk voedsel is goed om eelt te kweken?
If not now, then when.![]()
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:36 schreef Snakey het volgende:
[..]
Waarom zouden straps stoer zijn? Je gebruikt ze met hoge gewichten omdat je moet. Straps gebruiken bij een deadlift van 100 kilo is een lachertje.![]()
We mogen hier niet posten zoals in het "Gym" topic maar de TT is er wel altijd naar.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
Zag laatst nog een goede oefening om snel vet kwijt te raken:
3 x 8 Fork Putdowns.
(Dit soort posts mogen dus niet?)![]()
Het is niet verboden ofzo, maar het moet niet telkens een half topic vol onzin en bagger plaatjes/filmpjes zijn. Daarvoor moet je dus naar ONZ.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:48 schreef drumstickNL het volgende:
We mogen hier niet posten zoals in het "Gym" topic maar de TT is er wel altijd naar.![]()
Boeien, een grappige reactie kan wel maar dat soort dingen kun je in onzin kwijt. We moeten niet alles strikt willen opdelen tussen serieus en grappig, wordt het zo'n bedrukte sfeer hierquote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:51 schreef sneez het volgende:
Zag laatst nog een goede oefening om snel vet kwijt te raken:
3 x 8 Fork Putdowns.
(Dit soort posts mogen dus niet?)![]()
![]()
Oeh, dat heb ik dus. Grip is dus 'too high (bottom)' (lekker duidelijk omschreven, maar ik vat hem). Thanksquote:![]()
Duidelijk. Ik had het al uitgevonden door verschillende grips te gebruiken. De bovenste is uiteindelijk het beste, maar kost wel tijd om sterk te worden.quote:![]()
Ja je vinger spelen een wat grotere rol. Maar aangezien ik toch beginner ben kan het mooi geleidelijk meegroeien met m'n gewichtenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:02 schreef Snakey het volgende:
[..]
Duidelijk. Ik had het al uitgevonden door verschillende grips te gebruiken. De bovenste is uiteindelijk het beste, maar kost wel tijd om sterk te worden.![]()
![]()
Iemand nog tips of adviezen over m'n zelf in elkaar geflanste schema? Gaarne meningen, opinies, en adviezen:
Doel is massa.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
notsureiftrolling.jpgquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:17 schreef 16meter het volgende:
Niet slecht. Zou zelf wat meer oefeningen doen.![]()
Ik dacht dat ik het nooit zou kunnen, maar met rackpulls trek ik nu een behoorlijk gewicht uit het rek, zonder aan m´n handen te denken.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:12 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Ja je vinger spelen een wat grotere rol. Maar aangezien ik toch beginner ben kan het mooi geleidelijk meegroeien met m'n gewichten![]()
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:16 schreef sneez het volgende:
Iemand nog tips of adviezen over m'n zelf in elkaar geflanste schema? Gaarne meningen, opinies, en adviezen:
Doel is massa.
Legs staat er twee keer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If not now, then when.![]()
Oh oke, 16meter's post lijken altijd een trollrandje te hebben, zodoende.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:21 schreef Snakey het volgende:
[..]
Lijkt me een serieuse en terechte opmerking.
Anyway: als ik bijvoorbeeld chestdag kijk, ik ben dan vaak 1 uur++ in de gym bezig, dat is toch lang zat? Ik ga wel akkoord dat bij legs met schouderdagen er wat meer oefeningen bij kunnen ja![]()
Schouders pak je al genoeg. Op schouder dag pak je de front en side delts. En op je rugdag pak je rear delts mee. Voor benen kan je misschien lunges of front squats toevoegen als assistance.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:27 schreef sneez het volgende:
[..]
Oh oke, 16meter's post lijken altijd een trollrandje te hebben, zodoende.
Anyway: als ik bijvoorbeeld chestdag kijk, ik ben dan vaak 1 uur++ in de gym bezig, dat is toch lang zat? Ik ga wel akkoord dat bij legs met schouderdagen er wat meer oefeningen bij kunnen jaOp vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.![]()
Om een beetje flexibeler te worden wil ik wat stretch oefeningen gaan introduceren in m'n routine. Maar wat is het beste moment daarvoor? Wat ik nu meestal doe is 5 minuten warming up fietsen, krachttraining en aansluitend nog een half uurtje cardio. Wanneer kan ik het beste die oefeningen doen?![]()
Statisch stretchen vergroot je ROM, alleen heeft het een negatieve impact op je kracht als je het voor de KT doet. Dus na de KT of cardio. Je moet het wel constant blijven doen anders zal je ROM(lenigheid) weer achteruit gaan.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:35 schreef tjoptjop het volgende:
Om een beetje flexibeler te worden wil ik wat stretch oefeningen gaan introduceren in m'n routine. Maar wat is het beste moment daarvoor? Wat ik nu meestal doe is 5 minuten warming up fietsen, krachttraining en aansluitend nog een half uurtje cardio. Wanneer kan ik het beste die oefeningen doen?
P.S.
Het vergroot je kans op blessure niet als je het van te voren doet.Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: