volgens mij is het een pedotopicquote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:28 schreef Paxcon het volgende:
Ik dacht eerst dat het een pedo-topic was
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:30 schreef Metalfrost het volgende:
Wat versta jij onder 'spelen', Peter?
Daarentegen zitten er in KLB wel kleine jongetjes!quote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:39 schreef RetepV het volgende:
Je had beter in psychologie kunnen posten. In KLB zitten alleen maar andere mensen die ook geen vrienden kunnen maken.
quote:
Misschien wilt hij wel met jou doktertje spelen spannend he lekker in een boomhut elkaar anaal vernederenquote:
ik ben geen klein jongetjequote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:44 schreef Anti-feminist het volgende:
[..]
[..]
Misschien wilt hij wel met jou doktertje spelen spannend he lekker in een boomhut elkaar anaal vernederen
quote:
quote:
Niet toegeven dat jij een kleine travestiet bentquote:
wat jij leuk vindtquote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:48 schreef Anti-feminist het volgende:
[..]
[..]
[..]
Niet toegeven dat jij een kleine travestiet bent
knikkers sijn so stringetje boven je broekquote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:49 schreef datismijnmening het volgende:
Je moet iets heel cools meenemen, knikkers ofzo![]()
Dat vinden de kids van tegenwoordig tof
Nee,hoor ik neuk niet met manwijven itt tot jouquote:
Happen naar peijnenburg met je vriendjes.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:48 schreef DrDentz het volgende:
Je moet een speeltuin in je eigen tuin zetten en wachten tot kinderen daarin gaan spelen, dan kunnen die moeders je niets maken. Hang ook snoepjes in de tuin.
Behalve als ze Leo Veensma heten.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:54 schreef kedge het volgende:
[..]
Happen naar peijnenburg met je vriendjes.
[ afbeelding ]
Alsjeblieft zeg.quote:
Draag je geen hipsterquote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:51 schreef Loverrrr het volgende:
[..]
knikkers sijn so stringetje boven je broek
manwijvenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:54 schreef Anti-feminist het volgende:
[..]
Nee,hoor ik neuk niet met manwijven itt tot jou![]()
Laat jij je maar verleiden tot de duivel.Niet gaan janken he als je in je graf ligtquote:
Wat heeft de ns ermee te maken? Wil hij treintje met ze spelen of zo?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:17 schreef Zorroo het volgende:
*Loopt naar het politiebureau
Ik wil graag aangifte doen, mijn buurman probeert mijn kinderen van 4 jaar bij zich te laten komen. Ik wil dat u ns gaat kijken. Want hij houd op een rare manier van kinderen. Ik vrees dat hij een pedofiel is.
Gr gr
Je buurvrouw
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:22 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Wat heeft de ns ermee te maken? Wil hij treintje met ze spelen of zo?
quote:
Duidelijker zo?quote:Ik wil dat u ns gaat kijken.
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:22 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Wat heeft de ns ermee te maken? Wil hij treintje met ze spelen of zo?
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:27 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Och dat moet eens zijn. Taalnazi![]()
[..]
Duidelijker zo?
Maar dat zijn bijna allemaal meisjes. Vind ts niets aanquote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:54 schreef kedge het volgende:
[..]
Happen naar peijnenburg met je vriendjes.
[ afbeelding ]
Nesrin, stijl en klassequote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:57 schreef Grouch het volgende:
[..]
Nee zeg. Bodystocking. Dan heb je stijl en klasse volgens Nesrin.
awwquote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:36 schreef Nikonlover het volgende:
Dit topic doet me aan dit filmpje denken:
ik zou er zeker mee iets doen jaquote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:37 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Zou jij het leuk vinden als ik dat leuk vond?
Oke.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:46 schreef Loverrrr het volgende:
[..]
ik zou er zeker mee iets doen ja
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:55 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Oke.
Wat voor kont heb je trouwens?
You wish.quote:
nee ik zou echt noooooit zo'n kont willen geloof mequote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:01 schreef Smack10 het volgende:
[..]
You wish.
Jij was toch diegene die foto's van chinese meisjes deed posten omdat je die wat ik poste lelijk vond?
Niet negerinnenkonten.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:03 schreef Loverrrr het volgende:
[..]
nee ik zou echt noooooit zo'n kont willen geloof me![]()
klopt en jij was toch diegene die op negerinnenkonten viel?
Ik vind hem wel goedquote:
ok en al gevonden?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:04 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Niet negerinnenkonten.
Lekker rond kontje.
Geen anorexiakont.
Ik heb al best een aantal kontjes mogen aanschouwen in mijn bed en ze hadden allemaal een mooie ass.quote:
zoiets?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:04 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Niet negerinnenkonten.
Lekker rond kontje.
Geen anorexiakont.
ik dm jou wel een naaktpic van mijquote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:12 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ik heb al best een aantal kontjes mogen aanschouwen in mijn bed en ze hadden allemaal een mooie ass.
Maar genoeg daarover, hoe omschrijf je jouw kontje dan?
Ook altijd welkom natuurlijkquote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:34 schreef Loverrrr het volgende:
[..]
ik dm jou wel een naaktpic van mij
gewoon in je moederquote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:40 schreef ecktebaas123 het volgende:
Zijn fokkers nou pedo of efobielen?
wat is dat 2e?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:40 schreef ecktebaas123 het volgende:
Zijn fokkers nou pedo of efobielen?
oh dan ben ik dat denk kquote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:45 schreef ecktebaas123 het volgende:
[..]
Efebofilie is de seksuele voorkeur van een volwassene voor pubers. (12 tot ong 17)
zonder hun zou ik gewoon niet kunnen levenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:46 schreef deadprez het volgende:
12 is wel wat jong trouwens maar niks mis met 14 jarige breezersletjes toch
Misschien als vaders schip er is.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:31 schreef BasEnAad het volgende:
ze noemen me rat en wijzen me na
de enige die me wat kan schelen,
die is er nooit, dat is mijn pa
Mijn moeder kan me niet verdragen
nooit doe ik iets voor haar goed
om liefde hoef ik ook al niet te vragen,
schelden is alles wat ze doet
Geen wonder dat mijn pa is gaan varen
ik mocht niet mee ik ben te klein
ik moet het in mijn eentje klaren
Totdat hij ooit weer terug zal zijn
refrein:
had ik maar iemand om van te houden
twee zachte armen om me heen
die mij altijd beschermen zouden
ik voel me zo verdomd alleen
Is dit geen pedotopic dan?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:28 schreef Paxcon het volgende:
Ik dacht eerst dat het een pedo-topic was
Bitch je bent niet grappig meer.quote:Op maandag 4 februari 2013 23:39 schreef Peter1971 het volgende:
Bedankt voor (sommige!) van jullie reacties.
Nee ik ben geen pedofiel! Ik wil alleen wat knuffelen. Maar dat wil toch iedereen wel eens? Ik zie het moeders en vaders ook gewoon doen. Dus dat mag dan gewoon. De kinderen vinden dat ook fijn.
Ik denk dat ik zaterdag maar naar het zwembad ga. Daar zie je ook veel kinderen. Misschien dat ze een partijtje hebben. En dat ik dan kan meedoen! Ik hoop het.
Wat vind jij dan wel leuke humor?quote:Op maandag 4 februari 2013 23:45 schreef Loverrrr het volgende:
[..]
zelfs vrouwen herkennen de allerslechtste humor hoor.
TS is geen pedofiel maar een "boylover"quote:Op maandag 4 februari 2013 23:39 schreef Peter1971 het volgende:
Nee ik ben geen pedofiel! Ik wil alleen wat knuffelen. Maar dat wil toch iedereen wel eens? Ik zie het moeders en vaders ook gewoon doen. Dus dat mag dan gewoon. De kinderen vinden dat ook fijn.
Ik denk dat ik zaterdag maar naar het zwembad ga. Daar zie je ook veel kinderen. Misschien dat ze een partijtje hebben. En dat ik dan kan meedoen! Ik hoop het.
Niet kunnen rekenenquote:Op maandag 4 februari 2013 23:45 schreef Adames het volgende:
Uit 1971 komen en toch nog 41 zijn, dat is knap
Dus gewoon pedoquote:Op maandag 4 februari 2013 23:39 schreef Peter1971 het volgende:
BabeWatcher houdt van meisjes en heeft net als TS geen seks met minderjarigen.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 18:25 schreef probeer het volgende:
TS, praat eens met BabeWatcher, die heeft vast tips voor je ..
Nee het isquote:
Je houdt van zwaar minderjarige meisjes terwijl je 30er bent toch?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:44 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
BabeWatcher houdt van meisjes en heeft net als TS geen seks met minderjarigen.
Ik ben een kindervriend en ik heb al vaak genoeg lokkinderen op me afgestuurd gekregen van Alberto. Meisjes zijn gewoon lief en schattig en ik laat ze ook zo!quote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:49 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Je houdt van zwaar minderjarige meisjes terwijl je 30er bent toch?
Dat is gewoon focked up.
Geaardheid is geen misdrijf, maar verwerpelijk is het wel.quote:
Toch heb ik ze gebeld en op dit topic gewezen. Ze zullen mij later deze dag terugbellen.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:55 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Geaardheid is geen misdrijf, maar verwerpelijk is het wel.
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:31 schreef BasEnAad het volgende:
ze noemen me rat en wijzen me na
de enige die me wat kan schelen,
die is er nooit, dat is mijn pa
Mijn moeder kan me niet verdragen
nooit doe ik iets voor haar goed
om liefde hoef ik ook al niet te vragen,
schelden is alles wat ze doet
Geen wonder dat mijn pa is gaan varen
ik mocht niet mee ik ben te klein
ik moet het in mijn eentje klaren
Totdat hij ooit weer terug zal zijn
refrein:
had ik maar iemand om van te houden
twee zachte armen om me heen
die mij altijd beschermen zouden
ik voel me zo verdomd alleen
Sick fuckquote:Op maandag 4 februari 2013 23:39 schreef Peter1971 het volgende:
Uhuh.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:51 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Ik ben een kindervriend en ik heb al vaak genoeg lokkinderen op me afgestuurd gekregen van Alberto. Meisjes zijn gewoon lief en schattig en ik laat ze ook zo!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is het grootste medicijn?
-Geen idee, mijn dick is op.
wat ik altijd in het zwembad doe is wachten tot de jongens/toekomstige beste vrienden van me naar de wc gaan en dan onder de deur door kruipen, wat jongens altijd erg leuk vinden is de lengte vergelijken van de piemels, dat schept ook meteen een band zei mn opa altijd.quote:Op maandag 4 februari 2013 23:39 schreef Peter1971 het volgende:
En probeer oordeelt nietquote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:44 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
BabeWatcher houdt van meisjes en heeft net als TS geen seks met minderjarigen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |